Supernatural’a Caponcuklar El Atarsa…

**Supernatural manyakları koşuuun! Bu haberi yeni duydum hem çok şaşırdım, hem çok sevindim. Bizim caponcuklar bu hit diziye de el atmışlar, animesi yolda. Eh biz uzak doğucular için ayrı sevinç kaynağı zira 2si bir arada. Ben diziyi ara sıra yarım yamalak şeklinde izlesem de acayip heyecan yaptım. Yayın tarihi Şubat 2011 gibi görünmekte ve ilk trailer çıktı bile. Tabi dizinin sadık hayranları ne der bu işe bilemem ama ben sevindim şahsen. Buyrun trailer:

**Bir de ne zamandır duyurucam burdan unutuyorum Hakuouki‘nin 2. sezonu başladı, 2 bölüm yayınlandı. Bu animeye bir kaç kişiyi bulaştırmayı başarmıştım ilk yazımda, bu vesileyle tekrar tavsiye etmiş olayım, bir yandan da haberi olmayanlara mutlu haberi vereyim istedim 😀

9 comments on “Supernatural’a Caponcuklar El Atarsa…

  1. Ben çok ama çok sevindim. Tutkulu bir takipçi olarak aşırı meraklandım Neyse az bir zaman kalmış (bu kendimi avutma çabalarının sonucu bir cümle oldu 🙂 ) Haber için sağol çingucum günün en güzel haberlerinden 🙂

  2. Eneeemm benim için 2. haber süper haber, yepppaaaa 🙂
    Bende birkaç gün önce hatırladım acaba Hakuouki başlamışmıdır bir bakayım dedim ama öle unutmuşum bakmayı. Çok sevindim cancazım, üstüste izlerim ben şimdi onları süper olur. 🙂

    • evet dostum sana geçen msnde sölicektim çıkınca geldi aklıma^^ zaten yazarken aklıma sen geldin, dedim müjdeyi vermeliyim. efsane geri döndü, saito kun’umla kavuştum:D

  3. dean olmadan nasıl olur bilmiyorum ki hımm
    en çok onun için izliyorum desem yalan olmaz heralde 😛
    ama bunu da izlerim tabi ki anime dedin mi bitiyoruz ztn 😀

      • yok ya soğutmaz soğutsa da bi kere deani görür bağlanırım yine ahaha^^
        hem supernatural hem anime severim izliyim o zmn bekliyorz bakalım 🙂

  4. Supernatural manyağı biri olarak bu animeyi heyecanla bekliyodum:) ama hala izlemedim.okuduğum yorumlarda da dizisini seven uzak dursun demişler ondan ötürü biraz kararsızım bu anime hakkında :/
    cinnet

Bir Yanıt Bırakın

