Dinleyin…

Blog açınca havaya girdim, kendimi bir gazetenin pazar ekinde yazar sandım. Neyse uzak doğu sinema, dizi sektörü, animesiyle hepimizi etkilemekte. Müziklerini de özellikle izlediğimiz yapımlar sayesinde öğreniyoruz daha çok. Ben de son zamanlarda jrock’a sarmış durumdayım. İşte buna örnek iki klibi de sizle paylaşayım dedim.

İlk olarak L’arc En Ciel’in şahane bir şarkısından başlayayım dedim. Neredeyse 20 yılı devirmiş bir grup L’arc En Ciel ve tahmininizden çok albümü ve single çıkarmışlar. Tüm bunların içinde en beğendiğim şarkıları tabi en derin ve karanlık olanı oldu. Müzik mükemmel, kemanların hüzün kattığı bu şarkıda Hyde’ın içli vokali bu hüznü pekiştiriyor. Ringu 0 soundtrackinde yer alan bu şarkıyı ordan bilenleriniz olabilir. İyi seyirler diyelim o zaman.

İkinci olarak, uzun zamandır duyduğum halde inatla dinlemediğim, dün ekşiden bir arkadaşın sonunda dinlememi sağladığı Miyavi var. Rapper gibi görünen bu adamın aslında gitarı konuşturduğu aşağıdaki videodan izlenebilir. Kendisi çeşitli gruplarda yer alsa da kariyerine solo devam etmektedir.

One comment on “Dinleyin…

  1. Geri bildirim: Ortaya Karışık « Kimbapsushi's Blog

Bir Yanıt Bırakın

