Sunao Ni Narenakute-7

Evet babaanne yazılarıma 2.si ile tam gaz devam etmekteyim. Geçen bölüm yazasım gelmemişti ama bu bölüm kendimi tutamadım canlar. İlk yazım için şuraya buyrun.

* Öncelikle en sinirli olduğum mevzudan başlayayım. Doktorumun başına gelenler. Ben anlamıyorum arkadaş, senaristler bir aşk üçgenini (yada beşgenini?) çözemeyince hemen karakteri değiştiriyorlar, oh her şey hallolmuş oluyor. Diziye pamuk gibi başlayan, şirinlik abidesi Dokta birden maço takılan, modernlikten çok uzak düşüncelere sahip, gıcık bir adama dönüştü. Yalan söylemeye bile başladı. Niye ? Tabi ki Haru’nun son kararını verip, Nakaji’nin kollarına koşması için bir sebep lazım. Nakaji canım ciğerim, onla olsun isterim bacım ama olay o değil. Doktorun yavşak, dangoz bir karakter olmasını kaldıramam. Haru zaten sevmiyor ama bu sebep senaristlerce yeterli bulunmuyor ne de olsa Haru melek! Ay çok sinir oldum, naptılar Dokta’ma!

*Linda en baba karakter abicim. Her bölüm daha da emin oluyorum. Doktorumu zaten canavara çevirdiler, Haru saf ama iyilik timsali değil, Nakaji’de zaten baştan beri saman altından bir bad boy’luk var, Peach’ten bahsetmeye gerek yok. Şu dizide bahsedilip duran “arkadaşlık” kavramının tam olarak hakkını veren bir tek Linda. Adam Nakaji için neler yaptı, Doktora destek oldu, şimdi de nerdeyse arkadaşları uğruna istemediği bir evlilik yapacak. Vay anam yerim ben Linda’mı. Tekrar söylüyoruz hep beraber, evribadi: Adamımızsın Linda!

* Haru’yu anlamaktan vazgeçtim. Yani minnet duygusuyla çıkıyosan da Doktorla azcık çaba sarf et! Her kafana estiğinde Nakaji’nin evinde alıyosun soluğu. Bir de diyo ki “Ben ilişkilerde deneyimsizim”, bir yandan çaktırmadan Doktora boynuzlardan taç yaptın. Yakışmıyor. Ya sev, ya terk et!

* Peach ile Nakaji’nin birlikte olduğunu sanmıyorum anacım. Nakaji de ayrı sinirimi bozdu zaten. Bu mu senin Haru’ya bağlılığın. Bu adama güven olmaz, Haru ile başlasalar bile 2 güne sıkılır benden söylemesi. Öyle “Çok eğlencelisin Haru” falan inanma kızım, ayak yapıyor.

* Doktor’a döncem yine bu bölüme damgasını vurdu çünkü. Bence o çocuk ne Koreli ne de Japon. Has Türk! Yoksa bu kadınının çalışması ve yükselmesinden rahatsız olmaları, hesabı ben öderim dayatmalarını,  “Biz o işi yaptık” tarzı atıp tutmaları nasıl açıklayabiliriz. Eğer Kore erkekleri de böyleyse hiç oppa diye ağlamasın burda masum Türk kızlarımız, ocaklara ateş düşmesin canlar.

* Peach gelecek bölümü olayın suyunu çıkaracak anacım. Haru’ya itiraflar falan ama avcunu yalayacağını söylemeye gerenk yok. En fazla Haru azcık şüphelenip, huzursuz olcak. Haru ile Nakaji’nin kavuşması gecikcek. Zaten ben Nakaji olsam Linda’yı seçerim yine de Peach’in yüzüne bakmam^^ Bir de Haru’ya söyledikleri ne saçmaydı. Yok sen kimseye ait değilsin, sen çiçek değilsin Haru’sun. Burdaki amaç Doktor karakterini daha da gözden düşürmek mi yoksa Peach’in salaklığını vurgulamak mı?  Kızım çocuk iltifat etmiş, biri sana My Peach dese dibin düşer ama dimi. Ne bu yalandan bağımsız kadın ayakları. Orda erkeksiz yaşayamayan kendi ayakları üzerinde duramayan biri varsa sensin, kendine gelll!

**Bu günlük bu kadar dostlarım. Babaanne serisinin 3. yazısında görüşmek üzere…

17 comments on “Sunao Ni Narenakute-7

  1. Muhteşemmmsinnnnn. Çok iyi yazmışsın kesinlikle katılıyorum. Doktanın Türk olduğundan bende şüphelenmeye başladım. Bir tek evinin kadını çocuklarının anası olacaksın demediği kaldı. LİNDAAAAAAAAA ADAMIMSIN her daim. Çokta hoşsun ayıptır söylemesi. Hero sana kurban olsun 😀 Peach erkek olsa başka bir şey derdim nicki ile ilgili ama neyseeeee 😀 bir de ne diyecektim ya haha Nakaji de kızı düzgün bir şeye benzetmedi. Makine-Bisiklet falan ne kadannnnnn yaratıcısın sen öyle. Facebookta grup açalım Peachin saçın başını yolmak isteyen bir milyon kişi bulabilirim diye. Bir de bir dahaki bölümün özetinde Nakajiden hoşlansam sakıncası olur mu diyor? Kızım sen yollusun ben sana diyim. Başka da bir şey demiyorum… Ahhhhh iyi yazdın da bende içimi döktüm şuracıkta 😀

