Çayniiiz Restaurant’ta Bir Gün

Bu kıyrıtık başlıktan sonra benden güzel bir yazı beklemeyin hacı 😛 Astrea’cımla ikinci buluşmamızı geçen cuma gerçekleştirdik. İkimiz de ancak bugün yazabiliyoruz, kendisinin anlatımı için sizi şuraya alayım. Ben de bir önceki buluşmada resim çekememiş ve bir dahakine ekleyeceğim konusunda blog camiasına 😛 söz vermiş idim. Ahan da sözümü tutuyorum. Seksi fotolar için tıklayınız. 😀

Lambaları ve saati sevdim, aynısından eve isterim 🙂

Kızarmış muz ve elma, güzeldi.

Astrea'nın hepsine ayrı ayrı bayıldığım hediyeleri, hele Kira 🙂 Bir de telefonla çekmek zorunda kaldım, makine ablamda kötü kalite için özür 🙂

sıcaktan gebererek pasaporttan kopup alsancak'ta sonlandırdığımız yürüyüşten kesitler, insan manzaraları. mesela resimdeki astrea 😛

Kordonboyu dolanan Astrea ve Kimbapsushi 🙂

Bu da ben, hayallerinizdeki gibi olmadığım için özür dilerim 😛

Pasaport iskelesi

Kordon'dan Karşıyaka

24 comments on “Çayniiiz Restaurant’ta Bir Gün

  1. Daha kalabalık olun bir daha ki sefere bizi öyle çatlatırsınız belkim 😀 😀 Çok güzel fotolar sevindim iyi vakit geçirmenize. Eller kimin? Astreanın mı? Açık pembe oje gördüm sanki 🙂

    PS: YA HANİ HARD TO SAY I LOVE YOU YORUMU. 😦

  2. Hehe koptum meğer ikimizde erkekmiymişiz :X 😀
    Evet La Fea’cım eller benim, vay bee benim ellerimden tanıdın 😀 Ah ah Flor mar’ın açık pembesi yanlız şişedeki rengi elde edebilmek için 5 kat falan sürmek gerekiyo. 😀

  3. Bi dakika, benim kafam karıştı, kim kız kim erkek 😛 Pembe ojeli kim yürüyen kim 😛

    Arkadaşlar böyle şeyleri açıklığa kavuşturun lütfen, sonra bu şaşkın fena potlar kırıyor 😀

  4. Kiyaa!!!!Ne mutlu size ikilediniz allahın hakkı 3 tür 😀
    Geçen bizde bir arkadaşla gittik yeni açılmış restorant. Sahibinin beni dövmediği kaldı. Tek yaptığım keşke ramen de yapsanız birde sake olsa demek oldu. Şimdi diyebilirsiniz çin restorantında istediklerine bak ama SUSHI var! Üstelik adam ramene pek bişi demedi aslında laf sakeye gelince oldu. Neyse Peki amca dedim susutum ama bir daha oraya gitmem. Mis gibi Red Dragona giderim 🙂
    Tamam sustum afiyetler olsun size. Her ne kadar tahminimden farklı olsanız da yani Kimbapçığım senin düştüğün hallere bakınca halime şükrettim :D:D:D

  5. @ La fea
    hahaha izmir’de başka tanıdığımız yok ki, olsa dükkan senin. bir ara duyuyuruz burdan bi deneme yaparız. büyük buluşmayı bekleyin 😀
    hard to say yorumunu yapamıyorum çünkü hala izleyemedim. siteler hep sorun çıkardı, ama az sonra yine deniycem, izlersem ilerleyen saatlerde bir yazı patlatırım 🙂

    • Yaa Dramacrazy’den izledim Yotube yükledikleri için sorun yaşamış olabilirsin. DNS ayarların otomatikse eğer 156 154 70 22 /156 154 71 22 olarak değiştir. Bence İzmirde çok Koresever vardır. Koreafans buluşuyor hep sizde bence bulaşabilirsiniz 🙂 Senin ojelerini de görmek isteriz 🙂

  6. @ astrea
    benim cart pembeler çıkmamış cıkcık. flormar sürersen öyle olur tabi, alix avien’den şaşmam dostum, tek katta bile garanti 🙂 (birden kız olduğumu hatırlamıştım) neyse diyar diyar izmir projemizi bu yazıyla başlatıyorum dostum 🙂

    • Yoğun istek üzerine foto, ojelerin göründüğü bir şekilde değiştirilmiştir efendim hihi 😀
      Hahha diyar diyar bucak bucak izmir yazımıza birdahaki buluşmada devam bizi bekleyin anacım. 🙂

  7. @ berre
    hemen karışıklığı çözeyim, resimdeki pembeli astrea oloor. diğer avare dolaşan adamın onunla, gri arkadaşın da benle alakası yok. ikimiz de kızız, sanırım bu açıklama seni pot kırmaktan kurtarır dostum 🙂

  8. @ ser-min
    hehe biz de astrea’yla keşke sushi olsa diye konuşurken astrea yan masadaki sushi menüsünü farketti, ayrıca sushi bar varmış 🙂 anlamadığımız halde inceledik, belki bir gün deneriz dedik.
    sake olsa soju olsa güzel olurdu tabi, biz kolaya talim ettik.
    bir gün izmir’e yolun düşerse hep beraber gideriz red dragon’a, felekten bir gün çalarız 😛 ikna kabiliyetimle herkesi burda toplamayı planlıyorum^^

  9. @ ser-min
    valla ben uzak doğudan uzak(!) olduğum zamanlarda bile, sushi yemek isterdim, hep ağzımı sulandırır. hala da tadına bakamadım. umarım bir dahaki sefere suşi resimlerimiz olur buralarda. bir de benim gözüm çin mantısında kaldı anacım, pekin ördeğini de merak etmiyor değilim.

