Biri Beni Çimdiklesin :D

Şimdüüük çoğunuz duymuştur Mary Stayed Out All Night projesini, ama duymayan varsa hemen hatırlatalım müjdeli haberi vermeden önce. Bahsettiğimiz manhwadan uyarlanan bir kdrama olacaktı. Ancak biz kore severleri aslı sevindiren tabi ki o şahane cast idi. Önce duyduk ki canımız ciğerimiz Jang Geun Seuk oynayacakmış. You’re Beautiful’u pek sevmesem de bu çocuğu sevmediğimi söyleyemem. Hele o cool, soğuk halleri, şahane mimikleri. Üstelik burda da bir müzisyeni canlandırıyor, hem de bu kez rocker! Gerçi manhwada karakter metalci ama tür yumuşatılacakmış duyduğuma göre, olsun! Kendisini yine müzikle ilgili bir dramada görecek olmamız kulislerde heyecan yarattı.

2. güzel haberse yakın zaman önce gelmişti. Geun-suk’un gönlünü kaptıracağı hatunumuz şahsi favorilerimden Moon Geun Young. Nerelerde mi izledik, ben diyim Love Me Not, siz deyin My Little Bride. Çok severim kendisini, 2 bebek yüzlü olarak da pek yakıştırdım.

Peki gelelim müjdemize. Dizi kadrosuyla ilgili oha dedirten son gelişme ise bu aşk üçgeninin 3. parçasının Kim Jae Wook olacağı!!! İsimlerle arası iyi olmayanlar için kendisi Coffee Prince’teki ünlü wafflecı çocuk, Antique Bakery’de patronuna aşık gay pastacı^^ ve son olarak -kendisini en beğendiğim rol ayrıca- Bad Guy’da Tae Sung rollerini oynamıştır. Heyecandan ölmek üzereyim. Dizinin başlangıç tarihi 8 Kasım. Nasıl bekliciiim aneyyy, diye ağıtlar yakıyorum artık. Sungkyunkwan Scandal bitince onun yerini alacakmış.

Manhwa’nın konusu kısaca şöyle, Mae Ri (MGY) ilişki açısından deneyimsiz biridir, en sonunda sert ve kaba biri olan Moo Kyul (JGS) ile tanışır ve çıkmaya başlar. Ancak ilişkileri kusursuz erkeğin yani Jung In’in (KJW) ortaya çıkışıyla sarsılır. Eğlenceli olacak gibi, JGS yine sert bir rolde, ama bu kez KJW’u iyi çocuk olarak izliycez. Delicesine bir merakla bekliyorum 😀

Bu arada manhwaka aynı zamanda Full House manhwasını da yazmış/çizmiştir. Senaristi ise Goong’tan tanıdığımıza göre beklentilerimizi yüksek tutabiliriz.

18 comments on “Biri Beni Çimdiklesin :D

  1. @ la fea
    heheh aynen katılıyorum, jae wook kaç yaşında olursa olsun adayım. gerçi jae wook 82li değil miydi, yine olgun çoğuna göre hehe kurtarır:))

    @ hikaru
    yaz bunu tabi ki de. heyecanla bekliyoruz. kasım ayını sevmem normalde ama hiç bu kadar iple çekmemiştim.

  2. Çingu şuan bu yazıyı evde kardeşimin pc’sini kaçırmış kendimi banyoya kilitlemiş olarak yazıyorum. Saçmalarsam eğer birincisi bu yazı ile yüreğime Jae Wook’in inmesi ikincisi acelem olması 😀
    Çingu!!!! Yüreğime indirdin insan yavaş yavaş söyler. Jae wook’a olan sevgimi, hayranlığımı çok iyi gizlerim 😀 Ancak şuan açıklamak istiyorum Adını google amcaya yazıp fotoğraflarını indirdiğim ilk aktördür 😀 Kocaman bir klasörü var. Böyle bir rol için çok uzun zaman bekledim 🙂 Bir kızın peşinden koşacak, iyi adam olacak daha ne olsun. Neyse cem fark etti pc’sini çaldığımı 😀 Ben kaçıyorum…
    Ahhhhh çok heycanlandım !!!!

    • haha neden saklıyorsun jae wook aşkını, haykırsana benim gibi dünyaya 😀
      geçenlerde ben de diyordum, la fea’nın blogda sanırım, şahsi klasörü olanlar benim için bir üst level’a atlamıştır diye. jae wook ilk olmasa da onlardan biri, hele wallpaper olduysa tamam. jae wook bu level’ı da atladı.
      ben de çok heyecanlıyım valla çingu, kasım binlerce ışık yılı uzakta gibi 😀 😀

      not:kardeşine de söyle, böyle hassas mevzularda azcık ayrılıversin bilgisayarından. ayrıca sen bir ara ona yollamamış mıydın kendininkini, valla söke söke alırdım elinden 😛

  3. Dizide hem Jang Geun Seuk hemde Kim Jae Wook oynayacak iki lezzet bir arada, insan daha ne ister 😀 Listeme bir dizi daha girdi, dört gözle beklicem umarım beklentileri karşılarrrr;)

  4. şimdi dizi müptelası bir insan bunu nasıl bekler sorarım size??

    allahım resmen kasım binlerce ışık yılı uzakta gibi. filmden haberim vardı merakla beklemedeydim ama Kim Jae Wook da eklenince kadroya yeme de yanında yatlık bir dizi olmaya başladılar. konusu monusu olmasa da olur, bu üçünü bir araya getirdiler ya artık bir şey istemem. türk dizileri gibi 33 sezonluk da olabilir walla:)

    neyse bu postun giderek diziye aşkını ilan etme amacı güttüğünü düşünenler olmadan kesiyorum.

    • haklısın dark’cım, geçen dizinin resmi fotolarına baktım da o ne güzellik, kız olmaktan utandım^^ sanırım bu dizi beni bolca bunalıma sürükleyecek 😀

Bir Yanıt Bırakın

