Bad Guy- Kim Nam Gil İntikam Peşinde

bir aşk beşgeni çıkar bundan

Bir kaç ay önce bu dramanın başlayacağını duydum ve o gün bugündür izlemeyi kafaya koymuştum. İlk ilgimi çeken şey ismiydi, dramanın karanlık bir tarafı olduğunu ve bir anti kahramanla karşı karşıya kalacağımızı ima eden bir isim. Ardından bir intikam hikayesi olduğunu duymamla beraber izleme listemde kafadan yerini aldı. Eh “bad boy”ları severim, hele ki bu bad boy Kim Nam Gil tarafından canlandırılmaktaysa! Kendisi No Regret’le cesur bir oyuncu olduğunu kanıtlamıştı, zappinglerim esnasında TRTde rastladığım ve ara ara izlediğim Muhteşem Kraliçe ile daha da taht kurdu kalbimde, zira orda da karanlık denebilecek bir karakter olan Bidam’ı başarıyla canlandırıyor. Dramanın hatunlara vaadi bununla bitmiyor. Coffee Prince’in cool prensini canlandıran Kim Jae Wook da yer alıyor. Bayan oyunculara ise ilk kez bu dramada rastladım, o yüzden yorum yapamicim 🙂

intikam kokan bakışlarıyla "bad guy"

Şimdi yukardaki sebeplerden dolayı izlemeyi kafama koysam da ancak başlayışından bir ay kadar sonra dün gecenin bir vakti açıverdim. Bununla da ne büyük bir hata yaptığımı anladım zira günün ilk ışıklarını gördüm, ardından vızır vızır geçen araba sesleri ve ben hala başından kalkamıyordum. 3 bölüm izleyebildim yine de. (7 bölüm yayınlandı)

Konusu:

Konudan kısaca bahsedersek bir intikam hikayesi olduğunu söylemiştim, Kim Nam Gil’in karakteri intikam alan kişi. Karşısında ise ülkenin en zengin ailelerinden biri var. Bu aileden neden intikam almak istediği pek spoiler değil ama yine de yazmıyorum, sürprizi kaçmasın. Bazı şeyler ilk bölümlerden flashbackler ile açıklansa da daha tam anlayamadığımız şeyler de var. Bunlar da zamanla ortaya çıkacak, ilişkiler karışacak. Şahsen ilk 3 bölüm beni tatmin etti. Kim Nam Gil’in oyunculuğu zaten tartışılmaz ama bunun haricinde de çok keyif alarak izledim. Diziyle ilgili tek sıkıntı ilk bölümlerin biraz harala gürele geçmesi, pek çok karakterin olması ve olayların peş peşe hızla olması. Ancak bu muhtemelen ilk bölümler için izleyici çekmek amaçlı bir hamle çünkü 3. bölümle beraber nispeten duruldu. Bu zaten benim açımdan bir şikayet konusu değil, zira aksiyonu severim 🙂

bu sahneyi sevdim 🙂

Dizide ilişkiler daha baştan karışıyor, aşk dörtgenleri, beşgenlerine hazır olun. İlerde neler olacağı konusunda çok meraklandırdı beni açıkçası. Nam Gil’i herkese mavi boncuk dağıtırken görünce “Hani bana” da dedim açıkçası 🙂 Dizi bana biraz tarz olarak Cain and Abel’ı da hatırlattı, bu yüzden de bu kadar çabuk bağrıma basmış olabilirim. Müzik ve görüntülerin de çok başarılı olduğunu söylemek isterim ek olarak. Dizideki karakterlerden kısaca bahsedip bu tanıtım olmasına çabaladığım yazıyı sonlandıriciim. Ancak bitirmeden şunu söylemek isterim, mutlaka izleyin. Bu diziyle ilgili son yazım olmayacak, muhtemelen Hard to say i love you’ya yaptığım gibi bölüm bölüm yorumlayacağım. Başlayın da siz de yorumlarınızla yazılarımı şenlendirin canlar.

