Beni Köyümün Yağmurlarında Yıkasınlar…

Yine o günler geldi. Buz gibi duştan çıktığım halde tekrar yüzümü yıkamak zorunda kaldığım, oturduğum yere yapıştığımdan ancak spatulayla kazınarak kurtulabildiğim, klimalı otobüs aşkına duraklarda amele yanığı olduğum, saçlarımın papazları kıskandırırcasına kabardığı o kutlu günler! İzmirliyiz buna ezelden alışkanız da…

Ama bu ne arkadaşım, what the fuck!! Tamam yaz mevsimi anladık küresel ısınma da var da artık boku çıktı! Hava durumunda 32 derece görünce “Aaa yarın serinmiş” diyorum resmen. 2 basamak merdiven çıkayım dedim de yok anam kalp krizinden gidiyordum, utanmasam yaşlı nineler (acaba genç nine var mı) gibi “Bir su ver evladım” diye millete yanaşıcam. Duraktan işyerine yürüdükten sonra kah uzun zaman biliçsizce klimaya yapışıyor kah kendimi ejderha gibi hissedip çevreme ateş püskürüyorum.

Oysa eskiden ne güzeldi herşey. Yaz deniz demekti. Her yaza bembeyaz bir giriş yapar, ilk hafta soyulan bir tenle, çok afedersiniz maymun götü gibi dolaşırdım. Bir sonraki hafta artık Afrikalı olma yolundaki evrim tamamlanmış olurdu. Her gün plaja giderdik. Ben heyecanla beklerken garip anam turuncu kolluklarımı şişirirdi, sonra bütün gün çıkmazdık denizden. Bir ton su da yutsam, millet iskeleden tepeme de atlasa bana mısın demezdim. (bana mısın ne demek sahiden!)

Şimdi ise klavyemin su içinde kaldığı şu dakikalarda, belki de son satırlarımı yazıyorum. Eylülü yok yok o da yetmez, Kasımı iple çekiyorum. Uzun süre benden haber almazsanız bilin ki bir yerlerde eriyip hiçliğe karışmış olabilirim, işte o gün sakın ha ağlamayın. Yağmur duasına çıkın, bari kabrimde huzur bulayım.

Şu zor günlerde tüm blogcu kardeşlerime sabır dilerim ….

Reklamlar

7 comments on “Beni Köyümün Yağmurlarında Yıkasınlar…

  1. Öyleyse Kimbap’a bir şarkı gelsin:
    “Sıcak çok sıcak, sıcak daha da sıcak olacak bu geceeeeee”
    Gündüzleri felaket haketen, daha iki hafta önce yağmur vardı yaa, yaz gelmicek galiba falan diyoduk ne ara böyle sıcak oldu şaştı bu yaz hava..
    Geceleri ise hafif esen rüzgarlı penceremin önünde otururken, birden camdan içeri çekirge girdi :S evet hemde 7. kata bula bula benim odamın camını bulması ayrıca enteresandı. Yarım saat cehennem azabı yaşşattı bana kendisi, o günden beridir camı açmaya korkar oldum kendimi sıcağa hapsetim ühüüüü:((
    işte böyle bir acımı paylaşayım dedim dostum 😀

  2. Yolladığın şarkıyı da başlık yapmayı düşünmüştüm aslında, zaten bütün gün gayri ihtiyari dilimden düşmüyor. sanırsın en büyük emre altuğ hayranıyım 🙂

    dostum ne esmesi, denize karşı oturuyorum ama bir damla esinti yok! cehennem azabı çekiyorum.

    şu çekirge olayıyla ilgili bişey anlatıcam çok şaşırcaksın. geçen yaz bostanlı’da otururken 4 yıldır yaşadığımız eve ilk kez çekirge girdi saatlerce çıkmadı. yetmezmiş gibi bir kaç güne yine girdi! zamanında duymuştuk eve çekirge girmesi taşınacağınız anlamına gelirmiş. kısa süre sonra hiç hesapta yokken ev sahibi geldi, karısından boşanmış, eve ben geçicem dağılın ulen dedi 🙂

    böyle şeylere pek inanmam ama yine doğru çıktı. sen de taşınmayı düşündüğünüzü söylemiştin buluştuğumuzda, bak şu çekirgenin işine 🙂

    • Anamm vallamı süper o zaman yaa,
      bak şimdi üsüldüm çekirgeyi sinek öldüreceğiyle kovaladığıma meğer, bana iyi haberler getiriyomuş 😀
      Hahah bende çıkaramadım yaa son çare yastığımı aldım salonda uyudum. 😀
      Sabah babam çekirgeyi dolabımın kenarında yakalamış, nelveda çekirge bana güzel haberler getirdiğin için saolasın. 😀

  3. @ astrea
    çekirgeye tapınman lazımdı 🙂 zavallının amacı sana taşınacağını haber vermekmiş 🙂

    @ la fea
    iş güç olmasa beni de hiçbir güç çıkaramıcak ama mecburiyet. neyse bir süre tatil yapiciim şu ara, ilaç gibi geldi 🙂

  4. Ahanda bir grup oluşturduk. Haftada bir kopenhag tan grönland a uçak var. Orda yaşamaya gidelim 😀 Ortaklaşa bir ev tutar bir kaç haski alır balıkçılıkla uğraşırız olmaz mı 😀
    Ya da bening boğazına yakın bir yerlerde oturur yengeç avına çıkarız 😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s