Vampire Knight-Vampir Fetişizmi Vol. 1

Zero-Yuuki-Kaname

Madem orda burda sürekli vampirlerden bahsetmekteyiz, ben de dedim bir yazı yazayım. Malum Angel- Buffy La fea‘nın ellerinden öper, Twilight’a veriştirdik, ben de Vampire Knight’ı seçtim. Vampire Knight anime-manga sevdalısı olmayanların bile bildiği ve sevdiği bir seridir. Bu nedenle muhtemelen hakkında pek çok şey yazıldı, çizildi. Ben de hala haberi olmayanlar varsa kendi gözümden anlatmak istedim.

Zero & Yuuki

Elimizde son yıllarda moda olan kalıp var. Nedir bu kalıp? Yakışıklı vampir vs. Normal kız. Lise ortamı. Bilindik vampir kurallarının yıkımı (kazıkla ölme, sarmısaktan korkma, gündüz dışarı çıkamama vb.) Vampire Knight bence bu kalıbı layıkıyla uygulayanlardan onu bir belirteyim önce, hatta bazı yerlerde bu kalıp yıkılmış da diyebiliriz.

Yuuki

İlk olarak esas kızımız var Yuuki. Kendisi bir şekilde ailesini kaybetmiş, bir lise müdürünün evlatlığı olmuş. Yuuki gibi birini daha almış bu müdür yanına, o da gri saçlı, menekşe gözlü yakışıklımız Zero oluyor. Bu üçlü beraber yaşamaktalar, bir yandan Yuuki ve Zero okullarına devam etmekte. Ancak bu okul bildiğiniz okullardan değil. Gündüzleri insanların okuduğu bu okul, geceleri kapılarını vampirlere açmakta. Zero ve Yuuki de bu sırrı saklamak için görevliler, asayişi sağlıyorlar bir nevi. Çünkü Japonya sınırlarındaki liselerde öğrenim gören tüm genç kızlar gibi, bu okuldaki kızlarımız da yakışıklı erkek görünce çığırmaya başlayan cinsten. Tahmin edeceğiniz üzere bu vampir grubu da bir hayli iyi görünümlü 🙂 Bu kızlar kendi dersleri bitince hemen kapıya dizilip gececi öğrencilerin çıkmasını bekliyor ve onlar çıkar çıkmaz da yaygarayı koparıyor, Yuuki ve Zero da burda devreye giriyor. (Bu arada alttaki resimde spoiler olabilir, yazıları okumayalım)

spoiler alerrrrt!!! konuşmaları okumayın!!!

Her hikayede olduğu gibi bunda da aşk üçgeninin tamamlanması gerek. Bu görev de bu okuldaki vampirlerin lideri konumundaki Kaname‘ye düşüyor. En az Zero kadar cool, yakışıklı ve soğuk bir karakter. Tek bir kişi karşısında yumuşuyor, o da tabi ki Yuuki. Bunun nedenini tahmin edersiniz ama tam olarak 2. sezonda açıklanıyor. Kaname ile Yuuki’nin tanışmaları da öncesine dayanmakta ki bu ilk bölümden açıklanıyor zaten.

Maaile 🙂

İşte 2 sezonluk (26 bölüm) anime ve hala devam eden mangası bu anlattıklarımı hatta çok daha fazlasını anlatıyor. Aşk meşk, bir kaç yakışıklı vampir değil sadece olay. Zamanla Yuuki, Kaname ve Zero ile ilgili şaşırtıcı gerçekler öğreniyoruz, yani karakterler aslında edindiğimiz ilk izlenimi değiştirebiliyor ve bu açıdan sağlam bir kurgusu var. Bunun haricinde Vampire Knight’ta vampirler arasında da hiyerarşi var diğerlerinden farklı olarak. İlk olarak safkan vampirlerden başlayıp, 5. seviyeye kadar iniyor vampir statüleri. Tabi burda kimin safkan, kimin 5. seviye olduğu da önem taşıyacak. Konsey giriyor işin içine, yeni karakterler giriyor ve hikaye sizi alıp götürüyor. 26 bölüm nasıl geçti anlamadan meraktan direkt mangaya saldırıyorsunuz. Baştan söyleyeyim, seveni çok olduğundan Japonya’da yayınlanır yayınlanmaz, en geç 2 gün içinde çeviriliyor chapterlar. Ancaaak, ayda bir yayınlanıyor (hatta en son 2 ay bekletti) ve bu yüzden bitireli yıl olacak neredeyse işkence çekmekteyim, ayrıca konunun geldiği noktadan diyebilirim ki yakın zamanda bitecek gibi bir hali de yok. Yani okumak isteyen ya uzun yıllar bekleyecek bitmesini yada başlayacak.

