Pasta- Çaylağın Oluruz Şepp^^


Herhalde 2-3 aydır yazıcam bu dizi hakkında, sonunda aldım laptopu önüme başladım yazmaya. Pek çok blogcu arkadaşım tanıtmıştı başta La Fea ardından Sermin bu diziye yer verdiler. Tanıtım ihtiyacınızı ordan karşılayın zira bu daha çok bir yorum yazısı olacak. Konuyu ise en kısa şöyle anlatabilirim, olay yeri bir İtalyan restoranının mutfağı, kahramazlarımız ise aksi mi aksi bir şef ve zavallı çırakları. Bunun yanında aşk meşk, iş güç ve ağız sulandıran leziz makarnalar. Öncelikle şiddetle tavsiye ederim. Altta maddeler halinde neleri sevip sevmediğim var dramayla ilgili buyrun okuyun.

*Şeeeeppp tabi ki, uzun zamandır bir drama “karakter”ine böyle aşık olmamıştım. Evet karakter diyorum ya ölürüm ben o aksi şefe, avazı çıktığı kadar bağırmalarına, çıraklarına verdiği cezalara, işkence aracı olarak kullandığı çubuklarına, sert görünüşünün altındaki yumuşacık adama vs. diye gider bu sebepler. Bu adam olmasa bu kadar beğenmezdim bu dramayı.

*Başrol çiftinin arasındaki şahane kimya da aşkı ele alan her türlü yapımda benim için hayati önem taşır^^ Aksi şefle, masum çırağı da bu kimyaya fazlasıyla sahipti. Çaylağımızın makarna şefi olma konusundaki azmi ve şefin de başlarda onu şef yapmama konusundaki azmi. Şefin canına okuması, çaylağınsa asla yılmaması. Zamanla şefin azarlarının da çaylak karşısında etkisiz kalışı, hatta en sonunda bu azarların da bir sevgi göstergesine dönmesi. “Seni ne kadar çok azarlarsam o kadar seviyorum demektir” diyordu şef, ahh ah 😀

* Evet burda da kızımıza aşık iyi yürekli, zengin, yakışıklı karakterimiz var ve tabi ki şefe aşık güzel, zengin, seksi hatun da mevcut. Fakat bu aşk dörtgeni alıştığımız Kdramalarda olduğu gibi sulandırılmaması, karakterlerin aşklarını “insanca” yaşaması alkışı hak ediyor. Entrikadan eser yoktu, yanlış anlamalar hele hiç yoktu. Ufak kıskançlıklar küçük tartışmalarla sonuçlanıyordu, karakterler aptal sebeplerden ayrı kalmıyordu.

*Yan karakterlerden en şirinleri ise sonradan gelen safoş çaylak ve kızımızın babasıydı. Çaylağa başta uyuzdum aslında (öğrendiği sırrı yumurtlayacak gibi duruyordu çünkü) ama sonra o dudaklarını büzüp ağladıkça ben de “Kıyamamm” der oldum.
Babaya gelirsek onun küçük dükkanında yorularak yemek yapışı, kızına karşı sert davransa da aslında onun için endişelenmesi, hele bu küçük adamla müstakbel damadının beraber sızışı^^

en sevimli üçlü^^

*Alex’in canlandırdığı Müdür de sevdiren sebeplerdendi. Ne kadar masumca ve zararsız bir aşk yaşadı, bunun yanında ne kadar iyi kalpli, düşünceli olduğunu anlatmaya sayfalar yetmez, ah biraz daha cesur olsaydı…

en sevimsiz üçlü

* Dizide 2 olumsuz yön buldum. İlk olarak burdaki çiftimiz oldukça erken açılıp, kavuştular ve sona kadar da ayrılmadan devam ettiler. Bu pek çok diziye göre uzun bir süreç, 20 bölüm olduğunu da düşünürsek bence fiziksel yakınlıklarını gösterme açısından zayıflardı. Yani evet birbirlerini sevdikleri ortada olsa da ben daha bir el ele gezme, sarılma görmeden rahat edemiyorum. Daha çok olabilirdi ama yine de bu dizinin kötü olduğunu göstermiyor tabi^^

*Iyyk o gereksiz 3 hatun şef. İtiraf ediyorum onların sahnelerini ileri sarmıştım. Hepsine ayrı gıcığım, bir de sonradan garson olan dolandırıcı eski müdür (süper tanım yaparım) Bu 4lü bence gereksizdi, yani banane o kızların açtığı dükkandan, şundan bundan. Zaten güya kızımızın arkadaşıydılar ama şefle beraber diye yapmadıklarını bırakmadılar, pislikler!!!

