Kimi Ni Todoke-Yerim Ulan!!!

sawako-kazehaya-chiru-ayane-ryu

Uzun zamandır Ninsan’ın blogunu sabote etmekle meşgulum bu anime-mangayla ilgili. En son enginlere sığmayıp taştığımdan bir yazı yazayım dedim.Bir kaç ay önce kendime izleyecek bir şeyler araken, bu yılın tutan animelerinden olduğunu duymuştum bu animenin. Daha 4 bölümü yayınlanmıştı sanırsam. O gün bugündür, merakla ve heyecanla takip etmekteyim. Anime ile başlasam da zamanla tabi ki meraktan rotamı mangaya çevirdim. Okuduğum en tatlı shoujo kesinlikle. O kadar naif, sevimli ki tam anlamıyla sıcacık bir manga/anime. Bu animeyle ilgili tanıtım yazısı isteyenler, ninsan arkadaşımın yazısını okuyabilirler. En kısa haliyle şu şekilde anlatabilirim: Asosyal, elinde olmadan herkesi korkutan bir kız, okulun en popüler ve arkadaş canlısı çocuğuyla tanışır, olaylar gelişir 🙂  Ben öncelikle tereddüt eden, “Hep duyuyoruz ama nasıldır ki?” diyen bünyeler için bir paragraf açayım, reklam yapayım.

Neden İzleyelim?

O kadar çok neden var ki hangi birinden başlasam. Ben okuduğum mangalar içinde bu kadar tatlı bir aşka rastlamadım. Aslında konuya bakarsak herhangi bir orijinallik yok denebilir, ama her zaman derim ben zaten özgün bir konu beklemiyorum, o konunun işleniş biçimi herşeyden önemli benim için. Şu ana dek okuduğum mangalarda-gerçi bu konuda bilirkişi olacak kıvamda bir geçmişim yok- genelde olaylar daha çabuk gelişir, aşıklar daha çabuk biraraya gelir, ardından entrika, sorun vb. patlak verirdi. Burda ise arkadaşlıkla başlayan, giderek derinleşen hisler var. Arada bir Sawako‘nun detaylıca düşünmeleri ve bu kadar düşünmenin sonunda bir arpa boyu yol gidememesi yani herşeyi yanlış anlaması kriz geçirtebiliyor, ama bu mangadan soğutacak derecede abartı değil. Şuna da katkısı oluyor, heyecan hep tavanda oluyor okurken ve beklediğiniz an geldiğinde aşık olduğunuz adama/kadına kendiniz kavuşmuş gibi mutlu oluyorsunuz.

 

Karakterlerin hepsi sizi çok bağlıyor kendilerine ve çok gerçekler. Bu mangada feryat figan yakışıklıların peşinden koşan kızlar yok. Hepsi normal birer öğrenci, ezikleri dışlayan (bu nasıl normallikse), dedikodu yapan öğrenciler. Ana karakterlerimiz ise aileden biri olup çıkıyor. Masumluktan ölen, aklının ucundan kötü düşüncenin zerresi geçmeyen Sawako ve tüm popülaritesine rağmen herkese “eşit” (equal hehe) davranan, iyi kalpli Kazehaya‘dan daha ideal bir çift olamazdı herhalde. Geçen bir yazımda da demiştim zaten. Ben “aşk”la ilgili hikayeleri eğer esas karakterleri yakıştırırsam seviyorum, bizimkileri ise gördüğüm anda bayıldım ve çok yakıştırdım.

Yes, it's love 🙂

O kadar çok sevdiğim var ki bu mangayla ilgili. Kazehaya‘nın Sawako‘yu kıskanışını seviyorum. Onu kendine saklamak isteyişini (ki böyle bir sahne vardı:Kazehaya ve Sawako konuşurken Sawako gülümseyince Kazehaya önünü kapamış diğerlerinin görmesini engellemişti), ona baktıkça kızaran yanaklarını seviyorum. Bazen kendine güvensizliğiyle çıldırtsa da gözü açıldığı için affettiğim Sawako‘yu seviyorum zaten yeri gelince kararlı olmayı, istedikleri için savaşmayı biliyor, onun da Kazehaya‘ya baktıkça kızaran yanaklarını yirim 🙂 Bazen çok açık sözlü olup, bazen çok önemli şeyleri kendine saklamasını bile seviyorum. Gülmekten yaran ama içten içe pek duygusal olan Chiziru‘yu seviyorum. Cool tavırları ve sessizliğinin altında aşık bir çocuk yatan aynı zamanda çaktırmadan bizimkilerin yuvasını yapan Ryu‘yu seviyorum. Çapkın Ayane‘yi seviyorum, özellikle arkadaşlarına karşı bağlılığını. Hatta Kento‘yu ve Kazehaya’ya aşık kızı (adını unuttum) bile seviyorum. (Nedenini okuyanlar bilir!)

Kazehaya'nın sakladığı gülüş, o zaman Kazehaya için Duman'dan gelsin: Seni Kendime Sakladım 🙂

 

Aslında çok heyecanlı şeyler yok bu mangada ama ben okurken heyecandan ölüyorum. Kalbim thump thump atıyor, kah nosebleed‘ler yaşıyorum kah acayip sesler çıkarıyorum. Yani ninsan’ın blogunda da muhabbeti döndüğü gibi bu manga konusunda bir otaku olduğumu kabul ediyorum. Birbirlerine ulaşmaya(Kimi Ni Todoke: Reaching You) çalışmaları bile okuyanı heyecandan öldürüyor, yada ben çok kaptırdım kendimi.

 

Yeni chapter’ın da geldiği bu kutlu günde duygularımı anlatacak kelime bulamıyorum dostlar 🙂 Eğer siz de shojo severlerdenseniz mutlaka okuyun, kaçırmayın üzülürsünüz 😛

Bunları biliyor muydunuz?

Bu sözüm benim gibi Kimi Ni Todoke manyağı Ninsan ve kısa zamanda kendisinden bir “fan” yarattığımız Sermin‘e geliyor daha çok, ama hepiniz kulak verin. Bu tatlı anime/manganın yakın zamanda bir filme de uyarlanacağını, live action’ın yolda olduğunu biliyor muydunuz? (Başta dizi olarak duyurulsa da 2 ay kadar önce filminin çekileceği doğrulanmıştır)

Animenin açılış jeneriğini de ekleyelim, tam olsun 🙂

96 comments on “Kimi Ni Todoke-Yerim Ulan!!!

