Ortaya Karışık

Bu da facebook albüm ismi gibi oldu ama başka ne başlık uyar bilemedim, çünkü bu yazıda jrock, kpop’tan örnekler sunup(!) bir de site tanıticim müsadenizle.

İlk olarak jrockla başlayalım bakalım. Miyavi hem imaj olarak hem de müzikal anlamda jrock aleminin en çatlaklarındandır, geçen kış bir videosunu paylaşmıştım. Şimdük geçen ay kendisi sahalara yeni single’la döndü, bana da paylaşmak düşer o halde. Bir de kendisinin hayatında bir yenilik daha var, 2. kızı doğmuş 1 hafta önce. Yesinler^^ Keşke İngilizceye bu kadar kasmayaydın datlum ama yine de beğendim Torture’ı. Ama kendisinin akustik ve klasik gitarla yaptıklarını görmeniz lazım, o yüzden Selfish Love dönemi hala favorim.

Geldik kpopa, aslında daha ziyade R&B yada rap bile diyebiliriz. G-Dragon olur kendileri. Normalde rap veya r&b dinleyen biri değilim, şarkıya göre karar veririm, takip etmem ama bu video da şarkı da hoşuma gitti, elektrik aldım^^

Eh sitemizi de tanıtalım o halde. Bir süre önce keşfettim o zamandan beri düzenli olarak bakıyorum. Daha önce Japonya’ya gitmeyi istememin en önemli nedenleri arasında modayı göstermiştim. Mümkünse cosplay’cileri yakından görmek, Harajuku’da önüme gelenin fotosunu çekmek istiyorum. Bu site de işte tam benim gibilerin ağzına layık. Japon sokak modası! Tabi Türkiye’de bunları giymeniz söz konusu olamaz ama amaç gözümüz gönlümüz açılsın. Buyrunbir kaç foto ve linki:

http://www.japanesestreets.com/

13 comments on “Ortaya Karışık

  1. evet ben de bayılıyorum, ilk bulduğumda saatlerimi harcadım diyebilirim. bir de resme tıklayınca başka ayrıntılara da giriyor bilmem baktın mı, yani o kişinin cep teline kadar çekmişler diyim^^
    valla ne kastettin bilmiyorum ama ben beğendim kızların tarzını, tabi tek tek incelemek lazım ama giyim konusunda cesur olan insanları hep takdir etmişimdir 😛

  2. Amaniiiin, bu ne hoş siteymiş böyle! Sizin gibi aynen ben de fotolara bakarken bilgisayar başında saatler harcayabilirim ^^ Ayrıca hep özlemimdi ya, şimdi daha da gidesim geldi Japonya’ya, ben de böyle deli dolu kıyafetler tasarlayıp sokaklarda salına salına gezmek istiyorum! Eh, Türkiye’de yapsak adama deli derler, en iyisi Japonya’ya gidip hevesimizi almak 😛

    • haklısın özellikle cosplay türündekileri giymek zor hikaru. işte bu yüzden japonya benim kore’den önceki planımdır, daha renkli buluyorum çünkü. umarım gider de salınırız bir gün hikarucum^^

  3. Çingu ben en altta koyduğun fotodaki şahıs gibi giyiniyorum 😀 Birde Fötr takıyorum.Bir zamanlar giyinişime annemler çok karışırdı aslında daha çok annem 🙂 Şimdi birşey demiyor. Çünkü ben ne bulursam o an onu geçiririm üstüme sonucunda da böyle şeyler çıkar 🙂 Diğerlerinide kendi memleketimde Gazi Paşada Emoların olduğu yerlerde gururla giyersin 😀 İstanbulda da taksime çok uygun 😀 Ben Japonya ya gitmeliyim 😛

    Yalnız o kadar zayıflar ki “Osman”a eskiden atkı takardık şapka takardık tişört giydirirdik aynı onun gibi duruyorlar.

    MIYAVI – Toryure parçasına bayıldım. En başta hatun sandım 😀 Normaldir… Eskisi gibi böyle parçaları dinleyemiyorum şimdi başım ağrıyor bir tanesinden sonra ama güzel 😉

    • evet sondaki yurdumda en giyilesi olan çingum. ben de öyleydim bir aralar ama çalışmaya başlayınca topuklulara öyle bir alıştım ki bambaşka biri oldum çıktım. yılların birikimi tonlarca converse’ime dokunamıyorum, en çok da garip ojelerimi süremediğim için dertliyim. gerçi alıştım da bu tarza da:P

      miyavi genelde kız sanılır önce, ama 2 kız babasıdır yanlış olmasın^^ çok da manyaktır, en çok da o hallerini seviyorum. özellikle miyaviuta albümünü severim kendisinin. ayrıca başının şişmesi için erken yahu daha, ben hergün kulaklarım çatlayana kadar müzik dinlemezsem o günü yaşanmamış sayarım diye de abartayım bari^^

