Sunao Ni Narenakute-5 Kısa Kısa (Pembe Dizi İzleyen Babaanne Formatında)

Bugün izleyebildim ancak yeni bölümü. Genelde dizilerle ilgili bitirince toptan yazarım ama şu aralar hep halihazırda devam eden dizilerini izlediğimden her yeni bölümün ardından çılgınca bir yazma isteğine kapılıyorum. Bu arzuya yenik düştüm bugün, alttaki satırlarda spoiler olduğunu belirtmeme gerek yok sanırım 🙂 Yazının tarzı ise başlıkta gördüğünüz üzere Rosalinda izleyen teyze kıvamında olcak, ben uyarımı yapayım 🙂

* Haru- Nakaji- Dokta cephesinde sular durulmuyor anacım! Dokta atağa geçti ve erkek olduğunu gösterdi ele güne, hıh herkes de tutturmuş bebek yüzlü diye. Budur diyerek izledim o sahneleri. Haru için yaptıkları ilerde (bkz: 6. bölüm tanıtımı) kendisine yol, su ve elektrik olarak dönecek 🙂

Dokta'nın önlenemez yükselişi 🙂

* Linda adamım duş sahnene bayıldık ailecek (utangaç smiley) Ancak duş sahnesinin öncesi hiç hoşuma gitmedi. Yine de Nakaji için yaptıkların gözlerimi yaşarttı. Yeni duş sahnelerini bekliyoruz eheheh. Bir de biri şu iğrenç patronu öldürsün, elimden bir kaza çıkıcak!!

* Peach sağolsun Nakaji’nin de Dokta gibi kahramanlaşmasını önledi. Arkadaşım millete mesaj atacağına acil yardım hattımsı bir şeyleri ara artık Japonya’da numarası kaçsa! Ama ben senin amacını anladım sen hiç merak etme. İyi bilirim senin gibileri. Baktın Linda’dan ekmek çıkmadı hemen diğer seçenekleri değerlendir. Haru’yu ne çabuk unuttun, nasıl arkadaşsın sen, pehhh!

* Nakaji babasının yavuklusu olduğunu anlamasa da en azından Haru’nun annesi olduğunu anladı. Bu da bir şey! Bakalım gelecek bölümlerde ikinci baharını yaşayan aşıklar cephesinde neler olcak. Adamımız da tahmin ettiğimiz gibi hasta çıktı, ağlatmazlar umarım^^

* Haru’nun öğrencisinin olayı çabuk çıktı meydana, ben bir süre keklenir sandım bizim Baka Haru 🙂 Gerçi orda daha halledilmeyen mevzular var, bizim sayko öğrenci Haru’nun kardeşini kullanarak çok pis intikam alacak.

* Dokta bu bölümde yaptıklarının meyvelerini gelecek bölüm alacak, hepimiz gördük. Ancaaak Nakaji’nin de elleri armut toplamıyor. Etrafta kakkoi kakkoi dolaşıcağına azcık kalıbının adamı ol, bak bizim kawai Dokta bir anda adının hakkını verircesine Hero oldu. Neyse 6’da Nakaji de kozunu oynayacak, ama aklı başına geç geldi geç. Yine de Haru kendisinden hoşlandığından Dokta ile başabaş gidiyorlar diyebiliriz. Artık bekleyip, görüciiz. Bu haftalık benden bu kadar anacım 🙂

26 comments on “Sunao Ni Narenakute-5 Kısa Kısa (Pembe Dizi İzleyen Babaanne Formatında)

  1. Süperrr o kızın her halta burnunu sokmasına gıcığım. Salak mısın kızım belanı arıyorsun işte buldun. Hero yavrummm benim o bıçağı nasıl tuttu öyle. Ama Nakaji de boş değil çok şeker o da. Bakalım ne olacak. Bir de Lindaya üzüldüm be yazıkk. En sonunda ama başardı, ilaçla falan ama olsun. Kore dizilerinden ilham alarak daha uzun duş sahneleri göstermelerini bekliyoruz. Yorumlarınızın devamını da sabırsızlıkla bekliyorum.. Saygılar sunarım efemm.

  2. ay ay çok fena gidiyor bu dizi. hastasıyım valla doktarın da nakajinin de. ama dokta kızı kapsın istiyorum. ama sanırım bir kaç bölümü haru ile nakaji kardeş mi muhabbeti ile geçirecekler, lütfen yapmasınlar (T_T)
    peach karakterinden haz etmiyorum edemiyorum bana nanadaki hachi’yi hatırlatıyor… ne bileyim sevemedim ama bebeği kaybetmesine üzüldüm. o da kesin nakajinin hastası olacak. olmazsa takdirimi kazanabilir..^^

  3. Ayyy yok artık ne Nagajiymiş be. Alem bana, ben kahtaya misali 😀 Bu dizi ile ilgili acayip yorum yapasım var ama forumlarda falan muhabbet dönmüyor iyiki burası var. Ya hep gelinnn ya benim ilk beğendiğim Japon dizisi fragmda gördük Dokta kızı kapacak ama Nagaji de ufaktan yanaşıyor kıza. Ayyy daha yazacağım da işgal etmeyeyim fazla yorum bölümünü. Son bir şey diyeceğim Lindaaa adamımsın :D:D