  1. Heheheyyyyy yakın zamanda yarattığınız Fan Girl’den mesaj var 😀 Amanin senin yazını okurken kendimi görür gibi oldum. saçma sapan sesler çıkarmalar, durup dururken bir bakışa çığlıklar atmalar ve kaçınılmaz nosebleedler aynı ben aynı ben. Çok güzel yazmışssın. Bunları biliyormuydunuza gelince bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp diyorum ve iyiki öğrendim. Ancak umarım oyuncularıda birbirlerine yakıştırırızda güzelcenek izleriz yani. Birde ellerini çabuk tutsunlar. Daha alt yazıları çıkacak bunların 😀 Bu arada ninsana da demiştim 😀 Her sawako sadako dediklerinde rahmetli kemal sunalın aman salaka canım salaka parçası aklıma geliyor nihahaha. Birde o seni kendime saklamak istiyorum kimseler seni görmesin özelliklede gülümseyişini olayları döndükçe duman arka fonda çalmaya başlıyor 😀 Çok seviyorum çok ….:D:D:D:D

    • Ehehe bunları duyunca mutlu oluyorum, yalnız değilim. Önceden ninsan’la karşılıklı çıldırırdık, şimdi sen de katıldın aramıza süper oldu 🙂 Valla okurken heyecandan geberiyorum, sen daha okumaya başlamamıştın da geçen 39. chapter çıktığında ki sawako duygularını açıklamıştı sonunda, okurken kalpten gidicem sandım. Bende gerçekten ayrı bir yeri var ve açık ara en sevdiğim manga diyebilirim 🙂 (en azından daha iyisini bulana kadar en iyisi bu)
      Şu aman salako muhabbeti ninsan’ın blogunda dönmüştü(veya senin blogunda tam hatırlayamadım), hatta ben sana cevap yazmıştım yalnız değilsin diye,ekşisözlükten örnek vermiştim. Hehe sen de benim gibi karıştırdın galiba, ninsan yazdı sandın.
      Şu live action konusunda da umarım sevebileceğim oyuncular seçerler, gerçi anime/manga kadar beğenmicem orası kesin de en azından güzel bişey çıkar ortaya umarım 🙂

      • Amanin karıştırmış olabilirim evet. 🙂 Bu aralar kafam yerinde değil zaten. Demek seninle yaptık doğrudur dostum. 🙂 Ya ben animeye başlamadım daha, mangasını okurken animesini izlemiyorum ama dizi için kesinlikle katılmaktayım umarım iyi oyuncular seçerler. Ve bende eminim kesinlikle mangası kadar beğenmicem. Yani inşallah beğenirimde genellikle bu tür konularda görünen köy klavuz istemiyor 🙂 Yanlız iyiki beni de etkiledinizde başladım yani en çok zevk aldığım şeylerden biri oldu çıktı 🙂

  2. Valla başlaman bizim için de iyi oldu dostum 🙂 Birileri tavsiye ettiğim şeyleri beğenince çok seviniyorum hehe. Unutman da gayet normal, biliyosun ben de geçen ninsan’ın yorumunu senin yazdığını sanıp seksen yorum yazdım üstüne 🙂 Bu arada dizi değil film olcak, başta dizi denmiş ama değişmiş. Bence film olması daha iyi, daha özenerek çekerler en azından.

    • Ama inşallah o zaman çok yutmazlar hani hikayeyi. Çünkü bizim gibi mangasına da bakan taraflar küçük ayrıntılarlada beğenebiliyor. Şahsen ben öyleyim mesela en güzel yeri öyle çok hoşuma gitmez ama o kenarda köşede kalmış monolog yazısına kırk saat gülerim 😀 Ancak her türlü güzel olur gibime geliyor ya 😀

  3. yaa live actioni ben dort gozle bekliyorum ama kim kimi oynayacak daha belli degil…bu dunya tatlisi karakterleri kime canlandirtacaklar???

    • Hoşgeldin öncelikle 🙂
      Evet umarım heba etmezler canım karakterleri, zor bence ya. Beğendiğim oyuncu çok Japon camiasından ama bu rollere kimseyi yakıştıramıyorum. Umarım eli yüzü düzgün bir şey çıkar, gönül rahatlığıyla izleriz 🙂

  4. hosbulduk:))
    buraya da damladim sermin’in blogdan sonra.
    koike teppei diyorlardi kazehaya icin..
    olabilir aslinda ama..ne bileyim ben tam oturamaz role gibi dusunuyorum..
    hele sawako rolune hiiiic kimseyi dusunemiyorum.
    nobutadaki kizi ya da simdilerde yama nade’de oynayan kizi filan oynatmasala bari

    • iyi yapmışsın, her zaman beklerim, sermin’in arkadaşı benim de arkadaşımdır heheh.
      koike’yi tanımıyordum, şimdi merak edip baktım hemen. çok kötü değil ama biraz çocuksu sankim. yok ya kazehaya daha yakışıklı ve erkeksi olmalı 😛
      sawako için benim de ne kadar düşünürsem düşüneyim aklıma kimse gelmiyor, kim oynarsa batırır gibi kötü bir his var içimde! bence de maki olmamalı her yerden çıkıyor zaten, ki hiç yakışmaz (çok çemkirdim ama severim aslında 🙂 ) hele o yamanade’deki! animenin hastası olarak sunako ile o kızı hiç bağdaştıramadım, gerçi hala izlemedim ama resimler yetti.
      aslında benim aklımdan Miyazaki Aoi geçmekte, şeker bir kız olabilir sanki. (kötünün iyisi)

  5. Öle bir anlatmışsınki şuan açıp izleyesim geldi. Bu ne aşktır, bu ne sevgidir bu ne ihitras (tamam abartım bunu 😀 )
    Ouranda bitmişken hazır yeni bir anime ihtiyacımı bununlamı karşılasam diyorum. Gerçi sıraya Gantz sokmuştum ama ikisi birlikte nasıl gider acaba. (ikiside apayrı bi tür denişik olur:D )
    Şimdi animesi kaçıncı bölümde, ben meraktan çatlayan bir insan olaraktan önce onu öğreneyim.

