Hanazakari No Kimitachi e

Yakışıklılar Cenneti:)

Uzun süredir bir şey yazamıyordum, çünkü izlediğim herşeyi yarım bırakıyorum. Yarım bıraktığım o kadar çok anime, drama vb. var ki düşündükçe sıkıntılar basıyor, bu da açgözlülüğümden tabi. Halihazırda izlediğim bir dizi vb. olmasına rağmen bir şey duyuyorum ve hemen bakalım nasıl bir şeymiş diyerek başlıyorum. Haliyle diğerine olan ilgim soğuyor. Ben de madem bir şey izleyemiyorum o zaman eskilerden bir şey yazayım dedim ve Hana Kimi’yi seçtim. Asya yapımlarıyla haşır neşir bünyelerin mutlaka izledikleri arasında bulunur bu dorama ama takip ettiğim bloglarda yazısına rastlayamadım, ben de kendim yazayım dedim.

sano ve mizuki

Yazıyı yazma nedenimle ilgili bu gereksiz girizgahtan sonra artık Hana Kimi’ye geçelim. Öncelikle izlemeyenler neden izlesin iki kelimeyle açıklayayım, katıksız kahkaha için tabi ki. Asya dizileri hatta izlediğim tüm diziler içinde en eğlendiklerimden biri olmuştur Hana Kimi. Yine tabi ki mangadan uyarlanmıştır, başrollerinde Japon dizilerini ucundan kıyısından takip edenlerin mutlaka tanıdığı Oguri Shun, Horikita Maki, Ikuta Toma gibi isimler var.

Konudan bahsedersek yine erkek kılığında dolaşan bir kızımız var. Biliyorum bu konuda pek çok dizi,anime izledik, manga okuduk. Ancak bu şahsi kanaatimce en beğendiklerimden olmuştur CP ile beraber. (You’re Beautiful’u çok beğenmemiştim mesela) Neyse bu kızımız yani Mizuki ailesiyle Amerika’da yaşamaktadır ve başta anlayamadığımız bir sebepten Japonya’ya gelmiştir ve bir erkek lisesine kaydolmuştur. Bu nedeni kısa zamanda öğreniyoruz tabi ama spoiler vermemek adına yazmıyorum buraya.

Baş karakterlerimizden bir diğeri ise İzumi’dir. Kendisi dizimizde soğuk ve cool adam kontenjanını doldurmaktadır, uzun atlama sporuyla ilgilenmektedir normalde, ancak sakatlandığından bırakmıştır. Dizi başladığında bu sakatlığı geçmesine rağmen hala başlamamıştır uzun atlamaya ve arkadaşları bu konuda ikna etmeye çalışmaktadır. Başrollerden son olarak çoğunluğun favorisi Nakatsu vardır ki o da neşeli, dışa dönük karakter açığını kapamaktadır. Dizide yarılmamıza neden olan çoğu sahnede başrol oynar ayrıca. Tabi dikkatli okuyucular anlamıştır, bu 3 karakterin aynı zamanda bir aşk üçgeninin iç açılarının toplamını oluşturduğunu söylemek lazım. CP ile aynı dönemlerde yayınlanan bu dizide Nakatsu karakteri aynı Han Kyul gibi “Eşcinsel miyim ben?” bunalımlarına girerek izleyene gülmekten karın ağrıları çektirmektedir.

 

Bu aşk üçgeni haricinde lisede ve yurtta geçen komik olaylar diziye renk katar. Yani sadece esas karakterlere yoğunlaşmış bir dizi değildir Hana Kimi. Yan karakterler diziyi bu kadar renkli ve komik bir hale getirmiştir. 3 adet yurt vardır okulda. Dövüş sanatlarının uygulandığı ve Tennoji’nin başkanı olduğu yurt, başrol kadrosunun yer aldığı, sporla ilgilenilen ve Nanba’nın (Mizushima Hiro) başkanı olduğu yurt ve sahne sanatları ile haşır neşir, Oscar’ın başkanı olduğu yurt olarak ayrılır bunlar.

Nanba ve gizemli çocuk:)

Neresinden anlatsam bilemedim, çünkü neden sevdiğimi anlatmak istersem tek tek sahneleri anlatmam ve “şu da çok komikti, burası süperdi” gibi şeyler yazmam gerekecek. Biraz karakterlerden bahsedelim o zaman. Nakatsu’ya bayılıyoruz öncelikle. Hele herkesin içinde, tek başına konuşmaları. Bu monologlar sırasında kendi çapında kullandığı işaret dili. Tabi izlemeyenler için bir anlam ifade etmedi bu söylediklerim:) Hele bir “Ore wa homo ja nai” sahnesi var ki izlediğim diziler içinde en güldüklerimden biridir. Yan karakterler dedik biraz açalım. Nanba’nın çapkınlıkları, ona aşık (adını hatırlayamadığım) çocukla olan ilişkisi, kız yurdundan manyak Hibari (ben günahkar bir kadınım:)) , Oscar tabi ki bir de. Hele Oscar’ın exorcist müziğiyle girdiği sahnelerde yerlerde yuvarlanmıştım. Biri de arkadaşımla olmak üzere 2 kez izledim ama ne zaman bahsetsem bu diziden tekrar izleyesim geliyor.

Nakatsu-Mizuki-İzumi ve iğrenç pantolonları:)

Dizide tabi arkadaşlık ve aşk da güzel bir şekilde işlenmiş, ama bana sorarsanız bu diziyi gülmek için izleyin derim. Duygusal sahneler de olsa da bunlar da aşırıya kaçılmamış. Bir de dizinin anime havasına sahip bir dizi olduğunu söyleyelim, yani izlerken her an burun kanaması gibi şeylerle karşılaşabilirsiniz, ama bu tür dizileri yada genel olarak Japon dizilerini sevmeyenlerin bile çok seveceğinde inandığım bir dizi Hana Kimi. Shun’a aşık olmak, Maki’nin ve Nakatsu’nun yanaklarını sıkmak, Oscar’ın kankası olmak hatta o yurda erkek kılığında girmek istiyor insan.

Aslında daha yazılacak çoooook şey var. Eğlenceli soundtrack’i var mesela, o kadar zaman geçti hala Ikenai Taiyou (yani açılış parçası) veya Peach (kapanış bu da) dinlerken çok eğlenirim.

Mutlaka izlenmelidir, şiddetle tavsiye edilir. İzleyin ulannnnnnn!

Diziyi izleyenler için bir kaç komik sahnenin videosunu koyuyorum, spoiler yok içlerinde ama yine de tadını kaçırmamak açısından izlemeyenler yaklaşmasın.

