Kalbe Zarar Japonlar

Oldum olası, ankettir, top 10dir böyle şeyleri sevmişimdir. Madem dedim biz bu uzak doğuluları seviyoruz, çekik gözlüleri beğeniyoruz bir de bloggerlar olarak (en azından benim bildiklerim) hatun popülasyonu da fazla, neden dedim böyle bir liste yapmayayım. Amacım kişisel beğenilerimi paylaşmak, ama aynı zamanda bunu bir anket gibi de düşünün siz de kendi listelerinizi yaratın, sinerji oluşsun (bu da bugünlerin esprisi oldu). Şunu da söylemek isterim ki yakında Kore erkekleriyle ilgili de liste yapiciim, o yüzden telaşa mahal yok.

Şimdi şunu da söylemek isterim ki bu en salya akıtan, gözleri yuvalarından fırlatan japonları seçerken sanat dünyasını esas aldım içinde oyuncusu da var, şarkıcısı da 🙂 Bir de önce uzak doğulular gibi bir şey mi yapsam dedim ama baktım ki çok fazla var, uyruğuna göre böleyim darılmaca gücenmece olmasın dedim. Son olarak da bu listede herhangi bir sıralama yok gerçekten karar veremedim. Belki zamanla sizlerin de katılımıyla sıralamayı belirleyebiliriz.

Hyde (Hideto Takarai)- L’arc En Ciel vokali, oyuncu

Hyde

 Öncelikle Haidosama ile başlamak isterim. Kendisi yarışmaya müzik kategorisinden katılmakta. 20 yıldır Japon rock piyasasına yön veren gruplardan L’arc En Ciel- yani Laruku’nun frontman’i, aynı zamanda müzik şirketidir, Vamps vb. yan gruplardır arı gibi çalışmakta. Çoğu jrock grubu gibi kariyerine visual kei grubu olarak başlayan grubun ilk dönemlerine ait resimlere bakmak, Hyde’nun hatun olduğu yanılgısını yaratabilir. Japon müzik piyasasında efemine görünüm sık rastlanan bir şey ve cinsel kimlikle bir alakası yok, zaten Hyde evli ve çocuklu maalesef 😦

Sarışın Hyde

Kendisine sarı saç da siyah saç da yakışır, mohawk da yapsa, punker da olsa yaraşır. Hiç çaktırmasa da 41 -yazıyla- kırkbir! yaşındadır. 41 kere maşallah demek isterim bu noktada. Çok severim, listemin de baş tacıdır kendisi. Hatta bazı kliplerinde bildiğin benden daha “güzel”dir ki bu açıdan sinirimi bozuyor bazen. (Aynı gruptan Ken de aklımı karıştırmadı değil hani, ama Haydosama başka tabe.

Sonsöz: Kısa boylu da olsa adamım 🙂 )

Hyde genç kızların sabrını sınarken 😛

Kaneshiro Takeshi- oyuncu

Yıka ve çık Takeshi

 

 Yine oyuncu, yine karizmatik, yine yaşını başını almışlardan bu da. Kendisinin kökeni aynı zamanda Tayvan’a da dayanmaktadır ve sanırım iki ırkın en güzel özelliklerini vücudunda toplayarak bir uzak doğu harikasına dönüşmüş. Oldukça da başarılı bir kariyeri vardır ki Wong Kar Wai’nin iki filminde oynamayı başarmıştır kendisi. Evlenirse tam bir aile babası olacağını iddia etmekte ve magazinden köşe bucak kaçmaktadır.

Sonsöz: Yaşı alıp başını gitse de gurban olurum 🙂

Gackt- (Kamui Gakuto) Eski Malice Mizer vokali, oyuncu

Gackt ve yakuza tripleri

Bu adamı ilk gördüğümde kadınsı bulmuştum. Tabi o zamanlar visual kei türüne aşina olmadığımdan garipsemiştim. Zamanla bu türün görsellik üzerine kurulu olduğunu öğrenince ve kadınsı imajın sadece bir kılıktan ibaret olduğunu anlayınca alıştım tabi. Her jrock sever Malice Mizer dinlemiştir ve bu adam için en az bir kez iç geçirmiştir. İlk gördüğümde bu Gakuto-kun çılgınlığını anlamasam da zamanla ben de kapıldım, zira bu adamda bir “şey” var. En küçük bir hareketine bile estetik ve karizma katmayı beceriyor.

