Sungkyunkwan Scandal- Tarihi F4 da Başka Oluyor^^

Son zamanların gözde dizisi, biliyorum bu diziyle ilgili yazı okumaktan bıktınız,usandınız. Blogcular olarak Astrea’nın öncülüğünde sırayla izledik, sinerji yarattık, kah güldük kah ağladık. Benim de hislerimi kusmaya ihtiyacım vardı, aldım sazı elime.

Dizi Joseon döneminde geçiyor. O dönem kadınların okuması yasak. Ancak Kim Yoon Hee (yada dizide daha çok duyacağınız adıyla Yoon Shik) kendini erkek kılığında Sungkyunkwan Üniversite’sine girmiş buluyor. Babasını kaybetmiş ve erkek kardeşi de hasta olduğundan evin yükü omzunda ve bu yüzden zaten erkek kılığında orda burda çalışıyor. Bu kılıkla okula girişi ve aslında esas oğlanımız Lee Sun Joon’un etkisiyle oluyor. İşte o okulda başına gelenler ana hikayemiz. F4’un diğer elemanlarından da bahsedelim; cool ötesi, seksi şahsiyet Geol Oh ve lüks düşkünü, çapkın elemanımız Yeorim’i de unutmamak gerek. (ki ben bu ikiliyi hayatta unutmam) Şimdi buyrunuz maddelerle Sungkyunkwan Scandal! (Bu kısım diziyi henüz izlemeyenlere tavsiye edilmez)

* Dizinin Taşı: İlk bu maddeyle başlıyorum çünkü diziyi duyunca ilk aklıma gelen şey o oluyor. Tarihi F4’dan bahsediyoruz hanımlar, canlanın kımıldayın. İşte bu 4 yakışıklının (tamam biri yakışıklı değil güzel) içinde benim için ayrı bir güzel olan, salyamı akıtan, burnumu kanatan, kyaaa nidalarıyla evde 4 dönmeme neden olan kişi, Antique Bakery’den sonra hayli “serpilen” Yoo Ah In oldu. Dizideki adları ise Moon Jae Shin yada Geol Oh. En anlamadığım kısım ise dizi boyunca, bu adamın çıktığı “istisnasız” her sahnede dudaklarına kilitlenmem oldu. İçimdeki hentaiyi dışarı çıkardı, bölümlerce izlesem de hala adamın dudaklarına baktım, tamam dudaklar bakılmıycak gibi değil de insanın gözü alışmaz mı birazcık. Yok anam bitene kadar gayet bilinçsiz bir şekilde dudaklarını kestim adamın. Yalnız değilim dimi?

Neyse karakterine de bayıldım tabi. Yoon Shik’i koruyup kollaması, herkese kafa tutması, cesareti ve dünya umrunda değil gibi gözükse de aslında prensiplerine çok bağlı olması diye sonsuzluğa uzanan nedenler sunabilirim.

*Dizinin Sempatiği: Yeorim! Ah o ne şekerliktir. Yeorim başta “evil” güçlerin yanında gibi görünse de zamanla, biz nasıl olduğunu anlamadan iyi tarafa geçiyor. Kendisi ve Geol Oh arasında oldukça hatta extra light bir shounen ai durum var. Bence Yeorim’in hisleri daha net ifade edilseymiş, tadından yenmezmiş. Normalde kimseyi sallamadığı halde Geol Oh için girdiği riskler ve ona verdiği değeri görünce emin oldum. Belki de ömründe bağlı olduğu, dostu olarak gördüğü tek kişi Geol Oh idi. Zaten ona karşı hislerine de hak vermemem elde değil^^ Bunun dışında sorunları tereyağından kıl çeker gibi çözüşüne de ayrı hastayım.

* Başroldeki elemana pek ısınamadım, ne yalan söliyim. Çok soğuktu ve rol yeteneği – öhöm şey nasıl desem sadece sert bakışlar atmaktan ibaretti. Gerçekte gayet şeker biri (kankam olur), sanırım kamera önünde biraz daha rahat hissetmesi gerek. Ama yine de felaket değildi, söylemek istediğim başrolü de sevsem de yan roller onu bastırdı. Yoksa Sun Joon’un kıskançlıklarını, Yoon Shik’e dokunmak için çırpınışlarını nasıl unuturum, çok şekerdi.

