Sevdiğiniz Soundtrackleri Bir de Böyle Dinleyin!

Az önce bu videoya rastladım, paylaşmak istedim. Kore’de 2007’de düzenlenen bir ödül töreninde bir grup acappella olarak sevilen soundtrackleri daha doğrusu daha çok score’ları seslendirmiş, böyle hoş bir şey çıkmış ortaya. Videonun altına hangi soundtrackler olduğunu ekliyorum. Ben özellikle zaten normalde de bayıldığım Welcome to Dongmakgol’u beğendim. Başta hatun biraz -çok özür dilerim ama- anırır gibi başlasa da sonradan çok güzelleşti. (Böyle de yüzeysel yorumlarla yazının içine ederim) Buyrunuz, izleyiniz.

Korean Movie Awards 2007

Peformer : Voiture
(Korean Acappella Group)

1.For Horowitz (Main Theme)
(by Lee ByungWoo)

2.Classic (너에게 난 나에게 넌)
(by 자전거탄 풍경)

3.Oldboy (Last Waltz)
(by cho YoungWook)

4.Welcome to Dongmakgol (Main Theme)
by Joe Hisaishi (久石讓)

5.200 Pounds Beauty (Beautiful Girl)
(by Kim AhJoong & Alex)

6.200 Pounds Beauty (Maria)
(by Kim AhJoong)

Bir Cevap Yazın

