Dizilerimi Geri Verin Bana!

Evet bu cümle bir ruh hastasının dudaklarından dökülüyor gibi duruyor değil mi? Bağımlıyım ve sevdiğim şeyler elimden alınınca böyle çıldırıyorum!

İş güç hafifledi şu ara ben de dedim ohhh negzel! Ben şimdi yarım dizileri bitiririm, aklımdaki filmleri izlerim diye planlar yaptım ama kuzenimin düğününün 1 haftamı yiyeceğini hesap edememişim. Bu ne arkadaş, kına gecesi için ayrı kıyafet, düğün için falan derken kaç gündür imanım gevredi (var mıydı böyle bir deyim?) Ablamla kaç gündür sürünüyoruz yollarda. Pazarlık konusunda zaten iyiydim ama ihtisas yaptım, lan elbiseyi resmen 80 ytl indirdim, öyle de çirkefleştim. Tamam zaten elbisenin ederi daha da azdır ama hayatımın pazarlığını yaptım, şeytanla masaya oturdum 🙂

Neyse tüm bu koşuşturma daha bitmedi bu akşam kına yarın düğün var. Nasıl vakit bulup bunu yazabildiğime şaşıyorum. Yetişemem diye kargalar bokunu yemeden kalkınca böyle oluyor (abarttığıma bakmayın, 11de kalktım). Şu harala gürele bitsin dizilerimi bitiriciim yeni yazılarla dönücem.

O değil de “Hard to say i love you”‘nun finalini sonradan izleyecek olmak çok koyuyor. La fea’yı tutun, beni spoiler’a boğmasın 🙂 🙂

Görüşmek üzere canlar 😀

Reklamlar

4 comments on “Dizilerimi Geri Verin Bana!

  1. Ahhh canım tam da spoiler vermek üzere girmiştim bloguna ama madem öyle diyorsun :)Ben bir manyak oldum alt yazıyı bile beklemiyorum sonra gördüklerimi beğenmeyince alt yazı çıkınca da izlemiyorum 😀 Dur bir bekle dimi belki önemli bir şey diyor adamlar 😀 😀 😀 yok ama ben anladımmm :p Seni bekliyorum karşılıklı sövmek için sabırsızlanıyorum 🙂 İyi eğlenceler.

  2. @ La fea
    Evet ben de farkettim, sen baya bağımlısı oldun, hem kızıyorsun hem vazgeçemiyorsun :)ben altyazısız izlemem arkadaş, bir kere oturup izlicem, o da herşeyi anlayarak. en geç 2 güne bitirip bir yazı yazayım diyorum ama böyle deyince hep bir bokluk çıkıyor 🙂 (bak sinirden ağzım da bozuldu)

    @ astrea
    valla pek eğleneceğimi sanmıyorum. aslında akrabadan da öte, bu kuzenimle biz çok iyi anlaşırız, beraber büyüdük. eğer bu kadar önemli biri olmasa gitmezdim ben de çünkü senin gibi ben de hiç hoşlanmam bu işlerden. neyse son çileyi bu akşam çekicem ve biticek 🙂
    bu arada izmir’e dönünce araşalım, görüşelim kuzu 🙂

  3. hehe neyse bu akşam sonmuş, görüşelim kuzum haberlerini bekliyorum artık her günüm boş nihaha :D, tabi şu düğün misafirleri işimi zorlaştıracak ama atlatırım ben onları:P

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s