Nobuta Power Çunyuuu!

Kon Kon Minnasan!! (orta ve yüzük parmağımı birleştirip kokulu öpücüklerimi yolluyorum)

Bu dramayla garip bir bağ oluştu aramda. 1 yıldır hayatımın bir parçası ama ben ancak bitirebildim. Hana Kimi ve Hana Yori Dango’nun ardından başladığım 3. doramaydı ama 4. bölümde kaldım çok sarmasına rağmen. İzlememe sebebimi açıklayayım hemen de yanlış anlaşılma olmasın 🙂 İlk 4 bölümü izledim ve sevdim, ama o ara bir süre bigisayarımdan uzak kalmam icap etti. Huyum kurusun izlediğim bir şeye bir kaç gün ara verince çok sevsem de izleyesim gelmez, gaz vermesi için bir şeylere ihtiyaç duyarım. O gazı da Astrea ve Darkangel’dan aldım. Bir kaç yerde ikisiyle Nobuta muhabbeti yapınca dedim ki şimdi bitirmenin vaktidir.

Bu yazıda tanıtım yapmicim çünkü Darkangel şu yazısında pek güzel yapmış o işi, Mavi de izlemiş yakın zamanlarda o da yazacak, takibe alın. Ben KuchikiRukia’nın CP yazısındaki tarzı çalarak, neden izlememiz gerektiğini maddeler halinde yazacağım. Buyrunuz canlar 🙂

Neden İzleyelim?

* Birinci sebep “arkadaşlık”. Bu diziyi izleyenlerin herhalde 10 bölüm boyunca en çok duyduğu veya aklından geçirdiği kelime budur. Aşk meşk isteyenler tam olarak istediğini bulmayabilir bu dizide, ama bence en az onun kadar hatta ondan daha değerli bir kavram olan arkadaşlık üzerine aklıma başka bir dizi gelmiyor. Zaten romantik diye adlandırabileceğimiz tonlarca dizi olduğundan bence Nobuta Wo Produca çok güzel bir görev üstlenip altından başarıyla kalkıyor. Popüler çocuk Shuji, garip ve rahatsız edici bulunan ama sevimlilik abidesi Akira güçlerini birleştirip okula yeni gelen Nobuta’yı popüler biri haline getirmeye çalışıyor. Konumuz en kısa haliyle bu ama dizi bu üçünün zamanla gelişen dostluğunu çok ama çok güzel anlatıyor.

* İkinci sebep “Akira”. Evet herşeyden öte ölüp bittiğimiz bu karakterle, onun kendine has konuşması, mimikleri, hareketleri hatta selamlarıyla tanışmak için izlenmeli. Benim gibi ona ölüp bitiyorsanız siz de “kon-kon” şeklinde dolaşıyorsunuz bir süre. Yamapi’yi Kurosagi ve Code Blue’da da izledim ama o cool çocuk rollerindense Akira halini tercih ederim. Bence o gencecik yaşında oyunculuk dersi veriyor. Konuşmasından davranışlarına o kadar orijinal bir karakter yaratmış ki ben oyunculuğu karşısında şaşırdım açıkçası. Keşke bu güzelim dizinin 2. sezonu, hiç olmadı special’ı çıksaymış da Akira’ya doysaymışız demekten başka çare yok, ancak namümkün dostlar 😦

* “Kadro”! Başka hangi dizide Kame-Yamapi-Maki’yi beraber görebiliriz ki?? Gerçi Yamapi ve Maki’nin yada hayranların deyimiyle YamaKi’nin beraber Kurosagi’leri de var ama bu tadı veremiyor. Zaten hepsine ayrı ayrı bayıldığım bu üçlüyü beraber izlemek benim için pek hoştu ve izleme sebeplerimdendi.