**Neyse o gıcık kızlara da nefretimi kusmanın da rahatlığıyla yazıma son veriyorum. Ama önce tekrar tekrar tavsiye ettiğimi söyleyeyim.

19 comments on “Pasta- Çaylağın Oluruz Şepp^^

  1. Sonunda geldi yazı 😀 Tekrar izleme isteği uyandırdı bende 😀 Şepp karakteri bir adama bu kadar mı yakışır? evet o kadar yakışır 😀 Bence cast yönetmenini ayakta alkışlamak lazım oyuncularla, canlandırdıkları karakterler cuk oturmuştu.
    Kesinlikle o 4lüye bende uyuzdum, ilk kovduğu anda dizide işleri bitmeliydi…

    Ve Alex ah Alex 😀 Romantik Prens lakabını sonuna kadar hak eden insan 😀 Ancak Honey de fena değildi.

    Analizler sonuna kadar doğru. Ellerine sağlık Çingucum. Sonunda yazmana çok sevindim 😀 At üzerinden tozlarını 😉

    • sağol çingucum, valla şu aralar yazmak zor geliyor ama bir gayret yazdım sonunda^^ ben de biraz daha sabredip tekrar izlicem, zaten sinir oldum bu dizinin olduğu cdlerim bozuldu, yarısını falan açmıyor, maalesef bir kısmını yine indirmem lazım:(
      ben başladım yine kendi dertlerimi anlatmaya, cast konusunda sonuna kadar katılıyorum, çok doğru seçimler yapılmış.
      alex ise dünya şekeriydi, çok üzülmüştüm ama ben ona 3 sene sabret sonra kal öylece ortada. ah kuzum^^

      • Yazıda demiştim ya Kim San’a bir üzüldüm bir üzüldüm ama anlatamam diye 😀 İşte o seneler içindi. İlk işe girdiği andan itibaren nasıl sessiz sakin sevdi. Darısı başımıza çingum ama biz fark edelim kaçırmayalım elimizden 😉

  2. @ sermin
    valla müdürüme hem üzüldüm hem kızdım ne diyim, 3 yıl yahu peygamber sabrı gerek^^
    ayrıca haklısın çingucum etrafa dikkatli bakmak gerek 😛

    @ mydestiny06
    lezzetli bir dizi, doğru tanım kesinlikle. tekrar izlemek gerek 😀

  3. Yazından sonra bir kaç bölüm atlayarak tekrar izledim de bak kaçırdığım bir replik varmış. Resmen içim cız etti. Alex diyorki ” Birazcıkta benimle ilgilensen. Karşılık beklemeden” (yüz ifadesi küçük emrahtan beter bir şekilde) Kızda “niye seninle karşılıksız ilgilenecekmişim ki?” gibi birşey dedi. Anam dedim nasılda kıydın adama!!!! 😀
    Bunuda seninle paylaşmak istedim :D:D

    • evet o diyaloğu çok iyi hatırlıyorum, benim aklımda kalanlardan olmuş nedense^^ hatta alex gayet süt dökmüş kedicik bakışıyla söylüyordu o cümleyi, kedi gibi ilgi bekleyişi çok şirindi. ne üzülmüştüm ben de:)hatırlattığın iyi oldu.