* Hatunu ise pek sevdim. My Chan’dan sonra ilk kez erkek kılığında bir kıza bu kadar kanım ısındı. Karakterliydi, zekiydi, yetenekliydi. Yani klasik angut drama kızlarından değildi, diğer blogcu arkadaşlarımın da değindiği gibi. Ama bir yönden salaktı onun yerinde olsam, tereddütsüz Geol Oh’u seçerdim^^

* Oyunculara değindik, genç ama sağlam bir kadroydu. Yan karakterlerden Chosun, kötü eleman, Yoon Shik’in ilk kankaları falan gayet iyiydi, açıkçası beni sinirden delirten bir karakter yada niye seçildi diye dövündüğüm bir oyuncu yoktu. Sadece Sun Joon’a sarkan hatunu tutmadım pek, Worlds Within’de de sevmezdim. Hep ciciş kız rolleri^^

* Biraz da konuya girelim, öncelikle itiraf edeyim ilk 10 bölümde severek izlesem de çok “über” gelmedi bana. Son 10 bölümde diziye daha çok bağlandım. Çok orijinal bir hikaye değil, hikayenin işlenişi de pek özgün sayılmaz. Ama farklı klişeleri bir araya getirerek kendine özgü bir tarz yakalamayı başarmış. Yani erkek kılığında kız klişesini yüzyıllar önce geçen bir hikayeye katmış, üstelik mekanımız da bir üniversite olmuş. Tüm bunlar birleşince de çok keyifli bir drama çıkmış meydane.

* Baş karakterlerin uyumunu beğendim, bu da diziye bağlanmamda ayrı bir etkendi. Bazı dizileri izlerken mesela sanki o oyuncular gerçekte pek iyi anlaşamıyor gibi garip bir hisse kapılırım, burda ondan eser yoktu.

*Müzikler, çekimler gayet güzeldi, Konfüçyüs alıntılandığında yada bir atasözü söylendiğinde ekranda harflerin belirmesini de ayrı tuttum.

Kısacası her şeyden bir tutam içeren, içine bir de sevgi katan^^ çok eğlenceli bir dizi. Bence bu yılın en iyilerinden. Diğer blogdaşlarım gibi ben de kesinlikle tavsiye ederim.

Altta setten görüntüler var:D Biraz çok oldu ama çok azını eleyebildim valla, çok güzellerdi:))

 

Joong ki(Yeorim) ve ekipten bir kaç kişi bir oyunda kaybedince bu cezayı almış^^

50 comments on “Sungkyunkwan Scandal- Tarihi F4 da Başka Oluyor^^

  1. Efendim dudak konusunda sendenim. Tam öpülesi dudaklar ne diyeyim yani. Bende senin gibi ikinci izleyişim ile Geol Oh dedim.(Öncesi arada kamıştım 😉 yeorim mi o mu diye) Başkası yalan bana versinler onu. Ben severim koklarım (Uçuyorum bir sn yere inmem lazım)

    Biliyor musun babam daha ilk bakışta Yeorim’in ne tarafta olduğunu anladı. Hatta en başta dediki bu çocuk kızdan erkek olarak hoşlanıyor. Onun kız olduğunu bilmiyor falan dedi. sonra yok yok bu geol oh’a yazıyor dedi. Baba hastanım yani 😀

    Şimdi bana burda aşkımı yaadettiriyorsun. ancak şöyle birşeyde var ki ben o çocuğun dudaklarını her gördüğümde dudak nemlendiricisini kapıp sürme isteği uyandı 😀 Öyle yani şimdi burda sabahkara kadar Yoo Ah In anlatırım beni engellmek zorunda kalırsın 😉

    • ben daha ilk sahnesinden beri bir ona baktım, her sahnede onu aradım, o ağacın altında bekledim 😛

      valla şaka bir yana geol oh başkaydı, ama baban da bendenmiş, ben de yeorim meydana çıkar çıkmaz öyle bir şeyler hissettim. bir de uzak doğu halkı boys love durumlarını sevdiğinden mantıken de olabileceğini düşündüm. ah canım yeorim’cim, madem aşığı olamıyorum dostu olurum mantığıyla hep destek oldu benim asi adamıma^^

      valla çingum sabahlara kadar yoo ah in konuşmak hiç sorun değil, geçenlerde astrea’yla görüştüğümüzde bolca şişirdim kafasını, dün de bunusevdim’in. ama napim şimdi adam da hayran olunmıcak gibi değildi^^

      • Ben bu diziyi izlemeye karar verdiğim dönemde Song Joong Ki manyaklığım vardı üstümde ondan ilk gözlerim hep onu aradı 😉 Ancak dizi ilerleyipte bizim asi oğlan iyice ön plana çıkar oldu bende benden oldum yani :D:D