    • Ahhaha evet bu mangayla ilişkim için en uygun şarkı bu ne sevgi ahh bu ne ızdırapp olmalı 🙂
      Acayip seviyorum bu animeyi, izleyen herkeste de aynısını gördüm, test ettim onayladım. Deneklerde burun kanaması, göz dolması (kabak dolması huahah), abuk gubuk sesler çıkarma gibi tepkiler gözlenmiştir. Gece gece yatmadan geyiğe sardım da harbi ayrıdır yeri bende. Bak sermin’i cebren ve hile ile başlattık memnun hayatından,hemen başlamalısın, bu sevgiye sen de ortak olmalısın 🙂
      Animede ben 16. bölümde kaldım bitmesini bekliyorum, daha çok manga için bu heyecan, onu takip ediyorum. Ama bildiğim kadarıyla 25. bölümde bitecek anime, en son 23. bölüm yayınlandı. Yani bir 10 güne kadar bitecek sanırsam. Manga bir süre daha devam eder ama animeye gönül rahatlığıyla başlayabilirsin 🙂 Bir de sen yazmasan dayanıcaktım kapına, blogunu boşlamışsın, olmadı astrea 😛

      • Valla siz güzel diyosanız kesin beğenirim (bakınız vampire knight 😀 ) Bitmesinede az kalmış hımm tamam o zaman bugün yarın başlarım ben. İzlemek istediğim bir iki film vardı fırsat bulmuşken onlarıda izleyeyim. Hemde blogcugumla ilgileneyim biraz yazık yavrucağazımı çok boşladım. 😀

  6. Bende henüz animeye başlamadım başlamayıda düşünmüyorum hani bitsin öyle. Kalp oldu tansyon oldu şeker oldu yani nereye kadar 😀 Ama gayetten memnunum yani.
    Bu arada Kazehaya için takashi tsukamoto nasıl olur dedim şöyle bir baktım da aslında fena olmaz gibime geldi belki yaştan kaybeder 😀 ama koike teppei olabilirliği mümkün , sawako için belki ama belki Fukuda Saki aklıma ilk gelen yani. Ama yok ya kimseyi oynatmasınlar. Ben yinede kimseyi yakıştırmıyorum 😀

  7. Miyazaki Aoi fazla seker sirin kalmaz mi..sawako biraz daha disaridan soguk gorunen bi kiz cunku..bilemiyorum valla ne yapacaklar.
    koike teppei evet biraz cocuksu ama kazehayanin o muhtesem gulusunu verebilir bence. ama boydan kaybediyor o da :))
    ser-minin dedigi cocugu tanimiyordum fotolarina baktim da olabilir gibi geldi..bilmiyorum yaa aciklasinlar da bitsin bu cile:))
    ama nooolur gidipte johnny’sin klasiklerinden birilerini oynatmasinlar..
    allah korusun kamenashi, matsujun ya da yamapiyi oynatirlarsa cildiririm..
    tamam onlari da pek cok severiim ama azcik biraz yeni yuzler..di mi yani??

    • Dostum kimbap sen bilirsin takashi’yi oguri Shun’un en yakın arkadaşı 😀 O kadar yutlarına gittin konuştun bahsi geçmiştir. Muahahaha 😀
      Aoi bencede olmaz ya. Çok sevimli 😀 Peki Fukuda Saki nasıl olur kuchiki ona baktın mı? Ghost Friends te oynuyodu.
      Bu arada bencede yeter artık onlardan nereye baksak karşımızda onlar bizim sokağın köşesinden çıkacaklar diye korkuyorum yani o denli sıkmasınlar bizi, sıkılmayalım yüzlerinden özletsinler biraz. Duyun sesimi ulenn!!!! 😀

  8. ser-min bugun ne icimizi dokmusuz dizi sinema dunyasi hakkinda :))
    [memnuniyetsiz izleyici kitlesinin sesi olduk valla]
    Fukuda Saki de olur gibi…yaa ama gorur gormez iste bu!!dedigim kimseyi gormedim
    mesela koike teppei lovely complexteki otani rolu icin birebir cuk olmustu..
    http://forums.mangafox.com/showthread.php?t=126453
    burada da bayaa bi tartismislar cast hakkinda

  9. @ astrea
    hehe birini daha ikna ettik, promosyon çalışmaları iyi gidiyor. izledikten sonra yorumlarını bekliyorum. blogunu da bir an önce güncelle, ben de izlicek bişeyler arıyorum bu arada ne izlemeyi düşünüyosun bakim?

    @sermin
    evet dostum, takashi’yi tanır severim. güzel dost muhabbetleri etmiştik kendisiyle 🙂 bence de tatlı çocuk, ama kuchiki’nin dediği gibi kimse için “ahan da bu” diyemiyorum. saki’yi tanımıyordum, google’ladım hemen, ama resimlerden anlayamadım oyunculuğunu da görmek lazım. belki bir yerlerde izleyip unutmuş da olabilirim 🙂

    @ kuchikirukia
    lovely complex’in live action’ı var da ben bilmiyor muyum öncelikle bunu sormak isterim. bir de miyazaki sawako’nun şirin hallerini iyi yansıtır ama tabi diğer konuda ben de şüpheliyim. bence de artık kame, yamapi vb. olmasın. her diziden çıkıyolar zaten, gençlerin önü açılsın 🙂

  10. İzledim geldim filmimi, zavallı yalnız blogcuğumuda güncelledim.
    oo burda ne muhabbetler dönmüş yaww, bende başlayayım animesinede bakalım hangi oyuncu oynayabilir diye tahmin yürüteyim. (çok özendim size:) ) ama şu her dizide kame, matsu ve yamapi üçlüsünü bende görmek istemiyorum artık. (tamam itiraf ediyorum yamapiyi hep görmek istiyorum:D )
    İzlemek istediklerim koreden tavşan ve kertelkele hala izleyemedim içimde kaldı birde il mare (hani hollywoodunda uayarladığı göl evi dediği film) ama tabi koreden şaşmamalı. Birkaçta holywood filmi var ama onlar beklesinler biraz daha:) bu arada sinemada Alice’e gitmeyi istiyorum yaa, arkadaşları ikna edebilirsem tabi.