Edit: Resimlere gel hanııım. Üşenmedim koydum. Neden yeni resimler eklediğimi alttaki yorumlardan öğrenebilirsiniz şimdi sadede gelelim. Şunu da ekleyeyim spoiler istemeyenler açıklamaları okumasın, resimlere bakmamaya çalışsın ama o nasıl olcak bilemedim.

Bu resmimizde dizimizin cool elemanı İzumi’yi Nakatsu’yu öperken görmekteyiz. Kendisi sarhoş olunca uzak durmak (yada yakınında olmak mı desem hihi) gerekiyor zira yanında bulduğunun erkek-kız ayırmadan dudaklarına yapışıyor. Bu resimde de tam Ashiya’yı öpecekken Nakatsu araya giriyor.

kissu :)

Bu resmimizde de sanırım sette sıkıntıdan (öyle bir yerde nasıl sıkılır insan) Toma Shun’un canlandırdığı Izumi karakterinin kılığına girer, Shun da Nakatsu olur. Zamanında çok arasam da bunla ilgili bir video bulamadım, bulan paylaşırsa yahşi olur :)

12 Mart 2010′da Kimbapsushi bildirdi, gelişmelerle yine karşınızda olacağız. Söz sende Sermin.

Nakatsu - Izumi

123 comments on “Hanazakari No Kimitachi e

  1. Ben de bekliyordum biri yazı yazsın da ben de yorum yapayım diye :) Bu benim izlediğim ilk ve son Japon dizisi. Çünkü çok suluydu. Komikti ama çoğu zaman cıvıyordu, izleyeni de cıvıtıyordu. Mesela başta Hibari dörtlüsüne tahammül edemezken sonlara doğru “Hibari Four” diye eşlik etmeye başlamıştım ki, kendimden soğudum :)
    En iyi rol Nakatsu’undu. Sürekli kendi kendine konuşması harikaydı. Bir de Nanba’ya sürekli asılan oğlan çok komikti. Mizuki’nin kafasını koparmak istedim her seferinde. Kız olduğu o kadar belliydi ki.

    • Evet bu dizi seyirciyi de yoldan çıkarabiliyor bazen, ben de bu yazıyı yazarken Hibari Four derken yakaladım kendimi ki takdir edersin pek hoş olmoor:D
      Dizinin hayranlarının çoğunun favorisi Nakatsu zaten bence de diziyi sürükleyen o. Nakatsu olmasaydı bu kadar sevebileceğimi sanmıyorum. Oscar da benim için 2. komik karakterdir bu arada.
      Mizuki “kızım ben” diye bağırıyordu evet, hatta sesini kalınlaştırmak için bile pek çaba harcamıyordu, ama doramalar 2ye ayrılıyor ve Hana Kimi gibi anime havasında olanlara pek gerçekçi olmasını bekleyerek bakmamak gerekiyor:D
      Bu arada buna benzer bir de Mei Chan No Shitsuji vardı ama onu çok beğenmemiştim.

  2. Kızın tek sorunu erkeğe hiç benzememesi değil ki, benim sevmediğim yapmacık hareketler. Ki o da kızda bolca vardı. Ne bileyim sevmedim ben. Dediğin gibi tek Nakatsu hatrına bitirdim. Galiba Japon mizah anlayışını sevmedim. Güvenemediğim için de başka Japon dizisi izlemedim sonra

    • kız olduğu belliydi deyince ben öyle düşündüğünü sandım. tabi başta ben de alışamamıştım ama alışınca çok komik geliyor doramalar.
      hana kimi’nin eleştirilecek çok yönü var tabi, özellikle sonu. ama klasik drama kalıplarına oturtmaya çalışınca, alıştığımıza benzer bir şey bekleyince böyle oluyor bence. (son bölümde buluşan aşıklar vb.)ayrı bir yere koyup bakarsak ben izlerken eğlendim. zaten yazıda özellikle belirttim, bu diziyi komedi beklentisiyle izlemek gerekiyor, başka beklentilerle izlenince tat vermeyebiliyor ki bu tüm doramalar için geçerli.

      • ya aslında insanlar korelilerinkini izleyince daha sonra japonlarıda kahkayla bekliyolar (kahkaha yokmuydu ? Bolca) ama bana öyle geliyorki bir komedi dizisini izlerken arada sırada kahkaha atmak mı yoksa sürekli sırıtmakmı daha iyi oluyo henüz karar veremedim ama korelilerdede sürekli sırıttıran yokmu tabi var

    • Aynen dediklerine sonuna kadar katılıyorum sırf kızın cıvıklığı yüzünen diziyi izlemeyi bıraktım. Hiç erkek gibi görünmek için çabası yoktu bırak sesini kalınlaştırmamyı ggöğüslerini bile saklamayı beceremiyodu herşey ortadaydı bence :D

  3. Ya bu dizinin de adını çok duydum da madem Güzel Kızım sevmemiş bende sevmem :)Gerçi sen şimdi o kadar yazmışsın ama beni bir aşağıdaki film daha bir cezbetti.

    • Aaa ama bunusevdim olmadı şimdi, harcadın güzelim diziyi hemencecik, bak başkaları da etkileniyor. Valla La Fea’cım ben beğendim ama çok dorama izlemiyorsan beğenmeyebilirsin çünkü kdramalardan bir hayli başkalar.

      Alttaki dizi ise Kore dizilerine daha yakın diyebiliriz, ben çok etkilendim özellikle de gerçek bir hikayeden uyarlanması, müzikler, oyunculuklar güzeldi. Benim gibi bir mazoşistsen neden olmasın:p

    • Ben garibim o konuda, bazen Kore dizilerinden sıkılıp Japonlara sarıyorum bazen de tam tersi:) İki dili de kültürü de seviyorum. Başta ben de Japonları Kore kadar sevmiyordum, ama aslında onlar da gayet samimiler ve dilleri çok karizmatik bence:) (valla bak bir tanısan çok seversin gibi oldu bu)

  4. Ha ha valli öyle olmuş :) Ya tamam fena değiller de bugüna kadar izlediklerim hayal kırıklığı yarattı. O yüzden pek sıcak bakamıyorum :) Bir süre daha bakmam sanırım. Bir de erkek kılıklı kız olayı da baydı artık. You are Beautiful bile o kadar tat vermedi. Jang olmasa çekilmezdi :)