        Yan yana olsak varya o zaman kafamızın üstünde sürekli kalpler falan uçuşacak yüzlerimiz çiçeklerden örülmüş çerçevelerin arasında olacak demektir. Ha olanda astrea’ya olacak o da ayrı 😀

        Geçen kulaklarını takmıştım. Allahım kepçe olmak bir insana bu kadar mı yakışır diye. Sonra yamuk burnuna kaydı aklım. o Ne tatlılıktır dedim. Sonunda anladım ki sapıtma sınırını bir kaç metre geçmişim gümrük memurlarınca sınır dışı edildim :D:D

        Bu gidişle ben bu gece yine rüyamda balon satan Jung Woo Sung görürüm 😀

        Hey maşallah. Cidden sıyırma noktasındayım galiba 😀

  2. hahaha boşver arada sıyırmak iyidir, ben de her izlediğim dizide birini beğenirim mutlaka. misal bundan önce tamaki diye dolanıyordum^^ ama arada daha vurucu bir darbe indirenler çıkıyor, yoo ah in onlardan oldu. oysa ki ben hayatta 30 yaş altı beğenmez idim^^

    geçen astrea’yla nette fotolarına bakarken, az işkence yapmadım aynı senin gibi “amanın burda kepçe ne şeker” vb. ifadelerle fangirllüğün dibine vurdum, dibi gördüm yani 😀

    o halde ben de rüyamda elma şekeriyle yanıma yaklaşan yoo ah in’i göreyim 😛

    • Ya elma şekeri satan yoo Ah In yine iyi. Benim adamla alakam yok yani Alex’i görsem anlarım, Nam Gil’i görsem anlarım ama Jung Woo sung ne alaka yani 🙂 Üstelik Balon satıyor pehh 😀

      Aynen bende senin gibi 30 yaş altı zor kurtarmıyordu ancak şu iki insan istisna oluverdiler 😀

      Sonumuz hayrola 😀

      • haklısın demek ki bilinçaltına işlemiş adam, atsan atamazsın satsan satamazsın^^
        ama jung şahanedir ya, benim listemde kalıcı yeri olanlardan. hele ki daisy hallerine biterim 😛 rüyana talibim 🙂

        scandal biraz you’re beautiful’u da andırıyordu bence, onun çok daha güzelleşmiş hali tabi. you’re beautiful’da hemen hemen aynı yaşlarda oyuncular olmasına karşın kardeşim gibi görmüştüm, burda niye kaptırdım anlamadım.

        çinguuuu şimdi ne izlesem ki(takip ettiklerim var ama maymun iştahım sağolsun), şu etkiyi atsam üzerimden acaba strongest chun chu’yu mu izlesem 😛

  3. Vallahi ben farklı bir tarza yöneleceğim galiba “Dae Mul-Big Fish” dizisi var ya ona mı başlasam diyorum(Gerçi 3 bölüm türkçeye çevrildi daha erken). Ancak çok feci kararsızım ne izleyeceğim konusunda. Hatta sen bulursan banada haber eyle hep beraber izleyelim 😀 City Hall da güzele benziyor Kim Sun Ah var romantik-komedi kraliçesi 😀 toplam 20 bölüm 12 bölüm çevrilmiş ne dersin 😀

    • city hall uzun zamandır aklımda ama ben hepsi çevrildi sanıyordum, dae mul benim de ilgimi çekmişti ama konusu ağır gibi, sanki eğlenceli şeyler izleyesim var^^
      bir yandan mary’i izliyorum zaten bu arada tavsiye ederim, klişe ama güzel zaten oyuncuları sevdiğim için gayet severek de izlemekteyim:)
      city halla olabilir aslında ama biz araştırmalara devam edelim çingu, olmadı eskilerden izlemediğimiz bişey buluruk^^