Gackt'dan ilham alınarak yaratılan karakterlerden biri

Malice Mizer’dan ayrıldıktan sonra müzik kariyerine solo olarak devam etmenin yanında oyunculuk da yapmakta, hatta Hyde ile bir filmi var ve son olarak Hollywood’a bile açıldı. Josh Hartnett, Demi Moore gibi oyuncuların da yer aldığı bu film umuyorum ki yakında vizyona girecek. Şunu da belirtmek lazım, Gackt pek çok anime ve oyun karakterinin yaratılmasına da ilham olacak kadar önemli bir idoldür, ki bunlardan biri yukarda mevcut. Aşağıdaki videoda da yine türlü çeşit anime karakterine de benzetilmiştir, ama ben en çok “vanilla” yerine “banila” deyişini bir de danslarını yerim 🙂

Sonsöz: Kaşları benimkilerden ince de olsa, severim.

Odagiri Joe- oyuncu

Bu adamı Bi-mong’da gördüğüm anda “budur” demiştim. Gerçekten yakışıklı olmanın yanı sıra şu “ışığa” sahip olan ve paçalarından karizma akan abilerimizden biridir. 34 yaşındaki Joe kendinden 11 yaş küçük ve yine oyuncu Kashii Yuu ile evlidir ki bu da sinir bozan hadiselerden biridir. Aynı zamanda kendisi tarz-duruş olarak Johnny Depp’i andırır ki sanırım beğenmemde bunun da etkisi var.

Sonsöz: O gıcık hatunla evli de olsa, bayılırım.

Oguri Shun-oyuncu

Böyle bir liste yapar da Shun’u koymaz mıyım? Japon camiasından ilk gözüme kestirdiklerimden biridir. Zaten listeye genç bir soluk lazımdı, bu ne hep +30 🙂 Kendisini Hana Kimi ile tanıdım malumunuz. Cool çocuk idi orda. Günlük hayatında-izlediğim videolardan- bana pek şebek geldi ama boy falan olunca soğuk çocuk rollerine layık görülmekte daha çok. Kendisi tiyatroda da Shakespeare oyunlarında yer almış, tv için çekilen lise temalı dizilerin %99.9unda (küsuratlı sayı vereyim de salladığım anlaşılmasın) oynamış bu arada sinemaya da el atmıştır. Crows Zero filmini kendisinin bol bol sigara içip, ona buna tekme tokat girişen hallerini görmek adına izleyebilirsiniz. En son yine oyuncu ve hakikaten yıvvrannç biriyle beraberdi. Hala beraber mi bilmem bir ara yine acar muhabir olarak gidip sormam lazım 😛

Sonsöz: Oynadığı yapımlarda bir türlü üniversite çağına gelemese de ilk göz ağrım 🙂

Dir En Grey-müzik grubu

Toshiya

5 kişilik bir grubu listeye eklemek dangozca gelebilir, ancak nedenlerim var. Bu gruptan birini koyayım dedim ama karar veremedim. Die olsa Toshiya’ya haksızlık, hem Kyo’yu da severim derken dedim hepten koyayım anasını satim, liste benim değel mi?

Die

Bu grubun ilk dönemleri de visual kei’ye kurban gitse de, Diru bundan çabuk sıyrılmış ve daha normal bir imaja bürünmeyi başarmıştır. Zaten ben de görünüş itibariyle o hallerini severim. Ama bu listeye eklememdeki asıl sebep sahne karizmaları sanırsam. Bu grubun gayet metal, bol brutal vokalli şarkılarını da dinleyebilirsiniz, hatta canlı performansta göğsünü kanatan bir Kyo ile karşılaşabilirsiniz, ancak Ain’t Afraid To Die söylerken aynı adam ağlayadabilir. Aynı şarkının konserinde Die kızıl saçlarıyla ortamı yakabilir, yada Cage performansında Toshiya bass’ıyla çıkınca genç kızlar bayılabilir. Nitekim bazen çirkin bir adam bile gitarı eline alınca ilaha dönüşebilir ve tüm bu sebeplerden ben bu grubu bu listeye eklerim, hiç acımam arkadaş.