    • Evet o dizi Jang’a rağmen hayal kırıklığıydı, tüm klişeleri doldurmuşlar arada bir kaç parlak espri olmasa çekilmezdi. Unutamadığım tek sahne tarladaki domuz kovalama sahnesi oldu :)
      Erkek kılıklı kız dizilerini ben de çekemiyorum artık ama bunun ve tabi CP’nin yeri ayrıdır:)

  5. görüntü kalitesi yüzünden bi türlü seyretmeye yanaşamadığım dizi =)
    arkadaşım seyretmişti bi süre önce nolursuuuuun seyret hadiiii felan diye yalvardı ama oyuncuların yüzünü tam göremezken niye seyrediyim ya :/ hala bi kenarda duruyo ama bu yazıyı okuyunca dedim bunları anlatayım belki bi çare bulunur derdime xD

    • yazıda dedim sermin de demiş izle ulannn!!! zor kullanırım adamı sinir etmeyin :p
      şaka bir yana ben çok severim, içimde senin de beğeneceğine dair bir his var. bul buluştur, indir ama izle. ben de görüntü kalitesi kötü bir siteden izledim ama bu shun’un yakışıklılığından yada nakatsu’nun şekerliğinden bir şey kaybettirmedi:D hatta ben bakıyım iyi bir yerlerde bulursam link eklerim yazıya, yada bulan buraya yazabilir.

  6. Ahhhh Kimbap iyiki yazmışssın bu diziyi. Anacım ben şimdi sen yazdın ya benim de tekrar izleyesim geldi. Shun için izşemiş olmama rağmen yakşii japonların içine düştüm ne güzel olmuştu. Adını duyup fotoğrafına bakınca bile kahkalar atıyorum. Çok güzel diziydi ya benim için de CP den sonra en çok sevdiğim erkek kılığına girme macerasıydı. Bende You’re beautiful’u hiç sevememiştim. Sadece saz takımı için izlemiş bulunduğum bir diziydi. O kızın o hallerinden gıcıklar ötesi birşeyler kapmıştım valla. Bencede bu dizi kesinlikle zorlada olsa izlettrilmeli yahuu. Ve ve bende yamanlaşıp izleyin uleennnn!!! diyorum :) Bu arada bizim gibi japonların mangalarından ve animelerinden onların kültürünü, espiri anlayışlarını falan kapmış insanlar için aşırı derece komik bulunabilecek bir diziydi kanımca:) Hatta belki abartıyorum ama izlerken anime izler gibi hissetmiştim ben…

    • Ahh o okulda olmak vardı dimi Sermin? Bir yanımda Shun diğer yanda Nakatsu. Ben de aslında o videoları sırf elimin altında olsun da açıp izleyeyim diye ekledim yazıya, çaktırma. Bayılıyorum ben Japon mizah anlayışına. Dediğin gibi galiba alışmakla alakalı bir şey. Hahaha saz takımı süpermiş bu arada ama haklısın, ben de başladım bitireyim diye izledim o diziyi. Tabi azıcık da olsa Jang’ın yakışıklılığının Jeremy’nin şekerliğinin etkisi vardı, ama çok az:p

      Anime olayında abartmıyorsun bence, çoğu dorama özellikle de komedi içerikli olanlar kasıtlı olarak anime havasında çekiliyor. Mesela Nakatsu’nun Mizuki’ye bakarken bir kaç kez burnu kanamıştı en basitinden, hep animlerde rastlarız bu nosebleed olayına. Neyse biz anime de sevdiğimizden sorun değil:D

      • Kesinlikle kesinlikle bizde mi gitsek oraya yaa!!!!! Ama ben heralde kansızlıktan ölürüm orda durmadan burun kanaması yani :) Ama ben özelliklede shun sarhoşken onun yakınlarında olamak isterdim (ay şimdi beni sapık sanacaklar yanlış anlamayın dostlar valla sapık değilim dizi izlerseniz anlarsınız herkesin başına gelmiş bir şeyi ben planlıyorum o kadar :) )
        Bu arada Shin Woo yuda unutmamak lazım ama ben çok şey isteyerek diyorumki acaba var mıdır. Jeremy’nin şirinliğine sahip, shin woo’nun olgun düşünce tarzına ve birazcıkta Jang’ın takıntılı haline sahip insan evladı. Sipariş versek hepimize birer tane yapsalar ne güzel olur :)
        Uyku saatim geçti heralde benim saçmalıyorum :)
        Ama bu diziyi izleyin izleyin bol bol sevap kazanırsınız valla :)

  7. ay indir diyo inanamıyorum xD ha ha ha ha xD bi kere denedim de yok yani uğraşamam onla ama 1. bölümü seyrettikten sonra gözlerime girecek ağrıdan hiçbirşey yapamıcak hale gelsem de seyredicem ilk bölümünü sonrası allah kerim =)
    ama seyretmeyi cidden istiyorum hele yukardaki I’m not homo videosundan sonra xD

    • eheheh sen zaten spoiler’ı yemişsin, dizi nakatsunun öyle yarıcı hareketleriyle dolu. sadece o da değil, 2. videoda ingilizce konuşmaya çalışan oscar da çok komik. o kadar da kötü diildi sanki görüntü ya,nerden izlemeye çalıştın. ezgidizi‘ye bak olmadı bunun dramacrazy‘si mysoju‘su var:))

      • yayyy for the week xd ahaha bu hafta iyiyim mutluyum =) oturdum 2. bölüme kadar gelebildim dün xd benden beklenenin de üstünde yemekten sonra oturup seyredicem yine =) yaaay for nakatsu =)
        izlemeye gelince mysojudan izliyorum ben =) iyi gidiyo gibi şimdilik =)

  8. Dizi gerçekten animeden farksızdı, o konuda haklısınız. Anime izlerken gerrçekçi gelmesini beklemiyor insan, abartı gibi de gelmiyor. Ben Japon dizilerine alışık olmadığım için farklı geldi o halde.
    La Fea unni, bak bu kadar insan beğenmiş istersen ilk birkaç bölümüne bak, zaten tüm bölümleri aynı geyik hattında ilerlediği için bir fikir sahibi olursun sevip sevmeyeceğinle ilgili. Kimbap’ı kızdırmak istemiyorum durduk yere :)

    • hahah tamam avatarımda kurukafa olabilir ama canavar değilim ben saksı da değilim:p (senin avatar da pek masum sayılmaz:))

      sevgili “bu” bence sen diziye fazla yüklenince vicdan azabı çekmeye başladın, o yüzdendir bu yorumun. bir tüyü bitmemiş bebelerin bir de hana kimi’nin hakkını yedirtmem:))