Cool çocuklar 🙂

Önemli sırların çoğunun animede açıklandığını da belirtelim, yani animede kaldığınız yerden sonra mangayla devam etseniz de pek bir ilerleme olmuyor maalesef. Ancak bu klasik manga sıkıntısına rağmen benim izlediğim en güzel shojo’dur kendisi hele vampirler de seviliyorsa yeme de yanında yat cinsindendir, o yüzden şiddetle tavsiye ederim.

Konu haricinde çizimlerinin çok güzel olduğu malum, aşık ediyor okuyanı ve izleyeni. Zero ve Kaname arasında gidip gelebilirsiniz ki ben Zero’ya daha bir meyilliyim (işte tanıtım yazısının yüzeyselleştiği an!) Anime müzikleri ayrı bir güzeldir, soundtrack olarak da çok şey vaadediyor yani. Özellikle Kanon Wakeshima‘nın sesinden kapanış şarkıları. 

Kaname&Yuuki (tehlikeli yakınlaşmalar bunlar:))

Vampire Knight kesinlikle ilk bölümden itibaren saran ve bekleneni veren bir anime. 3. sezonu için imza kampanyaları yapılsa da elde henüz buna yetecek kadar chapter bulunmadığından maalesef zor görünüyor, bize de mangayı takip etmek kalıyor. 

Vampire Knight 1. sezon Türkçe altyazılı olarak buradan:

http://www.cizgiport.com/Vampire_knight-izle/

Vampire Knight Guilty 2. sezon Tükçe altyazılı olarak buradan izleyebilirsiniz.

http://www.cizgiport.com/Vampire_Knight_Guilty-izle/

Mangası için:

http://www.onemanga.com/Vampire_Knight/

Not: Bu sitelerde görüntü kalitesi kötü olabilir, o yüzden birileri daha iyilerini bulup link verene kadar en iyisi bu 🙂

Bir de ilk sezonun kapanış videosunu ekleyelim, gözümüz gönlümüz şenlensin 🙂

Reklamlar

61 comments on “Vampire Knight-Vampir Fetişizmi Vol. 1

  1. Hemen ilk yorumu yapayim. Bende yazmayı düşünüyordum bunun hakkında sen benden önce davranmışsın. Ah ah ne kadar güzeldi bu anime. Zero ile yuuki arasındaki ilişki ve yine yuuki ve kaname senpai arasındaki ilişki. Beni kararsız bırakan üçgenlerdendir. Hala karar veremiyorum hangisi daha iyi diye. Zero’ya garip bir şekilde sempatim var yıllar yılı çektiklerine, bunlara katlanmasına, yuuki’yi içten içe sevipte susmalarına. Onun o bakışları beni benden alırdı. Ama Kaname Sempai’ye de sırtımı dönemiyorum 2. sezonda garip duygular oluşmuştur onunla ilgili içimde. Kanon Wakashima içinde mp3’ümde şarkıları vardır silemediklerim arasında:) Ancak Kimbapsushi yan karakterleride anlatsaydın özelliklede vampirlerimizin arasında bir çiftimiz var tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş cinsten sürekli çikolata çubukları yiyorlar 😀 Sonra babası ve onun yakın arkadaşı slayer var unutulamayacak olan karakterlerden. Yine mangaka sorunu yaşıyor desene ama buda. Benim ikinci gıcıklık olarak tanımladığım çeviri grubunun elinde sözlükle hazırda beklediği ancak mangakanın uyuzluk yaptığı bir durum var yani ortada. Vay vay Ben de ikinci sezonun sonunda devamını istiyorum diye çığırışlardaydım demek elime pek birşey geçmeyecek. Peki son birşey sorayım animenin bittiği yerden manga neerde devam ediyor dostum bir fikrin var mı?