      • Çingu buldum buldum! 😀 Nuguseyo? 2008 Eğlenceli birşeye benziyor 😀 Hem içinde Yun Gye Sang var 😀 Konusuda ilginç; Ölen baba yaşarken kızı için yapamadıklarını öldükten sonra uyuz bir adamın(Ki biz o uyuzların sonradan nasıl olduğunu iyi biliriz) bedenini 49 gün, günde 3 saat kullanarak gerçekleştiriyor. e tabi kız da kendisine bir iyi bir kötü davranan adamı anlamaya çalışıyor ki bu arada bir aşk doğuyor.
        Çok saçma anlattım ama fena birşeye benzemiyor indirmeye başladım bakalım beğenecek miyim?
        City Hall da yok ya yeni başlamışlar çevirmeye ben ing izlemeye başlamıştım aslında ilk iki bölümü baktım ing izlencek türden değil bekleyeyim dedim yine bekliyorum işte 😀 Dae Mul de ağır ama bence güzel bir dizi 😉
        Mary’ye daha başlamadım fazla klişe geldi bana dayanabilir miyim sence? Yani Kim Jae Wook için değecek kadar mı klişelik yoksa onu bile silebilme düzeyine yaklaşır mı :D:D

  4. bahsettiğin diziye rastlamıştım geçenlerde, nerde diye düşünürken nilü’nün yazdığı geldi aklıma^^
    dediğin oyuncuyu tanımıyorum ama konu hoş gibi yine de evet işte budur dedirtmedi bana, yine de denemekten zarar gelmez sanırım^^
    mary’i sevdim ben, evet klişe yani çok klişe ama you’re beautiful’da kızı sevmediğim için klişeler baymıştı, burda oyuncuları sevince çekilir hale geliyor. ben keyif alıyorum izlerken ama yine de karar senin. ilk bölümü deneyebilirsin istersen^^

  5. Tamam kuzularım alcam size Geol Oh, ithal etcem ben:P (ama nasıl paylaşırsınız, ikiye mi bölersiniz, 10 mı çarparsınız bilmem:P )
    Bu arada dudak konusunda yalnız degilsin sensei benimde dikattimi çekmişti. (nasıl cekmezki, çekmemesi imkansız) Seninle bol bol kulaklarını çınlatmıştıkk çocukcağazın;)
    Burdaki kamera arkası resimlerde süpermiş, hele şu cezaya bayıldım, bayıldım:D

  6. @ sermin
    hadi ya üzülürüm ben ama:(( gerçi cp’yi tekrar tekrar izleyebildiğime göre sorun olmayabilir(yine çelişkili beyanlar vermekteyim)
    bir de sen başladın o zaman, nası gidiyo??

    @ astrea
    ahh be arkadaşına şu iyiliği yapsana, ithal etsene^^ ben kaparım valla çingu mingu dinlemem ahahah
    kamera arkasına bayıldım ben de, zavallı joong ki^^

  7. @kimbap, astrea: ahahaha, +18 grubu burda toplanıyo dediler, koştum geldim 😀 😀 birileri geol oh’un dudakları mı dedi??? valla bir içim su, yeme de yanında yat, tam öpülesi, vs vs. ayrıca ben o dudakları kim hyun joong’un dudaklarına da benzettim biraz. neyse, güzel dudaklardı sonuç itibariyle (ay ne çok dudak dedim ben??)

    ama benim favorim (daha önce de yaklaşık 5329 blogda da belirttiğim üzre) Yeorim’di. Çok şekerdi yav… Yaramaz, oyuncu bıdık 😀 Hem 85liymiş (ki beni maalesef sizin gibi 30 yaş üstü hiç açmıyo, fena halde çıtırcıyım (beğendiğim tipler genelde 87’lilerden başlıyo); hiç değilse bu çocuk yaşıma uygun 😀 😀 ) Ayrıca Song Joong Ki’yi daha önce hiç izlememiştim; artık onun filmlerine, dizilerine sarıcam galiba 😀 😀

    • haha hoşgeldin hikaru^^ katıl bize. valla ne diyim işte herkes onayladıkça ben de sapık olmadığıma daha çok inanıyorum (ehem şeyy..ya da daha az)
      kim hyun joong’u pek sevmem, hıh benzemiyor işte!

      yeorim’i yerim! diye iğrenç bir espri bile yaparım. cool, asi adamlar daha çok ilgimi çeker genelde, yoksa yeorim’i sevdim ben de. genelde yan rollerde oynamış şu ana dek, ama izlemeye değer yine de^^

    • @Hikaru
      Canım Song Joong Ki’yi ben ilk Frozen Flower da izledim kralın özel korumalarındandı. Orda gözüme çarpmıştı kendileri. Ki bence onunda dudakları öpülesi güzeliktedir, hele gülüşünü yerler ;)Sonrasında ise Triple dizisi ile gönlümü fethetmiştir tavsiye ederim izlemeni 😉

      Ancak bende çingum gibi daha böyle asi, komik, sert yumuşak kalpli karakterlerin hastasıyım ;)Her ne kadar 25 ve üstü kurtarsada bir ilk yaşanarak bu iki şahsa takmış durumda buldum kendimi. Zoru başardılar 😀