Karakterler:

Shim Gun Wook (Kim Nam Gil)

Oldukça seksi ve çekici bir adam, yani kendisini oynuyor 🙂 Yörüngesine giren her kadın ona doğru çekiliyor adeta. İşi ise figüranlık, tehlikeli sahne çekimlerinde devreye giriyor ancak herkes onun başrol oynayabilecek kapasitede olduğunun farkında. Ailesinin akıbeti nedir, neyi neden yapmaktadır ve diğer karakterlerle ilişkilerini yazmıyorum, zira yavaş yavaş ortaya çıkacak.

Moon Jae In (Han Ga In)

klozetle bakışma 🙂 (bir de bu kız personal taste'te oynayan hatuna çok benzemiyor mu?)

Bu karakterimiz ise fakir bir ailenin kızı (tabi ki). Babasını kaybetmiş, annesi ve kızkardeşiyle yaşıyor. Bir sanat galerisinde çalışıyor. Az sonra tanıtacağım karakterlerden Hong Mo Ne’nin arkadaşı ayrıca. Dizinin başında zengin erkek arkadaşı tarafından terk ediliyor ve masum görünse de onun da aklında intikam planları var. Mesela zengin bir sevgili edinmek 🙂

Hong Tae Sung (Kim Jae Wook)

hmmm 🙂

Haeshin Grup’un varisi, yani Gun Wook’un intikam planladığı ailenin bir ferdi. Ailesiyle ilişkisi pek yakın değil ve biraz başına buyruk bir karakter. Delice, beklenmedik şeyler yapmak ve patavatsızca konuşmak hobileri ancak bu çılgın görünüşünün altında nasıl bir karakter var, yavaşça ortaya çıkıyor.

Hong Tae Ra (Oh Yeon Soo)

Tae Sung’ın ablası. Evli ve çocuklu. Otoriter bir karakter, yakınlarının hayatına müdahele etmeyi seviyor. Ancak bunun altında kötü bir amaç yatmıyor gibi şimdilik. Aile içinde ortaya çıkabilecek muhtemel krizleri önlemeye çalışsa da her an kendisi de bir krize sebep olabilecek gibi duruyor.

Hong Mo Ne ( Jung So Min)

Ailenin küçük kızı. Yine zengin bir ailenin oğluyla nişanlı. Üniversitede okuyor. Nişanlısına pek düşkün değil, başka arayışlarda. Bu yüzden de hemen Gun Wook’un rüzgarına kapılıyor, muhtemelen hikayenin zararlı çıkan karakterlerinden olacak.

*Aslında daha pek çok önemli karakter var. Dizinin hemen başında intihar eden kız (bu karakterle ilgili spoiler içeren bir bilgi değil, asıl intiharından sonra tanıyoruz kendisini). Yine Gun Wook’un rol arkadaşı oynak hatun göründüğünden önemli. Mo Ne’nin nişanlısı vs. uzar gider, ama ben önemli karakterleri tanıtmakla yetiniyorum şimdilik. İzleyin ve görün 🙂

hala ikna olmadıysanız izleme konusunda, alın ulannnn 😀 😀

59 comments on “Bad Guy- Kim Nam Gil İntikam Peşinde

  1. Ben zaten izliyorum yazmak için bitmesini bekliyorum ama son resim beni ikna ederdi yani izlemiyor olsaydım 😀 😀 Nam Gilim de asker yolcusu yakında. 😀

  2. benimde aklımda bu dizi.. sık sık karşıma çıkıyor bu ara.. ama bitmeden başlamıyorum ben hiç bir diziye.. hiç sabır yok bende.. çatlayıveririm orta yerimde allah muhafaza 🙂

  3. @ la fea
    o zaman bitiş yazısını sana bırakıyorum, yazıda dediğim gibi başarabilirsem 2-3 bölümlük yazılar yazıcam sunao’ya yaptığım gibi. öyle iyi oluyor, kurtlarımı döküyorum 😛
    nam gil maalesef askere gidecek valla, şu kore’deki askerlik olayından nefret ediyorum, 2 yıl gidiyor kafadan 😦

    @ nilü
    valla ben de bitmeden başladığıma pişman oldum, beklemek zor ama daha fazla dayanamadım. ben de dizi orda dururken izleyemezsem çatlıycaktım 🙂

