Komşulaaaar, Kimbap Yeni Blog Açmışş :)

Aslında başlık kendini açıklamakta ama küçük bir de yazı döşenelim bağalım. Şimdii şu blogta 4-5 aydır bir mazimiz var, ne demeye bir blog daha açtım merak edenleriniz olabilir, hemen açıklayayım.

Blogu açarken bildiğiniz gibi tamamen uzak doğu konseptli bir şey olmasını istedim. Blogun ismi, başlığı, benim adım vb. bunların hepsi ve yazılarımın büyük bir kısmı da bu konsepte uygundu. Ancak arada sırada (özellikle de son zamanlarda) baktım ki konsept dışına çıkmakytayım, spor olsun, kişisel olsun böyle konsept dışı yazılar yazar oldum. Şimdi blog benim blogum, bunda bir sakınca yok ama ben blog işine özellikle bir uzak doğu formatıyla başladığımdan amaca ters bir şeyler yapmak istemedim. Eğer çoğu blogcu arkadaşım gibi daha serbest bir formatla girseydim olaya sorun olmazdı ama bu blogun tamamen uzak doğu üzerine olmasını, başlangıç amacını bozmamasını istediğimden daha günlük şeylerden, kişisel mevzulardan, uzak doğu haricindeki film, dizi, müzik vb. konulardan, spordan bahsedebileceğim bir alan yarattım, bu kez blogspot olsun dedim.

Yorumlarınızı eksik etmez, takibe alırsanız müteşekkir oliicim. Blogun ismi, başlığı yine aceleye geldi, pek içime de sinmedi ya neyse idare edin artık. Buyrunuz Tıklayınız 😀

8 comments on “Komşulaaaar, Kimbap Yeni Blog Açmışş :)

  1. Hayırlı ugurlu olsun dostummm 😀 bence süper bir fikir, senin o her cümlesine ayrı ayrı güldüğüm, okurken koptuğum yazılarını daha çok göreceğiz yaşasınnnn 😀
    Bu posttan önce blogunun köşesinde farkedip hemencik bir yorum kondurmuştum. 😀
    Takipteyim, merakla bekliyorum dostum yazıları, resimler çok güzel yaaa 😀

  2. sağol dostum güzel sözlerin ve dileklerin için 😀
    umarım güzel, okuması zevkli bir blog olur, ben de bol bol yazmaya vakit bulabilirim.
    yazıları eklemeye başlayınca daha çok bişeye benzicek, daha bebek ablası 🙂
    resimler konusunda özellikle yan tarafta gördüğünüz L’in resmine bayıldım, dedim ki insanlar diğer bloguma giderken L gülümsemesiyle onları karşılamalı 😀

  3. ya olmaz ki, darkım angelım. sen de ziyaret et, yorumla, uzaktan olmaz 🙂 yorum olayını ben de sevmez idim ama zamanla milletin blogunu yorumlaya yorumlaya çözdüm, sevdim. baya tereddüt ettim aslında özellikle yorum konusunda, acaba yine wordpressten mi açsam dedim yine, ama değişiklik olsun dedim. hala tereddütlüyüm blogspot konusunda. bakalım çok çile çekersem, hiç üşenmem taşırım 😀

  4. @Kimbap
    ben eminim çok güzel olcek dostum 😀 O L nası tatlı bişeydir yaa hem burdaki hem de ilk postundaki, dur hemen çalayım şunları bakar bakar mutlu olurum. 😀

    @darkangel
    Bende bir an beceremedim ama sonradan yorum kutusunun altında wordpress seceneği olduğunu gördüm. WordPressçilere bi kolaylık yapmışlar. Bak bu yönlerini sevdim bloggerın. 😀

  5. Oradan da denedim olmuyor olmuyor abuk subuk ekranlara çıkıyor ve üyelik istiyor. Gerçekten gereksiz üyelikler de almak istemiyorum of ya off benim bir arkadaşım vardı o bu alttaki şeyleri kaldırmıştı ama nasıl yaptı bilmiyorum yapabilirsen daha iyi olur 🙂

  6. @ darkangel
    niye öyle ki merak ettim bak şimdi. ben aylarca kuchirukia’nın bloguna yorum yazdım ki hiç bir üyeliğim yoktu o sitelere şu blogu açana dek. ama mesela lee’nin blogunu yorumlarken ben de çok zorlanıyordum. bakarım bir yöntem bulabilirsem yorum zımbırtısını değiştiririm 😦

  7. disqus’ın ne olduğu hakkında bir fikrim olsa emin ol bakardım 😀
    senin yorum sayfan geç açılıyor,tek problem o. bazen açmak için bir kaç kez yenilemek gerekiyor. ama başlarda olduğu gibi yorum yazınca gelmemesi gibi bir sorun yok, dur ben biraz daha deneyeyim de duruma göre belki yardımını isteyebilirim 🙂

Bir Cevap Yazın