    • Aslında bu yazı çok aceleye geldi, bir anda karar verip yazdım. Pek beğenmesem de koydum neticede uzman değilim. O yüzden pek çok şey eksik kaldı. Yan karakterler vb. Ama biraz da izlemeyenler için giriş bilgisi olsun dedim o yüzden de yeterli geldi. Neyse eksikleri tamamlamışsın zaten sen canım 🙂
      Duygularımı da aynen yazmışsın. Ben yazıda pek anlatamadım ama demek istediğim tam olarak aynıydı. Ben de Zero ağır bassa da Kaname’ye sırtımı dönemiyorum. Hala hangisi daha iyi olur bilemiyorum. Zaten kimin yanında duracağını seçse de hala Yuuki de bilmiyor 🙂 Şimdi sen diyince aklıma geldi şu slayer durumunu yazıcaktım ama unutmuşum.
      Hangi chapter olduğunu bakıp yazıcam şimdi, zaten bilgisayarımda tamamının olması lazım. Gerçi manga ve anime arasında bazı küçük farklılıklar vardı hatırladığım kadarıyla o yüzden baştan okuman gerekebilir ama sen yine de dediğim chapter’dan başlayabilirsin, anlamadığını sorma ve istediğin sorudan başlama hakkını veriyorum 🙂

      • Holey ne güzel torpil aldım valla 😀
        Arkadaşım boş ver sen benim öyle dediğime bakma Edit diye bir şey dimi sonuçta hemencecik ekleyi verirsin. Gerçi senin dediğin de doğru kurgunun gidişatını bozmamak için en doğrusu böyle bırakmak. Sabırsızlıkla chapterı bekliyorum:D

      • spoiler

        Canım baktım bu arada 46. chapterdan başlayabilirsin, son bölümde şu Kaname’nin amcasıyla olan dövüş vardı ya tam orası, orda hatırladığım kadarıyla bir kaç ufak farklılık var. O yüzden ordan başla zaten bir sonraki chapter’ın sonunda Yuuki ve Kaname ayrılıyor okuldan, animenin sonuna denk geliyor. link de vereyim :

        http://www.onemanga.com/Vampire_Knight/46/

        spoiler

  2. ehehe animeyi izleyeli oldu be baya =) arkadaşımla kaname samaaaa diye gezdiğimiz günleri hatırlarım .d
    çok sevdiydim ama onlar gittiler ya okuldan ondan sonra nooldu merak etmiştim ama mangaya başlamaya da hiç gönüllenmemiştim =)
    ciddi ciddi ne oluyor sonra ??? kendime ait spoiler istiyoruuum =)

    • bak spoiler verebilirim ama emin misin? sen yine fikrin değişirse okuma^^

      -spoiler-
      animede topluca okuldan ayrılıyor gibi gözüolar ama mangada kaname ve yuuki diğer vampir güruhundan ayrılıyor. bir yıl sonrasına gidiyoruz. bu bir yıl boyunca kaname ve yuuki gözlerden uzak yaşıyorlar, kanamenin arkadaşları, yuukinin babası falan kimseyle görüşmüyolar. bunun nedeni şu, yuuki yeni vampir olduğundan alışması gerekmekte bir de kanamenin vampir dünyası ile arası bozulduğundan durumu düzeltme planları yapıyor. sözüm tekrar dinlenir olsun babında. neyse zero ise bu bir yılda okuldan uzak takılıp vampir avlamaya devam ediyor, bir yılın sonunda okula dönüyor. bu arada yuuki arada kanamenin kanını içmekte, hani burda bir tek sevdiğin kişinin kanı yetmekte ya sana. ama yuukiye yetmiyor tabi, bir yandan zeronunkini istiyor, kaname de bunu biliyor garibim. neyse en son kaname yuukiyi resmi olarak tanıtmak ve vampir aleminde tekrar söz geçirir olmak için toplantı ve balo düzenliyor. neyse zero da geliyor. karşılaşıyor bunlar. zero soğuk davranıyor falan, konuşmuyolar pek. o gece baloda bir cinayet oluyor. tabi bir de animede pek anlatılmayan karakterler var. mesela pureblood’lardan sara falan var da oralara girmeyeyim. genel hatlarıyla böyle bişey. başka bir ton şey de oluyor ama hepsini anlatamiciim.

      -spoiler-

      bir de bir tek ben mi merak edip okumuşum. herkes bayılıyoruz diyo ama kimse merak etmemiş. tüü yazıklar olsun :p

      • Ama ama benim ongoinglerden dilim yanık arkadaşım. Baktım hala devam ediyor uzak durdum yani. Niye yazık ediyorsun öyle 🙂

    • kesinlikle bakmalısın canım. müzikleri, görüntüleri ve konusuyla gerçekten kaliteli bir animedir. izlettiğim herkes bayıldı ki çoğunun animelerle alakası yoktur. gerçi benim ilk izlediklerimden biridir o yüzden de bu kadar seviyor olabilirim 🙂