  4. Hii, bayan oyunculara ilk bu dizide rastladım mı dedin? Jumong’u izlemedin mi yoksa, büyük olan bayan orada prens Jumong’un anasıydı, heyt be,nasıl da stratejik bir hatundu, burada da öyle mi
    Ben de merak ediyorum bu diziyi ama, yine yazı-video-resim şeytan üçgeniyle birleştirmeyi yeğleyeceğim galiba. Bir sen izle bakalım ne diyeceksin 🙂

    • evet valla ilk burda izliyorum, tabi başka bir yerde izleyip unutmadıysam 🙂
      jumong’u izlemedim, tarihi diziler pek ilgimi çekmiyor, çok uzun oluyorlar bir de dublajlı sevmiyorum. bir tek muhteşem kraliçeyi izliyorum arada.
      dediğin hatun burda da biraz dominant ama şimdilik o kadar entrikacı görünmüyor, ordaki kadar olamaz zaten sanırım 🙂
      şu ana kadar beğendim ben diziyi, baya sardı hatta. bakalım istersen bitmesini bekle, o zaman karar verirsin 😛

  5. Valla başta okurken kararsız karasız acaba izlesemmi diye düşünürken, son fotoğrafı görünce ikna oldum:P
    Hehe tanıtımları görüp gözüme kestirdiklerimdendi sende beğenmişsin tamamdır o zaman, azıcık daha biriksin bölümleri yoksa meraktan çatlıyan bir insan olarak benim için kötü olabilir. 🙂

    • bence de biriktir dostum, merak uyandıran bir konusu var, bazen abuk yerlerde bitiyor bekle bekleyebilirsen. yine de 7 bölümü 3 günde izledim, bu bana göre baya yavaş, iyi dayanmışım 🙂
      bakalım beğenicek misin sen de. nasıl devam edip sonlanacağına bağlı biraz, düşüncem değişebilir, ama şu ana kadar beğendim 🙂

  6. Benimde dikkatimi çeken dizilerdendi. Ama Personal Taste olduğu gibi buda sona yaklaştığı zaman izleyeceğim. Bitene kadar beklemeyi her hafta bölüm beklemekten daha çok seviyorum 🙂 O nedenle Çingu baştan söylüyorum Bad Guy yazılarını okumayacağım 🙂 🙂
    Bende de direk Cain and Abel şimşekleri çaktı bak özetini okuyunca. Ayrıca Kin Jae Wook u başka bir karaktere bürünmüş izlemek iyi olucak. Yavaş yavaş dizilerde daha bir baskın karakter olma yolunda ilerliyor inşallah birgün başrol de izleyeceğiz.
    Kim Nam Gil için Lovers Vanished in hayal kırıklığını bununla üzerimden atacağıma inanıyorum 🙂
    Han Ga In’i ilk kez ben Witch Yoo Hee diye bir dizi vardı orda izlemiştim. Şirin bir kadın. Oyunculuğu hakkında bu diziden sonra kafamda bir şeyler oluşacak.
    Umarım beklentilerimizi karşılar 😉

    • sorun değil çingu, bitirince okursun 🙂 zaten ben de yazabilcek miyim bakalım.
      kim jae wook için ben de sevindim, bundan sonra artık bir başrol oynayacağını düşünüyorum ben de.
      umarım o hayal kırıklığından kurtulursun,bakalım dizi şimdilik fena gitmiyor.
      valla o diziyi izlememiştim, burda da çok anlayamadım oyunculuğunu daha ama sevimli kız harbiden, kadroyu sevdim 😀

  7. evet tatlı kız gerçekten, sadece onun için olur mu canım bence sağlam dizi(tamam benim izlememde de biraz kim nam gil’in etkisi olabilir). ben bu türü romantik komedilerden çok seviyorum, izleyin izleyin 😀

  8. arkadaşlar ben de bad guy u izliyorum ve çok seviyorum 1. 2. 3. 4. 5. 6. ve 7. bölümlerini izledim.7. bölüm çok heyecanlı bir yerde bitti.ama 8. bölümü izleyemedim.aranızda 8. bölümü izleyen varsa nereden izlediğini söylersen çok mutlu olurum.bu meraktan da kurtulurum.