* Katıla katıla “gülmek” için de izlenebilir. Her japon dizisi gibi çok eğlenceli. Ben özellikle Akira ve Nobuta’ya yarıldım. Hele Nobuta’nın “gülümseme”si, Akira’nın “Akira shock!” diye yığılması, tabi ki kon-kon’ları. Yan karakterler, okuldaki olaylar hepsi ayrı bir tat katsa da şu iki karakter ayrıdır. Chibi’ler karşısında ne hissediyorsam aynısını hissettirdiler bana, yanaklarını mıncırasım var(gözlerinden kalpler fışkırır)

* Hiç çaktırmasa da dizinin oldukça “hüzünlü” sahneleri de var. Bir ara ağlıycam sandım da “Oha kendine gel kızım!” diyerek toparlandım. Hele son bölümde pek duygulandım yahu. Çok seviyorum ben bunları şeklinde bitirdim her ne kadar azcık hayal kırıklığına uğrasam da. Bu noktada spoiler vermemek için lafı uzatmıyorum.

* “Kimbapsushi ikna mode on” Blogumu takip edenler ikna kabiliyetimle ilgili yorumlar okumuştur 🙂 Bu maddeyi ise okuyanları gaza getirmek için ekliyorum. Ben son zamanlarda aşkı konu alan dramalardan sıkıldım. Hele Kore dizileri şu dönem baydı. Çok suluzırtlak ve klişe gelmeye başladı. Bu dönem geçicek ve ben muhtemelen yine başlıycam kdramalara ama daha var. Bu dizi herşeyden sıkılan şahsımı biraz kendine getirdi. Hoş, insani ve samimi bir şeyler izlemek iyi geldi. Bana göre jdramalarla ilgili en büyük yanılgı, anime havası taşıdıkları için gerçekdışı ve abartı bulunmaları. Bence bu görünüşün altında gayet gerçekçi ve samimiler. İşte benimle aynı hisleri taşıyanlar bu dramaya bir şans vermeli diyerek yazımı bitiriyorum.

Bye-byecycle 😀

44 comments on “Nobuta Power Çunyuuu!

  1. benim taslapını hazırladığım ve yarın yayınlayacağım yazı şimdi postalanır mı ben Kimsu 😀

    ne diyeyim bu yorumun üstüne süper olmuş 😀 en az dizi kadar.
    bana süper geldi
    o sadeliği ve AKİRA

    Akira değil ama AKİRA 😀
    nasıl kızıyodu ya 😀

  2. ya ama ben senin kaleminden de okumak isterim üstat 🙂
    zaten baya tereddütte kaldım yayınlasam mı diye. gerçi ben seviyorum aynı diziyi başka başka kişilerden okumayı. ikimizin aynı zamanlarda izlemesi garip olmuş valla 😀

    bence de shuji ve AKIRA heheh ne süperdi ya. çok tatlı detaylar vardı. ama dediğin gibi, Akira yeterli. valla insanlara kon kon yapıyorum da deliymişim gibi bakıyolar 😛 etkilerinden bir süre kurtulamicim sanırım.

  3. Bence gayet güzel bir dizi tanıtımı olmuş. Bu diziyi ne kadar çok kişi izlerse o kadar çok Kame, Yamapi ve Jdroma hayranı kazanırız gibime geliyor *hain planlar kurar*

    Mavi belki bilmezsin bu Akira / Nobuta rollerindeki Maki ve Yamapi daha sonra bir dizide daha birlikte oynadılar. Kurosagi dizisinde de böyle birbirlerine yazılıyorlardı. Ama iki dizide de öpüşmemişlerdir. Sırf bu yüzden bazı fan sitelerinde bahisler dönüyor acaba Maki ve Yamapi ne zaman öpüşecek diye ehehe 😀

  4. ay neguzel tanitim olmus kimbapcim ellerine saglik valla acip bir kere daha izleyesim geldi..
    ben yamapiyi akira rolu ile tanidim sonra hayal kirikligina ugredim acikcasi diger rollerini gorunce, daha sicak bir insan olmasini beklemistim. ama onun yerine kame aslinda daha cana yakinmis filan..
    neyse benim de en cok sevdigim sahnelerinden biri akiranin bos okulda mikrofondan sarki soyledigi sahnedir (akira shock!!lari saymazsak tabii)
    hepsinin kucuk hallerini gormek de ilginc tabii :))
    bak bu dizinin special bolumu var onu da izle bence cok seker :))
    ahaanda isim yokmus gibi oturup bunu da 3.ye mi izlesem..
    hastayim ben hasta..baska bir aciklamasi yok.