    • Evet yazıda zaten baştan uyarıyosun. Ama ozamanlar bitirdiğimde animeyi bakmıştım devam ediyor uzak kaldım. Ama şimdi sen böyle anlatınca içimden başlamak geldi zero’yu ne kadar özlediğimi hatırladım 😀 Ne yapceğimi şaşırdım …

  3. Öncelikle blogun hayırlı olsun (gerçi baya olmuş ama ben yeni gördüm) 😀 Çok beğendim, artık sık sık uğrarım…
    Ne zamandır bahsini duyduğum ünlü animelerden hep başlayımmı başlamayımmı diye aklımdadır senin yazını okumamla verdiğin linke tıklamam bir oldu, sanırım başlamaya karar vermiş oldum 😀
    Şimdi doluyor bakayım görüntü güzel değilse indiricem artık.
    Animeleri çok severim ama genelde film olanları izlemişimdir, dizi şeklide izlediklerim bir elin parmaklarını geçmez. Belkide bağımlısı olup çıkarım 😛

    • Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Aslında çok da olmadı daha 1 aylık bir blog (daha bebek o) Her zaman beklerim 🙂

      Beğenilerini bilemiyorum ama daha sevmeyen birine rastlamadım, bu arada yazımın etkili olmasına da ayrı bir sevindim çünkü aceleye geldiğinden pek beğenmemiştim bu yazıyı. O sitede görüntü kötü olabilir ama izlenemeyecek kadar kötü olduğunu sanmıyorum. Yine de kötüyse bildir, ben de yeni link bulup ekleyeyim.

      Bu arada senin de blogun varmış, hemen girip bakacağım 🙂

      • Valla gayet etkiliyici olmuştu yazı hemen başlayı verdim hatta şimdi onu izliyordum 😀 Yahoo videoları sıkıştırdığı için sanırım yahoo dan izlemeyi sevmiyorum pek. Biraz aradım google du bu linkleri buldum görüntü kalitesi güzel görünüyor. Bu arada sadece bu anime için özel site bile kurmuşlar, sanırım izlemekte geç bile kalmışım. 😀 valla deahtnote benziyorsa sevmek ne kelime bayılırım 😀
        http://www.animefreak.tv/watch/vampire-knight-episode-1-english-dubbed-online-free
        burdaki görüntü fena değil.
        Beklerim her zaman bloguma, umarım beğenirsin 😀

  4. Bloguna baktım ve yorumu çaktım hatta, zaten bakmışım önceden görünce hatırladım. Bir ara daha ayrıntılı bakiciim 🙂
    Vampire Knight’ın Death Note’a benzediği söylenemez. Daha çok shojo severler ve vampir manyakları için uygun diyebiliriz. Ama ben çook çok severim, umarım sen de beğenirsin.

    İngilizce bulmuşsun galiba, ben de öyle izlemiştim ama herkes izleyemiyor diye kötü de olsa Türkçe altyazılı link ekledim. Teşekkür ederim link için bu arada, sana iyi seyirler. İzledikten sonra yorumlarını bekliyorum 🙂

    • Yorumun çok teşekkür ederim. 😀
      Vampirleri severim hatta vampir dizisi çevirmiştim. Freeze diye, 5 bölümcük bişidi ama pek heyecanlı değildi diğerlerine göre 😀
      O zaman ben seyretmeye devam edeyim. 26 bölümü bir haftada bititirim sanırım. Sonrada gelip yorumlayayım 😀

      • @4astrea
        Ben freeze’yi sevmiştim zaten o adama hastayım çevirmeni ile tanışdığıma menun oldum valla. Sitene göz attığımda farkettim ancak işim olduğundan tam inceleyemedim bakıcam yakın zamanlarda.
        @kimbap
        Tamam bu özlem biticek dostum 🙂

  5. @ astrea
    vampirleri seviyorsan sorun yok, bunu da seviceksin. merakla yorumlarını bekliyorum ^^

    @sermin
    evet dostum vuslat günü gelmeli 🙂 (içses:bir kurban daha ahahahahha)

  6. @Ser-min
    Freeze beyenmene çok sevindim. Bende sevdim ama biraz temposu yavaş geldi, neyseki 5 bölümdüde fazla uzatmadılar 😀

    @kimbapsushi (adını çok sevdim yaaa 😀 )
    Sanırım bir kurban daha buldun, dün 5 bölüm izledim, sabah erken kalkacak olmasam bitirirdim ilk sezonu. Bugün ödev için arkadaşlarla buluşmaya gittim, millet ödevi tartışırken ben eve gidip anime izleme planları yaptım. artık vizelerde de animeyi yazarım 😛
    Dediğiniz gibi Zero ve Kanema arasındayım. ama sanırım Zero’nun yanındayım. (her zaman acı ceken taraftan olmak yanayım zaten 😀 ) Bakalım diğer bölümlerde fikrim değişcekmi. Ben bu merakla mangasına geçerim direk. 😀

