Vampire Knight-62 Beyond The Memories

Her ay sonu aklıma 2 şey takılır. İlki azalan maaşım, ikincisi Vampire Knight’ın yeni bölümünün nete düşüp düşmediği 🙂 Bu ay da aynısı oldu ve bir kaç gün önce yeni chapter nete düşüverdi. Vampire Knight benim heyecanla takip ettiğim 2 shoujo mangadan biridir (diğeri için bkz: Kimi Ni Todoke) Bu ikisine acayip derecede sadığım, başka pek çok ongoing manga okumuş olsam da onların yeni gelen chapterlarından haftalar sonra haberim oluyor, oysa bu ikisi için neti birbirine katıp yeni bölüm düşmüş mü diye o site senin bu benim dolanıyorum 🙂

Dediğim gibi pek çok shoujo okumama rağmen bu ikisini hep ayrı tutarım ki zaten Vampire Knight’ın sadece aşk meşk davalarına azcık kan sosu katan bir manga olduğunu düşünmüyorum. Biliyorsunuz son yıllarda Twilight ve türevleri dünyayı ve ergenleri ele geçirdi. Başta VK da bu grupta gibi göünse de çok daha karmaşık bir olay örgüsüne ve kurguya sahip. Bir gün Hollywood tarafından keşfedilse ortamı silip süpürecek potansiyele sahip. Bunu söylememin nedeni Anne Rice romanlarıyla yetişen biri olarak Twilight’a aynı beklentiyle başlayıp avcumu yalamam. VK ise beklediğiniz şeyi veriyor. Neyse ben yeni chapter yorumlayayım derken kaptırdım kendimi oysa bu manga/anime ile ilgili düşüncelerimi şu yazıda anlatmıştım zaten. Yeni chaptera geçelim o halde.

* Daha önceki 2 chapter’ı da şu ve şu yazılarda yorumlamıştım. Zaten ilk yazımdan beri öne sürdüğüm çeşitli teoriler vardı ve son 4-5 chapterdır bunlar açıklığa kavuşup doğrulanmış oldu. Geçen bölüm zaten uzun zamandır şüphelendiğimiz Kaname ve Yuuki’nin kardeş olmadığı gerçeğinden emin olduk. Ancak ayrıntıları bilmiyorduk. Bu bölüm meraklarımızı bir ölçüde dindirirken merak edecek yeni malzemeler de verdi bize.

* En son Kaname Yuuki’yi bir odaya götürmüştü. Burası süresini tam bilmesek de yüzyıllar olduğunu düşündüğümüz bir zaman boyunca Kaname’nin uyuduğu yerdi. Kaname Yuuki’yi o tabuta götürdü ve hikayesini anlatmaya başladı. Daha doğrusu Yuuki’nin kanını emip kendi gözleriyle görmesine izin verdi. (VK’de bir vampirin kanını emerken geçmişini görebiliyorsunuz)

* Rido (Yuuki’nin amcası) Yuuki’nin gerçek yani aynı anne babadan olma abisini daha bebekken alıyor ve yüzyıllardır uykuda olan Kuranların atasını (bugünkü haliyle Kaname) uyandırmak için bebeğin sadece kanını değil etini de ona sunuyor. Rido uyandırırken Kuran’a onu unutmaması ve kendisini dirilttiği için itaat etmesini söylüyor. Kuran bir anlamda bebeğin yerine geçiyor. Bir bebek halinde uyanırken geçmişini unutmayı seçiyor. Yani yüzyıllardır yaşadığı ve Kuran’ları atası olduğu gerçeğini çocukken hatırlamıyor (geçmişini ne zaman hatırladığını bimiyoruz) Yani Yuuki, Kaname’nin gerçek abisinin kanı ve etiyle dünyaya gelmiş olduğunu ancak aslında atası olduğunu öğreniyor.

kapak biraz shounen ai havasında, millet hemen fantaziler alemine dalmış zaten 🙂

* Ardından daha da geçmişe yüzyıllar öncesine gidiyoruz. Bu Kaname’nin uykuya dalmadan önceki hayatı. Kaname insanların içinde yaşıyor. Yani o zamanlar da Kaname masum insanların kanını emmeyi reddediyor, onlarla zor da olsa bir arada yaşıyor. Bu insanlarsa ona karşı oldukça saygılılar ve efendileri gibi görüyorlar.