  5. ben buraya bir yorum daha yazmistim ama sanirim teknik bir aksaklik yasandi 😛
    neyse son olarak sunu diyecegim
    japonca muzik dinlemeye baslamamdaki nedendir seishun amigo adli bitis sarkisi..
    hala daha dinlerim, klibini acar beyaz takim elbiselerine gulerim ama vazgecmem. duygusal bir bag var aramizda..
    zaten ben daha sonra ogrendim bu ikisinin de gruplari oldugunu (ayrica kamenin sesini de pek severim)

  6. @ darkangel
    sağol öncelikle. canım hain planlarına katılmamak elde değil. ben bir yandan daha çok kişi tanısın istesem de bir yandan bana kalsınlar istiyorum, nasıl olcek o bilemem 🙂
    kurosagi beni en çok çıldırtan dizilerdendir. orda maki peşinden koşmaktaydı ama nerde burdaki şeker akira, kurosagi kaçıp durdu. umarım bir gün kavuştukları bi dorama çekilir de kurtuluruz 😀

  7. @ kuchikirukia
    giden yorumuna üzüldüm şimdi, genelde bu şanssızlıklar benim başıma gelir, lanetimi bulaştırdım sanırım 🙂

    bence de ikisi pek şeker ama gerçekte kame daha şirin ve canayakın. ama yamapi’nin de şekerleştiği anlar oluyor. nedense hep maki’nin yanındayken (bkz: youtube videoları yada bkz:kıçından sallama örnekleri) hehe ben
    yamaki’ciyim. bir gün kavuşcakler inanıyorum.

    konumuza dönersek kame “cartoon kat-tun”‘da söylemişti, 40 kiloymuş dizi çekildiğinde. o yüzden bence en tipsiz olduğu dizi bu. bu çiroz ergen hallerini gören beğenmeyebilir ama siz bir de yamanade’de görün 🙂

    bu arada special’ı izlemiş ve bayılmıştım ama ben dizinin ardından çekilen bir special da isterdim, hala da istiyorum.

    şarkının single’ı en çok satılanlardan olmuş japonya’da da. keşke dizideki karakterlerin isimleriyle kurdukları grup sürseydi. dadından yinmezdi 🙂

    ben daha çok jrock tercih etsem de kat-tun sevdiğim jpop gruplarından. news o kadar sevmiyorum, yamapi’nin solo şarkıları daha iyi bence.
    oy ne konuşmuşum be!

  8. Geri bildirim: Nabuta wo Produce-Gerçek dostluğun öyküsü « İçim Dışım Bir

  9. Kame Gokusen ve Nobuta zamanlarında en zayıf halindeydi. Düşün 1.70 e yakın boyuna sadece 40 kilo! Benim 4 yaşındaki yeğenim neredeye o kiloda ve kalçama ancak geliyor. Gokusen’in tanıtım videolarından birinde Jin bile endişesini dile getirmişti. Kame sevdiği yiyecekleri sayarken dayanamayarak ama çok az yiyorsun, yeteri kadar yemezsen yakında hasta olacaksın deyiverdi. Kame şöyle bir kaldı sonra yemek istiyorum ama çalışmaktan bazen yemek yemeği unutuyorum diye geçiştirdi. Zaten arkadaşları ve onu tanıyanlar arasındaki lakabı ” workhaolic ” miş. Yani işkolik 😀

    Ama ne zaman One Pound Gospel’i kabul etti o zaman bu rol için vücut çalışmaya başladığında yemek yemeye de başladı. Sonra da aldığı kiloları asla vermedi. Yanakları doldu, kolları gelişti, göğsü genişledi, yani bu rol sayesinde çirozluktan çıkıp adama benzedi.

    Yamapi bazen çok şeker bir insan olabiliyor ama o Kame’nin aksine tanımadığı insanların ona yakınlaşmasına izin vermeyen bir tip. Hele de bir canlı yayında seyircilerin arasından geçip sahnele çıkarken kendine uzanan elleri itişini gördükten sonra bu çocuğa olan sevgim büyük darbe aldı. Ama Kame öyle değil onu ezsinler gıkı çıkmaz. Gerçek hayatta çok farklılar.

