Bad Guy- 11. Bölüme Kadar

Evet değerli okuyucularım, sonunda yazma imkanı bulabildim. Aslında bu yazı sadece 11. bölüm değil, biraz da şu ana kadar olanlar üzerine olacak biraz da karakter analizi. Daha önceki bölüme has yazdığım yazılarda olduğu gibi madde madde olcek. Buyrun o halde 🙂

süpersin adamım 🙂

* Öncelikle favori karakterimle başlayayım, bu diziye Kim Nam Gil aşkına başlasam da (onu da çok severim o ayrı) karakterler içinde gönlümü kazanan Kim Jae Wook’un canlandırdığı Hong Tae Sung oldu. Bence müthiş iş çıkarıyor. Sevgi açı, çocuksu, sorunlu, geçimsiz, şımarık ama ben ona bayılıyorum! Çünkü Kim bu bozuk karakterin altında yatan masumiyeti çok güzel yansıtıyor. Biri ona ilgi gösterince, bıyık altından gülerek mutluluğunu yansıtması, ailesine karşı çektiği acıların intikamını alırcasına takındığı dalgacı tavır, çapkın görünse de gerçekten ona değer verenlere karşı (misal ölen sevgilisi) bambaşka bir yüzünü göstermesi, onları kırsa bile bunun ardından acı çekmesi ve asıl amacının bu olmaması. Herşeyiyle dizinin en bomba karakteri.

* Dizide gıcık olduğum karakter ise Moon Jae In! Yine kararsız bir hatun karakter ve yine bana saç baş yoldurtuyor. Yani tamam hak veriyorum şimdi benim de karşıma Kim Nam Gil+Kim Jae Wook ikilisi çıksa zorlanırım, bir ona bir diğerine koşarım, karar veremem, bunalırım. Yine de şimdi bana hiç “Ama Gun  Wook bana diğerini ayarlıyo, benden hoşlaşmıyor bence bacım” demesin bu kız. Yavrum evladım saf mısın adam senin fotonu koymuş o resimden yoksun ruhsuz evinin baş köşesine, hala maval okuma bana. Gerçi son bölümde toparladı kızımız, azcık yüreğime su serpti. Çevirdiği dolaplar ortaya çıkınca alttan almadı, yaranmaya çalışmadı, koydu postayı Tae Sung’a. Hele sonra Gun Wook’la ilgili her bir boku da öğrendiği halde yanında kaldı ya, anam dedim aferin bebişim. Neyse ya affettim ben bu kızı şimdi bak.

* Hazır konu açılmışken karakterleri bırakıp son bölümlere bir bakalım ne olmuş. Gun Wook”un foyası yavaştan ortaya çıkmakta, köşeye sıkışıyor minnoşum 😛 Saftiriklik konusunda Kore drama rekorunu kırabilecek derecede salak bir karakter olan Mo Ne sonunda aydı adamın onu sevmediğine, tabi bunu anlamakla kalmadı, Gun Wook Oppasının ablasına yavşadığını da duydu. E Günaydın canım. Adam it gibi davranıyor sana, en ufak bir yakınlık göstermiyor, sen hala “Biz Oppamla evlencez” diye dolan. Oppalar kovalasın seniiii!

* En anlayamadığım karakterse meymenetsiz abla Tae Ra. Ablam her şeyi anlıyorsun, adamdan daha ilk anda şüphelenmeye başladın, yine de Gun Wook’un ağına sazan gibi takılmaktasın. Tamam gerçi o da haklı, evde godoş bir koca (adama yatalım-anlarsınız ya- dedi de çalışcam dedi hırto, oha dedim, o kağıtların arasında kaybol inşallah tüüü) bir yandan da taş gibi adam sana sulanıyor. “Benceee sen de haklısın” şarkısını burdan kendisine yolluyor, bu çelişki dolu paragrafı sonlandırıyorum 🙂