  2. hahaha sen de süpersin! nakaji’nin öküzlükleri beni öldürecek. doktor garibim kızı çiçeğe benzetti, bu da bisiklete. gör bunları harucan 🙂
    facebook üyeliğim yok ama sırf o gruba üye olmak için açarım. nakaji’den hoşlansaymış, pehh. bir hastaneye götürdü diye aşık olanı da ilk kez görüyorum. o kızın yolu yol değil, ben söyliyim 😀 😀

  3. ay yazıyı okumadan bit yorum yapayım dedim ama ne yazacam bilemiyorum..
    ben şu 7. bölümü izleyeyim de öyle yanaşayım buraya :))

  4. ne diziymiş yav çok merak ettim twitterdan başlayan bır arkadaşlık olduğnu biliyorum 5 kişiylen alakalı ama böleee brezilya dizilerini aratmıcak olayların olduğnu bilmiyodum neymiş be milleti delirtmiş:) çook merak ettım adı ne bu dizinin acaba?

  5. @ Güneş
    Güneşcim Japonca adı başlıkta yazıyor ama İngilizce ismiyle de bulabilirsin “Hard to say I love you”. Valla güzel dizi ama Brezilya dizileri gibi gerçekdışı değil, gayet gerçekçi bir dizi. Tavsiye ederim 🙂

  6. allahım anca izleyebildim. bu japonlarla aram pek iyi değil bugünlerde. annemle coffee prince izliyorum gündüzleri, akşamına bu saçmalıkla karşılaşınca sinir oldum.

    bizim şekerimiz sevimli doktaaarımızı ne hale sokmuşlar cidden kimbap!! adamın içinden cidden türk çıkmış. hesaba dokanmalar ben doktarın sevgilisi çalışıyormuş dedirtmemler..anaaaa bi de pos bıyık taksaydınız pamuk yüzlüme…

    eveeet gelelim peach’e. okunuşunun başına koy bakalım b’yi nooluyo. hah sen ondansın şeftalicim. zayıf kız karakterlerine sinirimin tavan yaptığı bugünlerde hareketlerini pek onayladığımı söyleyemicem… kesin aralarında bişey olmadı boşa gerilim veriyolar ama yani bıktım ben kendisine az biraz iyi davranıldı mı aşık olan kızlardan. aşk da değil ha…hoşlanma!!saçma sapan şeyler!!

    son olarak sevgili kimbap ve la fea kesinlikle katılıyorum..linda rules!! süpersin aabicim.sana üzülüyorum ama sen de mantıklı birşeyler yapmasan bu geri kalan 4ünün yapacaklarını düşünmek bile istemiyorum..
    dokta haruya haru nakajiye nakaji bi haruya bi peache peach sonra doktara dokta nakajiye derken ortalık karışır düzen bozulur..

    amaaan ne çok konuştum, çenem düştü gene gecenin bu saatinde…

  7. ruki’cim bitch’le pardon peach’le ilgili yorumlarına katılmamak elde değil! hangimiz zayıf kızlardan ölesiye nefret etmeyiz ki. o yüzden lact friends’te de michiru’dan nefret eder ruka’ya bayılırdım 🙂

    dizinin gidişatıyla ve sonuyla ilgili tahmin yapasım var. dozouu:
    dokta iyice canavarlaşır, en son haru’yla şiddetli bir kavga eder ayrılırlar. sonra bir süre daha haru’nun peşinde dolanır ama son bölümde muhtemelen “bana noldu böyle” tarzı bir uyanış gerçekleşir. peach bir süre haru’yla sorun yaşar nakaji’den hoşlandığı için ama sonunda hislerinin geçici bir etkilenme olduğunu anlar ama yine de yılmaz bu kez de en baştaki gibi linda’ya yavşar. linda ise bir şekilde evlilikten kurtulur. hislerini kalbine gömer. işyerindeki sorunlar da çözülür. belki -assssla istemesem de- bitch’le yakınlaşır 🙂 haru ve nakaji ise bence happily ever after şeklinde sonlanacaklar 🙂 tabi bunların hepsi mutlu son üzerinden yapılmış tahminlerdir. bir ara mutsuz sonla ilgili tahminlerimi de yaparım 🙂

  8. ben doktaarı öyle görmeye dayanamam yaaa!!ama sonu çok belli, haru ile olmayacak bunların iş:((
    ama ben bu diziden mümkünse mutsuz son istiyorum. beklentilerim yüksek, mümkünse şaşırtsınlar seyirciyi biraz.
    gerçi olmaz muhtemelen de..
    yine de nakaji peach çifti olmasın da ne olursa olsun..sinirlenmeyelim daha fazla:))
    bir de peachi güçlü karaktere dönüşme olayını filan da yapmasınlar, inandırıcı olmaz…

  9. valla şu mutsuz son hiç fena ikir değil. çünkü ben de haru-dokta beraberliğini savunanlardanım. ama mutlu sonda dediğim gibi haru nakaji olcak.

    bence nakaji-peach gibi bişey olmaz. ama peach muhtemelen değişecek. ayakları üzerinde duran, çocuğunu yalnız yetiştiren biri olup çıkıcak. benden söylemesi 🙂

  10. Sona geliyoruz… Bir dahaki bölümde gösterecekler sanırım kimin intihar ettiğini. Bence Linda olsu-ölsün bu dünya için fazla iyi fazla hassas bebeğim 🙂

  11. Ben alt yazıyı bekleyemiyorum hemen izledim RAW olarak ama anlamadım tabiiki. Nakaji ve Haru beraber olsun ya en azından gerçek bir ‘skinship’ görelim 😀 😀

Bir Cevap Yazın

