Benim Yakışıklı Oppalarım!!!

Artık blog öyle bir hale geldi ki adını veya formatını değiştirmeyi düşünüyorum, topten’lerden geçilmiyor. Millet de kendimi bilir kişi ilan ettiğimi sanıcak ama sanırım seçtiğim başlıklardan bunların tamamen kişisel listeler olduğu anlaşılacaktır. Daha önce şu yazımda caponcuklarımdan oluşan bir liste yapmış idim. Ben anlamadan 2 ay geçmiş üzerinden yazıda sıranın Korelilerde olduğunu söylemiştim, yeni yazabildim^^ Bu listemi de bir çeşit anket gibi düşünüp, kendi oppalarınızı da paylaşırsanız, mutlu olurum.

1. So Ji Sub (Acuşim, Oppam, Bay Sapığım)

Şaşırmadınız sanırım, ben de iflah olmaz Jisub hayranlarındanım. Listenin devamını oluştururken kararsızlıklar yaşasam da 1 numaradan hatta ilk 3ten baya emindim. Jisub’ı sevenler sanırım ilk neden olarak bakışlarından bahsedecektir. Hele kendisiyle Misa vasıtasıyla tanıştıysanız o bakışları unutmanız imkansız. Misa haricinde Cain and Abel ve Rough Cut’taki performansları görülmeye değer derim ben. Ayrıca Haziran ayında savaş temalı Road Number 1 adlı dramayla geri dönerek biz hayranlarına bir armağan daha verecek. Gerçi ben artık şöyle bir komedide, şapşal bir rolde oynamasını da isterim, ama minnoşum öyle karizmatik ki imkansız^^ Neden sevdiğimi hala bilmesem, tam olarak açıklayamasam da, seviyorum ulen!!! Yine de  sanırım sevmemin en büyük nedeni hem hüzünlü hem de çocuksu bakışları, yirim^^

2. Gong Yoo (Gogo’cum, Kahve Prensim, Gülüşüne Kurban)

Şimdi Gogo’ya gelirsek (bu aptal isim aramızdaki samimiyeti simgeliyor) baya korkarak aldım listeye, ama üzgünüm 2 numaraya yerleştirecek kadar sevdiğim başka oppam yok. Korkumun sebebi ise La fea tabi ki, Miss Nefertiti de korkutmuyor değil hani^^ Şaka bir yana  Coffee Prince izleyip bu adamın gülüşünden, aşık hallerinden etkilenmeyen hemen blog camiasını terk etsin, bıraksın bu dünyevi işleri, tasavvuffa başlasın!!! İşte sadece o gülüş ve içtenlik Gong’un listemde zirveye oynamasına sebeptir. Bakalım bizim bebek yüzlü ama çiyannnn Im soo ile çekeceği film nasıl olcak, umarım daha da güzel yapımlarla yoluna devam eder de biz de hep izleriz mutlu mutlu.

3. Jung Woo Sung (Aşkına Eşkiya)

Bu adamın oynadığı gibi aşık rolü oynayabilecek kaç kişi var bilemem ama ben her izlediğimde gerçeklikten kopuyorum. Aşkına uzaktan bakıp papatyalar yollarken mi daha aşık yoksa karısını kaybedeceği için acılar içinde kıvranırken mi bilemem ama o da 1 numerodaki oppam gibi bakışlarıyla delip geçenlerden. Geçen yılın tutan yapımlarından IRIS’ın devamı niteliğindeki Athena’da güzel bir rol kaparak biz sevenlerini mutlu etmiştir. Yaş aldıkça güzelleşenlerdendir. Bolca görmek dileğiyle…

4. Joo Ji Hoon (İlk göz ağrım)

Jihun’u eskisi kadar seviyor muyum bilmiyorum ama gözüme giren ilk Koreli olarak her gördüğümde o ilk heyecanı hatırlatıyor bana ^^ İzlediğim bir kaç Kore filmi ve anime dışında uzak doğudan gayet uzakken Goong ile maceram başlamıştı. Jihun ise doğal olarak ilk oppam oluverdi. Cool görüntüsünün altında kıskançlığını gizleyemeyen ve Çeyang’ın yanında ummayacağınız kadar çocuklaşan Prensimiz Şin rolünde o kadar tatlıydı ki, sevmemek namümkün. Onu tam olarak bir oyuncu olarak takdir etmem ve “büyüdüğünü” kavramam Antique Bakery’deki rolüyle oldu. Her şeye rağmen gelecek vaadettiğini düşünüyorum. Askerden yenilenmiş olarak dönmesini bekliyoruz.

