Mim 3 – Yaşamak Güzel Şey

Aşk da hayatı anlamlandıran şeylerden azizim 🙂

Ninsan‘cım geri dönmüş, döner dönmez de pek hoş bir mim konusu bulup, şu yazıda beni mimlemiş. Teşekkürler burdan arkadaşıma 🙂 Zaten bir ben bulamadım şöyle orijinal bir mim mevzusu. Mimin konusu ise şudur, yaşadığımı hissettiren en az 10 şey yazmam gerek. Pek düşündüm, sonunda dedim ki yazarken spontane çıkar bir şeyler. Hadi başlayalım bakalım.

İzmir bana yaşadığımı hissettiren nedenlerden ilki, belki daha güzel yüzlerce şehir bulunur ama hiç biri bu şehrin hissettirdiklerini hissettiremez bana, bira en çok Kordon’da güzeldir, denizlerin en güzeli Ege’dir, bu şehrin herhangi bir yerinden denizine bakılan her an paha biçilmezdir,

Anne kucağı. Hala ana kucağındaki huzuru başka hiç bir yerde bulamayan bir bebeğim(bu maddeyi “aile” diyerek de genelleyebilirim),

“Bundan güzel film, kitap, şarkı bulamam artık” dediğiniz her an, keşfedilmemiş kocaman bir deryanın olduğunu bilmek ve daha güzelini bulup izlemenin/okumanın/dinlemenin verdiği haz,

Malesef sigara dumanının ciğerleri doldurduğu anlar, hele biranın yanında (millet de alkolik sanıcak, valla çok içmem), yemekten sonra, Türk kahvesiyle beraber arkadaşlarla muhabbet ortamında, gece denizi izlerken, yağmur yağarken veya moral bozukken (kısacası her zaman) içilmekteyse (biliyorum kötü bir şey yapıyorum, ama artık en azından (!) artık bırakmak istiyorum),

Birilerinin yaptıklarımı takdir ettiği her an, iş hayatında yada özel hayatta, özellikle bu takdir karakterime yönelikse daha da değerlidir,

Mutsuz zamanların ardından silkinip ayağa kalktığım ve güçlü olmayı başardığım anlar,

Her an her yerde geyiğe bağlamak, gülmekten donlara işemek, küçücük bir olayı sündürerek her an yeni şeyler eklemek,çevremdekiler de benim gibi geyik insanı olunca tadından yenmiyor,

Gerzekçe uçuk hayaller kurmak, zaman zaman şizofrene bağlamak,

Değer verdiğin insanlar tarafından hatırlanmak (ben çok vefasızım, o ayrı)

Tatlı yemek, pasta olur, ninsan’ın dediği gibi dondurma olur, hele yeni bir çikolata keşfettiysem çıldırırım, (yeni keşfim kinder country ahhh süper bişey),

Yılın en güzel anları olan şu günler, yavaşça yazın geldiği, çocuklar gibi şen olunan, daldan dala zıplanan, bülbül gibi şakınan en bi yahşi zamanlarxD

Evet bana “Yaşamak budur” dedirten şeyler bunlar. Gelelim günün şanslı ismine… Bu‘cum (yani bunusevdim) bu kez de seni mimliyorum, hayırlı ola, rast gele!!!

4 comments on “Mim 3 – Yaşamak Güzel Şey

  1. yaaaay mim’e cevap yazmşsııın =) okuduum kadarıyla geyik temalı bir hayatın var ne hoş =) zamanında ciddiyetini de bi yerde takdir ediyorum .d
    ama benim dikkatimi direk çikolata çekti xD ehehe kinder country cidden güzeldir ben ilk yediğimde baya baya hastası olmştum
    not=bunu yazan şahıs alpella ülker kinder felan demeden bulduğu her yeni çikolatayı denemekle ün salmış bir insandır =) çikolata çikolata çikolata xD

    • hayat ciddiye alınmayacak kadar kısa derdim de çok klişe kaçar şimdi. evet biraz cıvık biriyim galiba, ama yeri gelince dünyanın en ciddi ve sıkıcı insanı da olabilme gibi yeteneklerim mevcuttur 🙂
      kinder country’i yeni keşfettim, bir tanıdık almanya’dan getirmiş. hemen araştırdım korktum yurdumda yoktur diye ama varmış geçen seneden beri satılmaktaymış. ben de aslında marka pek ayırmam, ama sneakers, lila pause ve her türlü antep fıstıklı çikolata yıllardır vazgeçemediklerimden onu da sölimm ^_*

      • evet hayatın ciddiye alınmayacak kadar kısa olduğu belli bir gerçek .d önemli olan senin yaptığın gibi zamanı geldiğinde ciddi olabilmek xD

        çikolata çikolata çikolata xD ehehe hepsi güzeldir ağızda bıraktığı tat farklıdır =)vazgeçilmeyenler vardır mesela ülker golden ekstra antepfıstıklı nestle bol sütlü alpellanın meyveli yoğurluları yada özel harmanları yine nestlenin kakao ve vişne parçalısı =)(ehehe o çikolata bana hep secret filmini hatırlatır ne zaman onu seyretsem elimde vardır kendisi xD) ve daha biiiiir sürüsü ^___^

  2. Geri bildirim: Yaşamak « Bunu Sevdim

Bir Cevap Yazın