    • hehe teşekkür ederim adımı ben de seviyorum (bkz: sanal kimliği gerçek sanmak)
      Ayrıca şu hain kahkahadan atmak istiyorum, ama böyle şeylerin bağımlısı olmak çok kötü ben de eve döndüğüm anda bilgisayarın başına koşuyorum 🙂 Vampire Knight’ı ben de 2-3 günde bitirmiştim, cidden bağımlılık yapar ama ben uyarmıştım. Bakalım bitirdikten sonra ne düşünêceksin merak etmekteyim^^

  7. Kimbap çok özlemişim zero’yu anlatamam sana onun o hüzünlü bakan gözlerini falan. O na bakmaktan birde çok az olduğundan yavaş okuyorum ama ne işkenceler çekiyorum biliyor musun? :D:D

    • Çizimler mükemmel ama dimi? Animede de güzeldi ama mangasını ayrı severim. Canım Zero’m da pek cool 🙂 Ah sorma benim aylardır çektiğim ızdırabı beklemekten, ama olsun yine de değer. Az chapter var ama baştan da okuyabilirsin çünkü animede gösterilmeyen detaylar mevcut. Hem daha uzun sürer 🙂

      • Ya sana birşey söyleyim mi bu huyumdan nefret ediyorum ama sonlarını bildiğim birşeyin başlarını okuyamam,izleyemem. Hani mesela izlediğim dizinin bugünkü bölümünü kaçırdım internettende izleyemedim. Ertesi günkü bölümünü izledim. Çıldırırım “anam geçen bölümden neler ya vay vah uf” diye ama dönüp izleyemem ilerki bölümü izledim diye. Yani hayatta dönüp bakamayacağım, çıldırışlarda olup, hop oturup hop kalkacağım 😀 Ama Kimbap çok özlemişim zero’yu kıskandım mangakayı yaaaa!!! Nasıl yaratmış böyle bir karakter. Ve kesinlikle haklısın çizimleri olağanüstü. Birde ben mangadaki ayrılış sahnesini daha çok sevdim.

  8. Aslında bende de var o, biri bana film tavsiye ederken biraz olacaklardan bahsetse hemen vazgeçerim izlemekten, kitapların arka kapaklarını hayatta okumam. Ama nasıl olduysa Vampire Knight okudum geriye dönüp. Gerçi mangasına başladığımda henüz hiç manga okumamıştım o yüzden yani deneyimsizliğimden anlayamamıştım. Ben de ilk chapterdan okumaya karar vermiştim.
    Çizimler şahane. Ben zaten sana özellikle o chapterdan başla dedim, o ayrılık sahnesi hem animeden farklı hem de çok etkileyici. Niye değiştirmişler animede anlayamamıştım 🙂

    • Evet ya bende anlayamadım çok daha güzel böylesi. Belkide karakterleri toplu tutmak içindir. Sonuçta sezon finali ya. Gerçi devamı gelecek mi bilmiyorum hani gelse ne iyi olur. Ancak yine zero ile arasındaki muhabbeti yapıp hep birlikte ayırabilirlerdi okuldan. Geçmişte kaldı artık mangakayı ikna etmişler ozaman bize bişi söylemek düşmez. Bu arada Kaname’nin manükür pedikür olayına koptum hahaha:D Bizede bir uğra yavrum benim manükür zamanım geldi 😀

  9. Ağlamak istiyorum sayın seyirciler, uff yaa bitti keşke bu yavaş yavaş izleseydim, meraktan giriş müziğini atlamasaydım, uzasaydı biraz daha 😀
    Yukardaki yorumlardan tiyoyu aldım 46 chapter’dan başlıyorum.
    Ahh ahh zorla gitti yukiicik, aslında zero’yla kalmak istiyodu işte neparsın bi yanda yıllardır onu korumayan çalışan abisi varmış. (bu vampirlerdeki abi ilişkisi biraz garip girmeyeyim o konuya :))

    • Ah ben de bittiğinde çok üzülmüştüm, hala da isterim ki bir kaç sezoncuk daha çeksinler. Olsun sen de artık bir VK fanı oldun ve bizim gibi mangayla yetinenler camiasına katılceksin(ki yetinmek değil aslında, çizimlere, siyah beyaz Zero’ma ölürüm ben). 46. chapterda zaten daha farklı bir son göreceksin hazır ol, kesinlikle animedekinden daha güzel.(Büyük bir fark yok da, olsun) Ah ne mutluyum, mangayı tartışabileceğim birileri var artık 🙂