* Ardından Kaname’yi açlıktan harap bir halde uzanırken görüyoruz. Yanında kukuletalı ve hayli kuşku uyandıran bir abla var. Bu ablamız Kaname’ye insanların kanını emmediği için kızıyor, kolaylıkla kendisine hizmet edecek birini bulabileceğini söylüyor. Ardından kendi kanını Kaname’ye sunuyor ve bunu yaparken de “Bunun karşılığını hemen ödeticem merak etme” tarzında bir cümle söylüyor. Bu ablanın ve cümlenin amacını gelecek bölümlerde öğrenicez (yeni bölüm 24 temmuzda Japonya’da çıkacak, çevrilip nete düşmesi 2-3 günü alır). Tabi bir de Kaname’nin ne olup da uykuya daldığını bilmiyoruz. Bakalım hepsi yakında ortaya çıkacak. Muhtemelen gözümüzden kaçan pek çok ipucu oldu çünkü mangakamız Hino Matsuri pek çok şeyin işaretini önceden veriyor, önemsiz görünen konuşmaların önemi sonradan ortaya çıkıyor. Yani ben bu manganın bizi beklentilerimizin de ötesinde şaşırtacağına inanıyorum. Takipte kalın canlar 🙂

Bahsettiğim bölümü okumak için şuraya bakınız. Bir de onu bunu bırakın da ben Zero’yu özledim, zerresi yoktu bu chapterda 😀

12 comments on “Vampire Knight-62 Beyond The Memories

  1. konusundan az biraz haberdar olduğum bişeylerin spoiler’larını yazınca okumadan geçemiyorum kahretsin xd ahaha haliyle VK’ın mangasını okumama da gerek kalmadı xD
    Yanlız çok çok çok şaşırdım diyebilirim xP Kaname-sama demekki gerçekten salak yuuki’nin kardeşi değilmiş aslında ilginç .s bakalım hikaye bundan sonra nolucak
    ha bide aklıma gelmişken
    Yuuki ne halt yedi bunu görünce ??? ben diğer bölümde Zero’ya takıntısını tekrar ortaya çıkartır diyorum xD

    • oh ne güzel hazıra kon bakalım 🙂
      evet kaname yuuki’nin gerçek abisi değil. aslında ben genel hatlardan bahsediyorum yazılarda ama mangaka sağolsun şaşırtıcı pek çok detay ekliyor her chapter. önemsiz görünen durumlar anlam kazanıyor.
      yuuki’nin zero takıntısı (ki hak vermemek elde değil:P) hiç bitmiyor ki anacım. ben gerçekte sevdiğinin o olduğunu düşünüyorum sanki kaname’ye karşı ilgisi aralarındaki bağdan dolayı, asıl sevdiği zero gibi.
      sonunda kimi seçicek şımarık yuuki merak ediyorum 🙂

      • *kurthummelrose’sturnkahkahası* tamam bep anlaşılır olmadı ama rose’s turn glee diye aratıp dinle o şeytanımsı ve kendinden emin kahkahayı duy istedim xD ahaha kötüyüm ben .d armut piş ağzıma düş xD

        böyle mangaka’nın tarzını önvdükçe beni daha çok mangaya doğru iteliyosun biliyosun dimi xD aslında sen benden de kötüsün ahaha biliyosun dayanamaz okurum sonra devamı gelir felan .d ama olmaz .d bekleten manga istemiyorum artık .d

        zero’yu da çok sevmiyorum bırak yuuki’yle birlikte olsunlar xD huh kanameye daha iyi bi kız buluruz .d şımarık yuuki’yi boşver .p bu arada düşünüyorum da zero x yuuki fanları azımsanacak gibi değil mangaka okuyucularını dinlerse öyle bir dönüş olabilir .d

  2. glee’yi izledim ben, yani izledim derken digiturk’te öyle bodoslama 10 ve 11. bölümleri izledim ama bu kahkahanın ne olduğuna dair bir fikrim yok yine de^^ güzelmiş glee bir boş zamanımda(yani indirdiğim 873302 tane diziyi bitirince)adam gibi izleyebilirim:)

    valla kaname de über süper de zero’yu nasıl sevmezsin de ninsan. ben de zero’yu çok sevdiğimden bazen yuuki’yle olmasın istiyorum bir yandan da sevdiğine kavuşsun istiyorum, karışık duygular içindeyim^^

    ben vk’ın beni bekletmesine alıştım daha doğrusu düzene oturdu benim için. neredeyse 1 yıldır falan ay sonuna doğru açıp okuyorum. yani en azından yeni chapter’ın yayınlanma tarihi veriliyor hep, 2 güne de ingilizce’ye çevriliyor. öyle çevrildiği halde bilinmeyen nedenlerden yayınlanmama durumu yok (bkz: kimi ni todoke) ongoingler beni de yordu ama vk düzenli geldiğinden sorun olmuyor^^ (böyle de alttan alta veririm gazı)

    • o kahkaha 18. bölümdeydi =)seyret seyredebilceğin kadar .d güzel dizidir .d ahaha ama Britney’li episode varmış yeni sezonda bi garip oldum 😛
      bide bişey sorcam indirip izlemek daha mı iyi sitelerden yükleyiverip izlemekten .s

      Bilmem ilk sezonda bişeyine uyuz olduydum ondan sonra da gerisi geldi zaten 😛 hala sevmiyorum yani .p yuuki’yle kavuşsunlar da kaname’yi rahat bıraksınlar istiyorum ben .d

      ahaha ben kimi ni todoke’de dayanamıyorum ki .n vk bekleyip bi de onla uğramk konusunda şüphelerim var .p
      yinede yinede vazgeçmicem bir ongoing daha istemiyorum xD

