Sunao Ni Narenakute (Hard To Say I Love You)- Ve Bitti…

ROARRRRRRRR! Her doramada olduğu gibi bunda da son bölümü bu şekilde kükreyerek geçirdim, bunda bana doğru alevler püskürten laptop karşısında döktüğüm terlerin de etkisi büyük. Japoncuklarımız sağolsunlar son ana kadar çıldırtmayı başardılar ama yine de bir tebessümle 3 aydan uzun süredir hayatımda olan bu diziye veda ettim. Tabi bir de Şükürr! demek istiyorum zira günlerdir son 2 bölümü izleyebilmek için savaşıyorum.

Şimdi bu son yazı yine dizinin son 2 bölümünü irdeleyecek, yani şu ana kadar yaptığım gibi dizinin tamamı değil söz konusu bölümler üzerine izlemeyenler için de spoiler içeren bir yazı olacak. O kısma başamadan önce diziyi henüz izlemeyenlere bir diyeceğim var. Bu diziyi izleyin. Çok gerçekçi, güldüren, ağlatan, heyecanlandıran, aşka dair, arkadaşlığa dair güzel şeylerden bahseden ve en önemlisi izlerken bunaltıp sıkmayan bir dizi, tavsiye edilir 🙂 Şimdi uzaklaşın bolca spoiler geliyorrrrr!

Önce kısa ve gereksiz detaylar:

* Nakaji’yi son ana kadar o deri pantolonu çıkarmadığı için tebrik ediyorum. Olum evleniceksin (evet gerçekte Eita evleniyor) balayını pişik mi geçirmek istiyorsun. Evlilik hediyesi olarak bir adet popolin sipariş ettim size 🙂

*Haru hiç kusura bakma bebeğim, o dangalaklıkla nasıl örtmen oldun bilemiyorum. Kendimden biliyorum yani, bu iş güzellik, zeka, cazibe, yetenek vb. pek çok şey gerektirir 🙂

* Linda kalbimin en değerli köşesindesin bebeğim 😀

* Dokta ha şöyle adam ol, yola gel.

* Peach hakkında diyecek bişey yok. Etkisiz eleman olarak bitirdi diziyi. Neyse sonunda o kolundaki aptal emo’msu zımbırtıyı attı.

* Öncelikle 10. bölüm herhalde en çok kükrediğim bölümdü. Başlarda yüzüme oturan tebessüm yavaşça soldu, en sonunda talihsiz adamım Linda için gözyaşı bile döktüm. (değerini bil adamım) Şu senaristleri öldüresim var, ne güzel iyiydi, uyanmıştı, konuşuyordu, “İyileşiyor” diye tweetlediler bile adamımı. Neden yaptınız lan bunu hoşaflar? Adamıma çok üzüldüm çok, en az şu menopozlu azgın müdür kadar üzüldüm 🙂 Neyse Nakaji yanındaydı, bir de Nakaji ağlayınca sevinmiş Linda-my man! Gidereayak sadistleştin sen diyecektim de baktım bir ayak çukurda, elleşmedim.

* Bu dizinin en gıcık, salak, ne yaptığından habersiz, odunu olarak kimi seçtim tahmin edin? Hayır Peach değil Haru. Ulan ne kararsız, açgözlü insansın. Zamanında demiştim bu kız masum ayakları yapıp saman altından hem Nakaji’yi hem Dokta’yı götürüyor diye. Maşallah son bölüme kadar da utanmadan bu performansı sürdürdü. Bu konuda Nakaji’nin mallığını da es geçemem tabi, hatrı kalır. Ulan ilk andan beri hoşlandın kızdan da bir türlü açmadın o başka konularda susmayan kopasıca çeneni. Safoş Dokta bile dan dan söyledi de godoş gibi oturdun bir köşede, yazıklar olsun! Neyse sonu korktuğum gibi olmadı neyse ki!

* Şu fani ömrümde 8227209 dizi, film vb. ıvır zıvırda gördüğüm gibi burda da aşıklar ancak sevdikleri havaalanındayken aydılar, 2 adet havaalanında koşturmaca sahnesi izledik, ikisi de bir sonuca varmadı. Hele Haru’nun dallamalığına diyecek sözüm yok!!!!