      Burda abi-kardeş olayını ben öyle göremedim. Vampirlerde normal dediler ya, insan değil onlar sonuçta 😛 O biraz içimi rahatlattı. Zaten benim anlamadığım noktalar var onunla ilgili, siz de biraz okuyun da aydınlatın beni 🙂

    • Ihımmm evet o konu çok komiğime gitti benim. Animedeki daha doğrusu genel hikayede en komik kısımdı bence. Yani “Bak canım bunu senin için yaptık küçükken kardeş kardeş oynarsınız. Büyüyüncede bir çift olursunuz. Boşuna doğru vampiri aramak zorunda kalmazsınız” Buna karşın gözüme batmadı benim. Gerçi mangayı başından okuyan Kim’ cancazıma sormak lazım sanırım animede yansıtılmasada mangada çocukluklarından başlayan bir lovey dovey durumu var çok ileri olmasada hani orta düzeylerde. Yanlış mıyım?
      Ama 4astrea sende vampir şövalyeciler arasına hoş geldin. Bir bağımlı daha kazandık 😀 Tavsiye; mangayı anime gibi yapma yavaş yavaş oku çünkü çok kısa çeviride kısır şuan 😉

      • -spoiler-

        Yok çocuklukta öyle bir durum bence. Bizim Yuuki gayet “onisama” diye takılmakta, Kaname de pek yan gözle bakmıyor sanki. Bilmiyorum bana gayet normal bir abi-kardeş ilişkisi gibi geldi. Bence Kaname aynı okulda okumaya başlayınca gözüne kestirmiş olmalı. E zaten Yuuki’nin yapılış amacı da belli 🙂 Bir de Kaname aynı soydan ama sanki aynı anne ve babadan değil gibi, bir yerde (hatta animede de vardı sanırsam) “Keşke aynı anne babadan doğsaydık” gibi bir şey diyor. Bir de Kaname’nin safkanların atası olduğu gibi muhabbetler dönüyor. Uykusundan uyandırıldığından bahsediyor, yani sanki annesi doğurmamış. İşte anlayamadığım kısımlardan biri bu zaten. Hala da tam ilişkilerini çözemedim. Bende mi var bir mallık? Anlayan anlatsın pılizzz

  10. Bu japonlar zaten kardeş durumuna biraz takık, hele ikiz oldumu daha bir garip yapıyorlar. Ouran High School animesindede ikizler vardı deli ediyorlardı beni. 😀 Zaroyla ikizinide az kalsın kaybediyoduk neyseki küçükkken ayrılmışlarda bişicikler olmamış 😀 Matsu nun kardeşler arası böyle bir durumu anlatan bir filmi vardı adını unuttum şuan. ama sıkıcı ve yavaş ilerliyodu baya atlaya atlaya izledim.
    Ser-min, mangasını yavaş yavaş okuyacağım valla, bitince oturup üzülüyorum sonra. Ama animedeki sondan farklı yerleri varmış, merak ettim şimdi o cahapterleri hızlı okuyayım gerisini yavaş okucam söz 😀

  11. Yok yok aynı anne babadanlar. Atası olmasının nedeni sanırsam anne ve babası safkan onların atalarıda öyle yani araya yabancı madde kaçmamış. Güçlü bir vampir soyundan geliyorlar. Bu arada ben gördüm ya http://www.onemanga.com/Vampire_Knight/47/07/ bak buraya daha çocuk yuuki lovey dovey yani 🙂 Şimdi animeyi bitirmiş sıcak insan 4astrea bu animedede geçen keşke aynı anne babadan olsaydık olayına yanıt verebilir ben tam hatırlayamıyorum o konuları. Zaten bu safkanlar, a,b,c grupları falan bunların soy ağaçları baya karışık. Ama ben hatırlamıyorum öyle birşeyi hatta kaname tam babacık yuuki ise annecik yani. Bilmiyorum aklım karıştı dur ben şimdi 56. chapterdayım okumayacaktım bu hafta hiç ama bakim bir meraklandırdın beni.