      • Yahu karı-koca ikiside çok güzel bunların 🙂 Biraz araştırayım dedimde bir sitede çocuklarına verdikleri isimlerin anlamı yazıyordu çok hoşuma gitti. İlk kızının adının anlamı The Reason of Love ikinci kızının adının anlamı The Reason of Hope güzel isimler 😉 Bebişin fotolarıda çok tatlı. Ailecek güzeller maşallah 🙂
        Yahu bende öyle kulaklarım çatlayana kadar dinliyorumda eskisi gibi ne dumtıs dumtıs katlanır durumda ne bu tarz ama arada iyi oluyor bu parçalar 😉

        Topukluda giyiyorum canım tabiki yerine göre. Ancak günlük yaşantımda rahat giyinmeye düşkünüm. Ojelerimdende asla vazgeçmem, mavi, yeşil, turuncu ruh halime göre 😀

  4. Site süpermiş yahu, çok beğendim. Bak bunları biraz daha normalleştirerek Türkiye’de de giyebiliriz. 😉
    POsttaki ilk foto hımm gayet normalmiş diye bakarken gözüm birden ayakkabılar takıldı hoşmuş:P

  5. @ sermin
    evet eşi de ünlüydü zaten, ilk kızının adı airi’ydi, 2. daha yeni açıklanmış, doğum haberini alınca (miyavi aradı dermişim) bakmıştım ama daha açıklanmamıştı. miyavi manyaktır bir de, sahnede erkek kız demez öpücük yağmuruna tutar mesela, super junior’dan heechul hesabı^^

    arada ojelerimi sürüyorum ben de ama dersim varsa en azından usturuplu olmaya çalışıyorum:D

    @ astrea
    evet dostum ilk giysi şaşırtmaca deyu koydum zati. giyeriz canım niye giymeyelim, arada alsancakta buna yakın tipler oluyor, karışırız aralarına:P misal bugün zombi günüydü, cadılar bayramı niyetine, gerçi kaç kişi dolandı öyle bilemicim.
    kuzu biz de senle cosplay mi yapsak, izmirin buna ihtiyacı var 😀

  6. Evet Tokyo, bu tür moda akımları açısından biraz daha önde giden bir yer. Henüz Tokyo’ya gidip canlı canlı görmedim, fakat Beijing ve Seoul’e gittim (ama gelecek yaz Tokyo’ya da gidip üçlemeyi tamamlamayı planlıyorum). Yine de bu tür renkli giysilerle Seoul’de de karşılaşabileceğiniz bir yer söyleyebilirim. Hava karardıktan sonra Cheonggye Stream (청계천로)’de 노래방(noraebang-karaoke)’ların olduğu ara sokaklara girerseniz renkli gençlikle karşılaşabilirisiniz. Beijing’de ise metroda bile karşılaşmanız mümkün (aslında Seoul’de de öyle, ancak Beijing’e tam yaz ortasında gittiğimden sanırım biraz daha renkliydi). İlk kez Beijing metrosuna bindiğimde ‘dünya ne kadar güzel bir yer, yaşamak ne kadar güzel bir şey’ diye düşünmüştüm.

    Bu arada 김밥수시, bloğun güzelmiş.

    • arigato 희망, ismimin kanji yazılışını da öğrenmiş oldum sayende^^
      ben de yazın tokyo’ya gitmeyi düşünüyorum umarım başarırım. seoul’le ilgili dediklerini aklımda tuticiim, demek orda da varmış öyle bir yer. pekinden önce hong kong hayalim var ama orayı da görmek istedim sen bunu deyince. ne mutlu sana yazın planın gerçekleşirse uzak doğunun “baba” şehirlerini görmüş olacaksın.
      her zaman beklerim bloguma:)

  7. Tokyo’da ilk gittiğim yer Harajiku’ydu evet bunlar gibi pek çok tipin rahat rahat gezip kendini ifade ettiği güzel ve farklı bir yerdi.benim en ilginç bulduklarım sarışın bronzlaşıp zenci kıvamına gelmiş kızlı erkekli Japonlardı en beğendiklerim de maid tipleriydi.siteye de hemen bakıcam ellerine sağlık canım.

  8. Geri bildirim: Kpop Nedir, Ne değildir? « Kimbapsushi's Blog

Bir Yanıt Bırakın