      • canımcım kim, vicdan azabı çekmemiştim ama bu tüyü bitmemiş bebeler lafından sonra her an çekebilirm :)) Bence uzak doğunun vasatı bile görülmeye değer, vakit kaybı değil, ama kore daha çok hoşuma gitmekte. Lakin bu ay birkaç çok meşhur ve övülmüş Japon filmi izlemeyi planlıyorum. Ondan sonra fikrim ne olur bilemem

  9. haklısın sonuçta hepsi aynı yörenin insanı, aynı toprağın türküsü bir yerdexD orta yolu bulduğumuza sevindim, kore japon bir benim için inan birbirinden ayırmam:) hangi filmler bunlar yazınca mutlaka yorumla, çünkü ben film konusunda eksiğim o yüzden önerilere açığım:)

    • tamamdır yorumlarım, sen de bana japon dizisi öner öyleyse. Özelliklerim; mazoşistim, dram önerebilirsin, eğlenceli dizileri de seviyorum kore tarzı olabilir. Benimle evlenmek isteyenler 0543…

      • :D:D evlenmek istiyorsan daha kısa ve net çözümler önerebilirim,burdan bir şey çıkmaz. mesela izdivaç programı?

        kore tarzı eğlenceli dizi izlemedim pek o açıdan yardım edemeyebilrim. komediler genelde senin pek sevmediğin anime türünde oluyor. dram olarak çok izlemedim blogda bahsettiğim 1 litre of tears’ı beğendim çok, bir de koizora izlemiştim dram evet ağladım çok ama öyle çok güzeldi de diyemem. komedi olarak en beğenilenlerden gideyim sen kendin bak karar ver : nodame cantabile, proposal daisakusen, zettai kareshi, nobuta wo produce.

  10. @ sermin
    ne saçmalaması canım, bütün düşüncelerine katılıyorum, sonuna kadar arkandayım. ben de shun sarhoşken yanında olmak isterdim:P bu arada evet shin woo’yu unutmuşum, valla mükemmel erkeği anlatmışsın sermincim ama biraz zor gibi. yine de istemek başarmanın yarısıdır:)

  11. Bunların bazılarının adını duymuştum, listeye yazayım, uzayıp gidiyor o izlenecekler listesi de :) İzdivaç programı deyince bile tüylerim diken diken oldu, o telefonu geri alıyorum ben, hahahaha

    • bende de var öyle bir liste sonsuza dek uzayıp giden, umarım bir gün yarısını da olsa bitirmem mümkün olurxD izlersen herhangi birini yorumlamayı unutma, hem içlerinde benim de izlemediklerim var iyi olur:)
      tel konusunda emin misin, bak tanıdıklar var helal süt emmiş birini ayarlayabilirz:p

    • bence de izlemelisin. iki arkadaşım vardı uzak doğuyla alakasız ikisi de bayıldılar. çok eğlenceli oturup kasmadan izleyebileceğin bir dizi. japon mizahına da aşinaysan, yadırgamadan izlersin :) (yine dizimi pazarlamaya çalışıyorum)

      • İkinci pazarlamacı geldi. Hatta bu pazarlamacı sapık muamelesi görmeyi bile göz alarak yapıyor işini. Kesinlikle izlemelisin.”Gel gel boy boy, cins cins yakışıklılar bunlar. Şeker şeker espiriler olaylar bunlar” diyerekten salı pazarı pazarcısı rolümüde canlandırdım :D Nam-ı diğer Hana Kimi; Shun, toma,hiro ve maki olurda izlenmezde yanında mı yatılır. Hımm… Tabikide hayır mutlaka izleyelim arkadaşlar ve izletelim :D

  12. yahu ismi bile beni cezbediyo xD Oguriyide severim. Ama bu erkek-kız olayı gerdi artık beni xD
    sizi mi kıracağım. elimdeki kitaplar biter bitmez (ki onlar bitmez xD) başlarım ^^’

      • Nihahahaha pazarlamacılıkta son nokta. Onu okuma abla gel bak bu daha ucuz bunu izle :)
        Arkadaşım ne kitapları ya!!! Bir tanesini bitir sonra buna başla(Nasıl olsa bitirene kadar başka kitap okumayacaksın :D ) Dinlenmiş olursun işte -nasıl bir dinlenme olucaksa artık gözler kıpkırmızı- Sonra diğer kitaba başlarsın yahu
        ( Kim’ bu daha usluplu oldu. En azından yuhlanmadan istediğimizi alabiliriz muhahahahaha!!!!-cadı kahkahası-)

  13. Haha üslup dediğine bak Allasen. Gözlerin kızarır demişsin, böyle caydırıcı ifadelere yer verirsen olur mu heç? Benim gibi olceksin kesin ve net. Onu bunu bırak da keşke Ogurî’nin daha çok resmini koysaydım, kız okurlar için daha ikna edici olabilirdi. Kötü emellerime seni de alet edicem shun’um oguri’m Nihahahahah

    • Hahahaha. Koy tabi koy En sexy fotolarını koy :D Pazarlamacı dediğin böyle olur işte. Ya aslında oguride çirkin amaaaa nedense bir okadarda tatlı ya cool duruşundan kaynaklı bir çekiciliği var çocuğun ve karizma oyunculuğunada söz ettirmem :D. Bu arada sen gördün mü Kim’ ogurinin sol göğsü çökük doğuştan göğüskafesi bozukluğu var. Şimdi dicen ne zaman gördün sanki gözlerimle görmüşüm gibi söyledim ama :D yani öyle çok garip duruyo bunuda seninle paylaşmak istedim :) Bu arada sadece onu koyma şöyle yurtlara göz gezdir dramaviki de en yakışıklılarını seç koy :D dur dur şimdi oguri klasörüme baktımda onunla tomanın mucuklaşırken fotosu var onu koy hiç olmadı millet merakından izler :)

  14. @ la fea
    evet daha kapsamlı çalışmalar yapmayı planlıyoruz serminle pazarlama konusunda :)

    @ sermin
    mesajda beceremedim resim işini, yazıya eklesem daha iyi olcek.