Sonsöz : Arada bir zıvanadan çıksalar da, vazgeçemem.

 

Yamashita Tomohisa-Yamapi-oyuncu, şarkıcı

Bana "Helalim sensin" derken 🙂

Eğer bu listeye Yamapi’yi koymasam birileri beni taşlayabilirdi. Ben de çok beğenirim kendisini. Her dizide farklı bir kişiliğe bürünebilmektedir. Nobuto’da şirinlik abidesi, Kurosagi’de soğukluğuyla ortamı buza döndüren biri olabilmektedir. Son olarak 2 sezon çekilen Grey’s Anatomy benzeri Code Blue’da yer almıştır ki orda da zekası, karizması ve hırsıyla çekici bir karakter yaratmayı başarmıştır. Şu boyband olayları beni pek çekmese de sesi de fena değildir hani.  25 yaşında gencecik bu arkadaşımız şimdiden Üsküdar’ı geçmiş, para, şan, şöhrete doymuştur.

Sonsöz: Boyband hallerini sevmesem de, katlanırım.

Matsuyama Kenichi-oyuncu

Ben asla gülümsemem 😦

Yine genç ekibin içersinde yer alıyor kendisi, 85 doğumlu. Hepimiz onu facia Death Note filmlerindeki tek iyi şey olarak tanıdık sevdik. Beni en çok şaşırtan ise kendisinin 1 Litre of Tears’da oynadığını duymak olmuştu, zira izlerken o tırsak, iri yarı görünümlü çocuğun o olacağı aklımın ucundan bile geçmemişti. Ayrıca Zeni Geba dizisi aylardır aklımın bir köşesinde ve izlenecekler listemdedir. Bu arada kendisine Balık burcunu pek yakıştırdığımı da belirtmeliyim. Şu anda kariyerine özellikle sinema ağırlıklı olarak tam gaz devam etmektedir. Zac Efron’ın Death Note’da oynayacağını duyunca kalp krizi geçirdiği iddia ediliyor, rivayete göre şöyle demiş: “Tatsuya bile Yagami Light olarak daha inandırıcıydı, kısa boyu, garip saçlarına rağmen. Yastayım!” (asparagasın bu kadarı 🙂 )

Sonsöz: 1 Litre No Namida’daki rolünü sevmesem de, kabullenirim.

Şimdi son söz olarak bu listede sıralama yoktur, 8 kişi koydum, bunlar benim açımdan olmazsa olmazlar. Eğer amacımız Top 10 ise son 2 kişiyi de siz belirleyin, ben içinden çıkamadım. Aklıma bir ton isim geldi, Kame var, Hiro var, Ryo var, Jun var gençlerden, daha olgunlardan Ken Watanabe var, Yoshiki var, var oğlu var. Ayrıca  çok önemli birini gözden kaçırdığım şeklinde pis bir hisse de kapılmadım değil, o yüzden yardımlarınızı bekliyorum.

40 comments on “Kalbe Zarar Japonlar

  1. benimde listemde olan tek eleman Oguri sanırım.
    Hana Yori’de süpperdi süper. Şu aleme adım attım atalı beni ağlatan tek adamdır 😛

    Takeshi Japon muydu bu arada ya?

    • Evet Hana Yori’de de Hana Kimi’de de süperdi, ayrıca nasıl ağlattı yahu, HYD’de hiç öyle bir sahne hatırlamıyorum 🙂

      Takeshi tüm uzak doğuya mal olsa da köken olarak Tayvan-Japon kırması. O yüzden de aldım listeye 🙂

  2. Anam anam anam burda kimler varmış kimler, birileri bana japon listemi sorsa diye bekliyodum say saya bitmez hele kore listem hiç bitmez. 😀
    Seninkilerden Oguri, Yamapi, Kenichi ve Takeshi yi benim listemede davet ediyorum. Hoşgelirler sefalar getirirler. 😀
    Sonraki isimlerim
    Mizushima Hiro,
    Ikuta Toma ( bence gözden kaçırdığın biri bu olabilir: ) )
    Mukai Osamu
    Kamenashi Kazuya
    Naohito Fujiiki
    Va olmazsa olmaz matsu:)

