Real Action, My Dream^^

Hehe My Girlfriend is a Gumiho izleyenler başlığı anlamıştır^^.

Mevzuya dönelim. 1 haftada 3. mim yazım oldu bu, mimlenmek güzel şey insana hatırlandığını hissettiriyor. Bu kez blogcu kardeşlerimizden Koredelisi mimlemiş, herhalde pek çoğunuz yazmıştı bu mevzuda, olay 5 hayalimizi yazmaktı. Ben bu mimden köşe bucak kaçıyordum aslında, çünkü çok sevgili blogcu arkadaşlarım maşallah tüm hayallerimi yazmıştı. Ama artık Koredelisinden de gelince dedim ki kaderden kaçılmaz dostum, yazmak şart. Eh o zaman gelelim benim hayallerime…

1. Aşık Olmak

Kimse bunu yazmamış mı, yoksa ben mi göremedim bilemiyorum. Yani birinin bunun hayalini kurmaması imkansız geliyor bana. Benim hayallerimin büyük kısmı aşık olmakla ilgilidir, çünkü katı mantık timsali, duygusuz odunun teki olduğum için bugüne dek hiç aşık olmadım.Birinin olumsuz bir yanını gördüğüm anda bitmiştir, hayatta “Olsun öyle kabul ederim” demem, anında pes ederim.  Aşka inanmıyorum aslında pek zaten ama bazen de inanmak istiyorum. Öyle arada bir yerdeyim sürekli. Ama bir şeye inanmamanız onunla ilgili hayal kurmanızı engellemez değil mi? Ben cadılara da inanmam ama küçükken öyle güçlerim olsun diye hayal kurmuşumdur. Bu yüzden aşk benim hayallerim ve amaçlarım arasında ilk sırada…

2. İtalya ve Japonya Seyahati

İşte bu noktada blogcu gardaşlarımla benzeşiyoruz. Aslında istediğim tabi ki toptan bir uzak doğu seyahati, Kore’yi görmeyi de delicesine istiyorum ancak en merak ettiğim yer Japonya. Şimdi sanatsal anlamda Kore’den ayırmam, her ikisinin de üstün olduğu noktalar var kendine göre. Ancak Japonya’yı daha renkli buluyorum. Hele ki Harujuku’yu deli gibi görmek istiyorum. Sokakta cosplay kılığında dolaşanlarla resim çektirmek, o manga satan devasa yerlere girip, içinde kaybolmak istiyorum. Tokyo Tower önünde zafer işareti yapmak istiyorum vs. Matte kudasai, Nippon 😀

Aslında uzak doğudan önce bende bir İtalya hayranlığı vardı. Dili, insanları ve tabi ki gondollarıyla, kanallarıyla şahane Venedik, mimarisi, tarihi zenginliğiyle Roma diye gider bu. Hayalim değişmedi, hala Avrupa’da en çok sevdiğim ve görmek istediğim yer İtalya. Tabi gitmişken yakışıklı bir İtalyan da fena olmazdı 😀

3. Jrock Konserine Gitmek

Evet bir önceki mim yazımda ki hemen altta olması lazım kendisinin, japon müziğiyle ilgili kurtlarımı dökmüştüm. Rock her zaman en sevdiğim türdür. Tabi bu işlere Amerikan/İngiliz gruplarla başladık. Çoğu (Metallica, Linkin Park, Muse, Placebo, Korn…) yurdumda konser verdi ama ben gidemedim bir türlü. Bu ise imkansız bir şey, yani bir Jrock grubunun Türkiye’de konser vermesi. Ama ben en azından Japonya’ya gittiğimde (eminim ya gideceğimden) denk getirip, birinin konserine (mümkünse Tokyo Dome’da yapılan bir X Japan konseri, olmadı geçici de olsa biraraya gelmişken bir Luna Sea konseri) gitmek istiyorum.

4. Yazmak

Genelledim başlığı ama açarsak şöyle. Küçüklüğümden beri yazma merakım, daha doğrusu isteğim var. Bu Koredelisi’nin dediği gibi bir senaryo da olur, bir kitap da olur. Ama ardımda bir şey bırakmak istiyorum. Okumayı da yazmayı da sevdiğime göre, olay biraz popomu yerinden kaldırmaya bakıyor canlar. Ah bir de bu kadar tembel olmasam, aslında çalışkan olmayı da hayallerim arasına alabilirdim. Çalışkan insanlara hep özenmişimdir. Sanırım yazmak için bir daktiloyla dağ başında bir kulübeye kapanmam lazım ancak.