  10. Vuhuuu gene ikna edici bir yazı 😀 kimbilir hangi zavallıcıkların kanına girip izleteceksin nihahahah 😀
    İzleyince iyiki izlemişiz dicekler tabi o ayrı 😀

    Ahha ahhh Yamapi^yi ilk seyrettiğim dizi gençti o zamanlar o, bende gençtim (sanki şimdi yaşlandım:P) Görür görmez sevdik birbirimizi, (en azından ben sevdim yani:P ) Şaka bir yana severim Yamapi’yi özellikle akira rolünde. Akira rolüne yakın bir rolde izlemek isterseniz Proposal Daisakusen’i öneririm ordada çok şirin.

  11. @ darkangel
    evet jin’le olan video’yu izlemiştim. garibim ya ben de duymuştum işkolik diye, yemek yemeye uyumaya vakti yokmuş ki o kadar diziydi, gruptu, konserdi derken haklı yani inanırım 🙂 bence de kilo alması iyi oldu. şu anki güzelliğine laf söyletmem zaten.

    yamapi konusunda hala net bir düşünceye sahip olamadım ama ben hayranlarını iten biri olduğunu sanmıyorum. belki o gün bilmediğimiz bir şey olmuştur (inanmak istemiyorum anlıyor musun?) 😀

  12. @ astrea
    ya proposal’ı konuşmuştuk dimi senle. izlicem onu da. zaten az kaldı yamapi’nin dizilerini tamamlamama bu gidişle hehehe.

    valla hiç acımam ikna ederim, itinayla beyin yıkarım dostum 🙂

    • Evet canım konuşmuştuk, dur dur bende senin dediklerini izlicem az kaldı tatile. Valla yıkarsın ona inancım sonsuz, kendimden biliyorum. 😀
      Bak bu diziyi izlememiş olsaydım direk yazardım izlenecekler listesine, tekrar mı izlesem dermişim:P
      Gerçi SP’sini izlememiştim sonradan cevrilmişti o şimdi hatırladım, bak iyi oldu onu izleyeyim böylece Akira özlemimi gidermiş olurum. 😀

  13. 😀 Moral bozukluğunu sahneye taşıması profesyonelliğe sığmazdı ama sanmıyorum ondan olduğunu. Yamapi’de dokunulma konusunda bir hassasiyet var. Onun onaylamadığı biri dokunduğunda oldukça sert tepkiler verebiliyor. Madem bundan hoşlanmıyorsun dolanma o zaman hayranların arasında di mi 😀

    Kame’nin haftalık programnına robot olsa yetişemez. Rsdyo programı KASE BY KASE var, spor programı GOİNG! var ki bunun için hem çekimlere gitmek hem de canlı yayına katılmak zorunda, şu sıra konser serileri var ve hemen hemen her hafta 1 veya 2 konser veriyorlar. Ayrıca katıldıkları dergi ropları, resim çekimleri ve konuk oldukları tv programları var. Bu adam hani arada yemek yesin hangi arada uyusun 😀 Zaten bir günde 3-4 saatten fazla uyuyamıyormuş. Böyle yaşanır mı? Ben olsam çoktan mefta olduydum.

  14. Ben ben! Aynen ben de öyle düşünmüştüm. Zira Akira her ne kadar Nubotaya aşığım desede Shuji’ye daha fazla sulandı, daha fazla yakınlaştı. O Kame’ye sarıldığı, öpmeye çalıştığı, kız/erkek arkadaş rolü yaptıkları her sahneden sonra hep bu aklıma gelmiştir. Hele sonda Nobuta değil de Shuji’nin yanında kalması kyaaa moduna sokmuştu beni eheheh 😀

    O kızın derdi nasıl böyle sönük bir insanın bile böyle arkadaşları oluyormuş da onun olmuyormuş peehh psikopat işte nolcek.

