Selam!

Öncelikle hoşgeldin sevgili okur! Bu yazıyı kaç kişi okur bilmem ama şu blogu hale yola koyar koymaz, konu komşuya haber salacağım, millet blog görsün:)

Bu yazıyı okuyan şanslılardan olduğuna göre kısa bir bilgiyi hakettin, amacım nedir, neden burdayım merak ediyorsun muhtemelen.

Aslında bir süredir aklımdaydı blog. Uzak doğu ile bir süredir haşır neşirim. E tabi orda burda bloglara rastladıkça, neden ben de atılmayayım bu maceraya dedim, bir anlık gazla açtım blogu, çünkü ben bolca takılıyorum bloglara, özellikle izleyecek bişey bulmadığımda yada başkalarının düşüncelerini merak ettiğimde. Yani ben de kendi izlediklerimi paylaşırsam, birilerine yararlı olabilir diye düşündüm

Bu blog ne kadar sürer, hevesim bir gün kaçar mı veya düzgün şeyler çıkarabilir miyim ortaya bilmiyorum.

Bekleyip görelim diyorum, hoşgeldiniz cümleten (tabi okuyan birileri varsa:))

6 comments on “Selam!

  1. Hayırlı uğurlu olsun; daha şimdiden çok güzel görünüyor blogun; içerik olarak da dolu dolu..Her daim kapını çalarım artık ..

    • evet, o mim en son bana kadar geldi ben de ninsan’a havale ettim:)
      blogu yeni açtım, şimdi baktım da ben de senin bloga hatırladım, bakmışım bir zamanlar. pek güzel, sanırım 2 blogun var. ben de sık sık beklerim:)

Bir Cevap Yazın

