Yamato Nadeshiko Shichi Henge

Sizi bilmem ama ben oldum olası çirkin ördek yavrusu hikayelerini sevmişimdir. Yamanade bu nedenle izlemeye başladığım bir anime oldu. Türü shoujo olarak geçse de-animeden çok anlamadığım halde- ben bu türe dahil edemiyorum, çünkü aşk, romantizm vb.den çok, ciddi anlamda yarıcı bir komedi mevcut animemizde.

Şimdi önce kısaca konumuzdan bahsedelim. Elimizde 4 adet yakışıklı mevcut. Cool adam Takenaga, Bebek yüzlü ve sevimli Yuki, Kazanova Ranmaru ve de esas oğluşumuz olarak da tarifi zor bir karaktere sahip, kısaca Manyak diyebileceğim Kyohei. Bu arkadaşlarımız bir şekilde bir araya gelmiş, aynı evde yaşamaktalar. Bu koca malikanenin sahibi ise orta yaşlı hoş ve zengin bir hanım. Bu hanım bir gün arar ve der ki “Benim bir yeğenim var, onu bir lady’e dönüştürün, kiranız (yanlış hatırlamıyorsam 3 aylık) beleş”. Bunu duyan yakışıklı delikanlılarımız hayaller dünyasına yelken açarlar ve çok kolay olacağını düşünürler. İşlerinin ne kadar zor olduğunu Sunako ile karşılaştıkları anda anlamışlardır. Zira Sunako karanlıktan hoşlanan, yüzünü kapayan bir kakülle dolaşan, iskeletler, garip mankenler, kavanoz içinde organlarla dolu ürkütücü odasında sürekli korku filmleri izleyen yırtık bir kızdır. Asosyalliği ve bakımsızlığından bahsetmeye gerek yok herhalde. 4 yakışıklı için işler oldukça zordur bu aşamada.

Onlar da çabucak pes ederler ve kızımızı bir ladyden ziyade ev hanımına çevirirler çünkü onun hamaratlığını keşfetmişlerdir. Özellikle yemek yapmada beceriklidir ki bu pisboğaz Kyohei için büyük bir artıdır. Diğer yandan Sunako için onlarla yaşamak ızdıraptır çünkü bu büyüleyici yaratıkları (dazzling creature:) gördükçe, daha doğrusu 3 saniyeden uzun süre onlara bakınca burnu kanamaktadır.

Animenin sonunda kızımız bir lady’e dönüşüyor mu ne oluyor anlatmayacağım tabi. Ancak ben izlerken çoook eğlendim, karakterlerin hepsini ayrı bir sevdim, bağrıma bastım. Kyohei gibi biri olsa da yanımızda…öhöm dedim vs. Sunako ayrı eğlenceli, genelde insanların yüreğine indirse de çok sevimli geldi bana. Ayrıca zamanla ne kadar güçlü olduğunu da görüyoruz. Damarına basıldığında kesinlikle acımıyor ve çaktırmasa da “duygu”ları var.

Son olarak, çirkin ördek öyle hemen bir kuğuya dönmüyor zaten anime de bu konu üzerinde çok durmuyor başka yollara sapıyor. Öyle shoujo diye bağırmıyor bence komedi ağırlıklı. Yine de bu türü sevenlere de şiddetle tavsiye edilir. 25 bölüm sürmekte animemiz ancak yetmezse halen devam eden mangası mevcut.

P.S: Bu arada söylemeyi unutmuşum halihazırda doraması-live actionı da yayınlanmaktadır. 4-5 bölüm kadar yayınlandı. Henüz izlemedim, vakit bulur da izlersem yorumlarımı paylaşırım.

22 comments on “Yamato Nadeshiko Shichi Henge

  1. Valla yeter artık, bende izleyeceğim bu animeyi..Herkes izlemiş yaa, herkes ne güzel şeyler söylüyor hakkkında, bir ben kalmışım geride sanki..Bende izleyeceğim artık, dayanamıyorum..

  2. Ve yazmayı unutmuşum, ben bunun mangasını okumuştum, tabi son bölüme kadar okumadım ama hikayeyi az çok biliyorum..Artık direk animeden başlamak gerek..

    • bence de izlemelisin mutlaka. ben açıkçası çok anime izlemedim, o yüzden pek karşılaştırma yapamam ama çok eğlendim, hatta gülme krizlerine girdim izlerken:)) mangasına yeni başladım, okuduktan sonra belki editlerim çünkü bazıları mangasını daha çok beğenmiş.

  3. Aaaa ne şans oldu bu şanslı günümdeyim bir loto oynayim eğer çıkarsa hepinizi toplayıp uzakdoğu gezisi yaparız. Neyse Şey diyecektim ben bu animeyi duydum izleyim dedim ama sonra unutmuştum ofori bilir çok unutkanım 😀 Şimdi burda bulunca nasıl sevindim anlatamam yaaa. Çok teşekkür ederim 😉

    • ahhh keşke! valla önceden italya’ya ingiltere’ye gitme hayalleri kurardım, şimdi güney kore ve japonya listemin başında. vize derdi de yok oh mis:))

      anime süper bence çok komik. özellikle belli bir bölümden sonra başından kalkmak imkansız hale geliyor. dizisi de başlamış zaten, bitsin oturup izlicem baştan sona:)

  4. bu gün oturdum dershaneye gitmeden önce 5. bölüme kadar ordan burdan bulup geldm =) ehehehe ismini çok duymuştum da yazıyı okuyana kadar bi kıpırtı duymamıştım hatta yazıyı okuyalı da baya oldu ya xD neyse işte başladım seyretmeye .d
    şimdilik iyi gidiyor çooook eğleniyorum daaaaa bişey sorucam bu aralar anime freak sorun yaratıyo bu garantidir seyredebilirsin dediğin başka bi site vcar mı ????