  15. @ astrea
    benim bildiğim special önceden yayınlanmıştı. yani dizinin ilk bölümü yayınlanmadan önce. ruki’yle de konuştuk zaten, ama sonradan çekilmiş bir special yok bildiğim kadarıyla. varsa üstüne atlarım hemen. yazın ben de bolca izlicem. liste çıkaralım şöyle, izleyelim 🙂

    • Yok ben sonradan Türkçeye çevrildi demek istemiştim cnm, onuda izlicem böylece hasret gidermiş olurum Akira’yla hiihi 🙂
      Buluştumuzda bir liste yapalım, izlemediklerimizi izleyelim. O kadar biriktiki yazmasam unuturum. 🙂

  16. @ DarkAngel
    Hehe yaoi olayı benim de aklıma gelmişti. Ben sonunda bir kavuşma beklemiyordum zaten olmayacağını da biliyordum. Biraz hayal kırıklığı yaşama sebebim üçünün beraber olmasını isterdim. Nobuta değişse ve arkadaş edinse de en iyi dostları yanında olmalıydı. Ama ardından yaoi bir devam gelcekse razıyım. eheheh

  17. Evet özel bnölüm dizi başlamadan önce yayınlandı zaten özel bölüm değildi daha çok oyuncuların uyumlarını gösteren bir çeşit eğlence programıydı. Onları yarıştıdılar falan.

    Finaldeki ayrılık kesin bir ayrılık değil ki çünkü onlar hala lis eöğrencileriler. Zaman geçip lise bittikten sonra tekrar bir araya gelecekleri mesajı vardı. Zaman onların arkadaşlığını bozamaz 😀

  18. @ darkangel
    umutlandım bir an, benim izlediğim dışında bir special var diye, neyse artık:) haklısın dizinin sonuna o şekilde bakarsak güzel bir son. ama ben genelde dizinin sonunda çok net gösterilmedikçe hayal gücüme bırakılmasından hoşlanmam, huyum kurusun. şöyle bir kaç sene sonrasını anlatan bir special fena olmazdı 🙂

    @ astrea
    special’ı diziyi bitirir bitirmez izlemiştim ben. yamapi ve kame var daha çok, gayet hoştu. izlemelisin.
    listeyi de yapalım tabi, ben de hep yazmadığıma pişman oluyorum sonradan 🙂

  19. Genelde special yaparlar ama bu dizide neden yapmadılar bu kadar çok isteğe rağmen hiç anlamam. Belki yazarı daha fazla uzatılmasını istememiştir. Bazı yazarlar çok hassas oluyorlar uyarlamalarda. Sen One Pound Gospel’i de seyretmemiştin sanırım. Onu da eklemelisin listene 🙂 İkinci bir Akira vakası bu kez Kame tarafından canlandırılıyor 😉

  20. One pound gospel çok uzun zamandır beklemede, ama senin bu yorumundan sonra ilk izlenecekler arasına aldım :)zaten hep kame’nin en iyi dizisi diye duyuyorum, madem adam yapmış izlememek ayıp olur 🙂

  21. Heheheyyyttt
    Bu dizi de çok iyi dizilerden. Ancak yine japonların genel sonuna sahip. Böyle yarım mutlu etmesine bayılıyorlar onlar. Ya hepsi başka yerlere gidecekti ya da hep beraber kalacaklardı. Yamapinin bu dizide canlandırdığı şekildeki karakterler gönlümüzde hemen yer kazanıyor daha milyonlarcasını basabiliriz yani bağrımıza 😀 Ki buna en iyi örneklerden biride Honey and Clover dizisindeki Morita yı verebilirim 😀 Neyse sonuç olarak izlemeyen kalmasın aşırı eğlendiğim zaman zamanda hüzünlendiğim inci dizilerdendi.
    Kimbap özledim valla!!!