şepten spagetti yapmayı öğrenmek güzel olurdu^^

5. Kursa Gitmek

Yine genel oldu ama aslında istediğim boş vakitlerimi dolduracak ve kendimi geliştirmemi sağlayacak bir kursa gitmek. Bu kurs Korece kursu da olur, resim kursu da, yemek kursu da (özellikle pasta yapımıyla ilgili bir kursa hayır demem). Ama sanırım en çok isteyeceğim manga kursu olurdu, manga çizimiyle ilgili bir kurs bulsam o dakka yazılırdım inan olsun:P Aslında bu gerçekleşemeyecek bir hayal değil, yani olasılık yüksek. Ama benim üşengeçliğim, kursların pahalılığı ve zamansızlık/iş güç gibi faktörler birleşince bu bile hayal oluyor anacım.

Eh o zaman sıra yeni ebemizde. Sanırım ilk mimi olacak, bir de onun  hayallerini duyalım. Hikaru‘cum mimlendiiiin 🙂

15 comments on “Real Action, My Dream^^

  1. Ah gittiğim kursları özledim. Normal şartlar altında ölsem tanışmayacağım insanlarla tanışıp, bana kalsa kırk yıl beklesem yapamayacağım şeyleri kısa sürede becerdiğim süper mekanlar. Artık bir kursa gidebilecek miyim acaba, hüzünlendim yine

    • valla aynı hüznü ben de taşıyorum. bir de benim iş saat ve günlerim o kadar belirsiz ki, yazılsam da devam edemeyebilirim. çok kurs deneyimim yok ama aldıklarımdan da çok zevk aldım. insanın sevdiği bir şey için kendi isteğiyle eğitim alması güzel şey:)

  2. Ahaha bu başlığı başka bir blogda görünce direk ahaa Gumiho yazısı diye nası bir hevesle açtım 😀
    ahh ahh ne güzel dilekler bunlar, japonya ve italyaya benide götürrrrr 😀 İtalyadan fransaya, Japonyadanda koreye geçeriz böylece ikimizinde dileği yerine gelmiş olur nihaha 😀 (kendimide araya sıkıştırdığım için tebrik)

    • sıkıştır tabi dostum, koreyi zaten istiyorum, eh fransa da kötü olmaz. belki sen erasmusla gidersin, ben de seni ziyaret ederim.
      bu arada gumiho’yla ilgili yazma konusunda kararsızım, detaylı tanıtım/eleştiriyi sizlere bırakıp ben kurtlarımı dökmek için kısa bir şey yazabilirim:))

  3. kimbap’cım, aldım mim’ini ama değişik bişeyler yaptım ben: hayalleri iyice uçurdum, yazı fantastik bir senaryoya dönüştü! uygun mudur? senden ve koredelisi’nden de epeyce esinlendiğimi itiraf ediyorum… ama n’apalım, en güzel hayalleri kapmışsınız, bana da ancak fantazi yapmak düştü! ^^

    • tabi ki uygundur hikaru’cum. ayrıca esinlenme demeyelim, zevkler ortak olunca hayaller de benziyor. bizden önce de benzer şeyler yazanlar vardı zaten^^
      şimdi hemen bakayım hayallerine:))

  4. Bir de yengeç burcu olsaydınız ruh eşi falan olduğumuzu düşünecektim… XD ( hahaha bunu yazdığıma inanamıyorum ya…)

  5. heh iyi yengeç en güzel burçtur zaten yükselenin de olsa iyidir 😀 (anlamışsındır bir yengecim ben de övdüm hemen :P)

    ilk hayalinden bahsetmek isterim ben.. cesaretin var mı aşka demek istiyorm hemen 😛
    benim yok şahsen.. onca derdi çileyi kıskançlık hallerini çekemeyeceğim şimdi hiç
    acayip kıskanç bi yapım vardır da bıktığım

    ben koreye gitmek istemiştim bu mimde.. ama japonya ve italya da ilgimi çekmiyor değil tabi inşallah yapabiliriz hepsini

    şepten spagetti öğrenmek süpermiş ben de isterim 🙂

    • haklısın valla aşık olmak pek mantıklı(!) bir eylem değil. kıskançlık da kötü huy yahu, tatlı kıskançlıklar iyi de suyu çıkınca hem kıskanmak hem kıskanılmak çekilmez olur^^

      ben de umarım bir gün oraları görebiliriz.

Bir Cevap Yazın