    • Ask entrika ihtiras..hepisi birden burda valla. ask ucgenleri besgenleri olacagini konusmustuk sanirim kimbapla ama nerede hatirlamiyorum..sasirtmadi bizi.

      linda iyi adam yaa..aabileri gibi ama o da nakajiye hasta. isin garibi bu kadar karisik ask iliskilerinin diziyi izlerken sacma gelmemesi..turk dizilerinde olmuyo mesela..bu ne yav!dedirtiyor ama, adamlar isi kotarmis. tebrik ediyoruz yeni bolumunu heyecanla bekliyoruz

  4. @ la fea
    öncelikle istediğin kadar yaz, burası senin yerin kus kusabildiğin kadar. zaten ben de tartışcak birilerini aradığım için yazdım biraz da, sanırım bitene kadar yazıcam. cevabım gecikti teknik arızalardan dolayı bu arada neyse mevzuya dönelim.
    peach’ten nefret ediyorum. kısa ve net. o kız daha çok baş ağrıtacak.
    doktanın bıçağı tutuşundan bahsetmeyi unutmuşum, erkeklik dersi verdi bizim bebekyüz.
    linda’nın becerebildiğine ben de sevindim, bir de nakaji’nin ceketini tutması falan üzüldüm haline, o yakışıklılıkla yazık anam sana. gel dedim ziyan olma ben burdayım hehehe.
    nakaji yeni uyanıyor ama ben olsam doktorum civanımı seçerim, hem göründüğü kadar masum da değilmiş, sevdi mi tam severmiş, heyt yavrum bee^^

  5. @ kuchikirukia
    evet rukicim ben de hatırlamasam da bir yerlerde konuşmuştuk, tam da beklediğimiz gibi oldu^^
    umarım dediğin gibi bir kaç bölümü haru nakaji kardeşlik muhabbetiyle harcamazlar, çok pis dalarım. zaten 9-10 bölümlük dizileri var yazık günah.
    peach gıcık ötesi. yalnızlığa dayanamayan, karşısına çıkan adama sulanan tipler vardır ya tam o kalıba uyuyor. bir de duygusal, yardıma muhtaç tripler. yer miyim ben^^ ben de last friends’teki michiru’ya benzettim. o da aynıydı, böyle bir şımarıklıklar, ortalığı karıştırmalar falan^^
    bu arada yakında dokta da haru’dan cayıp nakaji’ye meylederse şaşırmam anacım^^

  6. Ha Ha herkes Nagajiye aşık olsun ha ha Doktor da kadroya dahil olursa tam olur ama yaa ben Nagaji-Haru istiyorum başından beri. Nagajiiiiii hoş be. Bir de o da hoşlanıyor Harudanda alışkanlık var işte. O kadından kurtulmalı yakında. Eğer biraz zekaları varsa kardeş muhabbetine girmezer diye umuyorum. Sonuçta kardeş çıkmayacaklarını biliyoruz. Bu klişeden de öte olur. Yani salak değiliz hiçbirimiz. Peach hakketen sinir bozuyor ama ben o kdar kıl değilim ona daha. Yazık ya. Dur bakalım belki bir anlık bir şeydir Nagajiyi meyli. Ona her yol Roma zaten:) Linda arzu ederse bende kabul edebilirim onu ziyan olmaz, ortada kalmaz yani :)Listeye bir de melez eklensin hem babası Koreliymiş oyuncunun 😀

  7. bence de peach’in olayı anlık, tabi ona da yazık sığınacak bi liman arıyor^^
    ben nedense böyle dizilerde çaresiz aşığın tarafını tutarım hep. nakaji’ye herkes hayran biri de doktorumu sevsin isterim^^ bir de ikisi de safoş, yakıştırıyorum 🙂
    lindam adamım türkiye’ye gelirsen bir alo demen yeterli, biz varız ahaha, ama önce beni arıycaksın oldu mu cicim (burda göz kırpıyorum)

  8. Alt yazısı çıkmadı daha ama hemen indirdim 6. bölümü. Doktanin çıkma teklifini kabul ediyor sanırım kız. Hatundan Nagajiden ayrılıyor. Peach ne iş anlamadım. Linda gelsene buraya yaa 😀 Göz kırpamam belkim ama seni mutlu edebilirim :D:D

  9. Aaa iki yorum önce listeye melez eklensin demiştim ya benim bir melezim var 😀 😀 Takashi Kaneshiro ama onun Kore ile alakası yok 😀 Bir de Daniel Henney var ama çok Amerikan bea 😀

  10. aslında ben takeshi’yi hatırlatıcaktım sana ama unutmuşum. daniel da sayılır bence yav şu melezler de bi başka oloor canım^^

    bu arada sen nerden ve hangi dilde izliyosun bilmiyorum ama dramacrazy’de dünden beri ingilizce altyazılısı mevcut ben ilk parçayı izledim ama devamı kaldı ve evet tahminin doğru^^