      Ve üzülerek söylüyorum ki Hyun Joong’a cidden benzemiyor. Bende o çocuğu sevemedim gitti 😉

      • @sermin: tamamdır, bakıyorum dediğin dizilere 🙂

        Hyun Joong benim de çok sevdiğim bi tip olmamakla birlikte dudakları benziyodu işte anacım 😀 😀 gerçi Uzak Doğulu’ların dudakları hep birbirine benziyor; Ufak ağız ama etli dudaklar. Çok hoş bir bileşim bence. Evet, yine sapığa bağlamadan burda keseyim ben 😀 😀

  8. Ne biri dudak mı dedi, dudak var dediler geldik:P
    Dimekki herkezin dikkatini çekniş geol oh dan çok dudakları ünlü oldu anacım:)
    Bu arada Hikaruivy’cim bende sendenin dostum, geol oh’da çok beğendim ama asıl ağır basan Yeorim:) bende böle şirin mi şirin, cin mi cin tipleri sevdiğim için olsa gerek 🙂

    • @Astrea: Heyooo, yaşasın, kendime yandaş buldum 😀 😀 Yeorim’in gülüşüne hastayım, o muzip hallerine de, Geol Oh’a olan sevgisine de, ay her şeyine işte! Bu arada neden kimse “benim favorim Lee sun joon” demiyo?? yazık çocuğa, birileri de onun tarafını tutsun 😀

      • Ahaha Lee sunjoon çok soğuk yaa, hem oo kim yoon shikle iyi oldu iyi onları birbirlerine bırakalım:P
        Yoerim yani jong ki bence hep bu tarz rollerde olmalı cuk diye oturmuş valla 🙂

  9. haha karışmış burası dostlar sakin olun, herkese yeticek oppa var hatta lee sun joon açıkta bile kaldı 😀

    şimdik astreaya yazıdan da önce söylemiştim, dudak mevzusu önemli çünkü 4ünün de dudağı güzel, ama yoo ah in başka bacım^^

    böyle de bir yazıyla olayı ergen oppacı kız muhabbetine bağlarım, kabul edelim bu drama hepimizin içindeki canavarı ortaya çıkardı^^

    şimdi lee sun joon’u savunması için bunusevdim’i kürsüye davet etmek isterim, acaba sesimi duyar mı mısralarımda??

    • Koredelisi ile konuştuk bunu yaşımıza uygun hareketler sergileyemiyor, cümle kuramıyoruz konu bu dizi olunca fazlaca fangirllük, fazlaca bir ergenusmusluk sergiliyoruz ben kabul ettim darısı edemeyenlere 😀

      Bu arada Hikaru Frozen Flower bir film orda pek gözede çarpmıyor aslında, bir repliği bile yok hatırladığım kadarı ile ancak benim göz öyle birşey ki bir sahnede arada görü verdim 😀

      Ancak triple da aynı burdaki karakterine benzer bir karakter canlandırıyor. Bir kız peşinden öyle koşuyor ki, bıkmadan, usanmadan ;)Kız ona Oppa desin diye neler yapıyor falan filan :D:D Onu izle ;)Hatta türkçeye çevrilmeye başlandı bende bitsin tekrar izleyeceğim 😉

      Bende Lee Sun Joon için sevgili Bunusevdimi pistte davet ediyorum hem dans edelim hem dedikodu yapalım :D:D

      Burasıda git gide geyik ortamına dönüşüyor Hacı :D:D

      • triple’ı zaten sırf o soundtrack’i için bile izlerim. bi de yeorim oynuyosa zaten daha ne isterim?? (aha! şiir gibi oldu valla 😀 😀 )

        bi de cidden burayı ergen forumlarına dönüştürmüşüz resmen, bir dudak muhabbeti içimizdeki canavarları ortaya çıkarmaya yetti! 😀 ama bizim suçumuz diil, bu çocuklar da bu kadar yakışıklı olmasaydılar madem, di mi yani, cık cık…

      • yeni bir hana kimi fırtınası yaratalım bacım^^ geyik yapmak isteyeni buraya davet ediyorum.
        triple’ı sırf joong ki için izleyebilirim, gerçi seksi ses de vardı orda^^

      • Ben piste ya da kürsüye davet edildiğimi 3 ay sonra farkediyorum, afferin bana!
        Hahahha, Lee Seon-joon’un sizlere selamı var, ama biraz meşgul, Pınar Sosis pişiriyor bana şu an 😀

  10. yaz bakalım, ben de kıskandığım için yazdım^^
    sağol, her zamanki gibi çok güzel yazdım dermişim:P
    fotolara ben de bayıldım ya çok oldu abarttım ama dayanamadım.
    teşekkürler çingu, beni sizler yarattınız:))

  11. Aha o zaman acar muhabir kimbap yine iş başında. Bu sefer koredeki bir üniversitenin yurduna gizlice girdi üstelik bu sefer ne zorluklar atlattı bilemezsiniz sayın okuyucular.

