Vampire Knight 60- A Nostalgic Scent

Hala bıkmadan usanmadan takip ettiğim mangalardan Banpaya Nayto 🙂 Ayda bir elime 30 sayfalık bir şey geçse de azla yetinmeyi öğrendim sayesinde. Her bitirişimde nasıl beklerim diye karalar bağlasam da ben anlamadan bir ay geçiveriyor, en azından ay sonunun yaklaşmasını mutlu bir hadiseye çevirdiği için şükranlarımı sunarım 🙂

Aslında bu son chapter’dan önce ay ortalarında bir de bonusumsu chapter yayınlandı 59,5 numerosuyla. Cross Academy’nin müdürü yani Yuuki’nin babasının geçmişine indik biraz, güzeldi. Amaa bu chapter’ı ayrıca sevdim çünkü uzun zamandan beri Zero ve Yuuki’yi bir arada görmeye hasret kalan gözlerimiz şenlendi. 59. bölümde en son Yuuki mezarlıkta Touma adlı bir vampirle (pure blood öyle dandik vampirlerden değil) karşılaşmıştı, son anda da Zero çıkagelmişti. Yuuki fenalaşınca Zero sırtladığı gibi ev gibi değil gibi(!) bir mekana götürdü. Onun “nostaljik koku”sunu duyan Yuuki durur mu, durmadı tabi. Hemen heyecanlanmayın, ısırmadır, öpüşmedir gibi bir şey olmadı. Yuuki son anda vazgeçti ve Zero’nun sıcacık kucağından ayrıldı. Ahh Yuuki aklın hiç çalışmıyor bebişim 🙂

Takip edenler bilir Yuuki yanında Kaname’nin küçük versiyonu olan bir köpekle dolaşır. İşte bir şekilde bu köpek yaralandı. (Belki gerizekalıyım ama hala nasıl yaralandığını hala anlamadım) Yuuki de Zero’yu bırakarak “Götür beni burdan Onisama” diyerek yine Kaname’nin kucağına koştu, biz Zero’cuları da bir keder aldı. Gerçekten mangakayı bazen dövmek istiyorum, gösterip de vermemek budur işte diyesim geloor.

Bir de Rido olayı var tabi. Geçen chapter’da Kaname’yi Rido ile konuşurken görmüştük. Ben bunun Kaname’nin hayali olduğunu düşünsem de Rido bu bölüm yine ortaya çıktı. Telaşa mahal yok, zira kendisi başı sabit olmak kaydıyla, akışkanımsı bir vücuda sahip. Muhtemelen doğru olan teoriye göre, Rido öldürülse de bir safkan olduğundan tamamen yok olması zor ve bu kalan kalıntıları. Gerçi kendisi Voldemort’laşıp küllerinden doğar mı bilemem, görücez. Asıl mesele ise Rido’nun akıl karıştıran sözleri. Bu sözlerin hepsi Kaname’ye hitaben söylenmiştir, kendimce çeviriyorum: “Bu tabutta hep bir şeyi bekledin (Kaname beklemiyordum diye cevaplar) Şu anda büyük ikilemler içindesin ve bu ikilemler sana işkence ediyor. Bir yandan sevdiğin küçük kuşun^^ (Yuuki) uçmasını isterken, bir yandan kanatlarını koparmak istiyorsun. Bu ikilemlerin nerden geldiğini merak ediyorum.  Bu tabutta hevesle beklediğin şey asla dönmedi değil mi? Gerçek şu ki, artık en ufak bir umudun bile kalmadı!” Bunlara karşılık Kaname’nin cevabı “Gerçekten iyi bir aynasın!” oldu. Şimdi ben niye kıllandım hemen açıklayayım. Bu konuşmanın altında yatan anlam daha doğrusu Kaname’nin bir türlü tam olarak elde edemediği şey Yuuki muhtemelen. Ama herşey bununla sınırlı değil. Kaname’nin Yuuki’yi tabutta beklemesi saçma değil mi? O zamanlar ortada bir Yuuki yoktu sonuçta. Bence Yuuki’nin geçmişi bildiğimiz kadarıyla sınırlı değil. Rido’nun konuşması çok imalı geldi bana ki mangakamız genelde boş laf etmez, zamanla ortaya çıkar alt metin. Yani sadede gelirsek, yeni teorime göre Yuuki ve Kaname’nin bilmediğimiz bir geçmişleri de var yada ben gece gece çıldırmış, bir manga üzerine saçmalıyor da olabilirim. İkinci olasılık daha güçlü. Gerçekten “İşin gücün yok mu?” dediğinizi duyar gibiyim.  Bu zırvalardan sonra okumak isteyen masum vatandaşları şuraya alayım^^

5 comments on “Vampire Knight 60- A Nostalgic Scent

  1. Ayy şuan heyecan yaptım, sular seller gibi okuyup buraya gelmek istiyorum, ama biliyorumki bir chapterdan sonra aa gözlerim acıdı diyip kapatıcam:( neyse sindire sindire okuyayım bende:P

    • ee öyle meraklandırırım ben insanı ^^ okunmaz mı astreacım okunmaz mı!! zero’m salınmış, gözlerim şenlenmiş. kan da aksa gözümden okurum:P şaka bir yana sanırım bir göz doktoruna görünmen gerek 🙂

      • ahaha:) ben dizi, anime derken en sona mangayı bırakıyorum tabi o zamana kadar zaten yorulmuş olan gözlerim dayanmıyor bu kadar yakışıklı görmeye:P

  2. eheh doğru söze ne denir bacım 😛 ben de az sonra gözlerimi kaybedicem, uzuun bir yazı yazdım, şimdi cila kısmındayım. topten yaptım yine bakalım beğenicek misin 🙂

  3. Geri bildirim: Vampire Knight- 61 Ben Demiştim :) « Kimbapsushi's Blog

Bir Yanıt Bırakın