5. Hyun Bin (Başının bağlı olması engel değil)

Listedeki isimler yavaş yavaş gençleşmekte. Hyun Bin’i ilk olarak A Millionaire’s First Love’da izlemiştim. Filmi çok beğenmesem de oynadığı rolden midir nedir Hyun Bin’e hemen ısınıverdim. Ardından şu an gerçek hayatta da sevgilisi olan Song Hye Kyo ile oynadığı Worlds Within ile iyice sevmiştim, My Name Is Kim Sam Soon‘u izlememle de oppalarım arasında yer buldu kendine. Yakışıklı olmanın yanı sıra rolüne iyi oturan, ciddi bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. Zaten okuduğum kadarıyla oyunculuk kariyerinde giderek daha farklı yapımlarda yer almaya başlayacak ki bu da çok hoşuma gitti. Gong Yoo gibi güzel gülenlerden, bayılıyoruz.

6. Lee Min Ho (Sonradan oppa!)

İlk olarak Boys Over Flowers’da izlediğimde pek ısınamamıştım. Hep söylerim daha sonra izlediğim halde Japon versiyonunu daha çok severim. Pek sevmememde saçlarının da etkisi olabilir^^ Şu anda Personal Taste’te izliyorum ve izlemeden önce de tahmin ettiğim gibi duygularım değişti kendisine karşı. Diziyi izleyenler oyunculuk konusunda oldukça geliştiğini ve de daha bir erkeksi olduğunu, büyüdüğünü rahatça görebilir. Boy, endam, giyim, kuşam da maşallah dedirten cinsten. Beğenerek izliyoruz 🙂

7. Jang Geun Suk (Güzel Yüz)

Genç yaşına rağmen pek yol aldı sanki bu çocuk. You’re Beautiful bana çok klişe gelse de Jang diziyi sevdiren nedenlerdendi (diğer grup üyelerini, hele Jeremy’i unutamam ama oppalık için pek küçük ablası) Onu asıl popüler yapan YB olsa da Hong Gil Dong ve Beethoven Virus gibi tutmuş önemli yapımlarda da oynamışlığı vardır. Zaten o güzel yüzle fark edilmemesi imkansız^^

8. Kim Jaejoong (Hero, Dokta)

Koreli ama ben kendisini Japon dizisinde buldum, ilginç. Jaejoong DBSK adlı kpop grubunun bir üyesi, zaten oyunculuktan çok bu yönüyle tanınıyor ama muhtemelen şu anda rol aldığı şu yazımda bahsettiğim dizisi sayesinde daha da tanınacak. Dizide ürkek, utangaç, biraz şapşal, sevimli bir karakter, ki rolünde çok başarılı. Kızları kıskandıracak güzellikte bir yüze sahip, olduğundan da küçük gösteriyor. Ben daha erkeksi tipleri sevsem de tuttum keratayı^^

9. Won Bin (Özlenen Yüz)

Gönül ister ki daha çok yapımda rol alsın bu adam biz de doyasıya izleyelim. Hatta yeni bir dizide rol alsın da görmelere doyamayalım. Aslında bence listedeki en güzellerden, cidden güzel bir adam. Daha üst sıralarda yer almamasının nedeni pek fazla izleyemedim kendisini. Daha çok gördükçe muhtemelen üst sıralara oynayacak. Temiz yüreğiyle de nam salmış kendisi bunu da ekleyelim.

10. Kang Ji Hwan (Hem sempatik hem yakışıklı)

Capital Scandal‘da çok sevmiştim bu adamı, zaten ilk tanışmam öyle olmuştur. Belki de karakterini sevdim bilmiyorum, sevdiği için tüm yaşamını baştan ayağa değiştirmesi etkilemişti beni. Rough Cut’ta gözüm Jisub’ta olsa da arada gözümün ucuyla bakmadım diyemem. Coffee House ile dönüyor kendisi, CP tadında bir şey galiba, umutluyuz. Güzel çocuk vesselam. Takip ediniz 🙂

Mansiyon Alanlar: Öncelikle ilk kez tam anlamıyla bir Top 10 yapmanın mutluluğunu yaşıyorum. Bugüne kadar başaramamıştım. Mansiyon alanlar genel beğeniye göre mutlaka bu listede olması gereken ama beğensem de listeye koyacak kadar sevmediklerimdir, arz ederim^^

Bi Rain, Lee Jun Ki, Kim Bum, Kim Hyung Joong, Bae Yong Joon, Daniel Henney, Lee Dong Goon, Lee Dong Wook….

75 comments on “Benim Yakışıklı Oppalarım!!!