    • Hangi filmi izledin? Bende alice e gitmek istiyorum böööö zaman yaratmam lazım tim amca o kadar uğraşmış çekmiş johnny oynamış gidilmezse izlenmezse ayıp. il Mare yi bende daha izlemedim göl evini izledim ama ona sıra gelmedi. Dur ben senin bloga damlayacam şimdi hazır güncellemişken, taze taze olsun 😀

  11. @ astrea
    bence de başla da muhabbete yabancı kalma. yamapi’ye ben de bayılırım, ama bu role gitmez sanki ve kuchiki’nin dediği gibi yeni yüzler lazım 🙂 Alice’e ben de çok istiyorum gitmeyi, bi arkadaşıma söz verdim o da olmadı bi türlü, sinir oldum. sermin de gelsin İzmir’e gidelim hep beraber 🙂

    @sermin
    il mare benim de listemde. zaten bir sensei olarak görevimi işimde de sürdürüyorum. öğrencilerimle hep konuşurduk kore filmlerinden, bu aşkıma anlam veremezlerdi. geçen sözümü dinleyip bir öğrencim başlamış, “sağolun hocam, hastası oldum, hollywood yalanmış” diye geldi, gözlerim yaşardı 🙂

  12. @ser-min
    My little bride izlemiştim, dumanı tüte tüte yazdım 😀
    O zaman en yakın zamanda il mare izleyip bir tartışalım, yorumlayalım, ıncığını cıncığını cıkaralım. 😀 zaten pek anlaşılamayan bir filmmiş yorumlardan anladığım kadarıyla, bir yıl karmaşası varmış, bakalım neymiş izleyip görek.
    @kimbap
    Evet evet serminde gelsin gidelim hepimiz zaten sende izmirdeymişsin, gecen gün gördüm. süper olurdu valla. 😀

    • evet ben de sermin’de gördüm izmirli olduğunu cevap yazdım bugün hatta. hemşehrim çıkmış bi tane, sevindim valla. harbi ayarlasak ya öyle bişey, millet istanbul’larda toplaşıyor, gerçi ikimizden başka gelen olmaz zannımca 🙂 başka bildiğim yok izmirli.

      • Bende cevap yazdım şimdi, buluşalım valla boş olduğumuz bir gün. Boşver iki kişi yeteriz, günün birinde serminde gelir ohh miss, 3 lüyü tamamladık. 😀
        Dipnot: nereye ne yazdığımı unuttum şuan 3 blog arasında gidip gelmekteyim. 😀

    • ay ay aaay ben de izmirliyim (gerci ailem artik orada oturmuyo ama)
      ben tatillerde izmirden cikmam..
      nasil guzeldir simdi oralar..
      alsancakta sokaklara dokulmustur millet..karsiyaka da civil civildir..
      guzel izmirim beniiim!!

  13. @kimbap
    Benimde gözlerim yaşardı. Öğrencine benden de selam söyle 😀 senin gibi sensei’ye sahip olduğu için çok şanslı kerata:D
    @4astrea
    Dostum yıl karmaşası varda aslında çok bir karmaşa değil hani. Hatta şak diye çözüveriyosun olayı 😉 Ooo gelim izmirede bizimkiler diyecekler iyi gezenti oldun diye. İstanbul sözüm var izmir sözüm oldu. Gerçi söz vermiyorum ben inş kısmet olursa gelirim. İzmir görmeyi istediğim şehirlerden. Bol bol gezeriz 😉

  14. @ astrea
    ben de şaşırdım şu an herşey karıştı. bir o blogdayım bir burda. neyse anlaşabildik sonunda. vizelerde de başarılar bu arada. diğer blogda dönmüştü muhabbeti ama unutmuşum yazmayı. erasmustan umudu kesme hemen, şans bu olabilir 🙂

    @ sermin
    izmir güzeldir. gel sen buraya biz astrea’yla gezdiririz seni bol bol. hem başka arkadaşların da varmış burda, tek bahanen biz değiliz yani 🙂

    • Vallahi benimde kafam döndü arada da totally’yi çıkarım hahaha tekrar 😉 Yarında erken kalkacam puff. Gözlerim acıyor neyse şu manhwa yı bitirimde içim rahat etsin. Evet ya karar verdim ben ayarlayıp gelicem izmire 😉 3 silahşörler nihahaha takılırız

      • bu blogu açtıktan sonra anladım ki ikna yeteneğim hayli fazlaymış. neyse karar verildiğine göre yolun yarısı aşıldı demektir. yarın benim dersim 3te o yüzden şimdi bir şey bile izleyebilirim yatmadan, ben de dizimi bitireyim en iyisi 🙂

  15. @kimbap
    Çok teşekkür ederim arkadaşım. Kesmicem valla peşindeyim, bu sene olmazsa seneey bidaha başvurcam. benden kurtuluşları yok nihahah 😀
    @sermin
    3 silahşörler süper oldu:D
    Bu arada bende yatayım artık, haydi size iyi okumalar iyi izlemeler birde iyi geceler:D
    (şu yorumları okuyan insancıklara yazık yaa:D bence bir ödül vermeliyiz bu sefer:D neyse tamam sustum kaçtım ben )

    • Harbi iyice msn e döndürdük. İşin komik tarafıda konuşmalar parça parça 🙂 Birazı bende birazı sende birazıda 4astrea da 😀 olayları çözüp bağlantıyı kurana helal olsun 😀

      • Eee parçaları birleştirip okusunlar, hem biz bilerek kurguluyoruz 😛 Valla benim blogun bir yerlerinde msn yazdığından şüphelenmiyor değilim aslında, geçen de la fea ile oldu aynısı 🙂

  16. @ kuchikirukia
    evet şu aralar havalar da düzeldi, ayıptır söylemesi masmavi denize karşı yazıyorum bu satırları 🙂 ben alsancak’a yakın oturuyorum, hatta az sonra ordan geçmek suretiyle karşıyaka’ya gideceğim (nispet yapmıyorum, valla bak çalışmaya gidiyorum) sevindim valla bir izmirli daha çıktı, giderek çoğalıyoruz, bir gün herkes izmirli olcak 🙂 buralara gelen olursa haber versin toplaşalım, kaynaşalım 🙂

    • Birileride adanalı çıksın be yavrum be 😀 of adanalı yok mu yarabbi:D Şimdi annemle konuşuyorduk onunda kuzeni orda ya gidelim kız anne dedim 😀 o da tamam dedi bakalım artık ne zamana ama kafamıza koyduk yani gelicez. Beni bekleyin anacığım 😀
      Bak kuchikide izmirli çıkmış gerçi şimdi istanbulda sanırsam ama o ordan gelir ben burdan ortada toplaşırız 😉