    • Tabi istediğini seçip alabilirsin listemden ama onlar beni bırakıp gitmek ister mi bilemem 😛

      Yazdıklarının hepsi aklımdan geçse de yazmadım çünkü benim için olmazsa olmaz değiller, sanırım daha olgun erkekleri seviyorum 😛 Yani Toma, Kame, Osamu’yu severim ama biraz çocuksu geliyorlar bana, o yüzden yazmadım. Jun’u da bilerek eklemedim çünkü ben Hana Yori Dango’da da hep Rui’ciydim 🙂 Hiro çok aklımı karıştırdı aslında eklicektim ama son anda vazgeçtim. Belki Naohito olabilirdi ama onun da sadece bir dizisini izlediğim için tam olmazsa olmazlardan değil heheh Artık ben de son kısmı boş bıraktım, bakalım neler çıkıcek.

      • Biraz senin listende biraz benim listemde dursunlar canım 😀
        Benim japoncuklar genç yaa, ama koreyi sorarsan 30 yaşın altında yok. (şu cümlelerin rezilliği sanki vitrinden mal seçiyoz hehe:D )

  3. Liste “karizmatik” olmuş 😛 Hyde bütün asya kızlarının baş tacı. Benim de listemde 1 numarada o vardır 🙂 Senin listenden bir de Shun-kun’u severim.
    Gackt’ın acayip erkeksi ve hoş bir sesi var ama kendisini hiiiç sevmiyorum :/

    Hyde ve Shun dışında benim favorilerim
    Tatsurou (MUCC grubundan)
    Tamaki Hiroshi
    Takizawa Hideaki
    Yoshizawa Hisashi
    Narimiya Hiroki
    Miura Haruma
    Miura Shouhei
    Mukai Osamu

    Artık ünlü değil ama Yamashita Shoon’u da çok severim. Daha fazla drama’da rol alabilseydi keşke :/

    • Evet sanırım ben karizmatik adamları seviyorum. Hyde benim de başımın tacıdır dediğin gibi, sıralama yapmasam da en başa koymamdan anlaşılmıştır sanırım 🙂 Gackt’ı ilk gördüğümde ben de sevmemiştim hiç hatta itici bulmuştum ama sonra sevdim, o ses’in etkisi olmuş olabilir. Bu arada listeni çok beğendim, unuttuklarım geldi bir bir aklıma. Hiroshi’yi nasıl unuturum diye kızdım şimdi kendime 🙂

  4. @ astrea
    evet yakında benim koreliler listesini görünce, seninkinde farklı olmadığını anlayacaksın(yaş bakımından). Ayrıca evet haklısın, mal seçer gibi olmuşuz, işte zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış be bacım 😛

  5. alnima kamenashi bandi takip ellerime de oguri shun, hiro bayraklarini alip bloguna daliyorum…
    eitanin adi da gecmemis sanirim..o da pek bi datlidir..kepce kepce :))
    koike teppei karizmatik degil ama pek seker, cocuk gibi ama sanirim bu kategoride sayilmaz.
    joe odagiriyi ilk defa gordum hemen aratiriciiim onun da masallahi varmis (^_^)
    ay aay kendimi citir cocuk secen menapoz teyzeler gibi hissettim :))

    • hahaha hepimiz öyle değil miyiz azizim 🙂 eita datlu dediğin gibi ama not my type 🙂 kame ve hiro’yu zaten sona ekledim, ilk sekize giremediler ama yedek listesindeler 🙂 joe da pek tatlıdır, ah ah ama evli kendisi, acelesi neyse. gerçi hiro bile evli daha kaç yaşında! isyanım var ulen! (menapoz teyzelik konusunda seni geçtim sanırsam)

  6. hiro daha gecen sene evlendi bi sarkiciyla sanirim, ablamiz pek de guzel..(nalet olsun capon kizlarina)

    bu arada akanishi jin’in adinin gecmemesine de sevindim acikcasi..ya neden bilmem bi sevemedim ben onu..boyle simarik, ukala gibi gibi geliyor bana.