  1. hemencecik yorum yapayim..bildigin gibi epi topu iki kore dizisi izledim ama basrollerine hasta oldum..zira sen de ikisini ilk ikiye koymussun..
    dusunuyorum gong yoo’yu mu birinci yapardim diye..yok:))acusi beni yerle bir etti, psikolojimi altust etti. kendisine hasta birakti…benim de birincilik oyum kendisinin..

    gong yoo’ya zaten soylenecek sozum yok..ben onu izledikten gong yoonun tipi aklina gelince manasizca gulumsemeyecek bir kiz dusunemiyorum.(johnny depp’i cirkin bulan kiz bulma ihtimalimiz bile daha fazla bence)

    ve doktaaa tabii..kendimle celismeme neden oluyor bu cocuk.ben babyface sevmem..bunun hatlari fazla duzgun. benden daha guzel bir erkegi tatli bulmam moralimi bozsa da o da gozume girdi..(sanirim dizideki karakterinden kaynaklaniyor kimbapcim..yoksa begenmezdik bu kadar)

  2. ”gong yoo’ya zaten soylenecek sozum yok..ben onu izledikten gong yoonun tipi aklina gelince manasizca gulumsemeyecek bir kiz dusunemiyorum.(johnny depp’i cirkin bulan kiz bulma ihtimalimiz bile daha fazla bence)”

    Rukiye’ye Kesinlikle katılıyorum. Ayrıca senin sözlerine yüzde ikinbinbeşyüz katılıyorum. Ama sevgili Kimbapsushi korkunun sebebi nedir kuzum? Böyle söyleyipte beni dellendirmeyin ya ha ha. Ha dersen ki ilk sırayı alamadı bende o yüzden çenenizden korkuyorum o başka kork istediğin kadar 😀 😀 Adaylarının %85 ine katılıyorum Jang ve Min Hoo genç sevgili adaylarım listesinde zirveyi zorluyor ha ha ancak şu anda Min Hoo önde 🙂 Bakalım zaman ne gösterecek 🙂

  3. @ ruki
    rukicim çok doğru söylemişsin, ben de beğenmeyecek birinin hatunluğundan şüphe ederim, o derece 😛
    acuşim her daim 1 numaradır hayatta değişmez. onun gibi bakanını bulursam belki. aynı cp gibi misa’yı da izleyen hatunlar mutlaka iç geçirmiştir acuşşim için.
    jaejoong konusunda ben de kendime inanamıyorum. her daim erkeksi, esmer tipleri beğenirim ama jaejoong’un yüzü o kadar güzel ki kayıtsız kalamadım^^

    @ la fea
    haha gong yoo konusu senin uzmanlık alanın, im soo ile ilgili yazdıklarından sonra korktum açıkçası^^ şaka bir yana gong yoo’dan bahsettiğim bir yazıda seni anmamak olmazdı, bak böyle de gönül alırım^^ gong yoo ilk sırayı alamasa da kalbimde büyük bir yere sahip 😛
    min hoo benim için de listeden görüldüğü gibi jang’ın önünde, zaten jang’ın yüzünü o kadar kıskanıyorum ki sevgilisi(!) olsam kıskançlığımdan ölür, bunalımdan bunalıma koşardım. min hoo ile jang çekişmesinde galip kim olacak ben de meraklıyım, belki jang yeni bir diziyle dönerse daha rahat karar verebiliriz 😛

  4. vaa liseteye bakk ^^’
    4 numara dışında ilk altı olmuş baya baya.

    8-9-10 numaralar ise bilmem bilemem. hele o Hero hiç çekici gelmez.

    Gong ❤

  5. @ mavi
    joo ji hun’u sevmiyorsun demek, nolamazzz! jaejoong’un öyle göründüğüne bakma, yoksam benim de tipim değil! 8-9-10 iyidir, hele ki 9 🙂

    bu arada hani senin oppa topten’in?

  6. Im Soo başka sen başka 😀 sen sevdiğimiz bir arkadaşımızsın ha GongYOO benimdir o ayrı 😀 ama bu senin onu sevmene engel olamaz 😀 Korkma benden ısırmam Im Sooyu yolarım o ayrı ha ha ha ama sende kabul ettin çiyan olduğunu mesele yok. Jang baby face ama ne bileyim ya 😀 Min Hoo şimdi daha bir erkek görünüyoru gözüme ama sendeki resmi beğenmedim yok mu başka resim ya orada çok çirkin.