      • adanalı şimdilik zor görünüyor be serminim,çıkmaz bloglardan, kurtarmaz 🙂 bak izmir dediğin gibi tam orta nokta, toplaşmak için ideal. ananı da al gel heheh, bekliyoruz seni anacıım 🙂

      • uuufff bizim aile karisik ser-min .
        annem adanadan gelin gitmis filan…ama ben izmirde buyudum..izmirliyim diyorum :))

        @kimbapsushi
        361 nolu otobusle az gidip gelmedim karsiyaka-alsancak
        ay ay aay nasil ozendim anlatamam sana. is icin de olsa mis gibi izmir iste:))
        gelirsem soyle bir alsancak yapmak isterim kizlar sizle:))

  17. @ kuchikirukia
    hehe ben de az sonra çıkıp 361’e bineceğim, gerçi 121 de olabilir. gelirsen tabi yaparız alsancak, kordona karşı içeriz biramızı ohh mis 🙂 yorumlar genelde benim blogda karışıyor, asıl hana kimi başlığı karman çorman, hepsini okuyabilene ödül vaat etmiştim. ben de biraz gevezeyim, onun da etkisi var 🙂

    • boyle ortadakilere de yorum yazabilince takip etmesi zor oluyormus:))
      wordpress’te boyle sanirim.. blogspotta mecbur arka arkaya oluyor.. ya da bu tarz da oluyor da ben bilmiyorum:)
      gevezelik iyidir
      zaten kiz kiza caponlari cekistiriyoruz cenemiz elbet acilacak:))

      • Valla kimbapında dediği gibi sen bir de hana kimi yazısını gör iyice uçtuğumuz anlardı onlar çok tatlı oldu yorumlar ancak işte sonuna kadar okuyabilene evet ödül vaadettik 😀

  18. @kuchikirukia
    anamm bir tane daha izmirli çıktı gittikçe çoğalıyoruz, süperr anlaşalım bir gün buluşup uzak doğu rüzgarları estirelim:D
    @kimbap ve sermin
    sanırım benim blogda yazmıştık ama burdan cevap yazayım dedim zaten iyice karıştı 😀 sanki şifreli konuşuyomuşuz gibi oldu 3 bloguda okumayan birşey anlamaz nihaha 😀 Bugün ilmare izleyemicem malasef, arkadaşımda kalıyorum, artık yarına izlerim.
    (41. yorumu yazdım 41 kere maşalalh bloguna kimbapcım 😀 )

  19. Bu hafta sonu değil, sonraki hafta sonu. Kesin okuyacağım bunu. İnanılmaz gaza getirdiniz beni hahahahh. O yüzden yazının hepsini okumadım ipucu olmasın diye. Kim, söyle bana mangasını mı okuyayım animesini mi izleyeyim. (İkisini birden yapamayacağım yalnız) Eğer aynıysa mangasını okuyacağım, hayal gücümüzü katalım malum 🙂

  20. @kuchikirukia
    evet capon ve kore sevdamızı bizi anlayan insanlarla paylaşmak iyi oloor, o yüzden böyle devam 🙂

    @ astrea
    sinerjiyi yarın yaratalım o zaman, bugün ben de izleyemicim sanırsam. bu yazının 41. yorumu senden gelmiş evet hehhe, sağol canım iyi dileklerin için 🙂

    @ bunusevdim
    bu’cum bence de başla, sen de katıl aramıza. sermin çoktan katıldı, astrea katılmak üzere hehe. bence mangadan başlayabilirsin ama emin olamadım aslında, izleyen-okuyan diğer arkadaşlar da düşüncelerini belirtebilir. yani manga ve anime arasında neredeyse hiç fark yok, o yüzden dediğin gibi mangadan başlayabilirsin, hem hayalgücünü de katarsın 🙂

  21. @bunusevdim
    Bence mangadan başlamalısın animesini cila olarak yaparsın 🙂
    @kimbap-4astrea
    Dostlar valla siz izleyin ben size katılamayacağım pc nevşehit ordan ürgüp ordan da mustafapaşa yolcusu 😀 1 ay birşey izlemek bana haram :DTelevizyona ve kitaplara saracam bu aralar 🙂

  22. Ödül neydi ki gurban:P?? Neyse söz ama okuyacağım. 46 yorum 46 farklı kişiyede ait olabilirdi :)) Buna şükür diyoruz. Daha ömrümde 1O dan fazla yorum görmemişimdir bir postumda 😦

    • Ahaha benim de çok popüler olmamdan değil zaten, çoğu benim zırvalarım kendim yazıp kendim yorumluyorum. Hatta sermin, astrea uydurma kişiler, hepsi benim aslında 🙂 🙂

  23. benim işte kimbapsushi, aynı zamanda sermin’im, inandın mı şimdi, noolduu?
    (olmadı galiba ya 🙂 ismimi değiştircem, yeni ismim boş işler müdürü)

    • Önemli Duyuru
      bu yorum sermin’e ait değildir, yanlış anlama olmasın. bizzat kimbapsushi yazmıştır. kendisi ağır grip olduğundan saçmalaması hoş görülmelidir.

  24. Ahahhaa allah iyiliğini versin ben bunları yeni okuyorum. Aslında hepimiz kimpapız:P koptum 😀
    Önemsiz duyuru: Bunu yazan bizzt has orjinal yüzdeyüz astrea dır. (2. saçmalama vakası benden)

    • Hani birimiz hepimiz, hepimiz Kimbap içindi. Hani hepimiz Kimbaptık! Yakışmadı bacım, astrea değilsin sen, bunların hepsi bir yanılsama. Aslında ben yoğum 🙂

      • Tamam itiraf etmicektim ama illa ettircen.
        Açıklıyorum bende kimpabım, evet aylarca bunu sakladım ama şimdi dayanamadım:)
        La fea, bundan sonra koşarak uzaklaşıcak bloglarımızdan bu kızların halet-i ruhiyeleri pek iyi değil diyecek. Eee haksızda sayılmaz. 😀

  25. Delisiniz cidden :)) Hepimiz Kimbampsak ben kimim? Burası neresi? gibi soruları sıralayabiirim. Hadi yine iyisiniz Will it Snow on Christamsı yazıyorum şu anda sırf sizin için :))) Sonrada aldığım Ultimotam gereği Bafi de Vampir sayılır üzerine bir post hazırlayacağım işim ne ama değil mi? Daha Kim Nam gİl, muhteşem kraliçe vs yazılacak. Çokkk işim var çokkkk :p

  26. @ astrea
    benim normal olmadığım artık kabul edilmiş bir gerçek de keşke sen de deşifre etmeseydin kendini. boşver deliye her gün bayram, güzel şey deli olmak 🙂
    @ la fea
    sen de kimbapsın tabi ki. henüz kabullenemedin 🙂 burası da dünyanın sonu.
    bu arada hatırattığın da iyi oldu, hani bafi hani encıl? hani verdiğin sözler?