  4. şep şep şep şep^^
    Kimler demediki bu diziyi izle dizye helede şu şep şep diye ortada gezenler:D Ama hiç bişi beni ”Kız arkadaşım dokuz kuyruklu bir tilki”deki oğlan kadar ikna edemedi..Ne yalan söyleyeyim ordaki oppayı pastada şef olarak oynadığını duyunca ee izlemek şart oldu banada…
    Bu diziye ozun saçlı çocuk için başlamıştım ama ne yalan söyleyeyim dizi karakterlerini çok sevdim herşeyden önce klasik kore dizileri gibi değil. Herşey dozunda yaşanıyo, abartmadan seviyolar birbirlerini ve tabiki makarnalarrr baya püf nokta öğrendim:D
    Şu sınavlarımın bitmesini bekliyorum biterbitmez bu dizi hakkında yazı yazmak ve içimi dökmek istiyorum…Ahh bu sınavla ahhhhh:(

    • bu diziyi izledikten sonra şep diye dolanmayan kim var ki? olsun ikna eden ne olursa olsun sonunda izlemişsin ya çok sevindim. beni de en çok çeken şeylerden biri dizideki coffee prince havasıydı, onun gibi bu da klasik kdramalardan farklıydı, konunun gereksiz yere uzatılmaması ve karakterlerin abartılmaması en büyük artıları.
      eh o zaman sınavlarda kolay gelsin ve yazını bekliyoruz koredelisi^^

  5. ahh o nasıl bir adamdır, nası bi tatlılık, nası bi karizma. coffee prince’de de görüp beğenmiştim ama burda oyunculuğunu ve karizmasını daha iyi mi sergilemiş ne? aslında yeni başladım, 6. bölümdeyim. annem ve kardeşimle birlikte izliyoruz sonra canımız makarna turşu filan çekiyor 😀

    izlediğim kadarıyla tüm yorumlarına katılıyorum özellikle baş karakterler arasındaki kimya konusunda. ıyyy bir de o üç gıcık kız >.<

    • valla spagettiler için ayrı şepp için ayrı salya akıttım ben bu dramada^^ onun çaylağı olayım her türlü işkencesine tamam derim. cp’de de müthiş ama dediğin gibi burda hastası yapıyor adamı. hele bir süre sonra o sertliğin altında yatan şekerliği de bilince aşkım katmerlenmişti:)
      bakalım bitirince ne düşüneceksin içten. ama şep aşkı bakidir söliim, ben hala her spagetti yapışımda anarım kendisini:P

  6. @İçten
    eğer bu adamı beğendiysen birde Triple dizinde güzeldir. Diziyi bütün olarak çok ama çok sevmesemde içindeki karakterler ayrı ayrı izlenir ve zevk verir.

    Çingum bu arada yeni bir fenomen yaratıyoruz bence 😀

  7. valla sermin’im pasta’ya yakışır diyorum ben de, şaka maka ben izleyeli de baya olmuş hala şep diye ağlıyorsam vardır bir hikmeti. zaten senle voltranı oluşturunca izletemeyeceğimiz dizi yok^^

  8. yeeee şep harika bir diziydi tek kelimeyle.şepe bayıldım zaten.aslında itiraf etmeliyimki yazın gördüm bu diziyi.1. bölümde kim var kim yak diye baktım.oyuncuları beğenmeyip izlemedim(halt etmişim tabi ki)şepin en çok mimiklerini sevdim. ayrıca makarna delisi olarak canım sürekli makarna çekti,şimdi yapmaya gidiyorum:) 2 gün içinde 20 saat bıkmadan izledim.teşekkür ediyorum.

    • ben teşekkür ederim beğenmene sevindim, kim tak goo’nun tarzı biraz daha farklı ama o da hoş bir dizi. ben severek izlemiştim.
      şep’e aşık olmayan tanımıyorum ama dediğim kadar varmış dimi? ve ben de diziyi izlerken hep spagetti yemiştim çok lezzetli görünüyorlardı, canım çekiyordu^^
      tak goo’yu izlersen de yorumlarını beklerim. tak goo karakterini de severim ama büyümesi için biraz beklemek gerekiyor:D

  9. Geri bildirim: Hong Kardeşlerden The Greatest Love- Yeni Bağımlılığım « Kimbapsushi's Blog

Bir Cevap Yazın