  7. teşekkür ederim, bu onura layık olmaya çalışiciim. gong yoo’yu hep seveceğime and içerim 🙂
    valla resimler aceleye geldi biraz, bilgisayarım can çekişiyodu artık çok ısınmıştı ilk bulduğumu koydum^^ özellikle min ho ve jan’ınkileri pek sevmedim ben de. var mı bir önerin, onunla değiştireyim^^

  8. Kim’cim sen alemin kategori prensesisin. Bir de Kore’li bayanlar ilk 10’u olsun, tam olsun, hahah
    Listeyi okurken bir şey eksik olmalı, evet evet eksik bir şeyler var derken 9 numaraya geldim ve Won Bin’i görünce içim rahatladı. Başlığın “Yakışıklı” ise karizmatik ve sevimlilerden önce geliyor değil mi. (Hani diğer iki özelliğe de sahip gerçi) Temiz yürek ötesiymiş cidden. Hala çocukluk aşkı gibi uzun saçlı ve kot pantolonu çok yakışan bir kız arıyormuş diye okuduğumu hatırlıyorum 🙂 Bu masumiyeti beni öldürecek
    Şu Bae Yong-joon niye mansiyon alıyor bana bir açıkla. Kore’de de çok yakışıklı buluyorlarmış, nasıl nasıl nasıl??
    Lee Dong-wook da komik bir şekilde My Girl izleyen kızların bir kaç hastalığına favori oppası oluyor
    Bi Rain ve Daniel Henney de eyvallah da Lee Jun-ki’nin kız kılıklı sıfatına hele hele The King and Clown’dan sonra hiiiçç yakışıklı demek aklımın ucundan geçmez 😀

  9. Vayy yine süper bir topten dostum 😀
    Şuraya top156575 listemi yapmak isterdim ama yazmaya üşeniyorum. 😀 Haha ben hiçbirini ayırt edemiyorum dostum hepsi benim oppam (aç gözlülüğün bu kadarı) Valla başrol, yanrol hiç farketmez hepsini ayrı bir sevdim bağrıma bastım. 😀
    Senin listeyide sevdim özellikle 2. , 6, ve 7. sıradakileri. 😀

  10. @ la fea
    değiştiriciim canım hemen 🙂 burda daha tatlı gerçekten.

    @ bu
    bu’cum güzel sözlerin için sağol, varol. eh artık bence de bir hatun listesi yapmak elzem. hem seviyorum şu toptenleri hem de yaparken acı çekiyorum, seçmek çook zor 🙂
    şimdi sorunu cevaplim, bae yon joon’u ilk izlediğim kore dizisi olan winter sonata’dan başka yerde izlemedim. bir oyuncuyu adam gibi izlemeden de hayranı olamıyorum. bir de biraz itici geliyo neden bilmem.
    won bin’i unutur muyum hiç, dediğim gibi kendisi bütün ideal özelliklere sahip, sanırım bir kaç filmini daha izleyince üstlere tırmanıcak, tam benim tipim kendisi 🙂
    mansiyonlar zaten bana hitap etmeyenler, lee jun ki’yi de aynı sebepten oraya aldım. bence the king and the clown’daki hali erkek halinden daha güzel görünüyor zaten, yani sana sonuna kadar katılıyorum^^

    @ astrea
    dostum teşekkürler. ayırt etmemek en iyisi. zaten insan neyi izlese ordakine sarıyor, konuşmuştuk zaten bu mevzuyu. bunlar benim gelip geçen değil de daimi beğendiklerim, ancak öyle bir eleme yapabildim. tüm bu listeler bir kaç ay sonra baştan sona değişebilir de sonuçta, o yüzden inatla en beğendiğim dramalar gibi bir liste yapmıyorum^^

  11. Aaa, beni yanlış anlamışsın. Bae Yong-joon çok çirkin demek istiyordum, bu listede neden adı var. Ona nasıl nasıl nasıl? hahahah

  12. hahaha tamamen benim angutluğum bu’can^^ valla mansiyonların çoğu nette yaptığım araştırmaların sonuçları. lee jun ki ve bae yong joon’a herkesin bayıldığını görünce en azından mansiyon alsın, sevinsin garibanlar dedim^^

  13. Vuhuu bak lee min ho burda süpermiş:)) Şuan ki gözden o ama başka bir dizi izleyince direk unuturum:) Dramalar konusunda katılıyorum en fazla 3 tane çıkarabilirim gerisi sürekli değişmekte benimde. Bu arada dostum blogumdan sana bir davet gönderdim hihiih artık bloglardan mesajlaşıyoruz:D

  14. O zaman Style hemen listeye alınmıştır, bir süredir başladığım dizileri bitiremiyorum ancak şu aralar düzeldim gibi, konusu tam bana göre.

    Uzak doğu meraklılarının çoğunda Jackie Chan, Tsubasa, Ay savaşçısı ortak noktalar sanırım, benim için de geçerli, özellikle Ay savaşçısı vesile oldu diyebilirim uzak doğuya el atmama.