  11. Yaaa ben indirip izliyorum o yüzden bekliyorum. Uyanık mısın eğer uyanırksan yazıyı bitirip yayınlayacağım uyumadan oku diye. Yoksa sabaha kalacak Baficim 😀

  12. Günlerdirr bekliyor senin yüzünden bitereyim artık dert oldu valla 😀 😀 Ben de hani gittin diyecektim senin msn neyim yok mu güzelim ya 😀 böyle blogdan blogdan 😀

  13. Hahaha niye bekliyomuş ki benim yüzümden, sana kabus dolu günler yaşattım ama kendin söyledin valla yazarım diye, banane^^
    msnim var tabi ki, o kadar çağ dışı değilim muhahaha. yorumlarda gözükeni ekleyebilirsin 🙂

  14. Ya ben bu yayınlanan son bölümden bir şey anlamadım. Geçiş bölümüydü neydi. Baya baya Nagaji, Haru yakınlaşması gördük başka da bir numarası yoktu. Bakalım ne olacak.

  15. @ La fea
    ben de anlamadım ya. hiç bişey olmadı sanki. haru’yu boğazlamak istiyorum, ne nakajiymiş be! bir de rinda’yı hiç göstermediler, benim gözümden kaçmadı dimi adam ortada yoktu! haru nakaji yakınlaşması da sinirimi bozdu anacım, nolucak doktorum civanıma 😦

  16. Ahhh dayanamadım daha alt yazısı çıkmadı 7. bölümü izledim ben bu Peach denen kızı yolarım. Kaltak ya. Sende Harudan daha özgüvenli değilsin. Kendine iyi davranan her erkeğe aşık olma eğilimi gösteren bir kız. İnşallah yatmamışlardır.Son sahnede müthişti. Ahhhhhhhhh yolarumm ben bu kızıı ya çok sinirlendim. Dr.a ne demeli safım benim ya olan senin temiz hislerine olacak gel yavrum sen madem starmışsın gerçek hayatta hemi de Korelisin 😀 alırım ben seni 😀 😀 Ben almasam Kimbap alır sevabına ne olacak di mi 🙂 Ahhhhhhhhhhhh ne olacak çok merak ediyorum. Lanet olsun neden Japon dizileri Kore kadar popüler değil konuşulacak çok şey var ama sadece bir başlık var Soompi de üh ühühü. Kimbap ben bu kızı otobüsle çiğnemek istiyorum. Üstünden kamyon geçsin ne olurrrrr……

  17. naptın sen ya, ben de meraklandım şimdi ühühüü. peach’i beraber yolalım anacım. yine naptı bilmesem de hak etmiştir. şımarık şey. dedim ben işte erkeksiz yapamayanlar, tek başına ayakta duramayan zavallılardan o da! bak daha izlemeden krize girdim. yarın dramacrazy’e düşer altyazısı, o zaman bir yazı daha yazmak şart oldu. hele bi izleyelim asıl o zaman yakarız bu gezegeni 🙂 🙂
    bu arada senden bunları da mı duyacaktım! japon dizilerine de destek olalım, ha şöyle. gerçi baya izleniyor onlar da ama özellikle türkiye’de pek seveni yok böhüüü. doramaseverler olarak yalnızız. en son ben açıcam bi forum o olcak!!

  18. Aç canım ya bende üye olurum ama bu k adar iy Japon dizileri çok az. Nadiren çıkıyor böylesi. Nagaji de ne Nagajiymiş be herkes ona hasta. Bence Dr ile Nagaji beraber olsun 😀 😀 😀 Böylece herkese kazık atmışl olurlar. Yada Rinda ile Dr. İkisi de mutlu olur hem olmaz mu ki? Bir de cevap vermedin Heroyu ortada bırakmassın değil mi? Sana güvenebilirim? 😀

  19. valla bence az çıkmıyor güzel japon dizileri(bu nasıl cümle). kore dizileri baydı beni artık son zamanlarda. karakterler ve konular çok klişe. bence kore dramalarının değişime ihtiyacı var, uzmanınız konuştu ahahhahah.
    valla canım güvenebilirsin, yada pek güvenme sen daha yüzünü görmeden elinden kapabilirim ahahhaha malum hero bu 🙂 🙂

  20. İzledin mi? Yatmadılar değil mi Peach ile? Dr. da psikopat çıkacak çok yakında. Nakaji ve Hero istiyorum ben ya. Ne olur beraber olsalar kesin mutlu son olmayacak. Bileklerini kesen kişi başta Nakajinin sevgilisi diye tahmin ediyorum belki de Lindadır 😀 😀 😀 Şurada 3-4 bölüm kaldı. Nasıl toparlayacaklar bilmiyorum.

  21. Geri bildirim: Sunao Ni Narenakute-7 « Kimbapsushi's Blog

Bir Cevap Yazın