* Gelelim polis amcalara, valla o bunak adamla yanındaki güzel çocuk nasılsa başardılar işi çözmeyi (yani en azından Gun Wook’u şüpheli olarak sorgulamayı) Gerçi oralar fazla tesadüfi olmuş sanki. Polis ilk gördüğü anda “Bu adamda bir şeyler var” tribine girdi, biraz abartı sanki. Hele o hırsızın karakoldaki ifadesi, sonra Gun Wook’a rastlaması. Gerçi mallık yapıyorum aslında bunu eleştirmekle sonuçta bu kasti gibi de sanki. Yani yalancının mumu yatsıya kadar durumu, gerçek bir şekilde üstü kapansa da ortaya çıkıyor. Bir de Gun Wook da tedbirsiz biraz, “İçlerinden olayım şüphelenmezler” tribi yapıyor ama poposunda patladı sankim bu taktik.

kimki bu acep? hangi kim lan bu 😛

* Bir de son bölümde Bad Guy’ımızın sonunda içini açıp, Jae In’in kollarında hüngür şakırt ağlaması da güzeldi, bakalım yeni bölümde neler olcek diyerek merakla bıraktılar bizi. Gerçi merakta bırakan tek konu bu değil.

**Bu maddeyi anlayamadığım bir konuya ayırdım. Şimdi dizinin başında Jae In Gun Wook’a çarpıktan sonra telefonla görüşürken ve Gun Wook da hemen yanındayken çığlık ve düşme sesi gelmişti. Ben de o yüzden baştan beri Gun Wook’u suçlayamazlar çünkü kadın atlarken Jae In’in yanındaydı diye düşünüyordum. Jae In’in polislere bundan bahsetmemesini geçtim, en son flashback’e göre Gun Wook ablası (noona’sı) atlarken yanında, herşeyi görmüş. Bunun nasıl olduğunu anlamadım, o çığlık yönetmenin bir oyunu mu? Başkasının çığlığı (bu kızın cesedini gören biri olabilir mesela) seyirciyi şaşırtmak için mi kullanıldı? Bunu baştan beri anlamadım.

Bakalım pek çok şey – neredeyse herşey açıklığa kavuştu. Sadece seyirci açısından değil, karakterler de artık yavaştan çözüyor birbirlerini. 3 haftaya sorularımız yanıtlanacak, ben de muhtemelen haftaya bugünlerde 12 ve 13’le ilgili yazmış olurum, takipte kalın. (eğer okuyan varsa :))

Not: Resimler Dramabeans’ten alınmıştır, 5ten sonrasını indiremediğim için screencaps alamadım, bir tek orda bulabildim. Hakkını teslim edeyim dedim.  Bir de yanyana koyayım şekil olsun, benim neyim eksik dedim ama sıçtım galiba 🙂 Yani yazıda yan yana ama burda böyle bir garip oldu, idare edin 🙂

15 comments on “Bad Guy- 11. Bölüme Kadar

  1. O resimdeki ‘Kim’ Nam Gil 😀 Ben yorumumu dizi bitince yapıcam 😀 Ama cidden bizim eski Waffle ustası resmen rol çaldı, aldı götürdü diziyi. Ben bu adamım gerçekte gay olduğunu düşünüyorum tamamen kişisel hissim ama bu dizide vayyy beee dedirtiyor. Jae In kötü bir kız değil aslında, servet avcısı da değil olmaya çalışıyor ama beceremiyor. Biraz hırs, biraz da çaresizlik onunkisi. Çokda çaresiz sayılmaz ama kendine tokat atan patronunun yanında dönmek zorunda olması çok acıklı. Gerçi o da ileri gitti. Kimsin de vurmaya çalışıyorsun elin adamına. Senle ilgli bile değil bu mevzu. Bu Kore dizilerinde kolaylıkla şiddet gösterebilme olayına çok sinir oluyorum. Bağırmalarına bir de. NE oluyoruz lan sen kimsin? Ne hakla bağırıp, şiddet göstermeye çalışyorsun. Acayip dellenirim ben ya. 😀 Yok yani bu konuda bir yazı yazmak lazım aklıma geldi şimdi 😀