    Demek Lee’nin cıbıl resimleri var hem de YEH ile, şimdi iyice meraklandım, hemen bakmak gerek^^

    Geum Jan Di ve Go Mi Nam sevdiklerinin arasında mı, benim için tam tersi geçerli de (çoğu hatun da aynı düşünüyor, eminim) şaştım doğrusu. Listelerini merak ettim şimdi, ben de düşünüyorum da yakın zamanda zor gibi. Önce seninkileri görelim bakalım^^

    Hemen bakayım Capunlarımla ilgili ne yazmışsın merak ettim^^

  15. Yüreğime su serptin, sevdiklerin onlar olsaydı gerçekten sorunlarım olduğunu düşünecek, kendimden korkacaktım.
    Go Mi Nam’ın Hyungnim diye koşturmaları (zaten o çocuk o kızı nasıl sever arkadaşım, azcık gerçekçilik pılizz) Jan Di’nin salak bakışları ve haminne halleri beni öldürdü. (yalnız bu nasıl bir kin anlamadım) Hye Kyo’da da bir türlü çözemediğim bir yapmacıklık var, sevemiyorum.

    YEH gerçekten hem sevip hem de azcık(!) kıskandığım ablalardan, ne diyeyim Allah artırsın^^

    Usagi çocukluk idolüm, Mamoru da kahramanımdı^^ Cidden hala o kadar eğlenceli ve sürükleyici bir anime bulmak zor.

    7yi izledim ancak neden dediğin sahneyi hatırlamadığımı gerçekten anlamadım. En çok 1 hafta olmuştur izleyeli ama gerçekten hatırlamıyorum, hatırlasam belki hangi müzik olduğu konusunda yardım ederdim, soundtrack bulma konusunda iyiyim^^

    bu arada yazını okudum, hatta uzunca da bir de yorum yazdım, ama gönderince kayboldu ve iletildiğine dair hiç bir yazı çıkmadı. sonra 2. bir yorum yazdım onun da akıbeti meçhul^^ erken yatmak zorunda olduğumdan artık yarına bırakıyorum. (o kadar da yazmıştım)

  16. yine bir top ten’le karşımızdasın xD ve seviyorum toptenlerini xD ama bakarken az kalsın kan kaybından ölüyodum ahaha hepsini bir arada görmek ağırıma gitti demek ki xD ahahahaha =)bu arada coffe prince’deki waffle’cı arkadaşı(kim jae wook)da koyardım büyük ihtimalle ben xD hatta antiqe bakery’de de oynamıştı jo ji hoonla birlikte =)
    ama onun dışında her biri şaheser maşşallah xD ahahaha yorum dizsem destan olur xD

  17. kim jae wook listeyi oluşturduktan sonra geldi aklıma, yine cp’deki güzel sesli oppayla beraber, dedim mansiyonlara eklerim ama onu da unutmuşum. bi ara ekleyeyim onlarsız olmaz^^
    valla bu tür toptenlerin kalbe zararlı olduğunu biliyorum hatta yazının başına uyarı koymayı bile düşündüm kalp hastaları bakmasın diye ahahah

    • ewt ekle bi ara =) kim jae wook yani oooyh dedirtiyo insanı .d
      ehehe tabi koy uyarını başına bak benden daha kötüleri olur da pc başında kriz geçirirlerse manşetlere çıkarsın “Dikkatsiz Blog Yazarı Yakışıklı Oppalarla Okuyucusunu Öldürdü !!!” ahahaha en azından ünlü olursun o da bişey xD reklamın iyisi kötüsü olmaz .d

  18. o zaman keşke daha cüretkar resimler ekleseydim^^ kim’i ekliciim en kısa zamanda. en azından mansiyonu hak ediyor^^ onun da yeni dizisi başlıcak (yada başladı) merak etmekteyim, bad guy adı, güzele benziyor bakalım^^

  19. Gong benim Kore’li oppalar listemde her zaman 1 numara olacaktır. Senin listenden ortak olabilecek üç kişi daha var Jang, Le Min ve Kang Ji Hwan 🙂 So Ji Sub nedense sevemediğim bir arkadaş. Hero’yu da sadece şarkı söylerken beğenenlerdenim. Aslında onu gay rolünde izlemek isterdim zira Dbsk üyeleriyle yaptıkları bir skitte bu rolde süperdi. SS501 in lideri Hoon’u da unutmamak gerek. T.O.P var sonra Lee Hon Gi. Evet bebe sayılırlar ama ben de seviyom onları yafz. 😀