  12. Bir de bu manga için çevirmenlere haksızlık yapmayalım. Mangaka malesef ayda bir yeni chapter yayınlıyor. Chapter Japonya’da yayınlanır yayınlanmaz en geç 2 günde çevriliyor. Ama Kimi Ni Todoke öyle mi? 1 yıl önce yayınlananlar daha yeni çevriliyor pehhhh

  13. @Kimbap
    Ewt bencede aynı anne ve babdan olmayabilirler. Çünkü Rido ile Kaname’nin babasının döövüştüğü bir sahne vardı. Orda annesi ve babası ilk çocuğumuzu bizden aldım ama yukii yi alamayacaksın dediler. Yani bunların bir çocuğu olmuş onu Rodi öldürmüş, yerine Kuranların atasını canlandırarak onlara vermiş olabilir. Ama kafaları karıştıran anne ve babası ilk çocuğumuzu aldın diyince Rido onu shizoya ( zeroyu ısıran kadın vampir adını doğru yazamamış olabilirim. ) kurban ettim dedi. Ahh ahh çok karışık bu olay ama var bir tuhaflık orası kesin. Sonunda Zeroyla yuki gerçek kardeş çıkarsa hiç şaşırmam 😀

  14. Ah ben okuyalı aylar oldu o chapterları, unutmuşum. Oha diyorum kendime, gözümüze sokmuşlar. Neyse amaan öyleler işte napalım, capunlar da böyle. (ama hala bunlar vampir olduğu için hoşgörme inadındayım)

    Evet Zero ve salak ikizi bir süre beni de endişelendirdiler, aslında Ichıru’da vardı kıllık. Zero’m gayet tepkisizdi, yüz vermiyodu sapık gardaşına 😛

    Japonların var böyle bir merakı, şu aralar blog aleminde sık sık tartışılmakta bu mevzu. Ben de hiç hoşlaşmıyorum ama VKde pek o gözle göremedim. Matsunun filmini duydum ben de, o tam bir “ohaa”lık durum. Konusunu okuyunca acep ben mi yanlış anladım diye düşünmüştüm zamanında. Bu özellikleri de olmasa daha çok sevicem de biraz kıllandırıyo beni bu durum.

    • Bende bu sahneden sonra rahatladım biraz aynı anne babadan değillerdir heralde diye. Zaten Kaneme diyorud keşke aynı anne babadan olsak diye. Bir şüpem daha var ama daha uçuk bişi. Belkide babaları farklıdır sadece. Şimdi bu okul müdürü yukinin annesine çok düşkün şüphelendiriyo bu durum beni belki gerçek babası olabilir ama yuki safkanmış tutmuyor bu tahmin tabi müdürde safkan vampir çıkmazsa. Olur mu olur valla. Bir şu Ridonun da Yukinin annesinde gözü vardı son bölümde onuda böyle ısırmış falan dedi. Yukiye Jurii falan diyip duruyo zaten pis adam. 😀
      Böyle konuları işliyolar ama sonunda hep bir yerden kurtarıyolar. Ya gerçek kardeş çıkmıyolar ya olmaz yapamayız bu yanlış falan diyolar neyseki.

  15. @ 4astrea
    sonunda tezime destek çıkan birini buldum. bence de tartışmalı bir konu. kaname diriltilmiş orası kesin, babasıyla benzemelerinin sebebi kaname’nin kuran ailesinin atası olması. aynı ailede büyüdüklerinden öyle onisama diyor bizim kız. evet evet kardeş değiller işte, banane banane.
    bu arada mümkünse zeroyla kardeş çıkmasınlar düşer bayılırım (zaten imkansız da) kaname ile kardeş olmalarını yeğlerim.

    @sermin
    filmi dolduruyorum hadi bağalım. ağlıcak mıyım yine?

  16. @ 4astrea
    İyi ki başlatmışım seni VKye hehe. Bu konu aylardır beynimi kemirmekteydi. Ben mi anlamıyorum diyordum. Bütün arkadaşlarım da animeyi izledi sadece manga okuyan yok. Bu yazıyı yazmam çok işime yaradı 🙂 Bakalım zamanla daha net anliciiz ama mangada böyle laf arasında geçiştirilen ve karanlıkta kalan başka şeyler de var. Şimdi bu geldi aklıma sadece.

    @sermin

    Evet o film, bir de bu filmin diğer adı da Heavenly forest galiba dimi. Gözlüklü kız var falan, doğru filmi izliyim de, yamuk çıkmasın 🙂
    Neyse kardeşlik konusunda seni de kıllandırdık iyi oldu bu.