    • Anammmm gülerken sandalyeden düşücektim :D İkinci foto ne kadar komik olmuşşşşş!!! Özelliklede tomanın oguri gibi cool durmaya çalışması puhahaha çok tatlılar ya!! Tabi tabi yazıya ekle sen altınada şöyle yaz “Bunlar hiç bir şey değil. Devamı için diziyi izleyin” :D:D:D Nihahah

  15. Evet kimbapsushi verdiğin bilgiler için teşekkür ederiz.

    Kimbap arkadaşımız bizzat gitti ve yerinden bilgileri verdi bizlere. Hatta kendiside erkek klığına girerek(şok şok şok ilk kez biz yaptık) yurtlara girmiş bizzat kendi tecrübe edinmiştir. Sayın okuyucular sizin için katlanmayacağımız hiç bir şeyin olmadığını birkez daha kanıtlamış olduğumuza inanıyorum. Yani ben biliyorum Kimbap ne zorluklar çekti :) neyseki yurtta oda arkadaşı pek bir centilmendi (cadı kahkahası atar:) ) Yani sonuç olarak her nerde yaşıyor ve yaşatılıyorsanız izleyin anacıımmmm.
    -Bu arada hepsini okuyana benden de çikolata muahaha-

    • çikolatamı isterimmmm :D
      Hepsini okudum ama yarısı önceden okumuştum yorumların. Taksit taksit okudum sayılırmı sayın haber müdürlerim.
      Fotografları çok beğendim özellikle şu birbirlerin yerine geçtiklerini Toma harika olmuş.
      Bu dizi mubarek yıldızlar geçidi gibi izlemeyen kalmasın derim. Maki, Toma, Oguri, Hiro, Yusuke yamamoto hangisini sayayım bilemedim. Yurttaki erkeklerin hepsi japon genç kızların görünce çığlık attığı cinsten zaten. İzleyin gözünüz gönlünüz açılsın.
      (nasıl pazarlama konusunda bende fena sayılmam dimi:P )

  16. Tamam tamam benim en sevdiğimden gönderiyorum size buyrun efendim hak ettiniz :D
    Son dakika gelişmesini aktarıyorum hana kimi okuyularımızdan sevgili La Fea ve 4astrea ilk talihlilerimiz olmuşlardır Tebrikler bayanlar ;)

    http://2.bp.blogspot.com/_L2c8hGGl8sg/Sf2-GyIbS3I/AAAAAAAAAHg/Q-aOBfxGvhM/s320/DSC04499.jpg

    http://www.hi-tech.com.tr/web/resim3.asp?resim=8149606114782.GIF

    Yanında da ilk olduğunuz için promosyon bir adet josh :D
    http://kittybradshaw.com/wp-content/uploads/2008/11/josh-holloway_05m.jpg

    Hımmm ….. Sanki ateşli bir tango dansçısıyla dansetmeye benziyor değil mi? :D

    • ahh ahh promosyonu nasıl beğendim nasıl beğendim anlatamam. Bir uzak doğuludan daha fazla sevdiğim biri varsa oda Sawyer’dır. İçimi mi okudun ne :D

      • Okurum :D Acımam çok pis iç okurum :D Mesleğimin( uydurmasyon gazeteciliği) bana verdiği en güzel hediyedir bu.
        Bizim verdiğimiz hediyeler hep böyledir işte promosyonu kendinden daha çok sevilir :D

  17. @ la fea, 4astrea
    hehe ben madalya dedim, çikolata vaadi serminden geldi. hiç sorumluluk alamam :)

    @sermin
    çektiğim sıkıntıları dile getirdiğin için teşekkür ederim. bir haberci bazen neler yapmak zorunda kalıyor öyle değil mi azizim. gerçi bilirsin kendimi övmeyi hiç sevmem ahbap ama şunu söylemeliyim ki çok sıkıntı çektim. erkek yurdunda kalmak büyük bir fedakarlıktı. görev aşkı insana bazen neler yaptırıyor. işte yukardaki resimleri de yurttayken çektim. shun’la toma iyiler, selamları var. fanila don bir de memleketten ev yapımı tereyağı götürdüm, sevindi garibanlar :)

    • Ve engel tanımayan muhabirimiz evine döndü. Güzel haberler getirmiş bize.
      Sevinmezler mi görev aşkıyla yanıp tutuşan meslek taşım sevinmezler mi. anadan babadan uzak , bir başlarına… Senin sayende ana şefkatini, baba ocağı sıcaklığını hissettiler. Eeee bizede güzel malzeme oldu tabii. :D Çok iyi iş başardın eminim bu yıl yılın muhabiri ödülü sana gelicek. Bende en iyi uydurmasyon dalında alırım heralde bişiler :D Muahaha

  18. neden öyle diyorsun sevgili meslektaşım, kendine haksızlık etme. yaptığın işleri her zaman takdir etmişimdir bilirsin adamım.

    ayrıca shun ve toma nasırlı ellerimle topladığım pirinçlerle yaptığım pilavı yiyince gözlerinde gördüğüm şükran tüm yorgunluğumu unutturdu bilir misin? yorgun değilim artık (hep gazeteci olmak istemişimdir, azcık hevesimi almak istedim hehe)

    • Muhahaha senin elinden pilav yicekler tabikide şükran duyucaklar. Senin ellerinle toplayıp, yaptığın pilavı meğenmeyen ne olsun yani….. Onlar alışmışlar pirinci, suyu makinaya koyup sonra açıp yemeğe. Bizimkiler gibi etsulu, tereyağlı falan pilavları nerden bulucaklar.
      Teşkür ederim bu arada dostum ;) elimizden geldiğince işte yapıyoruz bişiler;)

      • evet ya nasıl pilav o. pilav dediğin yağlı olcak, yedin mi yanaklarına kan gelicekxD

        yalnız biri sadece şu son yorumları okusa hayatının dumurunu yaşayıp, tabana kuvvet uzaklaşır heralde. hana kimi’den pirinçlere gelmek büyük başarı. ama ben dün “hakkında” sayfasında uyarımı yaptım geyiğin suyunu çıkardığımla ilgili, geyiklerime karşılık veren birini buldum mu affetmem :)

  19. Oooo emin ol bu başlangıç valla oh bende buldum muhabbet dostumu susmam yani. A dan girer Z den çıkabiliriz ki ben bayılırım. Ozaman geri hana kimi’ye dönelim.

