Mary Stayed Out All Night

Beklenir ki bu dizi, bu resmi ilk yazıma da ekledim ama görmeyen olursa diye ayrı olarak ekliyorum, çünkü çok şekerler. Bir de Moon’dan memnun olmayıp, “Iyyk nerden bulmuşlar bu kızı, oppama yakışmeyoor” diyenleri anlayamadım, Moon’un çok daha köklü bir oyunculuk kariyeri var, çok çeşitli rollerde oynadı bugüne dek. Bence asıl Jang onun yanında sırıtır mı diye korkun! Ayrıca çok da sevimli ve güzel bir kız. (Az daha bekleyin aşkımı haykırcam :P) Dağılın şimdi 😛

Not:Bu arada orijinal resim mi bilemedim, artık o kadar iyi montajlıyorlar ki ayıramıyorum ama drama wiki’de olduğuna göre orijinal olmalı. Bu durumda teaser neyin de yavaştan çıkar artık.

12 comments on “Mary Stayed Out All Night

    • evet zoraki prensi bitirebilene rastlamadım şu ana dek^^ düşlerimin prensi saray ortamından sıkıcılaşsa da bazen, başrol çiftinin şekerliği yetiyor.
      bir de coffee prince çok daha fazla sevilir, görünüşüne aldanma,samimiyeti ve doğallığıyla açık ara öndedir 😀
      hadi bakalım o zaman iyi seyirler sana 🙂

  1. Çingu katılıyorum sana. Bence de yakışmayan biri varsa o da kızın yanındaki olur 😀 Sunbae olacak biridir kendisi 😀
    Neyse bence bu orjinal değil ya. Kesin bilmiyorum içime öyle doğdu 😀

    • ne demek asıl yakışmayan kızın yanındaki olur? jang çıkış yapalı 20 sene oldu. JKS 92de, moon 2000’de çıkış yaptı. kim kimin sunbaesiymiş peh

      not: moon geun’u da severim bi düşmanlığım yok

  2. ya orijinal posterin bu olmamasını umuyorum.. geçenlerde bende rastladım d-wiki’de ama görmezden geldim kendisini.. basit bir poster olmuş derim buysa eğer.. ama sanki geun suk’un bu fotoğrafını daha öncelerden görmüş gibi hissediyorum o yüzden montaj diye varsayıyorum.. amaan bilmiyorum ki yaa kafam karıştı..

  3. bence de orjinal değil bu canım zira orjinal olsa dramabeans falan kesin koyar çok yakından takip ediyorlar bu projeyi.bence hanımefendi yakışmış sevdiğim bir oyuncu zaten bekleyelim görelim önyargılı olmayalım 😀

  4. canlar hepinizi aydınlatıyorum, bu orijinal değil 😀 aslında resmi koyduğum gün çözdüm ama ikisi bir arada diye, hazır yapılmışken kaldırmadım^^
    moon’u bu kılıkla bir video, reklam gibi bir yerde gördüm ordan çıkardım. nilü gibi jang’ın bu hali bana da tanıdık gelmişti, ondan orijinal değil gibi düşünmüştüm.

    yakında resmi olanlar çıkınca değiştirmeye karar verdim 😀 yakışıyorlar ama umarım bu kadar gaza gelmişken yayınlanınca hayal kırıklığına uğramayız.

    • valla ben de kadroyu sevmiştim, özellikle kim jae wook ve moon için izlesem de yarım kaldı bitiremedim.
      manhwasını ben de bulamamıştım o zaman, lisanslı olduğundan bulunmuyor nette ne yazık ki:)

  5. mary dizisini izledim çok sevdiğim iki oyuncu bir dizide olurda ben nasıl izlemem. evet bencede moon güzel seviyorum bütün film ve dizilerini izlemeye çalışıyorum çokta başarılı.ünlü olduktan sonra eğitimini bırakmamış üniversiteye devam etmiş nadir oyunculardan.jang geun seok bırakmış liseden sonra. ama yinede ikisinide çok seviyorum.ayrım yapamıyorum.yakıştırıyorum ikisini.

    zoraki prens çok gıcık olmuştu ya her ne kadar(goong,goong s) birbirinin devamı olmadığını bilerek başladıysam(genelde devam sanıp balmışlar bir kaç kişi sonra hayal kırıklığı) da sevmedim.

    ama ben bitirdim 20 bölüm izleyene kadar kaç kez ara verdim:( tam 3 kez ara verdim sırf sonu için izledim.bir 7. bölümde bir 11. bölümde ara verdikten sonra bitirdim çok şükür. bütün dizileri 3 bilemedin 4 günde bitiririm ama bu bir türlü bitmiyordu.

Bir Cevap Yazın