    • Vallahi iyiki başlatmışsın diyorum bende uzun zamnadır böyle heyecanlı birşeyler izlememiştim. Bence lost halt etmiş bu manganın yanında 😀 o kadar karışık şeyler varki tek cümleyle bile aklını karıştırıyolar insanın. Ben mangayı okudukça sana uçuk teorilerimi söylerim, tartışırız beraber. 😀
      Heavenly forest ise çok ama çok güzel bir film. ser-minle aynı filmi önermişiz ama farklı adlarda. Ne çok ağlamıştım, o ne şaşırtıcı sondu öle tüm tahminlerim tepe taklak olmuştu. Benim blogda anlatmıştım filmi ama sonunu söyledim o kısmı okuma, sonunu bilmeden izlersen iki kat daha fazla ağlarsın hihihhi 😀

      • Evet shojo gibi görünse de alttan alttan derin mevzulara giriyor VK. Daha çok tartışırız biz bu mangayı.

        Şimdi başlıcam ben de izlemeye, ikiniz de tavsiye ettiğinize göre baya iyi bir şey bu merakla bekliyorum. İzledikten sonra bloguna bir ziyarette bulunacağım bakalım 🙂

  17. Bende yazıyı yazdım bu arada. Gece gece aklıma düştü yazmasaydım uyuyamazdım. Bekliyorum efendim yorumlarını.
    @4astrea
    Evet aynı filmi önermişiz. Bende çok ağlamıştım her ne kadar sonunu tahmin etmiş olsamda gidişat süperdi.

  18. Geri bildirim: Bu Aralar Neler Mi Yapıyorum? « Astrea'nın Atlası…

    • Yazdığım bir yazıda senin yazına bağlantı vermiştim. böyle bir yorum çıkmış bende anlamadım valla 😀 WordPress’i hala çözmüş değilim, kusura bakma arkadaşım. 😀 Bu arada başlığı Mim’e çevirmek istiyordum bağlantı verdiklerime bu yorum gittiyse bu amacımı gerçekleştirmiş oluyorum hihihhi. WordPress’i kullanmayı becerememem kırk yılda bir işime yaradı sanırım. 😀

      • Heheh bana da aynısı olmuştu, bir yazımda La fea’nın bloguna yönlendirmiştim, baktım onun sayfasında çıkmış. Baya bir süre anlamadım ben de, “böyle bir şey yazmadım ben” diye düşündüm. Çözdüm sonra. Ayrıca niye kusura bakayım canım 🙂

  19. Geri bildirim: İlk Mim İlk Gözağrı « Eteğimden Dökülen Taşlar

  20. Eveet canlar ben anlamadan zaman geçivermiş. Martın sonuna gelince bir kıvılcım çaktı dedim ki VK çıkmış olmasın. Nitekim aynı gün en sevdiğim 2 manganın yeni chapterlarını okumak mutlu etti 🙂 (diğeri için bkz:kimi ni todoke) öncelikle geçen chapter’ın sonunda teorimin gayet mantıklı olduğu çıkmıştı ortaya. ne teorisi derseniz şu kaname’nin doğumu ve yuuki ile bağıyla alakalı teori, üstteki yorumlarda bulabilirsiniz. bu chapterda maalesef hiç değinilmemiş o konuya ama güzeldi yine de. yeni bir karakter girdi ki ilerde önem kazanabilir. daha da önemlisi chapter yuuki ve zero karşılaştığı anda bitti. bu mangaka beni öldürecek, hep böyle anlarda bitiriyor!!! 1 ay beklemem gerekicek umarım hızla geçer. karşılaştıklarında neler olcak merak ediyorum. tabi bir de teorimle ilgili bir şeyler daha çıkabilir. daha çok sır var bu mangada, benden söylemesi 🙂

    3 gün önce yayınlanan 59. chapter’ı okumak için:
    http://www.onemanga.com/Vampire_Knight/59/001/

  21. Geri bildirim: Vampire Knight- 61 Ben Demiştim :) « Kimbapsushi's Blog

  22. Daha iyi görüntüye sahip olan video linklerini veriyorum, buyrun;

    Vampire Knight Türkçe Altyazılı: http://www.animearsiv.com/videos?c=22

    Vampire Knight Guilty Türkçe Altyazılı: http://www.animearsiv.com/search?search_query=Vampire+Knight+Guilty&search_type=videos

    Vampire Knight Türkçe Manga: http://www.turkcraft.com/Vampire_Knight/01

    {Ayrıca Türkçe Altyazılı Olarak İzlemek İçin Bu Alternatiften De Yararlanabilirsiniz: http://www.turkanime.tv/anime-detay/Vampire-Knighthttp://www.turkanime.tv/anime-detay/Vampire-Knight-Guilty}

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s