    • hoşgeldin öncelikle 🙂
      ben indirip öyle izliyorum ama zorda kalınca viikii.net’ten de izliyorum, en son baktığımda videolarda sorun yoktu ama arada oluyor. sen bir kaç kez yenile sayfayı yada geçmişi temizle, öyle düzeliyor.

    • dizi hala yayınlanıyor. yani zaten 20 bölümü bulamazsın çünkü kore’de bile en son bu perşembe 12. bölüm yayınlandı. bir de 20 bölüm olarak planlanmıştı başta ama başrol oyuncusu askere alındığından acele çekilmesi gerekiyordu ve 17 bölüme indirilmek zorunda kaldı.
      en son yayınlanan 12. bölüm de muhtemelen bugün çevrilip eklenir.

  9. bilgiler için teşekkür ederim.muhteşem kraliçeyi 1 hafta içinde 62 bölümü netten izledim.kim nam gil i orada tanıdım sıkı oyuncu ve gelecekte şimdide güzel işler yapabilmiş.bad guy dün gece 4.bölüme kadar izledim .nette ararken bloğunuzu buldum.diğer bölümleri içinde site adresi vermişsiniz.
    hoş kalın .bekliyorum bölüm özetlerini tine de sizden.
    sevgiyle

    • öncelikle hoşgeldiniz ve güzel sözleriniz için teşekkürler.
      aslında bilgilerde hata olmuş, 12 bölüm dedim ama 11 tane yayınlandı :)tamamını izledim yayınlananların, yakında yazıyı yazacağım umarım, o zaman da yorumlarınızı beklerim. başka izleyenlerle de tartışmak güzel oluyor, görüşmek üzere.

    • izleyemiyor musun? ordaki link kırık gözükmüyorsa muhtemelen internet veya bilgisayarla alakalı bir durum. ben de geçenlerde bir bölümü izlemek için 2 gün bekledim 🙂

  10. ya çk guzel bidizi doyamıyroum 8 bölum izledm 9.yu acmyrm 12 we 13. açıldı ama korece yardme dın merak tan çatlycm 9.böludme kaldmm:( ………=)

  11. @ nnnn ve kardeln
    valla arkadaşlar yapabileceğim bir şey yok maalesef zaten bildiğim bütün teknikleri bu başlıkta daha önceki yorumlarda yazdım. online olarak ekleyen bütün siteler (en azından bildiklerim) viikiden ekliyor, viikii de bazen sorun çıkarabiliyor. bu durumda en sağlıklısı indirmek yada zor ama beklemek 🙂

  12. rica ederim kardelen her zaman 🙂 yalnız 12 ve 13 de tamamen çevrildi türkçeye hatta an itibariyle türkçe altyazılı olarak izlemekteyim viikiiden :)videoların yanında türkçe’ye yüzde kaçının çevrildiği görünüyor, her ikisi de %100 görünmekte zaten. sanırım yanlış baktın kardelen 😛

  13. şimdi 10. bölumu izledm bu kız(moon jae in:) bni deli ediyr ya ne istediğini blmiyr bi karar versn artk kim nam gil yalnz basına yemek yedi çk icim acıdı yaa:( tae rayada acıyrm yaa kadn hiç hayatnı yasayamams dizinin basndn seri şöyle bi içtn gülmedi mo nede çk saf gun wookun onu sewmedıı apaçk ortada yani demi ama .KİMnam gilinde gülusu çk tatlı yaa herseyi tatlı karizma fıskırıyr adamdn 🙂

    • tamamen katılıyorum kardeln 🙂
      moon jae in çok kararsız, hala gun wook’u fark edememesi garip geliyor bana. tae ra için ben de üzülüyorum açıkçası, kızkardeşi salaklığından kaybediyor ama tae ra çok üzülcek sonunda herşeyi öğrenince.
      bu arada 11i izledikten sonra o bölümle ilgili yazıma da beklerim. yarın da muhtemelen 12-13 üzerine yazıcam becerebilirsem 🙂