    oguri shun bu aralar sinemaya yonetmen olarak da el atti, kendi yonettigi film girecekmis japonyada vizyona.
    http://www.surely-someday.jp/index_pc.html
    bu filmde oynayan Keisuke KOIDE’yi de severim ben.

    senden bu anketi gorunce acaba ben de en sevilen dizi ya da anime karakterleri gibi bir sey mi yapsam blogumda diye dusundum…

  7. evet geçen seneydi, hatun güzel bir de hiro shun’la bir programa katılmıştı, çok evcil olduğunu yemek, bulaşık vb. ile uğraşmayı sevdiğini söylemişti, iyice kıskanmıştım 🙂

    akanishi’nin hiç dizisini izlemediğimden listemde yer alamadı, pek de beğenmiyorum zaten ama genel bir beğeni durumu var kendisine karşı.

    shun’un yönetmenlik olayını duymuştum, hatta şu hana yori dango’da oynayan kız oynıcak diye okumuştum, hala öyle mi acep? linke bakayım bakalım.

    bence de anket yapmalısın, ben bundan sonra anketlerden gidicem sanırım. aklıma sürekli bir şeyler geliyor 🙂

  8. Ohhh uzun zamandır uzak kalmıştım da farkettim ki çekik gözlüleri özlemişim. Aralarda benimde beğendiğim aktörler var. Ancak her zaman karşıyımdır şahıs olarak bakmaya bunlara. Ama allah var ne demişler yiğidi öldür hakkını yeme diye bende diyorum ki her ne kadar oyunculukları ile benim gönlümün tacını almış olsalarda yakışıklılar mı evet yakışıklılar yani 😉 Ama kendi listem için hiç uğraşacak halim yok valla 🙂 Anlayışla karşılayacağınızı umuyorum dostlar 😀

    • Valla ben şahıs olarak bakmaya hiç karşı değilim, oyuncular evet ama insan oldukları gerçeğini yadsıyamam. Yani her daim fangirl’leşirim, “oha ne yakışıklı adam” da derim, zira görünen köy klavuz istemez 🙂 Zaten çoğu kişi farkına varmasa da ilk olarak yetenekleri yüzünden beğenir çoğu ünlüyü. Mesela ben ilk başta Gong Yoo’yu beğenmemiştim ama daha 2. bölümde düşüncem değişti 🙂 O yüzden böyle anketleri bolca göreceksiniz blogumda dostlarım 😛
      Liste hazırlayamanı da anlayışla karşılıyoruz serminim, en azından canlı olduğunu anladık bu yorumla 🙂

  9. Lafea’dan zıpladım aa bir baktım benim kadar jdromaları seven, erkekleri hakkında yazılar yazan biri daha varmış 😀 Özellikle bu liste dikkatimi çekti zira bir Kamenashi Kazuya fanı olaraktan listede olmamasına üzüldüm 😀 Yok şaka şaka zaten herkesin beğeneceği bir tipi yok ama kanıma girdi bi kere. Kendi takıntılı olduğum erkekleri saymıştım ama salt japonlara indirgemem gerekirse,

    1)Kame
    2)İkuta Toma
    3)Yamapi
    4)Matsumoto Jun
    5)Shun Ogiri
    6)Hayami Mokomichi
    7)Mizushima Hiro
    8)Hyde
    9)Tegoshi Yuya
    10)Akanishi Jin

    derdim herhalde. Bunlar birkaç karizmaları biraz da izlemesi bana zevk verdikleri için listeye girebilirler. Ama toplasan onunu bir Takeshi etmez orası ayrı oyunculuk babında 😀

    • hoşgeldin o zaman 🙂
      evet ben de japon irkeklerini, doramalarını hatta japon ve uzak doğululardan çıkan her bi şeyi sever, sayarım. listene de katılıyorum, kameyi ben de çok severim, zaten yedek kulübemde mevcut kendisi, ama alanım kısıtlıydı asiller arasına alamadım. bir de daha bir olgun irkek listesi oldu benimki sanırsam 😛 listeni beğendim, gençlerden kurulu bir liste olmuş. neyse bazı isimlerde ortaklığı sağlamışız. madem caponcusun benim gibi ben de hemen bloguna bir ziyarette bulunayım 🙂

