Güney Kore vs. Japonya

TRT 3’te Güney Kore-Japonya maçı var, buralarda olup izlemek isteyen olursa diye haber bırakayım dedim.

30 küsurlu dakikalar itibariyle Japonya 2-1 önde.

Ben hatun futbol takımları olduğunu dakikalar sonra çözdüm bu arada, saçları kestin mi erkek kız aynı zaten, afedersin meme de yok:))

Tamam gece gece çıldırmayayım kimbap kaçar, anyong 😀

7 comments on “Güney Kore vs. Japonya

  1. ahahha ayy çok güldüm, vallahi haklısın kız erkek çok benzediği için bu erkek kılığına giren kız hikayeleri bolca var. Erkeklerde kzı kılığına falan girse olurdu yani 😛
    Gelde türkiyede yap bakalım öyle bi dizi 1674685 km öteden onun kız olduğunu anlarız. 🙂 Şevval Sam’ın müjdat bey diye bir dizisi vardı, hatta tahmin ettiğiniz gibi kısa sürdü 😀

  2. eymasar’ım amin canum 🙂

    astrea dostum, aynı şeyi hep ben de düşünmekteyim adamlar fiziken elverişli yapıcak bişey yok^^
    bizde de dediğin gibi deniyolar ama hatunlar fazla kılsız kalıyor bir de bazı yerlerini kapamaları daha zor, erkekler zaten hatun kılığına girince dönme gibi bişey çıkıyor ortaya, evlerden ırak 😀

  3. Dişi maradona haberi ne yapıldı yahu!
    Bu arada maçın sonucundan haberim yok benim.
    Yalnız kız adı neydi yohamaya mı ne (tamamen attım :D) deli bir şekilde oynuyor. Helal olsun dedim valla dedim 😀

    • canım yazıcaktım sonucu, kalmış. maç o gün sabaha kadar sürdü heralde^^ kore sonradan eşitledi 3-3 oldu, ardından uzatmalara gitti maç ama orda da bişey değişmeyince penaltılara kaldı.
      penaltılarda güney kore aldı maçı.

      bir de sonradan öğrenmiştim, 17 yaş altı bayan dünya kupası gibi bir şeydi 😀

Bir Cevap Yazın

