Malice Mizer-Regret (Piyano+Bateri=Leziz)

Malice Mizer’dan bahsetmiştim daha önce, ama okuyanlar için şarkı indirmek zor olabilir diye düşünüp bir de link vereyim dedim:D Yani emrivaki yapıyorum artık.

Rock müzik sevmeyenleriniz olabilir saygı duyarım, ama Regret öyle bir şarkı ki ne tür müzik dinlerseniz dinleyin, bunu seversiniz diye tahmin etmekteyim. Özellikle klasik müzik seviyorsanız veya benim gibi piyano denen şeye aşıksanız. Gackt bu şarkıda muhteşem sesini değil de ellerinin marifetini sergilemiş, rahmetli Kami de bateri başına geçince dinlemekten sıkılmanın imkansızlaştığı, tüm pişmanlıkları (regret) akla bir bir getiren bu eser çıkmış ortaya.

Piyano severler buraya diyorum ve canlı performans videosunu paylaşıyorum.

One comment on “Malice Mizer-Regret (Piyano+Bateri=Leziz)

  1. Geri bildirim: Ağlatan Şarkılar-1 « Kimbapsushi's Blog

Bir Yanıt Bırakın