* Dokta adam oldu, büyüdü sonunda Peach’in dediği gibi. Haru’ya hissettiğinin aşk olmadığını bile anlamış (sonunda beni sevdiğini anladı) Azcık da poposu kalkmış, bir havalar sanki oranın patronu (ee patronu zaten :P). Yeni halini sevdim şeker şey, sevdiğim adam tipine giderek yaklaşıyorsun. Linda kadar olgunlaşınca ara beni, numaram 0532…….

* Nakaji’nin babasına noldu sahi? Ölecekti o, bir tek bu tahminim tutmadı 😀

*Nakaji Irak’ta bronzlaşmış, acaba o etkiyi yaratmak için krem mi sürdüler. Ama saçları eski porsukluğunu kaybetmemişti, buna şaşırdım.

* Aslında söylenecek pek de birşey yok bunlar haricinde, sonuna gelirsek yine pek çok jdramada olduğu gibi son ana kadar diken üzerinde bekledik. Lan bitti bitecek, adam gelmedi Emo ‘ya (acaba Peach o bilekliği takarken bu isimden mi etkilendi?) Haru’nun mektuplarına niye yanıt vermedi anlamadım ama kuvvetle muhtemel “Olgunlaşıp adam olup döneyim” tarzı bir şeyler düşünmüş olabilir. Açıkçası zaten Haru ve Nakaji’nin son anda kavuşacağını düşünüyordum başından beri, öyle de oldu. Hem gıcık oldum, hem mutlu oldum. Ne kadar bazı yönlerine sinir olsam da Haru ve Nakaji’nin, bir yandan kavuşmalarına sevindim. Kısacası güzeldi, belki benim için unutulmaz diziler arasına girmedi ama keyif alarak izlediğimi söylemeliyim. Bir macera da böyle sona erdiiii 🙂

Yazıya güzel bir son yapayım dedim, La fea sana gelsin 🙂

4 comments on “Sunao Ni Narenakute (Hard To Say I Love You)- Ve Bitti…

  1. Kimbap öncelikle CANIMSIN 😀 😀 Valla sıktı beni alt yazısız atlayarak izledim dediklerini zaten anlamıştım bende süperim überim kendimle gurur duyuyorum. Çok eksikleri olan bir Japon dizisini daha bitirdik eh izlenmeye değerdi bir Japon dizisi olarak. Olan canımmm Lindama oldu diğerlerinin hepsi mal. Dokta ile kardeşine ne oldu bir de Iraka gitti demek. O son sahne neydi öyle. Mallık ötesi 😀 😀 Bir de ben daha yeni tanımıştım Eitayı ya kimle evleniyor? 🙂 Bekleyeydi, hani mal falan ama gideri var sevimlilikten yana 😀 😀

  2. valla evet bazı açılardan bolca eksiği vardı. özellikle sonlarda başlarındakini sürükleyiciliğini kaybetti, bir melankoli sardı. gerçi korede de çoğu dorama bu açıdan kaybediyor benim açımdan. bir dizinin başladığı gibi devam etmemesine kıl oluyorum. ama daha önce buna benzer japon dizileri izlemiştim. baştan böyle bir arkadaşlık mevzusuyla giriliyorsa olaya, asıl amaç aşk meşk değil o oluyor. az çok tahmin etmiştim. ama bunu öpüp başa koymak lazım, son saniyede de olsa kavuştular, bu kadarını bile yapmayan acımasız deyyuslar var 🙂

    eita şarkıcı bir hatunla evleniyor çünkü kız hamile. ben geçen ay okumuştum 5 aylık hamileydi, belki evlenmişlerdir bile, şansına küs. (neyse ki linda var)

  3. Bu dizi bittiyse banada izlemek düşer 🙂
    Resmen hazırcıyım 🙂 siz haf hafta bekliyorsunuz ben hop bir günde bitiriyorum 🙂 Neyse izlemeli, izlettirmeli 🙂

  4. bence de sen last friends sevmiş biri olarak izlemelisin mutlaka, beğenirsin bence özellikle başlarını sevmiştim ben 😀
    valla bu arada ben 3 ayımı verdim, sizinki doğru yol aslında ama napim merak ediyorum 😛

Bir Cevap Yazın