  27. Yeni chapter gelmiştir, ilgilenenlere duyurulur. Şurdan okuyabilirsiniz. (chapter 42) Bu kez sadece 7 gün bekletmiştir, böyle sürmesi dileğiyle 🙂

    http://www.mangareader.net/280-49598-1/kimi-ni-todoke/chapter-42.html

    spoiler
    her ne kadar kimi’cilerden ninsan ve sermin piyasada olmasa da, ben yazayım dedim. yine çok tatlı bri chapterdı. kazehaya suskun kaldığı ayların inadına aşkını uluorta ilan edip durmakta, bu biz otakuları memnun ediyor tabi. kento önce şaşırttı, birbirlerine çok uyuyorlar diyerek, kurumi daha da şaşırttı, sawakocu olup çıkmış. bence gelecek chapter kurumi başta bir sawako duydu diye bozulur ama zamanla bunlar kanka olur, kento ile de kurumi başgöz olcak benden söylemesi. sawako da baya açıldı, sevgili olduklarını anladı ya sonunda, şükür dedim. hala da şaşırıyor ya ne olacağıdı? demek isterim kendisine. neyse yine güzel bir chapterdı, artık kavuştukları için daha huzurla bekliyorum chapter’ları, iyi oldu bu 🙂

  28. @kimbap
    Napalım dostum yaa bu dünya düzgün kafayla çekilmezki bizde deliye vurduk. 😀 Aslında bizler deli takliti yapan akıllı insanlarız. (nihahaha korku filmi giibi oldu burası beee)
    @ la fea
    Sonunda sende kimbap olduğunu farkettin artık sende bizde bizden birisin gittikçe büyüyoruz nihahaha (burası daha korkunç oldu) bide şu Snowlu diziyi merak ediyordum, yazını merakla bekliyorum.
    En dip not: Tükkkanın önünü kapatmayım artık ben kaçar. 😀
    Daha da gelmem bu başlığa:P

  29. @ la fea
    bir gün herkes kimbap olacak. kimliğini kabul etmene sevindim. ayrıca yazı geliyor diyosun hala yok, umutlandırıyosun ama yakışmadı dostum 🙂
    @ astrea
    ne önünü kapatması canım, tükkan senin 😛 daha gelmem diyince alınıyorum, hem sen başlamıcak mıydın kimi’ye?
    (ben de ne manyak çıktım, sürekli şunu yaz, izle diye milleti zorluyorum)

    • Nasıl sa hepimiz kimbap olduğumuza göre tükkan benim oluyo bu durumda. Boşaltın bakim burayı yönetimi ele geçirdim nihahahah 😀
      Şaka bir yana saol canım, daha da gelmem derken 27474757 tane yorum olduğu için başlıkta okuyanları sıkmayak adına söledim. Ama ben bunu izlicektim yaa şimdi aklıma geldi 😀 o zaman izledikten gelip buraya içimi dökücem. Demekki neymiş yorum sayısı 658768 ulaşacakmış. 😀
      Bugünde içimde garip bir mutsuzluk vardı gidip bu animeye başlayayım keyfim yerine gelir. ( bak ne kadar etkiliymişsin izle dedin anında izlemeye başlıyorum. Yoksa insanları kontrol etme gücünmü var. Amann tanrımmm 😀 )

  30. Yaa kimbamb yazarların yaratıcılığı böyle baskıya gelmez :p Her an içime kapanıp içimle beraber dükkanıda kapatır gidebilirim yani :=)) O zaman blog aleminin kraliçesi sen olursun ha ha ha ha :))

  31. Zaten kraliçe benim, şampiyon belli 2. kim? hahaha şizofrenliğin bu kadarı!! kraliçeliği kim kaybetmiş de kimbap bulsun anacım. Yazman için ne yapmamız lazım? İstersen seni dağ başında bir kulübeye kapatalım, bir de daktilo verelim 🙂

  32. gücümü yeni mi anladın astreacım. dünyayı ele geçirme planları yapıyorum, sen de bu planın bir parçasısın.
    valla istediğiniz kadar da yorum yazabilir, hatta saçmalayabilirsiniz. kimse okumak zorunda değil sonuçta, istemeyen küçük oğluna almasın 😛 kasmıyorum ben blog işinde, kafama göre takılıyorum, siz de evinizde gibi davranın 🙂

  33. Bak en son ilk bölüm doluyor demiştim şimdi 10 bölüm izledim, artık yorum yapma seviyesine ulaştım:) (o da ne oluyorsa artık)
    Aslında konu olarak çok bilindik, karakterlerde öle ama gerçekten bu animenin bir çekiciliği var hani şeytan tüyü derler ya öle birşey. Devamını tahmin ediyorum ama yinede neler olcak diye merak ediyorum.
    En çok Chizu’la şu çatlak öğretmenlerini sevdim zaten ikisi bir araya gelince yakıp kavuruyorlar ortalığı:)
    Kazehaya’ya aşık olan Kurimi den nefret etme aşamasındayım şuan belki ilerde severim:) Ama alttan alttan iş çevirmesine gıcık oluyorum. Bana biraz nabuto’yu hatırlattı ordada bir kız vardı çok iyi arkadaş gibi davranıyordu sonra psikopatın önde gideni çıktı:D
    Ryu’nun çizimide ouran host clup’taki Takashi’ye ne kadar çok benziyor öle sanki ordaki karakteri alıp buraya koymuşlar gibi, karakteride çok benziyor.
    Gelelim filmdeki oyuncu tahminlerime (ewt en cok bunu yapmayı istiyordum:) ) BenceSawako için hana yori dango’daki makino uygun olabilir. Genelde şaşkın şaşkın bakan gözleri var ama gülünce çok sevimli oluyor, saçlar falanda uygun.
    Kazehaya için kaçınılmaz acı gerçek son Kame yapıcaklar bence: hatta yeni dizisi biter bitmez buna başlıcak. Çünkü ne zaman popüler bir çocuk canlandırılcak olsa o oynuyor. (bakınız nabuto ve yamato dizileri- adlarını kısalttım bu arada-) Hatta yamato’da saçını tam olarak kazehaya gibi kestirmişti yoksa çekimlere başlandımı:D