      • becerırsn sn cnm su ana kadar yazdklrn çk guzel iyi gözlm yapmşsn. yaa kım nam gilin en çk şu piskopat gibi bakmasnı beğenyrm hani basnı saga sola hareket ettrp deli deli bakması yokmu allahm öldryr bni muhtesem kraliçede daa çk yapıydu ama bu roldyken daa bi yaksms sankı 🙂 çk çekici gorunuyr 🙂 oyunculuğuna dıyck br söz bulamyrm senaryo gereği dizinin diğer oyuncularına kkarsı plan hazrlayp oyun yapıyo bn ble bazen inanyrm helede tae ra ili olan sahnelerne çk kızıyrm senin yanın jaenın yanı dıe tabi ayni sey jae in içnde geçerli çk ümit weryr hong tae songa bu arada 11. bolümü izledktn sonra yorm yaparm merk etme ztn yermde duramyrm 🙂 bide 14. bölm henuz yk ya onun içn ne kadr beklememz lazm? puppato şikayo(tanrı seni korusun) 🙂 :)korelileri çk sewiyrmmm 😀 🙂 😛

  14. kamsahamnida 🙂 (güzel sözlerin için)
    nam gil gerçekten sağlam bir oyuncu, askere gitmesi yazık, uzun süre beklememiz gerekecek. ancak benim bu dizide asıl gözdem kim jae wook. bence tae sung karakterini müthiş canlandırıyor, zaten diğer yazımda da bolca bahsettim beğenimden 😛

    14. bölüm henüz yok çünkü korede de yayınlanmadı. korede bu çarşamba 14 perş 15, haftaya çarş 16 perş ise final bölümü olan 17 yayınlanacak. yani en erken cuma hazır olur sanırım 14. bölüm.

    • saol cnm çk teskr ederm ewt kim jae wook çk ii is çıkartıyo duygusunu çk ii weriyr mimikleride harika coffie princesste de çk ii is çıkarmstı bnce ama amatör gözukuydu ama çk tatlı coffie prrincss demsken bn ordaki goong yoo warya ona asık oldm resmn çk asırı tatlı ve ayrıca oyunculuğuda mukemml adamn gulusu yeter yaa fotolrını gornce icımi bi mutluluk kaplıyo resmn offoff bi buyuymde koreye gidiblym:)3 hayalmdn bırı ahh ahh insaalh nese yine uzattm dört gözle beklym yazılarını:)

  15. bende izlemek isiyorum ama internet üzerinden izlemek gerikiyo galiba bizim net sınırlı o yüzden izliyemiyorum yaaaaa offffffff delircm ya türkiye televizyonun da yayınlamıyorla rmı bn hiç görmedim bilgilendirirseniz çok sevinirim

    • @ fato

      yayınlanmıyor maalesef. türk tvlerinde kore dizilerini bildiğim kadarıyla bir tek trt yayınlıyor, o da şu anda muhteşem kraliçe’yi yayınlıyor. zaten şu ana kadar türkiyede yayınlanan kore dizileri de genelde tarihi dizilerdi, o yüzden ilerde de yayınlanacağını sanmam.

      tek izleme yolu internet yani. neti kotasız bir arkadaşınızdan rica ederseniz sizin için indirebilir, yada -tabi eğer varsa öyle bir internet cafe yada dvdci- onlara yaptırabilirsiniz.
      en iyisi varsa imkanınız neti sınırsız yapın 🙂

  16. Geri bildirim: En Sevdiğim Kdrama Açılışları « Kimbapsushi's Blog

  17. daha dün bitirdim diziyi. hala etkisindeyim daha önce neden farketmedim bu diziyi diyorum şimdi. izlemeyenler hemen izlesin izleyenler bidaha izlesin :DD Muhteşem kraliçede sevmiştim kim nam gili. tarzından hiç ödün vermemiş. yeri geldiğinde komik yeri geldiğinde intikam peşinde. herkese tavsiye ederim:))

Bir Yanıt Bırakın

