Yoroshiku Onegaishimasu Astrea!

bugün yediğimiz ramen 🙂 (yalannnn)

Evet bugün blog aleminden ilk kez biriyle buluştum. Aslında daha önce netten tanıştığım kimseyle buluşmamıştım, ilk oldu. Ben de nispet yapmak isterdim, ramen resimleri ekleyerek falan ama maalesef güzel İzmir’imde Kore restoranı bulunmuyor canlar.

Bloglar aracılığıyla bir süre konuştuktan sonra ikimizin de İzmirli olduğu ortaya çıkınca buluşalım demiş idik, kısmet bugüneymiş. Öncelikle bu güzel gün için Astrea’cıma çok teşekkür etmek isterim, kendisini çok sevdim. (neden 3. şahıs olarak bahsettiğimi ben de bilmiyorum) Aslında başta tırsmıştım ya anlaşamazsak, netten muhabbet ediyoruz sorun yok da sonuçta yüz yüze başka olabilirdi, ama yanında kendimi gayet rahat hissettim. Bolca Korelilerden, Japonlardan bahsettik, iyi geldi valla 😛 Kendisini yakından tanımak güzeldi.

Günü kısaca özetlersek, İzmirli rahatlığıyla önce Bornova’da buluşalım gidecek yer buluruz demiştik, gerçi Teras’a gideceğimiz kesin gibiydi. Beğenmezsem kendisini blog camiasına rezil etmekle tehdit ettim, ama gayet sevdim mekanı. Ardından tabana kuvvet Forum’a gittik, D&Rda Asya’ya dair ne varsa talan ettik, Avatar haricinde manga yoktu. Tamam artık kabul ediyorum İzmir’de manga da yok anacım. Ardından Kore’ye el atamıyoruz, bari Amerikanlaşalım diyerek donut yedik, ama fotoğraf makinemi unuttuğumdan elimde veri yok.

Kısacası çok güzel bir gündü kendisine buradan Kamsahamnida ve Arigato diyerek şükranlarımı sunuyorum. Cana yakın, bol gönüllü(elimi cüzdanıma zor attım), çıtı pıtı bir kızımız. Arayı açmadan tekrar görüşmek dileğiyle 🙂 Diğer arkadaşlarımızla da görüşmek, bir gün İzmir’de de toplaşıp ramen yemek dileğiyle, esen kalın 😛

20 comments on “Yoroshiku Onegaishimasu Astrea!

  1. Bakk sen İstanbullulardan kıskandınız değil mi :p Taş hissetmedim değil. Nispet yapmak falan, hiççççç öyle bir niyeyimiz yoktu. Sizi İstanbula çekmek falan gibi hain emeller peşinde asssla değildik. İnanmıyor musun? 😀 Ne güzel her şeyin bir ilki vardır demişler. İyi vakit geçirmene sevindim 🙂

  2. Ayyy ne güzel bir şey bu yaaa… LaFea’m bak ne güzel örnek oluyoruz blogdaşlarımıza 🙂 İzmir’e hiç gitmedim ama güzel olduğunu çok duydum. Ancak İzmir ve Ankara’daki arkadaşlara ramen ithal etmeye başlayacağım. Köşeyi dönerim herhalde 😀 😀

    Kimbap canum ilk buluşma denemende deneyimsizlik fotoğraf makinanı unutmuşsun. Bu defalık hoş görüyoruz, heyecanına veriyoruz. Ancak bir daha ki sefere bizlere İzmir’den güzel kareler göster. Senin karenden İzmir’i görmek isteriz 🙂

    Allah hepimize bir gün İstanbul’da buluşmayı nasip etsin. LaFea’m biraz daha gayretle -nispet yapmak yane- blogdaşlarımızı İstanbul’a toplarız çok yakında 🙂 😀

  3. Anam anam ne güzel sözler bunlar böyle, asıl ben teşekkür ederim ederim dostum. Çok iyi bir arkadaş edimdim valla gayet mutluyum. 😀 Çok güzel bir gün geçirdim, bol bol sohbet edip bol bol uzakdoğu yakuşukluların kulaklarını çınlattık. Dostum bizde ramenleri hazır alıp evde yaparız, bu sefer fotoğraflarla belgeleriz.
    (İstanbul buluşmasını kıskandığımızdan değil yani maksat uzak doğu ortamı yaratıp filmlere keyif katmak:P haha)

  4. İzmirde Çin lokantası vardır ya da Japon lokantası değil mi? Orada da Ramen olabilir 😀 Tabii bana belgelerle gelin arkadaşım :p Tokat gibin yüzüme çarpın fotoları alllllll diye :D:D Uzakdoğu ilgisinin yeni arkadaşlıklara vesile olması ne güzel. İstanbula da bekleriz 🙂

  5. @ la fea
    ahahha evet taş bizzat sana gelmişti. valla kıskandığımı açıkça söylemiştim zamanında, bende yalan yoh. bizimki mütevazı bir buluşmaydı. öyle ramenler kimchiler yoktu. çin lokantası var ancak astrea pek iyi değilmiş dedi ama bir gün belki onu da deneriz. ayrıca ben azmettim ramen bulup yapıcam. çarşaf çarşaf koycam resimleri muahhah. valla keşke işten güçten vaktim kalsa da gelsem istanbullara bir acı kimçinizden yesem 😛 olsun ama izmir’de de giderek çoğalacağız, siz gelin buraya canlar 🙂