    • Beğenmene sevindim, bu arada anime de bitmiş. Şunu söyliyim ki animeyi bitirdikten sonra mangaya başlamak zorunda kalıcaksın, manganın çok daha öncesinde bitmiş son bölüm duyduğuma göre 😦
      Kurumiye karşı hislerini anlayabiliyorum ama mesela manganın son chapter’ında iyiden iyiye şaşırttı beni kendisi, yani hislerin değişecek emin ol.
      Umuyorum Kame olmaz, bence olmıcak da artık bu kadar suyunu çıkarmazlar diye ummaktayım. Yamapi de olmasın. Önceden de burda konuşmuştuk yeni biri olmalı bence.
      Makino konusunda emin değilim hala sawako rolüne kimseyi yakıştıramıyorum. Daha önce demiştim, şu bana serminle tavsiye ettiğiniz filmdeki kız pek sevimli o olabilir. Hem ben korkunç hallerini de yansıtabileceğine inanıyorum 🙂 Yine de işte bu diyemiyorum.

      • Desene yeni bir manga beni bekliyor:D
        Bencede kame olmamalı ama bu yapımcılar yokmu yapımcılar:) Ikuta toma da olabilir gibi geldi. Sawako konusunda haklısın o kızda olabilir ama o kız çok feci sevimli yaa:D Valla kimi yaparlarsa yapsınlar animede ki gibi çiftler birbirine uyduğu sürece sorun yok benim için 😀 O zaman tadından yenmez:)

  34. Sermin sahalara bir haftalığına döndü dostlar 😀 Oooo mangaya birini daha kazandırdık. Ben hemen şimdi yeni chapterlara atlayacağım. Çok geride kaldım. Kriz geçiriyorum 😀 Bugün güzel şeylerle döneceğim heralde 😀 Animede bittiğine göre izleyeyim dedim ama aldığım haberlere göre confess i bile yapmamışlar bitirmişler. Hiç başlamasamda olur diyorum hani ;S

    • hoşgeldin serminim, özlettin kendini 🙂 benim elimden kaçar mı, her gün yeni birini başlatıyorum bi şeylere. yalnız çok garip bu ikna kabiliyetim netten tanıdıklarıma işliyor, yakınımdakilere ne kadar “izleyin” desem de izlemiyolar. sanırım gücümün bir sınırı var, lelouch gibi 😛 (bkz code geass)
      bu arada o acı haberi ben de aldım ve yıkıldım. valla mangamda duydum ben herşeyi, artık orda duymasam da olur. (yine de 2. sezon gözel olmaz mıydı?)

      • Olmaz mı azizim olmaz mı? Gerçi ben daha ilkini izlemedim ama ikincisi çıksın izlerim zaten o zaman kadar ki olayları biliyorum 2 den confess ten devam ederim niahaha(kolaya yatan insan ben :D)
        Bu arada ikna kabiliyetinle ilgili düşün bi dostum YA HİÇ OLMASAYDI(fısıldayarak söylüyorum bak bunu 🙂 ) Daha etkili olsun diye 😉

      • yo yoo buna katlanamam, lanet olsun yeteneğimi geliştirmem gerek ahbap 🙂 gerçi senin verdiğin bu gazla maratonda birinci bilem olabilirim, gambareler aja aja lar falan 🙂

  35. Bende animenin sonunda hiç bişicik olmadığı duydum, zaten 23 bölümdeyim hala tık yok:D Valla karaterler Sawako ve Kazehaya olduğu sürece bunlar birbirine 5 sezon anime dahi açılamazlar:D
    İkna gücüne gelince, bence gerçekten güçlü bak burda 2 anime izlettin ama ser-min le bizimde ufaktan ikna kabiliyetimiz var sana bir film izletmiştik hatta:D (güçlerimizi birleştirirp dışardaki insanlarıda ikna mı etsek napsak, yada boşverin uzakdoğu hazineleri sadece bize kalsın nihaha:) )

    • haha siz ancak iki kişi voltran olup ikna edebiliyorsunuz, ben daha güçlüyüm, dünyayı ele geçiriceeem 🙂
      bu arada uzak doğu hazinelerimi paylaşırken bazen ben de tereddüt ediyorum, boş oturmasın, araştırıp bulsunlar bize ne, dimi?
      cancaazım kimi’de bence mangaya geç, huzuru bul derim. ohh burda muradıma erdim ya, artık animede ne olduğu çok da fifi 😛

      • Senden korkulur, sensei bizde öğret sırlarını:))
        Valla meraktan çatlama gibi olayım olduğu için mangaya geçicem bende ama önce animeyi bitirmem lazım peki hangi chapterdan başlayayım sensei:))

  36. Bencede mangaya geç sen en başından oku ya da ne bilim ben animeyi izlemediğim için nerde bittiğini bilmiyorum ama new friend den sonra başlayabilirsin sanırsam ya da Direk kurumi den sonra başla. Yok yok sen en başından başla 😀 Kafana göre takıl ya!!! Ancak buna en iyi cevabı kimbap verecek sanırsam 😀

    • @ astrea ve sermin

      sermin şu cevaptaki kararsızlığınla adamı kimi ni todoke’den soğutursun cancazım 🙂 valla biliyorsunuz ben bir süredir animeyi takip etmiyorum, mangayla haşır neşirim. başlarken tam chapter’ı bulsan da ben yine de bikaç chapter önce başlamanı tavsiye ederim. 22. bölümün Christmas adlı 24. chapter’dan bahsettiğini biliyorum . Bence tam o chapterdan başlayabilirsin, ama animeyi bitirdikten sonra daha net cevap verebilirim zannımca.