  20. @ darkangel
    T.O.P’ı sadece Big Bang’le yaptıkları parodilerden tanıyorum, pek samimi değiliz. Ama bir gün Iris’i izleme planımda başarılı olursam, hislerim değişebilir.
    Ben bebeksilerden bi tek Jang ile Jaejoong’u ekledim, olgun irkek severim^^ Ama dediklerin de – hele Lee Hon Gi- kalbimizde özel bir yerdedir, belki bir gün bebek yüzlü yada şirinlerden liste yaparsam yer bulabilirler kendilerine^^

  21. @ ninsan
    evet kim için değer, kim’in bir de japon kızla oynadığı bir dizi gördüm geçenlerde. başrolde iki koreli adam bir de japon hatun var, o nasıl merak ediyorum.
    bir de ben artık bitmeyen dizileri izlemeyi tercih ediyorum. bir anda oturup 20 bölüm izleyemiyorum ben, azar azar daha iyi. yoksa ilgim dağılıyor ve yarım kalıyor.

  22. Gelmez olurmuyum hiç tabiki gelirim. 😀
    Ahaha süper tanıtım olmuş şimdi çok meraklandım. 😀 Benimde finaller bitsin valla topluca kaynatırız bloglarda.

  23. Bende meraklandım baktım o sahneye şimdi, izlerken dikkat etmemişim ama o müzik bundan sonra hep çalıyo, 14 bölüme kadar izledim. Backround müziği artık o olmuş sanırsam. 2. OST yayınlarlasa kesin onuda verirler dostlarım.

  24. Yine bir top 10 listesi gelmiş 😛 Fazla Kore yapımı izlemişliğim yok o yüzden listem 5’i geçmez. Koreliler japonlara göre Türk kızlarına daha uygun fakat ben hafif uzun saçlı bebek yüzlü erkekleri çok seviyorum nedenini bilmediğim bir şekilde 😛 Senin listenden bir jaejoong’u alayım ^^ Devamı ise kim jae wook, kim hee chul ve lee min ki şeklinde olabilir 😛

  25. jaejoong’u verdim gitti… diyemicem o benim^^ valla Nana-chan dediğin tipleri ben de beğensem de benim için öncelikli olanlar daha keskin yüz hatlarına sahip, erkeksi tipler (konuştuğumuz şeye bak^^) kim jae wook’u sonradan hatırladım bir ara hiç olmazsa mansiyonlara eklicem^^ liste konusundaysa eylemlerim sürecek 🙂

  26. @ öyküzen
    hoşgeldin öncelikle, çok teşekkür ederim. kardeşlik teklifini sevinerek kabul ediyorum. kore dostu benim de dostumdur^^ ben de hemen sana bir ziyarette bulunayım o halde 🙂

  27. Gözlediklerimden çıkardıklarıma göre:

    1. Her kızın sadece türk değil bütün yabancı ülkelerdeki her iki kızın birinin göz ağrı Joon Ji Hoon. Neden mi? Dizilerden en ünlü olanı Goong’da ondan. Ben de ilk başta Joon Ji Hoon diyordum ama Kore piyasasını görünce şıpsevdi bir insan olarak başka-hmmmmm nasıl desem- yönlere kaykıldım.

    Joon Ji Hoon : Saf köylü kızın gördüğü ilk şehirli…evet, ifadeye hık diye oturuyor!

    2. Gong Yoo her kızın aşkı… Ne yazık ki! İdeal adam böyle birşey olsa gerek zannımca: Mükemmel sevgili, koca,… vb.

    3. So Ji Sup: Tek denecek söz var. Alın sizin olsun… :p : İlk bakışta karizmatik ama mikroskopla fıssss…

    4. Won Bin: Ulaşılamaz erkek

    5. Jang Geun Seok : Aldatma olasılığı yüksek, rağbet gören sevgili…

    6. Hyun Bin : Mezuniyer balosu prensi ve nayır, siz prenses değilsiniz… Kim mi? Tabi ki Song Hye Gyo.

    7.Lee Min Ho : Çikolata ! 😀

    8.Kang Ji Hwan: Gönül Hırsızı :p Hong Gil Dong :D:D

    Hehehehe :D:D Güzel yazı… Ahh Ahhh hayaller gerçek olsa
    bi de kimbapsushi!

