İyi ki Doğmuş, Uzak Doğulu Olmuş :D

Bugün kuzucum Astrea’mın doğum günü. Uri Astrea kocaman bir kız oldu 😛 Ben de nacizane bir post yazıp, buradan da kutlamak istedim. İyi ki doğmuş, uzak doğuya gönül vermiş, biz de bu sayede tanışmışız. Canım arkadaşıma kocaman mutlu, sağlıklı, başarılı ve bol bol çekik gözlü bir ömür dilerim. Bir gün beraber uzak doğulara gitmek, daha bolca diziyi tartışmak, içmek gezmek ve dedikodu yapmak^^ dileğiyle 😀

Kocaman bir öpücük burdan  sana, en kısa zamanda görüşelim, sana elceğizlerimle pasta yapayım 🙂

Saengil Chulka Hamnida! Danjobi Omedeto!

4 comments on “İyi ki Doğmuş, Uzak Doğulu Olmuş :D

  1. İyi ki doğdu yahu bencede. Daha geçen blogunun doğuşunu kutlamıştık 😀 Ama merak ediyorum siparişlerin geldi mi Atrea? Dört gözle bekliyodun hani..
    Bir kere gördüm ama kanım hemen kaynadı sana. Az bekleyin zaten gelicem yanınıza 😛

  2. @kimbap
    Enemmm ben bunu yeni gördüm yaa, çok çok teşekkürler kuzum nası sevindim anlatamam, iyiki gönül vermişimde uzakdoğuya seni tanımışım, kocumannnn öpüyorumm kuzumm :))) Enemm pasta varsa ucunda hemen görüşelim ahahha :))
    Gumiho deyişiyle: neomu neomu neomu kamzahamnida :)))

    @mavi
    Çok çok teşekkürler canımm, siparişlerim doğum günüme yetişmedi kuzuu yaa, artık kendi kendime hediye aldım oda geçikmeli gelcek:)))
    Gel tabi gel canım, hatta dersler yoğunlaşmadan kop gel izmire:))

  3. @ mavi
    mavican bekleriz izmir’e valla, başımızın üstünde:)

    @astrea
    canım rica ederim, ne demek altı üstü iki kelime karaladım:)siparişlerimiz gelince 2.doğumgünün olcek. o zaman L şerefine bir de pasta keserük 😀

    • ehehe olsun kuzum düşünmen yeter :D, hatta facede paylaşrım postunu blogdaşım kimbapım bana post hazırlamış diye 🙂
      Vallahi onların şerefinede bir pasta kesilir bencede 😀

Bir Cevap Yazın