    @ berre
    valla bizim amacımız aslında “l” bulmak. kira anahtarlığının ambalajında inanılmaz şeker bir resmi vardı ama astrea talan ettiği halde bulamamış. aslında bir kame, ueda falan fena olmazdı be. şu pvc işini halledersen bana da haber ver, uygulamak istediğim pek çok kişi var da 😛

  10. Aynen öyle ben dayak yemeği bile göze alarak çin restoranında sake istiyorum ramen istiyorum bile dedim. Ama dayak atma pozisyonuna girişildi sustum. Olmadı japonyaya gider sizin için öğrenir gelirim 😀 “Watashi wa Ramen Sensei” derim (galiba böyle söylenir 🙂 )

  11. @ ser-min
    ben japonya’ya gidersem okonomyaki sensei olmak isterim, bir de 3 katlı ev 😛 (hayal moduna çabuk geçerim)okonomiyakinin içinde ne olduğunu bilmiyorum ama çok lezzetli görünüyor.

    inanmayan baksın, biraz bulamaç gibi ama severim ben böyle şeyleri. bir de ikinci resimde çubuk kabının üzerindeki kame midur?? değilse kimdur?

    • Acıktırdın beni Kimbap allahım of nasıl canım çekti. Anında midem guruldadı. Peh en son 5 di yediğimde. Bende çıkaramadım kimdir o şahıs. Ben ramen ustası olmayı özellikle narutodan sonra çok istedim. Ramen Girl filmi ilede pekişti. Sende okonomiyaki öğren karşılıklı yapalım 😀

  12. Ben L li anahtarlık istiyomm ühüüüü, burda bi tane Çin pazarı var. (izmirdede çin’in herbişeyi varda bi kore yok işte 😀 ) Ordan almıştım anahtarlıkları ama L in resmini görünce çalışanları seferber etmeme ve tezgahı altüst edip karıştırmama rağmen hep kira’lılar vardı ama umutluyom birgün L’ide bulcam. Birde One Peace animesindeki karakterler vardı ama onu izlemediğim için ilgimi çekmedi. 😀

  13. hahaha böyle de acıktırırım işte, oh olsun. (şey bugün evde yemek yoktu da, ondan bu gıcıklığım)

    valla sermin’cim şöyle beraber bir japon-kore restoranı da açarız, süper olur.

    berre, dediğimi duymamış olun, tekrar bakınca nasıl kame’ye benzettiğime ben de anlam veremedim ^_^’

    astrea dostum, ben o gün de dedim. o anahtarlık benim olacak(vurucam kırbacı)! bulucaz hiç kafanı yorma, aydınlık ve L’li günler var önümüzde 😛

  14. Oley bee İzmirde bu kadar kore sever varmışta haberim yokmuş, bi ben deli gibi kore restorantı arıyom sanırdım yazıyı okuyunca çok sevindim valla^^
    Kimbapsushi İzmirde bildiğiniz (kore yok acı tecrübeyle sabitlendi o artık)çin restorantı felan nerelerde var tam olarak beni bu konuda bilgilendirin İzmirliler^^

    • vay bir izmirli daha çıktı, şaşırdım 🙂
      bir dahaki sefere istersen seni de bekleriz buluşmamıza koredelisi.
      çin restorantı ise bu bizim gittiğimiz en fiyakalı olanı sanırım, adı red dragon. alsancak sevgi yolunda, hiltona yakın. bir red dragon da bostanlı’ya açılmış yakın zamanda.
      bir de alsancak, kıbrıs şehitlerinde var. daha uygun fiyatlı ve salaş diyebileceğmiz bir mekan. aslında çin restoranı değil ama çin yemekleri var, adı chickinn.
      alışveriş merkezlerinde de olabiliyor ama açılıp kapandıkları için net bir şey söyleyemiyorum.
      alsancak’ta bir de china town varmış ama onun da akıbetini bilmiyorum, hiç rastlamadım 🙂

  15. Valla hayır demem koşa koşa gelirim^^ gerçi kore yemeklerini yine bulamadım bu gidişlede izmirde zor bulurum ama olsun^^ yazılarınızda hep red dragon’un ismi geçiyo en iyi yer orası içlerinde galiba ilk durağım orası olcak gibi…Kasahamnida;)

    • her zaman bekleriz koredelisi, bakalım öyle bir buluşma ayarlarsak ben mutlaka haber veririm.
      izmirde hazır kore yemeği en azından ramen vardır ama ben bir türlü büyük marketlere bakamadım. restoran olarak bulunmuyor ne yazık ki. bir gün açılmasını umuyoruz 🙂
      red dragon iyidir ancak biraz kazık. lunch menu oluyor öğlen 3e kadar ondan yararlanmanı tavsiye ederim, daha uygun en azından :)ama paraya kıyarım arkadaş dersen bilemem tabi 😛

Bir Yanıt Bırakın

