Bad Guy Travması’nın Ardından İlaç Niyetine Resimler

Başlık çok salak evet, alıştınız artık.

Yediğim ağır spoilerdan sonra Bad Guy’ın son 2 bölümünü bir türlü izleyememiştim. Neyse yine izleyeli oldu baya ama yazasım gelmedi bir türlü, yaram derin^^ Şimdi son bölümle ilgili ağır spoiler içeren düşüncelerimi yazının sonuna beyaz olarak ekliciim isteyen mouse mucizesiyle okuyabilir. İzlemeyenlere ise ne tavsiye edebileceğimi bilmiyorum hala. 17. yani son bölümü izlemeyin de naparsanız yapın argadaş^^ Neyse yazının amacı bu değil aslında.

Şimdi geçenlerde bilgisayarımı karıştırırken Bad Guy’la ilgili gülümseten resimlere rastladım. Bunlar Kim Nam Gil’in genel olarak şebekliklerini içeriyor. Aslında sadece Bad Guy değil bir kaç tane de Muhteşem Kraliçe’den ekledim. Genel olarak Nam Gil şebeklikleri diyebiliriz. Bu adamı askerden sonra bir komedi yapımında görmeyi çoook istiyorum. Tamam yakışıklı, jön vb. ama öyle bir rolde de şahane olacağına eminim. İşte yazıya o resimleri ekliyorum. Bir de Kim Nam Gil ve Kim Jae Wook’un şebekleştikleri bir videoyu^^ Videoyu da mutlaka izleyin.

Bad Guy

Bad Guy

Muhteşem Kraliçe:)

Bad Guy (şu hatunun yerinde olmak vardı öhömm)

Bad Guy

Bad Guy

Muhteşem Kraliçe

Ahan da bu da video. Videoda baştan sona siyah dalgıç giysisiyle şebeklik yapan Kim Nam Gil. Ardından ona beyaz gömleğiyle dizide en sevdiğim karakteri oynayan Kim Jae Wook katılıp, şahane bir dansla kapanışı yapıyor^^ Çok şekerler insan o havuzda -öhömmm- olmak istiyor. Kötü niyet değil canııım, çok eğlenceliler ondan:P

Sırada son bölüm yorumu, buyrunuz 🙂

Ne diyim ben ya! Hiç memnun kalmadım son bölümden, çok kötüydü. Yani böyle bir hikaye anlatıyorsan izleyici sonunda iyilerin kazanmasını bekliyor, en azından çektiklerine değmesini. Ama burda resmen bildiğin ajitasyon vardı, hem de dibine kadar. Hatta Misa’da bile abartı bir dram vardı. Orda en azından başından biliyorduk olacakları. Bir de Moo Hyuk elinde olmayan sebeplerden ölüyordu. Burda ise resmen bir hiç (Mo Ne) için ölüyor Gun Wook. Ölümünün saçmalığını bırakırsak, dizinin sonlarının şu askerlik mevzusundan aceleye geldiği çok belli. Bir ton mantık hatası vardı. Hangisini saysam bilemedim, bir süre sonra görmezden geldim zaten. Gun Wook’un naaşının kimlik tespitinin yapılamaması çok saçmaydı. Gun Wook’un ölmeye gidişi aynen. Mo Ne’nin Gun Wook’u vurduğuna aymayıp, orayı terk etmesi daha da saçmaydı. Tae Ra’nın son bölümlerde birden başka bir adamdan olduğunun anlaşılması ve ensestin bu şekilde engellenmesi bana herşeyin yani olay örgüsünün baştan planlanmadığını yada sonradan değiştirildiğini düşündürdü. Bu son bölümlerle ilgili tek güzel şey izleyiciyi şaşırtan bir ton detaydı. Burda sayamıcam şimdi, ama bu şaşırtıcı gelişmelerin temeli daha iyi hazırlanıp, iyi bir şekilde bağlansaydı tadından yenmezdi. Oysa başta kötüler cezasını bulmuş gibi görünse de, son 10 dakikada herşeyin tersine dönmesi çok saçmaydı. Bir anda Gun Wook öldü, o kadın nasılsa hapisten çıktı vs. Bunları yazan senaristin amacı psikopatlıktan başka ne olabilir, hem izleyiciyi ters köşeye yatıralım düşüncesi, hem iyiler kazanamaz mesajı, üstüne bir de ajitasyonun kralının yapılması. Çok kötüydü, berbattı. Gözümde sonu en kötü bağlan(ama)mış kdramalardan oldu.