  22. oyy sermin’cim yine dönüş yapmış, hoşgelmiş :)ben de özledim yahu artık hallet şu pc sorununu, yuvana dön 🙂

    evet insan jdramaları izledikçe alışıyor bu tür sonlara. ben de alıştım zaten başlamadan da biliyodum böyle olcağını. honey and clover izlicektim ben dimi yaa! ama galiba sen önce animeden başla demiştin. onu da izlemek gerek.

    sermin yine gel, hep gel :)bitsin bu hasret 😀

  23. xD başlasam mııı başlamasamm mııı diyip sonra başlarım diye kenara kaldırda pişman oluyorum gibi xd az önce açtım 1. bölümü yğkleniyor =9 bakalım ne çıkacak xD

  24. @ ninsan
    dostum nerelerdesin yahu! kayıplardasın, bak sermin bile döndü 🙂

    valla diziyi izle bence. sadece akira için bile değer! zaten izleyip de eh işte diyene rastlamadım. izlersen yorumlarını bekliyor oliciim 🙂

    • 1. bölümü bitirdim =) gayet iyiydi ya ama 1-2 bölüm daha seyretmem lazım gibime geliyor çünkü olayları tam anlamadım .d ehehe ama bizim esas oğlan süper ya .d bide müdür yardımcısı kadını çok sevdim ben ilk bölümden =) kızımız bi sorun çıkarıcak gibime geliyo yanlız .n bi pislik bi başrollük var onda xD

      • ilk bölümde çok anlaşılmaz, biraz daha izle de asıl o zaman bağanıcaksın^^ kızımız derken nobuta’dan bahsediyosan gayet masum be o, garibimin hiç bir pisliği yok. esas oğlanımız derken shuji’yi kastediyorsan şahanedir. akira ise bu dizi için konuşursak daha da şahanedir. gerçekte ise hem kame hem yamapi dadından yinmez 😛

  25. @Ninsan
    Yakınca akiraya inanılmaz kopacaksın 😀 Hatta söylediği herşey ağzına dolanacak. Millet garip garip bakacak 😀 Ama sen inanılmaz eğleneceksin (Evinizin falcısı geldi 😀 Khanııımmmm )

  26. Geri bildirim: İzlenesi Şeyler -1 (Japon Dizileri) « Kimbapsushi's Blog

  27. böyle bir güzellik var mıdır ya üstüne ne kadar dizi izlesen de yine de yeri ayrıdır bir an güldür sonra hüznün dibine vurdurur sen ben de böyle bir dostluk istiyorum diye bağırmak istersin en azından ben öyle hissettim oyuncuların kimyası süperdir hikaye akıcıdır seviyorum bu diziyi ve bu diziyi izleyip seven herkesi 😀

    • biz de seni chibi’cim^^
      valla gerçekten şahane bir drama, böyle bir dizide duygulacağımı hiç sanmazdım ama güldürdüğü kadar duygulandırıyor da.
      özellikle yamapi dizinin yıldızı, keşke şu cool rollerden çıksa da yine böyle bir rolde oynasa, doya doya izlesek:)

      • nobuta wo produce’yi izledim şahane bir diziydi. yetmedi üç defa izledim oderece hastasıyım en büyük sebebi Akira karekteri. one tatlılıktır, ne şeker birşeydi, Allahım bağrıma basmak istedim:) Akira izlediğim en orjinal karekterdi …ilk defa bir dizide aşkı aramadım.herşeyiyle dört dörtlük bir diziydi 🙂 bu sayede YamaPi’nin bütün dizilerini izledim gerçekten çok iyibir oyuncu:)

  28. @ besra
    bence de yamapi çok başarılı. soğuk duruşundan dolayı bazıları sevmez ama ben seviyorum. gerçekte soğuk olmasına karşın, dizide bu kadar sevimli olabiliyorsa sadece alkışlarım:)
    nobuta kesinlikle sıcacık bir dizi. tekrardan izlemeyenlere tavsiye edelim bu vesileyle.

    • ben indirip izliyorum genelde, online izliyorsam da ingilizce altyazılı siteleri daha kaliteli çevirileri ve görüntülerinden ötürü tercih ediyorum. bu yüzden bildiğim bir site yok ne yazık ki.

  29. Geri bildirim: Şirinim, Şirinsin, Şirin… « Kimbapsushi's Blog

  30. Bence Nobuta’yı gayet iyi anlatan yegane şahıslardansın, tebrik ederim. Her düşüncene her kelimene katılıyorum. Özellikle K-Dramaları ile ilgili bölüme.