  28. @ eymasar
    ne güzel bir yorum bu böyle. tespitlerin çok doğru ve yerinde.
    joo ji hun dediğin gibi gözümü açıp da ilk gördüğüm gibi bişey. zaten yazmıştım o yüzden listede. atmaya kıyamadım 🙂
    so ji sub yine de vazgeçilmezim, bugüne kadar yer aldığı yapımları çok sevdiğimden olabilir. bir gün beğenmediğim bir rolde oynarsa düşünürüm sevmeme işini 🙂
    jang konusunda kesinlikle haklısın.
    won bin öyle evet, zor erkek.
    hyun bin kapıldı, önümüzdeki maçlara bakiciiz.

    valla beğeniyorum tabi de bu yazıdan “oppa manyağı” ergen olduğum sonucu çıkmasın. evlenme hayalleri kurmuyorum, hayalgücüm o kadar geniş değil^^ uzaktan bakma durumu benimki. ama şans tanınırsa neden olmasın^^

  29. @ kirazzade
    öncelikle hoşgeldiniz 🙂
    dediğiniz filmi izlemedim, ama çin filmi olmalı, bu arkadaşlar koreli 🙂
    valla çok zor bir soru sordunuz arkadaşım. ben filmlerine bayıldığım için karar vermem çok zor. bir de ne tür sevebilirsiniz emin değilim. ne tür filmleri sevdiğinizi söylerseniz burdan hem ben hem de arkadaşlarım yardımcı olabiliriz 🙂 ama altta linkini vereceğim site türkçe altyazıyla kore filmlerine en kaliteli ulaşabileceğiniz adrestir. (nasıl reklam yaptım) oraya bakabilirsiniz.

    http://koresinemasi.com/

    yoruma ekleme yapayım dedim. özellikle yukardaki arkadaşların film/dizilerini soruyorsanız alttakileri izleyebilirsiniz. (amaç koreciler arasına birini daha katmak 🙂 )

    so ji sub: rough cut (film), i’m sorry i love you (dizi)
    gong yoo: coffee prince(dizi)
    jung woo sung: daisy (film), a moment to remember (film)
    joo ji hun: goong (dizi)
    hyun bin: a millionaire’s first love (film), my name is kim sam soon (dizi)
    lee min ho: boys over flowers (dizi), personal taste (dizi)
    jang geun suk: baby and me (film), you’re beautiful (dizi)
    hero jaejoong: sunao ni narenakute (hard to say i love you) (dizi)
    won bin: madeo (film)
    kang ji hwan: capital scandal(dizi), rough cut (film)

  30. öncelikle bu blog çok güzel benim yakışıklı oppolarım hakkında bende görüşlerimi belirteyim,, eymasar minho için çikolat demiş çok doğru söylemiş…. çikolata deyince aklıma ilk gelen tutkudur. yediğin zaman inanılmaz bir has duyarsın ağzında çok güzel bir tat bırakır,, bağımlılık yapar işte minho bende böyle bir his uyandırıyor

  31. teşekkürler harang, eymasar’a katılmamak elde mi? minho’yu pek sevmezdim ilk dizisinde ama bu diziyle ve rolle benim de kalbimi kazandı, listeme girmeyi başardı. bundan sonra kendisine çikolata demeyi öneriyorum 🙂

  32. bende senden izin istiyorum,, lee min ho ‘ya çikolatam demek istiyorum izin varmı.(( çünkü çikolatayı çok seviyorum:)

    • nefii çok sağol canım haber verdiğin için, çook şaşırdım şu anda valla şoklardayım. kapakta da kim nam gil var!!!
      hemen alıcam hayatta kaçırmam:))
      bu arada poterler içinde jang geun suk, dbsk, yoon eun hye de var ona göre, hayranları kaçırmasın:)

  33. Canım rica ederim benim kamu görevim 😀 Tavsiyem her hafta Trendy dergisini takip etmen. Geçen hafta da Kim Nam Gil posteri vardı. Bu hafta röportajını yayınlamışlar. Kore severler dergiyi ele geçiriyorlar 🙂

  34. Yav ben de raflarda dergilere bakıp geçiyorum her zaman. Geçen marketten çıkarken baktım geçtim. Sonra marketin kapısında dışarda bir durdum birkaç saniye. İdrak edebilmem için yüzüme soğuk hava çarpması gerekiyordu galiba. Sonra “bir Kim Nam-gil gördüm sandım” diyerek markete tekrar girdim. O sahneyi dışardan biriniz görseniz gülmekten ölürdünüz muhtemelen. Kore severleri tebrik etmek lazım, artık dergileri de ele geçirdik, nihahha diye kötü kadın kahkahaları savurasım var.
    Ayrıca dergide Gong Yoo sayfasını görünce daha bir sırıttım ve hemen La Fea ile nefertiti’yi düşündüm. Ne yalan söyleyeyim onlar için sevindim 🙂 Ben YEH’in resmini de sevidm. Dergi ile işim bitince rafa koydum yoluma devam ettim. İnternette daha güzel resimler var anacım, bir gün gerekirse çıktısını alırım 🙂 Hele Kim Nam-gil’in resmi kaçak hırsızlarınkine benziyor, yardımsever birinden ziyade 🙂