    • benim de bir kaç ay oldu, yeni sayılırım. özenerek iyi yapmışsın ne kadar çok, o kadar iyi 🙂 ben de bir gece ansızın gaza gelerek açmıştım ama şimdi mutluyum, ortak beğenileri paylaştığım kişilerle tanışmak güzel oluyor 🙂

  10. Aynen öyle düşünerek açtım bende zaten. Genellikle Kore dizileri ve sanatçılarına yönelik hayran kitlesi çok fazla ama Jdromalara ve sanatçılarını bilen ve seveni çok fazla yok. Bu yüzden blog dünyasında olanları keşfetmeyi istiyordum. İlk kazanım Mavi oldu. O kadar kısa sürede kaynaştık ki sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi. Kafa uyuşması zaten hemen belli ediyor kendini, keyifli sohbetler edebildiğin zaman hah diyorsun işte bu ya 😀

    • Evet şu blog acayip bişey. Benim yakın çevremde benim sayemde bikaç dizi vb. izleyen arkadaşlarım var ama benim gibi uzak doğu meraklısı pek yok. (mesela bugün japon ve koreli turistleri görüp de heyecanlanan bir tek bendim 🙂 ) O yüzden ben de bu sayede aynı beğenilere sahip pek çok arkadaş edindim. Yüzünü bile görmediğim insanlar ama bir süre sesleri çıkmazsa hemen merak ediyorum. Dediğin gibi sanki uzun zamandır tanışıyor gibi oluyor insan.
      Blogdan (hatta ismimden de) anlamışındır, ben hem Kore hem Japon diyenlerdenim. İkisinin bana verdiği keyif ayrı. Ama bence de japonsever daha az gibi o yüzden senle tanışmamız da iyi oldu bu açıdan 🙂

  11. Ben de Kore yapımlarını severek takip ediyorum ama o kadar çok kişi haklarında yazıp çiziyor ki ne zaman şunu yazayım diye düşünsem sanki fotokopi gibi olacakmış gibi hissediyorum. Ayrıca japon Dromalarını tanıtmak, onlara seyirci çekmek, daha çok ortak noktada buluşacağımız kişi kazanmak sanırım bana daha çekici geliyor. Çoğu zaten Kore yapımlarını seyretmiş yeni yeni japon yapımlarını keşfetmeye başlamış kişiler oluyor. Uzak doğu dedin mi animeden, mangalara, dramalara herşeye varım 😀

    • aslında benim için değişiyor duruma göre. eğer o dizi veya filmle ilgili özellikle belirtmek istediğim bir düşüncem varsa yada çok seviyorsam herkes yazsa da yazıyorum (bkz: i’m sorry i love you) ama amacım tanıtmaksa doramalar bana göre de daha uygun dediğin gibi seyircisi az. benim tanıdığım bir kaç blogger var, eğer “japon” bi durum varsa ortada genelde biz bize kalıyoruz 😛 bilmiyorum ben her ikisini de farklı açılardan sevdiğim için sadece birini sevmeyi anlayamıyorum. ama sanırım kore dizi vb.leri bizim kültürümüze daha yakın durduğundan daha çok tercih ediliyor, jdramaların “anime” havasını ben çok sevsem de herkes hoşlanmayabiliyor. oysa ki bir shun, bir kame kolay yetişmüyür 😛

  12. Aynen. Zaten enim aklımda bu konuda bir yazı fikri var. Neden Kora yapımları da Japon yapımları değil gibisinden birşeyler karalayabilirim. Aslında Kore kültürü ne kadar bize yakın olsa da japon kültüründe de bizim kültürümüze yakınlık hiç de azımsanmayacak kadar çok. Yaşlılarına duydukları saygı, evlerine ayakkabılarını çıkararak girmeleri, önce büyüklerin yemeğğe başlamasını beklemeleri, dua etmeleri, yemek hakkındaki beğenilerini yapanlara iletmeleri, yer yatakları, yer sofraları say say bitmez aslında. Çok farklılıklarımız olsa da ortak noktalarımız da çok. 🙂 Japon yapımlar hakkında yazanlar birbirimizi bulalım birlikten kuvvet doğar 😀 Hem de sohbet büyür. Ay ne güzel konuştuk ya içimi boşalttım gibi oldu vallahi iyi ki bulmuşum burasını 🙂