    Eeyy izlemeyi düşünen dostlar işte Hana Kimi böyle bir dizidir. Güldürür, hüzünlendirir, heycanlandırır. Zaman zamanda saçmalatır. Ancak inanın ki izleyeli çok olmasına rağmen gördüğünüz üzere hala üzerinden kendimize malzeme çıkarıp eğlenebiliyoruz. Sizde izleyin muhabbete dahil olun hep beraber geyik yapalım, yer yer saçmalayalım, yer yer gözlerimiz dolsun. Esenlikler ve iyi seyirler dileriz :D

  20. Şimdi geldi aklıma, yazayım hemen. Sarhoşken Sano Nakatsu’yu öpmüştü ya, sonra Oguri Shun demiş ki, dudakları kızlarınkinden bile yumuşaktı. Hahahah

  21. Offf tamam izleyeceğim ya :)) Güzel kızımda izlemiş sevmiş besbelli :) ama en ufak bir zorlukta tüyerim :p Japon yapımlarına son bir şans veriyorum o da sizin hatırınıza :)

    • Peki :) Ne yapalım bizde bir özür yayını yapar ve herkesin önünde 90 derecelik açı ile eğilerek özrümüzü ederiz :D Japonlarda öyleymiş ya geçen gazetede okumuştum. Toyota arabalarındaki fren arızası yüzünden özür dilerken 30 derece eğilmiş de efendim niye o kadar az eğilmiş neden kısa süre öyle kalmış. Neyse Beğenmezsen artık kendimizi affettiricek birşeyler bulucaz ne yapalım :D

  22. @ bu
    biliyorum o muhabbeti, okumuştum bir yerlerde ve yarılmıştım. shun dizilerde genelde kasıntı rollerde oynasa da gerçek hayatta baya şebektir :)

    @ la fea
    inadını kırmışız, inanamıyorum. valla ben diziyi artısıyla eksisiyle anlattım. heç mesuliyet gabul etmem beğenmezsen :) dizi için türkçe olarak şunu deneyebilirsin ama kalite konusunda emin değilim.

    http://www.ezgidizi.com/asyadizi/category/japon-dizileri/hanazakari-no-kimitachi-e

    ingilizce olarak da şunlar var:

    http://www.dramacrazy.net/japanese-drama/hana-kimi-episode-list/

    http://www.mysoju.com/hana-kimi/

    • Çok korkuyorummm, yetişin komşulaaar, bir dizi için ne canlar gidiyor :) bak la fea uzlaşabiliriz bence ahbap, severim seni bilirsin, bu blog işinde idolümsün, bir numerosun :) bir de son şansı buna verme, daha 1 litre of tears da izlicektin unuttum sanma. (son kozlarımı oynuyorum)

  23. Vayyy yıkama yağlama ha haha :) O kadar korkma ya dur daha izlemedim :) Onu da izleyecektim be öyle mi? Ne zaman dedim ya? Ne çok şey var izlenecek :)

    • söz konusu olan şey blog alemindeki itibarımsa gerisi teferruattır, yıkama yağlama sorun değil eheh. bir de demiştin izlicem diye hatta söz konusu dizinin yorum kısmında demiştin, hahah böyle de açığını yakalarım hiç affetmem :)

  24. Ah yani sözlerin gerçek değil. Beni bir numara olarak görmüyorsun :P İdolünde değilim pekiiiiii :)) Ayy izlerim dedimse izlerim üstüme gelmeyin ayyşş :)) dur 1. par doldu başlıyorum izlemeye şans dile :)

  25. Birinci bölümü bitirdim. İkinci bölümü izleyeceğim yarın. Bu iyiye işaret :p ama henüz her şey bitmiş değil nefeslerinizi tutup bekleyin ha ha haha

    • La fea diziyi sevecek mi, diziyi sevmezse ne yapacak, sermin ve kimbapsushi buna pişman olacak mı? Bu soruların cevapları çok yakında kimbapsushi’de. (blogumun reklamı olsun hehe kavga, entrika herşey kimbapsushi.com’da :)

    • Gerçekten sıkıcı mı buldum La Fea…. Ama nasıl olur :) O zaman söyleyeyim şimdiden sonu seni hiç tatmin etmez gibime geliyor :( Kimbap yandık La Fea’nın intikamı çok acı olacak gibi geliyor :)

  26. AŞK VAR MI AŞK? :) Bana ondan haber verin siz. Sonu nasıl tatmin etmeyecek offff ya saçma bitecek değil mi? Ben en iyisi bölüm atlayayım. Bakarsın sonuna gitmişim hemen. Zor tutuyorum kendimi valla o da sizin hatırınız için. O kada övdünüz, o kadar keyifle anlatıyorsunuz ki bende bir sorun olmalı diyorum :(

  27. ahaha ben biliyordum beğenmiceğini, canım üzerine basarak söyledim yazıda, komedi isteyen izlesin diye. aşk var tabi ama alıştığın kore dizileri gibi vurgulanan şey o değil. tabi o konuda da bolca jdrama mevcut ama bu onlardan değil. doramaları ben gülmek için izliyorum daha çok, aşk için kore yapımlarını tercih ediyorum. neyse canım bunlar hep geyik herkes beğendi diye sen de beğenmek zorunda değilsin ki zorlama kendini, sarmadıysa boşver :)

  28. Ama bir şans verseydin arakadaşım izleseydin tek tek. Kimbap’ında dediği gibi öyle buram buram bir aşk yok belki ama var yani yinede zaten olayın başlangıcı aşk yani. Aşk olmasaydı bu komedide olmazdı. Tamam kabul ediyorum kore’ninkiler gibi değil belki ama yine de olsun:( Neyse önümüzdeki maçlara bakacağız.
    Sayın okuyucular son dakika haberini sizler paylaşmak istiyoruz. Yapılan “La Fea Hana Kimi İzle” pazarlaması malesef istendiği gibi sonuçlanmamıştır. Çok üzgün olduğumuzu söyleyerek programımıza ara veriyoruz. Bir daha görüşemek üzere hoşçakalın.
    Söz sende Kimbap’….

  29. Yaa ama denedim. Sırf sizin için denedim. Gülemedim de ben. Güldüğüm yerlerde komik değil saçma olduğu içindi. Ben böyle animeleri de sevmem ama. Aşırı sevimli, garip mimiklerin, köstümlerin olduğu. Sorry girlsss. En azında denedim o da sırf sizin güzel hatırınız için. :) Ama bak Serminin blogunda en son tanıttığı da Japon yapımı galiba ona da bir bakacağım :))

    • betsuni diye gider bu hehe. geçen zaten kendime şaştım yemek yemeden önce “itadakimasu” derken buldum kendimi. hiç de düşünmeden yaptım, sanki her zaman yaptığım bir şeymiş gibi :)

    • Ahahahahah işte Japonlara burun kıvırdıkça hep böyle olucak, hiç bir şey anlamıcaksın. Etrafındaki herşey yabacılaşacak, giderek yoookkk olucaksıııııın La fea :)
      Şaka bir yana pek bir şey kaçırmadın merak etme. Teşekkürler, birşey değil. Pek bir şey yok başka :)