  31. Yazı yazılalı 2 yılı bile geçmiş.Benim yazım çok bayat kaçacak.
    Kdramaları arasında boğulmaya başladığım bir dönemde aklıma Jdrama izlemek geldi.Hayatta herşeye önce büyük bir önyargıyla yaklaşan bir yapım var.Çok büyük bir yanlış bunun farkındayım ama önyargımın kırılması da çok kısa sürer.Jdrama konusunda da durum aynıydı.Kdramalarına başlamadan önce de durumun farklı olmadığını söylememe gerek yok tabii ki.Kendimi tanıdığım için içimden gelen Jdrama sesini duymazdan gelemedim.Tabi bu konuda bloğundan okuduğum yazılar olduğunu hatırladım.Hemen yeniden bloğuna koşup Jdrama başlığına baktım.En sevdiği diziler arasında Secret Garden ve Misa olan Kimbapsushi’nin ayak izlerini takip etmekte fayda var dedim.Hem ne de olsa Kpop’u seninle sevip takip etmeye başladım.(Hoş benim ki sadece belli gruplara bağlı ama güncel gelişmeleri de takip ediyorum artık.) Eveett diziye geçeyim artık.Niyeyse giriş kısımlarını çok uzatıyorum.

    Bu diziyle, Jdrama serüvenimi başlatma sebebim madde 1, Arkadaşlık’tır.Aşk, entrika bunlar biraz beni bunalttı.Güzel bir arkadaşlık hikayesi izlemek istedim.Nobuta, çok sıcak ve samimi arkadaşlıklar içeriyordu.Bir ara yapma Akira, sokma işin içine aşkı diye söylendim ekran karşısında ama neyse ki kıyısından geçiş yaptılar.Bir de ben Mariko’nun sayko çıkmasını beklerken Aoi çıkınca bayağı şaşırdım.
    Akira’nın sevimli,sakar ve uzata uzata konuşan hallerini, Shuji’nin kendi içinde verdiği mücadelesini ve Nobuta’nın toplum içine karışma (popülerliği saçma bulduğumdan böyle söylemeyi tercih ediyorum.) mücadelesini izlemek oldukça keyifliydi.Ve bunlar olurken de sağlam bir arkadaşlık oluştu.Sonunda bu arkadaşların ayrılma fikri içime oturdu.Bir de üstüne tüm arkadaşların Shuji’ye vedaya gelmesi ama onun Akira ve Nobuta’yla gözleriyle konuşarak vedalaşmaları beni bayağı bir ağlattı.Akira’nın son hamlesine bayıldım.Nobuta, ikisinden ayrılmak zorunda kalmış olsa da Mariko gibi bir arkadaşa sahip oldu.En azından yalnız kalmadı.

    Dizide, kitapçı-yazar-rahip, her taşın altından çıkan adını şimdi hatırlayamadığım değişik görüntülü adamı oldukça sevdim.Bir de Catherine denen cadı bozmasına bayıldım.Çok eğlencelilerdi.
    Shuji’nin saç bağlama şekli ve Akira’nın da sonradan saçını aynı şekilde bağlaması ve Kiritani ailesinin, Akira’nın lafını dinleyip pijamalarını içine koymaları da çok tatlıydı.

    İyi ki izlemişim dediğim bir dizi oldu, Nobuta Wo Produce.Teşekkürler :)))))

    • Beğenmene sevindim, seni de Jdramaların eğlenceli dünyasına çektik.
      Sanırım sırada Nodame vardı. Ama dediğim gibi bir Hana Kimi, Hana Yori Dango, Hotaru no Hikari, Pride, Love Shuffle falan da izlenmeli.
      Kendimi senin uzak doğu koçun(?) olmaya adadım Esra hoobaenim.
      Jrock ve Hong Kong sinemasını da seversen işlem tamamlanacak ahahahah

      • Gazan mübarek olsun, o zaman.Sıra onlara da gelecek inşallah.
        Jrock, Hong Kong sineması… neden olmasın??? Sırayla bu işler…
        Ama en güzeli Eunhyuk’un içinde yer aldığı videolar…nıhahahahahahah

Bir Cevap Yazın