  6. @ miss nefertiti
    valla ramen ithal etceksen ben ilk olarak yüklü bi sipariş verebilirm (daha hiç yemeden niyeyse bu heyecan?)
    evet ya makinemsiz çok yalnızdık, hoşgörün. bir dahakine astrea alsancağa gelcek şöyle denizli kordonlu resimler koycaz inşallah 🙂
    ben de umarım istanbul’da şöyle büyük bir buluşma yapabiliriz, ama imkansız zannımca (en azından benim için). ama en azından biz bugün bi kore restoranı açmaya karar verdik, böyle gitmez 😛

  7. Kim’cim baya kıskanmışsın ha ha. Sözümüz sözdür Nefertiti ile sende gel bir acı Kimchi bir Ramen hatta Kimbap yiyelim beraber. Biz zaten Nefi ile Turneye çıkacağız. Ankara-İzmir-İstanbul 😀 arası en çok Oralarda Koreci var 😀 Ayrıyettenn mesele ne yediğin dediğin kiminle yediğin 😉 Yanında en güzel yemeği bile zehir edecek kişiler varsa ne anladım ben o yemekten 😀 Bizim için yemek bahane dostluk şahane 😉 Ben İzmire gelirim de benle buluşmazsan sorarım sana ama 😀 Söz sana Migrostan tahta çıbık ile Ramen getireceğim 😉

  8. @ astrea
    ben hazırlıklarımı yaptım dostum, bi ara balçovada bitircem bu işi. ordaki bööyük migrosta var ramen, hissediyorum 😛 valla erişte noodle ramen ne varsa acımıycam, reyonu kapatıcam muhahah. işte o zaman blog alemi dize gelicek, buraların kralı olucaz nihahahah

  9. Bir dakka Nefertitiye yorumunu yeni okudum 🙂 Neden imkansız canım senin İstanbula gelmen. İşten dolayı mı yoksa gelince büyük buluşma yapamayız mı diye imkansız dedin?

  10. @ la fea
    hiç buluşmaz mıyım canım, valla başımın üstünde yeriniz var. hele ramenim de gelirse yemem de yanında yatarım. turnenizi destekliyorum, sponsor olabilirim 😛 valla bunların hepsi geyik, bence de ne yediğinin önemi yok. ramen yemenin de önemi yok. anlaşabilceğimiz insanlarla birlikte olmak en güzeli, siz izmir’e gelin ben gerekirse evimi kore restoranına çeviririm muhahah

  11. aslnda iki anlamda da söyledim. birincisi çalışıyorum ve gelmem zor yazın da devam, istanbul’a gelirsem tabi sizle görüşmeden dönmem. ikincisi herkesi bir araya getirmek zor, dediğin gibi izmirlisi var, ankaralısı var, yani tüm bloggerların toplandığı bişe yapmak imkansız 🙂

  12. Biz yeteriz Nefertiti ile ha ha ha 😀 Tamam o zaman İzmire gelince önce Tarihi sonra seni arıyorum. 😀 Bahane yaratırsan da başına ekşirim ha ha ha. Sağolasın teklifin için ama ben zaten Kore yemeği sevmem. Güler yüzün, bir bardak çayın yeter bana 🙂

  13. valla bugün biz de dedik astrea’yla baktıkça ağzımız sulanıyor ama acaba yiyince aynı şeyi hissedicek miyiz? sanki bana da sevmezmşim geliyo ama sadesini alıp sevdiğim malzemelerden eklersem riski en aza indirgerim sankim 🙂 neyse güzel çay yaparım (zaten mutfakla ilgili başka bi yeteneğim yok haha) sen önceden söyle ben mutlaka gelirim, biz delikanlı kızız bizde bahane olmaz bacım hahaha

  14. @kimbap
    Dostum bende carrfuarlara bakayım ikimiz iki koldan araştıralım. Zaten maksat fotosunu çekmek:P dermişim:))
    @La fea
    demek izmire gelip beni aramıcaksın, küstüm:((
    Bu arada ne yediğin değil kiminle yediğin kısmına canı gönülden katılıyorum, biz donutlarımızla mutluyduk:D

  15. of yaa ne güzel olmuş öyle.
    ben tabi netten kimi bulsam buluşuyorum gayette memnunum diyordum ama net çevresi genişledikçe ve başka şehirlerden arkadaşlarım arttıkça bulışmasınlar diyorum 😀
    kıskandım yahu
    hemen semmi’ye haber edeyimde bizde buluşalım 😛

  16. @Astrea yeni gördüm mesajını ben İzmire gelsem yedi düvele duyururum zaten küsme :))

    @Mavi Ahhh ne kıskançsın sen ya ha ha ha 😀 😀 Gel diyorum İstanbula daha ne diyeyim 😀

  17. @mavi
    haklısın valla. biz astrea’yla buluştuk ama dediğin gibi daha bir sürü kişi var görüşmek istediğim. ben de bi yandan nispet yapıyorum bi yandan kıskanıyorum :)neyse artık sizlerin de yolunuzun izmir’e düşmesini bekliciiz 🙂

  18. Malesef, bir izmirli olarak ramen açlığımı yalnızca kipada bulabildiğim güzelim kungfu ramen ve ya leader ramen ile doyuruyorum 😦 Çin ve japon restorantlarında genelde noodle satıyorlar ramen değil bu yüzden kaldık hazır ramenlere…

  19. Geri bildirim: Uzakdoğu Alışverişi « Kimbapsushi's Blog

Bir Yanıt Bırakın