    • keşke hemen söylemeseydin be la fea, ben onu izlemeyenler gaza gelsin diye koymuştum 😛 valla gerçekte gay olabilir, antique’de pek rahattı (gerçi ona bakarsak nam gil’in de var, saçma bir mantık oldu)
      ya jae in konusunda kararsızım ben de, derine inince evet masum gibi. benim ona kızdığım nokta daha çok kararsızlığı. yoksa dediğin gibi aslında çaktırmasa da gururlu, en azından tae sung’ı tokatlaması bunu gösteriyor. gerçi tokadı yedikten sonra döndü ama dediğin gibi orda üzüldüm ben de.
      valla kore’de gerçekten özellikle iş hayatında (dizilere bakılırsa) üst mevkidekiler alttakileri hem fiziksel hem ruhsal olarak eziyor. mesela yine bad guyda o oyncu hatun asistannı eziyodu. demekki gerçekte de böyle, bence de yaraya parmak basabilirsin 😀

  2. kimpabım bad guy seyretmedim bilmiyorum yorum yapmıcam ama şunu da dürtmeden vallahi geçemedim. çatlarım. kimki bu acep? hangi kim lan bu? işte bu burada koptuuumun resmi:

    “Muhahahahahahaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

      • bnmde takldıım bi nokta war 10.bölmde tae song jae ini kapı dısarı ederkn çantasıda ayakkabsda telefonuda elbiseside 🙂 içerde kaldı nsl aradı peki shim gun wooku ayrıca şu bayan shinmidr nedir walla o bağırnca deli oluyrm ağzını burnunu kırasm gelyr jae ın konusnda ise bncede çk kararsz ama gururlu ve çk tatlı gerçi sna kkatılyrm bnmde karsmda shim gun wook ve tae song gibi biri olsaydı bnde afallardm heralde ama en azndn ne istediğimi blrdm yani kim nam gili:) bu arada kim nam gil evli ve çocugu war oemi bide askere gideckti heralde 😦 cnm bnm 🙂 yine guzel yazmssn emeğine sağlk tesekkurlr 🙂

  3. @ kardeln
    valla 10’da dediğin yer bana da saçma gelmişti. ama kızın elinde tel. vardı. bana saçma gelen o cıbıl haliyle ne ara telefonu kaptığı! 12. bölümde de oldu böyle bişey, sanırım nam gil askere gidecek diye alelacele çekince arada saçmaladılar.
    nam gil evli değil, çocuğu da yok bildiğim kadarıyla.
    asker mevzusuna gelirsek, o şimdi asker! 14ünde çekimler bitti 15inde teslim oldu. 2 yıl uzak sahalardan maalesef 😦

    • ayy cnm bnm yazk yaa hayrlı tezkerelr bebğime:) ama bn karısyla duğun fotosunu gormstm hatta elnde çocugylada nese sn daa ii blrsn belkide eski dizilrndn bi sahnedr bn izlemedıım içn blmyrm 🙂 🙂

  4. yaa ltfn yardm et viiki netten 14. bölumu acamyrm walla her yolu denedm aclmyr yinede çatlıycm sımdı yaa ltfn 😦 😦

  5. kardeln’cim valla dedim önceden de yapabileceğim bir şey yok, nasıl yardım edeyim ben de başka yol bilmiyorum. ben de 13ü izleyemedim bir türlü. dediğim gibi beklemekten başka çaren yok.

  6. @ kardeln
    son yazdığın yorumu silmek zorunda kaldım. sen de takip ettiğin için biliyorsun ki diziyi yayınlandıktan hemen sonra izlemiyorum, kaç kez günler sonra izleyebildiğimi yazdım çünkü bazen indirip izliyorum. sadece ben değil blogu takip eden pek çok kişi var, bu yüzden son bölüme dair böyle önemli bir bilgiyi beklemeden daha yayınlanalı 1 gün olmuşken yazdığın için çok sağol yani, herkesi spoiler’a boğmuş oldun, benim açımdan finalin artık bir önemi kalmadı, bari sileyim de başkaları görmesin dedim, bilgine.

    sadece burda değil her yerde bu tür bilgiler spoiler ibaresi altında, gizli olarak yazılır henüz izlemeyenlere haksızlık olmaması için. bir dahaki sefere dikkat edersen sevinirim.

    • haklısın yaa k.bakma gerçekten üzgünüm üzüntüdn ne yapcağımı sasırmstm pardon walla dusunemedm gerçktn k.bakma bı daa olmz m.etme iiki slmşsn yorumu 🙂

Bir Cevap Yazın