    “Bir dudak uğruna ölüm tehlikesi atlattı”

    Evet doğru duydunuz daha fazla dayanamadı ve o dudaklar için kendini tehlikenin göbeğine attı. Dişi sineğin bile girmeye çekindiği Skks üniversitesinde doğu yatakhanesinin orta odasına yaptığı operasyon başarı ile gerçekleşti. Ancak bu başarı kısa sürdü.

    Odadaki “Moon Jae Shin” adlı bir öğrenci hıçkırık krizine girince görevliler ve diğer odadaki öğrenciler cesur muhabirimizi yakaladılar. Sonrasında kralında katıldığı mahkemede Yaptığından pişman olmadığını, yine olsa yapacağını söyleyen acar muhabirimiz, Lee Sun Joon’un “O zaman bende Gayim” açıklamasının yarattığı kargaşada paçayı sıyırdı.

    Şimdi kendisi ile bağlantıya geçip olayları birde ondan dinliyoruz.

    Söz sence Kimbap… 😉
    (ahanda iki dakikada geyik yazarım :D)

    • ahahaha 😀 😀 sermin muhteşemsin yaa! biz bi de alternatif uzak doğu zaytung’u filan mı çıkarsak, n’apsak??

      madem öyle, bi yalan haber de benden:

      “skk akademisinde skandallar bitmek bilmiyor: kendilerine “hikaru four” (hibaru four olur da hikaru four olmaz mı? :P) diyen bir grup fangirl, okulu bastı! güzeller güzeli cho sun’dan aldıkları dövüş dersleri sayesinde okul korumalarını atlatan ve “iç eriten dörtlü”yü rehin alan dört kızla pazarlıklar sürüyor. kızlardan astrea ve hikaru isimli ikisi, yeorim’in kendilerine verilmesi halinde kim yoon shik ve lee sun joon’u bırakacaklarını söylerken sermin ve kimbap isimli diğer ikisi de geol oh’u almadan hiçbir yere gitmeyeceklerini söylediler. Fakat içeriden aldığımız bilgilere göre sermin ve kimbap, geol oh’un dudaklarını paylaşma konusunda anlaşmazlığa düşüp büyük bir kavgaya tutuşmuş durumda. Yetkililer iki kızın kavgasından yararlanıp ani bir baskınla dört genci kurtarmayı planlarken gergin bekleyiş sürüyor.”

      • Son gelen bilgiler doğrultusunda bir “Son Dakika” haberi ile karşınızdayız. Suç ortaklarından Hikaru ve Astrea’nın , Kimbap ve Sermin’in uzlaşmasını sağladığı öğrenildi. Yeorim lakablı öğrenci halinden memnun hatta mecnun olduğunu diğer iki kızında Geol Oh sayesinde barış yaptığını söyledi. Aralarındaki anlaşma henüz açıklanmamış olsada uzlaşma sağlanmış ve şuan akademide bir sessizlik hakim.
        Muhafızlar nasıl bir streteji izleyecek henüz elimizde bir bilgi yok. Ancak akademinin rektöründen gelen açıklama şöyle “Bu olanlar yüzünden sarayda üst yönetici olamayacağım. Ancak bu kadar bu çocukları istiyorlarsa alsınlar gitsinler. Zaten başımız onlar yüzünden beladan kurtulmuyor”
        Kral ise henüz bir açıklamada bulunmadı ama bize gelen duyumlardan öğrendiğimiz bilgiye göre kızları ve esir aldıkları öğrencileri odasına çağırmış, onlara içki ikram etmeyi önermiş.
        Gördüğünüz gibi akademi 56 olmuş.
        Bu nasıl bir akademidir okuyucular sorarım size :D:D

        Hikaru’cum biz kimbap ile yapmayı düşünüyoruz ancak henüz kesin bir karara varamadık. Güzel olur sanki dimi 😀