      • britney ha, aslında how i met your mother’da kıvırmış gibiydi işi (izlemedim ama duyumlarıma göre) çok da kötü olmayabilir^^

        ben de uzun zaman indirmeden izledim, şimdi o kadar zamanı kaybettiğime pişmanım. bir kere ses ve görüntü kalitesiz, onu geçtim bazen sorun çıkabiliyor, video açılmıyor, çıldırtıyor. böyle iş garanti, ben önce indiriyorum zaten mp4 ise kısa sürüyor inmesi-tabi netin hızına göre değişiyor- ardından oturup rahatça izliyorum sorunsuz sıkıntısız. birini izlerken de diğeri iniyor. kesinlikle tavsiye ederim. mesela dün netim kesildi 1 kaç saat ama beni etkilemedi, oturdum indirdiğim bölümleri izledim mis gibi^^

        yuuki’yi seven bir kişiye bile rastlamadım, sırf bu yüzden acıyıp sempati beslemeye başlıcam kendisine^^

        zaten başkalarını da ongoing batağına sürüklemeye niyetim yok^^ demek istediğim vk’ın ne zaman geleceği hep belli, bu yüzden her gün site site dolanmana gerek yok. o yüzden takip ederken çok çile çekmiyorum.

  3. kimbaaap how i met your mother seyremedin miiii :O *gerçektençikolatasevmiyormusuuuunşaşırması*
    ehehe hazır listeye yazmışken how i met your mother da seyret .d the big bang theory ???

    iyi tamam o zaman bir şansımı deneyeyim .d kaichou wa maid sama’nın kaçırdığım bölümlerini ordan seyrederim .d ama bana şöyle güzel bak burda mp4 olarak bulursun dediğin bi site varsa tavsiye etmeni şiddetle istiyorum .d

    yuuki’yi mi seviceksin lütfeeeen xP çıkıntılk hoşgördüğüm bir özellik ama burda .p hayır .d yapma bunu .p ehehe sempati felan yok No symphaty for Yuuki Cross

    Tamama tamam anladım senin parmak bastığın noktayı .d ama kendimi tutmak zorundayım .d bu aralar liste temizlemeye çalışıyorum çünkü .d

    • sence how i met your mother izlememiş birileri var mıdır:P izledim ben de ama 2. sezondan sonra bıraktım. ben eski toprağım, “himym” çok güzel olsa da hala friends kadar iyi olmadığını düşünüyorum^^

      big bang theory ilk başladığında bikaç bölümünü izlemiştim, sarmadı. herkesin bayıldığı karakterlere ben ısınamadım. belki de önyargılıyım bilmiyorum^^

      kaicho’yu indirmedim ben onu tam bilmiyorum ama genelde forumlardan linklere ulaşıp indiriyorum, ana sayflasında ayrıca mp4 başlığı olan http://www.danggeun.net/ var, seçenekler biraz kısıtlı ama güncelleniyor sürekli. bunun dışında tabi ki http://www.sarangni.info/, http://www.sinemasia.com/, http://www.yeppudaa.com/ gibi yerlere üye olup arama yaparsan da linkleri bulabilirsin^^

      bence de yuuki’ye acımak yok, geyik bunlar merak etme o kadar yoldan çıkacağımı sanmam^^

  4. hımmm ikisini de sevmedim de bıraktım diyosun .s o da çok garip .d ehehe bende friends’e başlayacak oldum sonra bişeyler oldu kaynadı arada .d

    tamama o zaman kaichou’dan vazgeçtim film seyretmek istiyorum onları indiricem bu gün .d ehehehe umarım başarılı bir indirme olur .d

    Die yuuki die !

    • ya aslında how i met your mother’ı severim, sadece devam edemedim bir şekilde^^ big bang’in de bu kadar seveni varken beğenmememin garip olduğunu biliyorum:P
      başarılı olur canım neden olmasın. ben de ilk indirdiğimde inanamamıştım çok karmaşık olduğunu sanıyodum ama şarkı indirmek gibi birşey^^

  5. Ya admin Ben Vampire Knight’in 13. Bölümden sonrasını hiçbiyerde bulamıyorum. Vampire Knight’i yeni izlemeye başladm. Ve 13. Bölüme kadar izLedim çok büyüleyici ve güzeldi. Ama 14. bölüm ve diğer bölümleri çok merak ediyorum. İzlemeden duramıyorum. ve böyle güzel bi animenin devamını izleyemediğim için kendimden nefret ediyorum ne olur bana yardım et. ://

    • Vampire Knight animesi iki sezondur. İlk sezonu bitirmişsin, ikincisine devam etmen gerek. O da yanlış hatırlamıyorsam 13 bölümdü. Yalnız adı Vampire Knight Guilty. Bu yüzden bulamamış olabilirsin 🙂

Bir Yanıt Bırakın