      • Ben o karasızlık anını aslında kimi ni todoke’yi o kadar çok seviyorum ki ne kadar animesi izlenmiş olsada mangasının da başından itibaren okunması gerektiğini düşündüğümden, aynı zamanda da izlediğim bölümleri şahsen ben birde okumanın yine aynı etkiyi yaratamayacağından şüphe ettiğim için yaşadım kanımca 😀 Ancak sonuçta biliyorum ki mangası animesinden daha büyük zevk verecek 😀 yine kararsızlığa doğru kayış yaşadığım için senin verdiğin cevabın önünde eğiliyorum 😀
        Kendi yazdığımdan ben bir şey anlamadım umarım okuyan anlar en azından ilk okuyuşta 😀

  37. ehehe kimi ni todoke geyiğni burda yapıyoruz gördüğüm kadarıyla yeni chaptyer’ı okuyalı baya oldu senin yazını da okuduydum ama vakit işte şimdi yazabiliyorum =) ehehe cidden çok heveslendirici okumaya ikna edici bi anlatım olmuş xd
    Hem ongoing diye başlamamazlık etmeyin arkadaşlarım zaten sadece 44 bölüm var yani bu ay sonuna doğru completed damgasını yiycek ne yazıkki =/ o zamana kadar kazehaya kim bilir kaç kere aşkını ilan edicek ehehe sakız gibi olur artık P: olsun ben onalrı together forever modundayken seviyorum =) tabi kurumi yine pörtledi ne halt edicek merak da etmekteyim hani =)
    Live action’a gelince duymuştum daha önce ama bi türlü ısınamadım fikrine =) zaten hiç bi animenin yada manganın live action’una 3 bölümden fazla dayanamadım bu biraz ktiabını okuduğun eserin filmini seyretmek gibi 😛 hoş değil .d ı-ıh .p

    haaaaa bu aradaaaa mimledim seni =) hehehe ben yarattım mim’i ama olsun =) insalar için hayatı anlatan kişisel şeyleri seviyorum ayrıntılı bilgi içn bknz benim blog’um xD

  38. ayy bi de anime için ben 2sini 1 arada götürüyorum xD o yüzden bence sorun olmaz ben derim ki o bölüm bu bölüm yapmayın siz xD en baştan başlayın hatırlatma maiyetinde olur mesela herkes 20den felan demiş ama animede seyretmeden olmaz dediğim bir 17. bölüm var inanın insanın suratına öyle bi sırıtma ekliyor ki kolay kolay geçmiyor =) tavsiye edilir =)

  39. @ ninsan
    ninsanım dönmüşsün sonunda ama bu kez de ben 2 gün bilgisayarımdan uzaktım yeni gördüm. mim’e bakiccim, neymiş. bugün cevaplayabilirim zannımca. kimi ni todoke maceramız bitiyor, ahh ah. ne günlerdi! geyiği yapılıp sündürülecek yeni bir manga bulmak lazım ama bunun kadar şekeri zor bulunur cancaazım. ben de senin gibi herkese mangayı tavsiye ediyorum. animeyle kolaya kaçmayın mutlaka mangayı da baştan sona okuyun. konuya dönersek, kazehaya aşkını haykırmaya devam etsin tabi, ama umarım ryu ve chizu da yavuklu moduna geçerler. bence kurumi de sawakoya yavşayan çocukla olcak. manga happily ever after modunda sonlanacak 🙂

  40. evet yeni bi karın ağrısı yaratan ongoing manga bulmamız lazım araştırmaktayım xD ama dediğin gibi böylesi zor bulunur .d artı orjinal bi konu da gerek .d
    Bence bu aşkını bağırma olayını geçip direk yavuklu moduna geçsinler bi çıksınlar sinemaya felan gitsinler ya xD ryu’yla chizuru’yu da alsınlar .d kurumiyle kentoyu da bırak ya banane onlardan xd benim merakım ryu’nun üzerinde .d

  41. Kim’cim ben bu yorumları hatırlıyorum. Yazıyı mangayı henüz okumadığım zamanda atlamıştım ama biraz yorumlara bakmıştım. Şu senin ser-min’in yerine geçtiğin geyiğine baya gülmüştüm, oradan hatırladım.
    Bu arada Kazehaya’da kıskançlık diz boyu cidden. Sınıflarındaki şu yeni oğlan Sawako’ya dokundu diye nasıl ayağa kalkmıştı birden. Kaç bölüm olacak toplamda?

  42. İnanmıyorum bunusevdim yazmasaydı görmeyecektim nasıl gözümden kaçmış benim için yeni olan çoktan eskimiş bile:) Benim yerime geçme süper olmuş ya kırıldım burda gerçi biraz anlamam güç oldu ama Kimbap dostum biri yerime geçecekse sen ol canım. Birde doğru yazsaymışsın cuk olucakmış. İnanır mısın biran ben bu yorumu ne zaman yazdım dedim koptum kendime 😀

  43. @ bunusevdim
    evet ben kıskanç karakterleri pek severim, kazehaya’ya da bayılıyorum zaten^^. bir ara ryu’dan da kıskanıyordu, deli şey^^
    bu arada manganın ne kadar süreceğini bilmiyorum gerçekten ama bir şeyler bulursam haber veririm sana.

  44. @ ser-min
    evet burda arkandan bir geyik dönmüştü, suçlusu benim^^
    çok teşekkür ederim canım beni yerine layık gördüğün için ben de senin için aynısını düşünüyorum ama niye kırıldın ki? yanlış bişey mi yaptım, üzülürüm bak.

    • Kırıldım derken dostum gülmekten kırıldım demek istedim 😀 Türkçe ve noktalama işaretlerine dikkat etmemem sağolsun bir yanlış anlaşılma olmuş. Yoksa dargınlık babında bir kırılma değil benimkisi. Aslında yarıldım ya da koptup falan desem de olurdu neden öyle bir şey dedim bilmiyorum. Yoksa sana kırılmam niye kırılayım Chingoo 😀

  45. @ sermin
    valla böyle yazılara his veya vurgu katamayınca bu tür yanlış anlaşılmalar doğal. ne bilim belki sulu şakalarıma alınabilirsin diye tırstım^^ o zaman sorun yok chingoo’m, tomodaçi’m ^^

  46. ah be güzel olurdu, bence kesinlikle 2. sezon şart. live action bu ihtimali azaltsa da umut etmeye devam ediyorum.

    kaichou’ya ben de bayılıyorum. önce mangasını okumuş biri olarak başta animeye ısınamamıştım ama giderek güzelleşmekte. ama onun da 13 bölüm olacağını duymuştum, umarım yanlış istihbarattır. bence bittikten sonra en güzel shoujolardan biri olarak anılacak^^

  47. Geri bildirim: Son Zamanlar… « Kimbapsushi's Blog

Bir Yanıt Bırakın