Hepimize geçmiş olsun. Güzelim diziyi bir kaç bölümde harcayıp, tüm o prodüksiyon, oyunculuk vb. nin değerini düşüren senarist+yönetmene de yazıklar olsun argadaş:D

12 comments on “Bad Guy Travması’nın Ardından İlaç Niyetine Resimler

  1. Çingu şebeklik bu adamın kanında var o belli zaten. Hani Bidam rolünde hissediyorsun onu. Salaklıklarını , dalgaya aldığı şeylerde yüz ifadesi, oyunculuğu aşırı doğal. Hani gerçekten komedide oynasa hiç yorulmayacak. Doğuştan soytarı. Heralde kendini geliştirmek için çoğu zaman karma rolleri ve cool, asi adam rollerini seçiyor. Biliyor komediyi kıvırır yani.

    Ya da bu söylediklerimin hepsi atmasyon sevdiğim için böyle düşünüyorum :D:D

    Ama adam gel yanaklarımı mıncıkla diyor ne yapabilirim sorarım 😀 Kim Jae’ninde ondan geri kalır yani yok zaten. Neyse anladın sen işte 😉

    Sonunda yapılan kazıktan dolayı diziyi izlememe kararı aldım 😀 Haberin olsun bu arada 😛

    • kim nam gil oynadığı rolü öylece bırakmayıp geliştirmeyi, üstüne yeni şeyler eklemeyi seviyor. cool adamı bile arada şebekleştiriyor, eline geçen fırsatları kaçırmıyor. yani ben de çok seviyorum ama harbiden de iyi oyuncu şimdi herkes kabul etsin^^
      valla bad guy güzel aslında ama sonu konusunda hala muallaktayım, tavsiye etsem mi etmesem mi bilemiyorum. ama izleme boşver sinirin bozulur sadece.

  2. Okuyup okumamak konusunda kararsız kaldım. Ben de izleyemedim son bölümü. Çok ağır spoiler oldu be. İlk defa kendime gelemedim. Daha okumadım yorumdan sonra okuyacağım. Ben de yazıyorum Bad Guyı 🙂 Allah kolaylık versi :p

    • evet birileri yazsın artık. başta son bölümle ilgili uzunca yazarım diyordum ama spoilerdan sonra vazgeçmiştim. bunu da yazmamın amacı kısa da olsa hislerimi kusmaktı.
      yazını merakla bekliyorum:)

  3. hmmm bu bad guy da mı dizi? yaa bi başlayamadım güzel bi çekik göz dizisine. zoraki prens mi nedir,ona başladm ama daha ilk bölümün yarısında sıkılıp bıraktım. yok mu şöööyle cici bişey aşklı meşkli falan? 🙂

    • kirazzade, sen en kötüsünden başlamışsın yahu. o diziyi ben de tamamlayamamıştım 😀 kamera arkası olarak, aynı ekibin ilk dizisi olan düşlerimin prensi çok daha güzeldir, hatta genelde bu yola onunla başlanır.

      benim ve çoğu kişinin en çok beğendiği coffee prince. bunun dışında my name is kim sam soon, pasta, hana yori dango romantik komedi olarak sevilen yapımlardan.

      eh artık başla bence sen de, görüşlerini duyalım sonra 😀

      • ayyy dur bi dakkaaaa 🙂 tek bi tane söyle önce karman çorman oldum 😀 düşlerimin prensini seyredeyim bari. ama nerden seyredicem? 🙂

  4. düşlerimin prensi+coffee prince yaparsan bu işe ısınırsın sanki 😀 baştan sölim düşlerimin prensi eğlencelidir ama arada sıkıcı saray muhabbetleri olabilir, gönül rahatlığıyla atlayabilirsin o sahneleri 😀 bir de düşlerimin prensi trt’de yayınlandığı için altyazılı değil dublajlı.

    http://www.ezgidizi.com/asyadizi/category/kore-dizileri/duslerimin-prensi

    http://www.ezgidizi.com/asyadizi/category/kore-dizileri/coffee-prince

  5. spoiler içerir
    ya ama sonu çok kötüydü dimi benim dünyalar tatlısı biricik oppamı öldürdü hain kız mone şimdide kalkıp playfull kiss izliyosunuz hiç yakışmadı

    • spoiler içerir
      yorumunla oynadım çünkü diziyi izlemeyenler de okuyabilir^^
      valla ben de çok içerledim mone’ye, o yüzden başlıkta travma dedim zaten:D sonunu beğenmedim hiç, konu güzel bağlanmamış ama sonuna kadar çok da severek izledim:)

Bir Cevap Yazın