  5. @kimbapsushi / sermin
    ikinizin de verdiği linklerde rahat rahat seyredemiyorum bi de bu gün beethoven virus seyretmeye çalıştım onda da videolar hata verdi uyuz olduuum ende hata ver dicem deeeee yooook firefox kullanıyorum ama nafile megavideo’daikiler silinmiş diğerleri de kendiliğinden başa sarıyo deli olduuum :/

    @ser_min
    ewt dublajl seyretmek iğrenç bişey ya film fransızca olsun almanca olsun yinede altyazılı istiyorum :/ dublajla dublajla nereye kadaaar .p

    @kimbapsushi
    ewt yazdığın yazı sayesinde baya bi dedim kendime seyret şunu leeem :/

    (bu arada kimi ni todoke hala çıkmadı :/ beklemek iğrenç .p)

    • ben daha bitireli 2 hafta olmadı ve yazdığım linkten izledim tüm bölümleri. niye öyle oldu ki acep. ben firefox kullanmıyorum bile. yeni silinmiş o zaman şansına:( youtube’ta da mı yok?

      beethoven virus’ı hangi siteden izliyorsun? ben şu siteden başlamıştım bi ara, yarım kaldı. vereyim linki,çalışıyordu hatırladığım kadarıyla ama artık emin olamıyorum:

      http://www.asyadizi.net/category/diziler-a-d/beethoven-virus

      bu arada evet kimi ni todoke hala yok piyasada, sinir oldum sürekli bakıyorum. en son öğrencem japonca son vercem bu işkenceye veya tamamlanmadan başlamıcam manga okumaya!

      • bu arada diğerleri başa sarıyo demişsin, bazen ordaki videolara 40 kere tıklamak gerekiyor bir de öyle dene, hemen pes etme:D bulursam başka sitede tekrar yazarım linkini buraya.

  6. Bende dramasını izliyorum bunun. Hatta bugün yeni bölümün Viikii ye gelmesi lazımdı geç kaldılar yine.
    Animesini izleyenler pek beğenmemiş dramasını ama ben beğendim yani idare eder çok kötü değil. (belkide animeyi izlemememden kaynaklanıyordur) Gerçi mangasını okuyanlarda animsini beğenmiyormuş. Gittikçe kırpıp yeni bişeyler ekliyorlar ondandır belki. Örneğin animede ev sahibinin çocuğu yokmuş ama dizide ver iyikide var diziyi resmen o kurtarmış çok şirirn bişey. 😀
    Birde kızın çocuklara bakınca burnu kanıyor yazmışsın bizimki direk kafayla girişiyo çocuklara 😀 tak diye kafa atıyo 8 bölüm oldu hala o anda kaçmaları gerektiğini anlamadılar. 😀

    • Ben de hala düşünmekteyim dizisini izlesem mi diye ama hala kararsızım. Binlerce chapter olmasa ve hala devam etmese mangasına da başlıcam aslında.

      Belki burun kanaması animede çok kullanıldığından değişiklik yapmak istemiş olabilirler. Bir de anime ve mangadaki Kyohei’den sonra bu çocuğu yakıştırmadım role. evet tatlıdır bu çocuk da sevilir de çok ama ben uzun boylu, menekşe gözlü Kyohei isterim 🙂 (japon erkeklerinin hastasıyım o ayrı)

      • Bende dizide Takenaga hayranım, bilmiyorum animesinde nasıl ama burda en karizma o. Kame’yi Nabutodan severim iyidir hoştur ama tabiki animelerdeki erkeklerin yerini tutamaz. (güzel çiziyolar o bakımdan söyledim aman yanlış anlaşılmasın sonra çizgi karakteri gerçek sanan psiko astrea olmayalım. 😀 )
        Diziyi izle bence ben eğleniyorum izlerken. Dediğin gibi kızlar için olan animeden çok komedi unsurları taşımakta.

  7. Takenaga siyah saçlı olan animede. Orda da kötü değil ama yine de hem karakter hem de tip olarak Kyohei derim. Kame tabi tatlıdır ama dediğin gibi anime ve mangalarda adamlar insanüstü yüzler yaratıyor. Ona kimse yaklaşamaz. Ayrıca çizgi karakterler ama bu psikoluk değil ki, baktıkça bakıyo insan neticede, hayran olmamak elde değil 🙂
    Dizi de komedi ağırlıklıysa iyi o zaman. Bir bitirip yazı çak sen buna, ben de karar vereyim izleyip izlememe konusunda.

    • Haklısın valla öyle güzel çiziyolarki keşke gerçek olsalar diyo insan. Şimdi 9. bölümdeyim, bitirince yazarım bloga, şimdilik güzel gidiyo umarım sonunda bir yaramazlık yapmazlar. 😀

  8. Geri bildirim: Bu Aralar Neler Mi Yapıyorum? « Astrea'nın Atlası…

  9. Geri bildirim: Mimlendiiiim =) « Me,Myself and Others

  10. Geri bildirim: Geldimmm =) « Me,Myself and Others

Bir Yanıt Bırakın