    • ahahah ben daha alamadığım için nam gil’in kaçak hallerini göremedim bu’cum ama tahmin edebiliyorum^^ yine de korecilerin istilasını takdirle karşıladım, zaten arada number one’da se7en’ın kliplerini de görüp mutlu oluyorum. marketteki halini tahmin edebiliyorum, ben de geçen bir barda japon görüp sapık bakışlar attım kendisine, oysa kötü bir amacım yoktu^^ daha da komiği annemler yurtdışına gitti turla geçenlerde, uzak doğulu öğrencilerin olduğu bir yurt bulmuşlar, beni düşünerek resim çekmek için öğretmenden izin istemişler, öğretmen izin vermese de bizimkiler ve foto çekilmeye merakla çekikler yılmamış, bir kaç foto çekilmişler. zaten bizim caponlar atlamışlar duyunca bizimkilerin de bir ton resmini çekmişler^^ artık annem ve babam bile kabullendi, geçen babam tel’i sayonara diye açtı, tabi hemen yanlış kullandığını bildirdim kendisine:P

  35. bu listedeki en büyük eksik kim nam gil.yakışıklımı desen evet,sempatik mi desen evet.bakışlarıyla ortalığı yıkıyormu evet.hele o gülüşü yokmu o gülüşü . bidam olarak gönüllere taht kurdu zaten.

    • valla ne diyim sonuna kadar katılıyorum. ama bu listeyi yaptığım dönem kim nam gil’i daha doğru dürüst tanımıyordum, bugün yapsam kesinlikle ilk sıralarda olurdu. zaten hem japon listem hem de bunun 2.sini yapmam gerek çünkü yenileri eklendi^^

  36. siteleri devamlı takip edince görmemek imkansız, anında ekliyorlar 😀
    sağol hatırladığın için, aynen dalgalı saç şahane olmuş, her bir şey yakışır tütütü 😛

    • burası benim ilk takip ettiğim uzakdoğu blogu nasıl keşfettim hatırlamıyorum ama gerçekten çok güzel ^^ evet internet sağolsun koreyle aynı anda bizde herşeyi öğreniyoruz 🙂

  37. slm, ilk mesajım çok heyecanlıyım hehhe 😛
    so ji sub haricinde başka bir ortak noktamız daha varmış, ju ji hun’u ben de çok severim o da benim ilk göz ağrım, gong yoo’nun bütün dizi filmlerini araştırmamıştım ama ji hun’u hemen araştırıp bulmuştum, uyuşturucu nedeniyle medya façasını aşağı alınca mecbur askere kaçmıştı yavrum ama toparladı kendini neyse ki,
    kang ji hwan’ı ben de rough cut’ta yandan yandan süzmüştüm, ama ji sub’un yeri ayrı tabi:D gönlümüzün 1.si o, won bin gibi bence onun da kalbi çok temiz söylemeden edemicem 🙂 bu fotonun da hastasıyım, hallyu saçı çıkaranı pataklayıp asıl bu saçı hallyu ilan edesim var 🙂
    şimdi dikkat ettim de amerikalılar da james’den gitmiştim burda da Ji’den gidiyorum galiba 😀 ( so JI sub, ju JI hun, kang JI Hwan 🙂 )

    • İlk mesajın değilmiş yahu, yakın zamanda yazdın diye hatırlıyorum zaten onay istemeden gösterdiyse yazmışsındır 🙂
      ju ji hun gözdemdi uzun yıllar önce, hala da severim ama malum askerde, uzun zamandır yeni projede izlemeyince geri saflara itildi yavrcuğum. aslında bu listeye eklenen bir sürü isim var, yakında muhtemelen 2.sini yapacağım^^
      bir de ji iyidir yahu 😀

      • yaşlandım ben galiba, evet ilk değilmiş 😀 ya da listeyi görünce resetlendim o da olabilir hahah 😛
        ji hun’un yeri ayrı evet, shin min ah’ya en çok yakıştırdım aktör ju ji hun hatta 🙂
        2. liste de başka ji’ler olur mu acep, olmasa da bekliyoruz tabi yazını 😉 ellerine sağlık 🙂

    • Ben de üslubunuzu hiç beğenmedim. Dong wook kime göre neye göre ilk sırada olmalı? Burası benim blogum ve bu da paşa gönlüme göre hazırladığım sıralama, beğenmezsen yapabileceğim bir şey yok 😀

  38. ben japon erkeklerine hastayıım onların yanında olmak vardı dokuna bilmek bitiyorum lan size bebeşlerim benim adım sevim türküm türk kızıyım

  39. Geri bildirim: Kimbap’ın Haremi | Kimbapsushi's Blog

Bir Yanıt Bırakın