  12. yer:skk üniversitesi
    zaman:şimdi:P

    evet sevgili okurlar sizlere çok zor şartlar altında ulaşıyorum. şu anda akademideyim, sırf gazetemizin okurları için yaptığım bu tehlikeli gezi (aslında geol oh’un dudakları için) neredeyse bir felaketle sonuçlanıyordu!!!

    etik gazetecilik bu olmamalı!
    evet sözüm mesai arkadaşım sermin’e.
    gazetemizi takip edenler bilir genelde yurtdışı seyahatlerine ben giderim. dikkatli okurlar zamanında hana kimi araştırması için ohsaka gakuen’in yurduna sızdığımı hatırlayacaktır.
    bu görev de bana verilmesine karşın, gezimin 2. gününde yurdu uzaktan izleyen, çalıların ardından gizlenebildiğini sanan ancak hiç de başarılı olmayan bir karaltıyla karşılaştım. arkasından gizlice yaklaştığımda şaşırarak sermin olduğunu gördüm! üstelik geol oh’u izlerken burnundan akan kanı silmeye bile gerek duymamıştı!
    işte herşey bundan sonra oldu! en sonunda kendimizi bir rehin olayının ve kovalamacanın içinde bulduk. pek muhterem okurlarıma tek söyleyebileceğim bu konuda masum olduğumu bilmeliler. herşey bugüne kadar çingum diye bağrıma bastığım, omuz omuza çalıştığım sermin yüzünden oldu.

    olayı aydınlattıktan sonra gelelim son gelişmelere. bugün geol oh ile görüştüm. kendisiyle bir röportaj yapmak istediğimi belirttim. kendisi bundan çok memnun olacağını söyledi.

    akademinin asi çocuğunun sırrı ne?
    skk’nin cool yakışıklısını hiç böyle görmediniz!
    geol oh özel yaşamının kapılarını sadece bize açtı.
    çok yakında ailenizin gazetesinde…

  13. @sermin: valla süper olur, var bizde bu potansiyel 😀 😀

    @kimbap: geol oh’un sırlarını ve hiçbir yerde yayınlanmamış fotoğraflarını heyecanla bekliyorum! eheuehe 😀 😀

  14. Şok Şok Şok!!!
    Evet sayın seyirsiler, Acar Muhabirimiz kimbapsushi’den aldığımız son haberleri aktarmak istiyorum. (ımm şeyy kendisi şuan Geol oh’la ilgilendiği için bu kutsal görevi bana verdi)
    yapılan onlarca görüşme, ikna cabaları, rehin pazarlıklarından sonra Sungkyunkwan Üniversitesi daha fazla dayanamadı ve üniversiteyi kızlarada açmaya karar verdi.
    Evet yanlış duymadınız artık erkek kılığına girmenize, çatılardan atlamanıza, bacalardan girmenize, kapıdan kafanızı uzatıp içeriye görmeye çalışmanıza, bir arkadaşa bakıp çıkıcam gibi bahaneler uydurmanıza gerek yok. Elinizi kolunuzu sallayarak girebilir hatta ve hatat erkek öğrencilerle aynı odalarda kalabilirsiniz.
    Söylememe gerek bile olmadan Geol Oh ve Yeorim’in odalarının kontejanı doldu, ama diğer odalar için başvurular devam etmkte.
    Alınan son duyumlara göre Lee sun joon’un çok bilmiş ve erkek kılığında dolaşan Kim yoo Shikle artık aynı odada kalamk istemediğini kendine güvenen sigortası olan, evi olan ve yanına yakışacak onu taşaıyabilecek genç bir bayanı oda arkadaşı olarak istediğini öğrendik.
    Haydi kızlar sıra sizde başvurular için: Bir adet kimlik fotokopisi, bir adet sigorta belgesi, 5 adet vesikalık resim (bunlardan biri erkek kılığında olcak- bunu özellikle Lee Sun joon istedi, kafayı yedi çocuk Kim yoon Shik’den sonra:P )
    Yeni gelişmelerle çok yakında aranızda olacağız….
    nerde yaşıyor ve yaşatılıyorsanız orda yaşamaya devam edin dostlar…

  15. Müge Sayan’ın programına katılan Sermin , muhabir arkadaşı kümbap’ın yaptığı açıklamaya karşılık olarak şunları söyledi.
    Aslında kendisinin orda olma sebebi Geol Ol değilmiş. Yıllardır içinde tuttuğu aşkı Müge hanıma anlattı işte o dakikalar.