  30. Japonlara burun kıvırmıyorum. Saçma sapan Japon dizilerine burun kıvırıyorum. Eğer Japonları sevmesem ROV benim hayatımın aşkı olan anime olmazdı :)) Siz beni dışlıyor musunuz hımmm? Yakarım burayı. :)) Spammer olur mesaja boğarım sizi heyytt. Baktım işe yaramıyor bende giderim kendi bloguma sessiz sakin kendim eylerim ne diyeyim başka ;)

    • Yok canım burun kıvırmadığını biliyorum. Hem dışlar mıyız heç, bizler daha çömeziz blog işinde, sen pirimizsin ne haddimize :) Kendi köşene de çekilme, sensiz nece olur halimiz? Affet bizi La fea :)

  31. Ben miyim Piriniz hahah yazık size o zaman :))) Arrigatto diyorum :) Peki peki acıdım halinize ben olmasam yüzellibin tane kore dizisini kim izleyip yorumlayacak ha ha ha. Ben bir iş bulsam ne olur acaba herhalde kalan bütün boş zamanımı yine dizilere harcarım :)) O zaman sizde Oscarı izleyin noluuuuuuuurrrrrr
    http://lafea.byethost10.com/wordpress/2009/08/18/rose-of-versaillesgulun-kaderi-1/

    Bu arada ben kime Buffy yazısı sözü vermiştim? :) Hatırlamıyorum :(

    • Pir olmak istemiyorsan hemen kraliçeliğimi ilan edebilirim :) Ben de güya çalışıyorum ama halimi görüyorsun, yani sen de farklı olmazdın sanırım :)

      Bu anime aylardır aklımda aslında, elimdeki yarımlardan kurtulursam izlicem mutlaka, çok duydum çünkü merak ediyorum.

      Bir de o sözü bana vermiştin, bir kaç güne masamda görmezsem kendini kapının önünde bulursun ahahaha

  32. Ayy iki mütevazı davranmaya gelmiyor sanada ha haha. Meydanı boş bırakmamak lazım anladım. :)) Sana en kısa zamanda bir Vampir yazısı geliyor. Biraz havaya girmem lazım önce. Sen ne iş yapıyorsun bu saatte cin gibisin bakıyorum? :)

    • Öyle yerlerinizi iyi tutun her an kapabilirim, bir bakmışsın bi gün blogunu ele geçirmişim hahaha. Ben gece oturmayı severim, uyku sorunum da var ondan bu cinlik :) Dizi izliyorum şimdi, sermin’in en son tanıttığı diziyi.

  33. Hımm iyiymiş. Ya karıştırıyorum hep bir öğretmenim demişti sen misin o? Yaşlandım. Ben boş gezenin kalfası olduğumu duyurdumda siz ne işle iştigalsiniz onu bilmek isterim :)

    • Doğrudur hanım teyze, bir yerlerde demiştim sanırım öğretmenim diye (ingilizce öğrt. bu arada) Özel kursta öğretmen olunca ders saatleri garip oluyo, öğlen akşam falan o yüzden bu rahatlığım :)

  34. Hiiiiiiiiii bana hanım teyze dediii. Bittin kızım sen ha ha ha. Öldün sen artık. Örmensin madem bundan sonra senden çeviri isteyeceğim. Çok yorucudur gerçi öğretmenlik. Neyseeeee AGASHİ
    ben gidip dizimi izleyeyim genç bayan. Yaşlıyım ya ben fazla uykuya ihtiyacım yok :))

    • Hahah peki, iyi seyirler teyzecim, yatmadan dil altı haplarını alıp, dişlerini bardağa koymayı unutma :P Ben de şu bölümü bitirip uyuyayım artık. İyi geceler (burayı da msn’e çevirmişiz bu arada :) )

  35. Hehehe Teyzeler amcalar toplandık ya bakın bende büyükanneyim :D Çocuklar hermani diyolar banada :D Ne olucak sanki içimiz yaşlanmadıktan sonra rakamların ne önemi var canııımmmm:)

  36. Nakatsuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu^^
    Benimde dizideki favorim nakatsu’ydu keşke mizukiyle nakatsu olsaydı:(
    Şu aralar en beğeniğim japon doraması. Japon dizilerinide izlediğim için bana fazla garip gelmedi artık onların garip tepkilerine ve konuşmalarına alıştım galiba, eğlenceli bir diziydi…Dizi için teşekkürler Kimbap;)
    Hibari Fourrrrrrrrrrrrrr hahahhaha^^

    • hoşgeldin koredelisi :D
      valla sonuna kadar katılıyorum, hem kore hem japon dramaları arasında açık ara beni en çok eğlendiren olmuştur hana kimi, 3 kez izledim (tabi arada sevdiğim sahnelere açıp bakmamı saymazsak). hala doyamadığım bir dramadır, nakatsuuuuuuuuuuu çığlığına kapılmamak elde değil :D

  37. Geri bildirim: Yakışıklılar Cenneti- Meşhur Hana Kimi | İçim Dışım Bir

  38. Nakatsu aşkım depreşmişken buraya izledikten sonra yorum bırakmışmıyım diye baktım ki bırakmamışım.
    Özetle berbat bir diziydi diye başlarmışım :D
    Nakatsu dışında cezbedici pek bir yanı yoktu. Hele bir oscar vardı ki midemi bulandırdı resmen. Oguri sevenlerin de sevebileceği bir dizi. Konusu klasik ama burdaki kız pek sempatik değil. Birde Nanba Sempaiyi sevdim.

    • nakatsu bir tanedir ama ben oscar’a da hastayım. kendisini bir de mei cha no shitsuji’de izlemelisin, orda tamamen zıt diyebiliriz. aslında yakışıklıdır da, o dizide anlamıştım^^ aynı dizide senin nanba senpai yani hiro da oynar. hiro’ya bayılırım ama en son oyunculuğu bıraktığını duymuştum^^’
      konu klasik ama detaylar ve komik sahnelerle zenginleşen bir dizi. maki şekerdir, özellikle nobuta’da ama burda pek de göze çarpmıyordu, haklısın:)

    • burun kanaması genelde animelerde kullanılan bir teknik. örneğin bir karakter seksi, güzel/yakışıklı birini görünce ondan etkilediği burnunun kanamasından anlaşılır. bu mevzu japon dramalarında da görülebilir(anime havası taşıdıklarından). zamanında okuduğuma göre, erkekler birinden çok etkilenince -çok nadiren rastlansa da- burunları kanarmış. olayın bilimsel olarak zemini de var yani.
      tabi zamanla biz hayranlar bunu jargona kattık, yakışıklı bir oyuncu görünce beğenimizi burnum kanıyor şeklinde ifade ediyoruz. işin özü bu :D

  39. Gerçekten süper ötesi güzel bir diziydi.Kadro,oyunculuk şahaneydi.En güzel uyarlanmış manga hikayelerinden biridir bence.Bu yaz başında koreliler de dizi yapmayı planlıyorlarmış.Çok merak ettim.Başta kadroyu tabiiki.