    • dün erken yatmak zorundaydım, cevabı ancak yazıyorum.
      ben zamanında kore mi japon mu diye bir yazı yazmıştım ilk açtığımda blogu. ama üzerinde düzeltmeler ve eklemeler yapma amacıyla sildim, kaldı öyle. gerçi senin düşüncen daha farklı, güzel olur öyle bir şey yazarsan. bence de uzak doğu ile aramızda genel olarak benzerlikler var, olay kore ile sınırlı değil, ama bir şekilde özellikle hatun kesiminin daha çok ilgisini çekiyor kore, aşk meşk mevzularına yaklaşımlarıyla alakalı olabilir. dediğin tüm kültürel mevzular bizi onlara yaklaştırıyor, ama japonların dizi anlayışı farklı, bu tür bir samimiyet olmuyor dizilerinde. ben çok seviyorum doramaları ama her zevke hitap etmiyor demek ki. japonlar hakkında yazan da hatrı sayılır sayıda blogger var aslında. ben de yavaşça keşfediyorum. bir de bence de iyi olmuş burayı bulman, bir “caponcu” daha bulmuş oldum ben de 🙂

  13. Yavaş yavaş keşfedeceğim ben de o caponcuları inşallah 😀 Henüz bir ay bile olmadı blog dünyasına gireli bunlar da benim ısınma turlarım sayılır. Sevip sevmeyeceğimden bile emin değildim aslında ama sevdim ya, kazanımları düşündükçe gelecek için de umutlanıyorum. Yazı fikrim iyice pişsin bu hafta içinde yazarım sanırım. 🙂

    • benim de bir kaç ay oldu ama mükemmel insanlarla tanıştım bugüne dek. aynı ilgi alanlarına sahip birileriyle tanışmak ve sevdiğim şeylerle ilgili konuşabilmek çok güzel. çünkü çevremdeki arkadaşlarım benim zorumla izliyolar bizim çekik gözlüleri 🙂 bu yüzden kimsenin başını şişiremiyorum 🙂 yazını da merakla bekliyorum, yorum için hemen koşucam 😛

  14. Geri bildirim: Benim Yakışıklı Oppalarım!!! « Kimbapsushi's Blog

  15. Benim listemde 1 YamaPi 2 Joe Odagiri 3 Takashi bunları çok seviyorum, özellikle YamaPi benim adamım.. adamın şarkıcılığınıda oyunculuğunuda çok seviyorum YamaPim benim biricik sevgilim….

    • valla ben de yazalı bir yıl olmuş, acaba bu listenin 2011 versiyonunu mu yapsam 😛 yeniler eklendi çünkü^^
      yamapi’yi özellikle oyuncu olarak severim. nobuta’daki akira en sevdiğim drama karakterlerindendir^^

      • Evet yeni bir liste daha yapmalısın:) eğer izlemediysen
        Operation Love dizisini tafsiye ediyorum gerçekten çok güzel bir dizi, ben çok sevdim hep Kore dizilerini izledim. ama bu aralar Japon dizilerine merak sardım gerçekten çok güzellermiş…

  16. @ besra
    hep aklımda ama izleyemedim henüz. japon dizileri candır, ben çok severim. bugüne kadar hayal kırıklığına uğratan olmadı. o zaman yeni yeni başladıysan ve henüz izlemediysen ben de hotaru no hikari, nodame cantabile dizilerini tavsiye ederim. hana yori dango ve hana kimi’yi izlemişsindir sanırım.

  17. Geri bildirim: Hong Kong Sinemasından Tanımanız Gereken Aktörler | Kimbapsushi's Blog

  18. Geri bildirim: Kimbap’ın Haremi | Kimbapsushi's Blog

Bir Yanıt Bırakın