    • evet bu sık rastlanan sorulardan. sanırım bir bölümde boyuyordu, ya da özendiği bir karakter vardı da o mu sarışındı, öyle bişeydi. vardı bir açıklaması ama hatırlayamadım şimdi :D

  40. 4. bölümde hoşlandığı kızın en sevdiği gundamdan(animeydi galiba izlemediğim için bilmiyorum) char aznable karekteri gibi giyinip cosplay yapıyordu.onu etkilemek için noe denilen arkadaş onu o karekter gibi giydirip saçına sarı peruk taktırıyor

    5-6 kere izlediğim için her sahneyi biliyorum:)

    • teşekkürler melike hehe doğru hatırlamışım ben de dediğin anda karakterin adını da hatırladım.
      aydınlattığın için sağol, ben de 4-5 kez izledim ama sanırım senin kadar dikkatli değilim^^

  41. İzlenesi şeylerle ilgili bir dizi tavsiyem olucak,tüm blog ahalisine en son ‘love shuffle’ ı izledim ve bayıldım.Favori dizilerimden biri oldu.Lütfen o diziye de bi sayfa yer ayırın.Saygılar yey pan da!…

    • tamaki hiroshi’nin oynadığı dizi değil mi o? zamanında ben de araştırıp listeme almıştım ama hala izleyemedim. madem şiddetli tavsiye geldi, elimdekiler bitince mutlaka başlayacağım:))

  42. dizi çok güzel bence ama koreliler kendi versiyonunu yapsa bu filmin başında acayip güldürür ve sonunda çok pis ağlatırlar eminim .. ayrıca korede yakışıklı daha çok bu filmde o kadarda yakışıklı değiller..nakatsu favorim ama uzakdoğuda erkeklerin birbirini öpme olayına gıcık oldum secret garden ardından da bu dizide görmek hayalkırıklığına uğrattı beni..

  43. Geri bildirim: Şirinim, Şirinsin, Şirin… « Kimbapsushi's Blog

  44. Geri bildirim: Kimbap’ın Haremi | Kimbapsushi's Blog

  45. Diziye başlamadan önce okuduğum yorumlara dayanarak eğlenceli, komik sahnelerin olacağını tahmin ediyordum.Ancak böylesine bir eğlenceyi asla tahmin etmemiştim.İzlerken o kadar keyif aldım ve eğlendim ki, uzun zaman sonra kahkahalarla izlediğim tek dizi oldu.Bu kadar eğlenmemin başlıca sebepleri, 1.ve 3.yurt başkanları ile Nakatsu ve Nakao oldu.Yurtlar arasındaki yarışmalarda ve olaylar karşısında sergiledikleri tutumlar yarılmama sebep oldu.Tennouji mi yoksa Oscar mı daha komikti karar veremedim.Şapşallık, iki karaktere de ancak bu kadar yakışırdı.Kararımın kesin olduğu tek husus : Nanba Senpai, HanaKimi’nin en taşı, en yakışıklısıydı.(Onun yüzünden, dizi sonra hemen bir koşu Mei Chain No Shitsuji izledim.Olmamış bir diziydi ama fikir ve Hiro için izledim, gitti.)
    Veee Nakatsu.Çok tatlıydı.Böyle, olmayan yanaklarından sıkıp sıkıp bırakma isteğiyle doldum, taştım izlerken.1.Yurt’un tadilatından sonra Sano-Mizuki ikilisinin odasına kapağı atması ve Mizuki’nin katına çıkma çabalarında dağıldım.Hele Sano’nun ışığı kapatıp açtığında, Nakatsu’nun yukarıya sızma çalışmasının duvarda uyur gezer taklidiyle son bulduğu sahne yok mu, aklıma geldikçe gülüyorum.Bir de bir olay ya da soru karşısında, ki kendileriyle hiç alakası olmamasına rağmen, tüm yurt üyekerinin, odanın ve olayın içinde bittiği anlar çok komikti.
    Vee Nakao.Matsumi’nin HanaKimi şubesi olan Nakao’nun, Nanba ve kızların arasına girme çabalarını izlemekten de oldukça keyif aldım.
    Bu arada erkek kılığına giren kızları anlayamayacak saflıktaki oğlanlara da doyum olmuyor.
    Harika dostluklar ve bol eğlence barından HanaKimi’yi izlemekte geç kalanlardanım.Ama hiç izlemeyip bu eğlenceden mahrum da kalmış olabilirdim.Yani ne diyorum…Teşekkürler, sunbaenim, senpaim…

    • Hadi bakalım seni Jdramalara kazandırmamızla birlikte senpai de lugata kapılmış hoobaenim.
      Beğeneceğini biliyordum, benim ilk 3ümdedir bu dizi, inanılmaz severim. Yıllardır kaç kez dönüp dolaşıp izlediğim hakkında hiç bir fikrim yok.
      Hiro yakışıklıdır tabi. Zamanında Mei Chan’dan bahsetmiştim. Güzeldi ama çok da izlenesi değildi, yine de Hiro ve diğer uşaklarımızın karizması yeterdi.
      Nakao aynı Masumi, zaten Nakao’yu oynayan çocuğun aslında Nodame’de yan rolde (yine gay ve Chiaki’ye aşıktı) görünmüşlüğü vardır, dönüp bakarsan hatırlarsın :)
      Nakatsu ise tek kelimeyle efsanedir, onun şirinliğiyle ya Akira (Nobuta wo Produce) ya da Domyouji (Hana Yori Dango) yarışabilir, başka rakibi yok.
      Yorumun için teşekkürler söz dinleyen hoobaenim, sen yorum bıraktıkça ben de eskileri yadediyorum :D

  46. Bak farketmemişim, Nakao’nu Nodame’de oynadığını.En kısa zamanda bölümler arası bir araştırma yapayım.
    Domyouji’yi yerim ben ya..O nasıl bit tatlılıktır.Akira, Nakatsu ama en çok Domyouji…gerçekten çok ama çok şirinlerdi.

Bir Cevap Yazın