    Biz uzun zamanıdır kimbap ile iş arkadaşıyız. Hatta Çinguluk mertebesine kadar ulaştık. Ancak kendisine söyleyemesemde benim için bir iş arkadaşından bile öteydi kendisi. Evet açıklıyorum orda bulunmamın nedeni Kimbap’ı Geol Ol’dan kıskanmamdı. Burun kanamasının ise ikisi ilede alakası yok. Burnuma dal girmişti, çıkaracağım derken olan oldu. Biran şuurumu kaybettim.

    Oda da yaşanan tartışmanın nedenini ise şöyle açıkladı;

    Moon Jae Shin’in hıçkırığını bir türlü durduramıyorduk. Bizde onu korkutmaya başladık ancak olay bir anda birbirimizi korkutmaya döndü ve ben korkunca çok korkutucu bir insan oluyorum. O anki sinirle Geol Ol ‘a iki patlatınca Kimbap’ta bana patlattı ve sonunda olay içinden çıkamayacağımız duruma geldi. Neyseki Yeorim ve diğerleri mumları yakınca ortada korkulacak bir durum olmadığını anladım.

    Bakalım bu açıklamalardan sonra Kimbap ne diyecek…

  16. sevgili arkadaşlar, kısa bir ayrılığın ardından yeniden beraberiz.
    mesai arkadaşım astrea sağolsun yokluğumda sizleri bilgilendirmiş. ben de son havadisleri vermek istedim. yurda çığ gibi başvurular yağıyor, en uygun seçenekleri değerlendirmeye almaya çalışıyoruz elimizden geldiğince. ben ise geol oh ile aynı odada kalmaya başladım. yan odada astrea ve yeorim var. hikaru’nun ise odaya kaynak yapmaya çalıştığı, “ben de soronum” diyerek ortalığı velveye verdiği duyumlar arasında. her ne kadar hikaru için üzülsem de sona kalan dona kalır diyorum.
    geol oh ile bugün samimi bir ortamda(!) röportajımızı yaptık, yakında sizi bu çok özel sohbetle buluşturacağız.

    gelelim sermin mevzusuna. bilen bilir, sermin en kadim ve yeri dolmaz çingularımdandır. gazetecilik maceramıza da beraber atılmış, kulislerde aylarca konuşulan ve büyük yankı uyandıran haberlerimizi beraber yapmıştık.
    ben de başta onun nasıl böyle değişebildiğine inanamamış, çok da üzülmüştüm. şimdi onun bana karşı samimi hislerini duydukça kendimden utandım, başımı utançla yere eğdim, gözümden bir damla yaş süzüldü, silemedim…
    dava arkadaşımla sorunları hallettiğimize sevindim, canla başla çalışmalarımıza devam edebiliriz.

    geol oh röportajı çok yakında, buralarda bir yerde…

    • flaş flaş flaş! sona kalıp dona kaldığı için yeorim’le aynı odayı paylaşmasına izin verilmeyen hikaru’nun dark side’a geçip ha in soon’la işbirliği yaptığı öğrenildi! ha in soon’un red messenger’ın (geol oh yani) kendisine teslim edilmesini istediği, hikaru’nunsa “olmaz, onun yerine sana kim yoon shik’i veririz, hem bak o da kızmış erkek diil” diye pazarlık ettiği kulislerde konuşuluyor. olayla ilgili röportaj yaptığımız kim tae wook ise “konfiçyus’un bir lafı vardır, arkadaş ile ye iç alışveriş etme” diye bir beyanda bulundu. ne demek istediğini biz de çözemedik sayın seyirciler… evet, söz sizde kimbap ve sermin.

  17. nasıl bir köşe, yalan haber köşesi gibi mi?
    geç kaldın dostum biz onu astrea ile düşündük bile^^
    hatta ben nabız ölçeyim diye buraya koyacaktım önce öyle bişeler ama yazacak bir ton şey olduğundan (senin mimi de kara kara düşünüyorum) yazamadım hala^^

  18. bence de dizi iki kişi için izlenmeye değerdi biri geol oh(ki kardeşimle izlerken paylaşamadık kendisini) diğeri de yeorimdi.lee sun jun’un başrol olduğu gözümüze ısrarla sokulmasa anlamazdım sanırım.yeorim neden geol oh’dan hoşlanıyor? aslında baya sağlıklı birine benziyordu.hatta biraz aşırı kadın düşkünü imajı vardı ama geol oh karizmasıyla çocuğun kimyasına hasar vermiş anlaşılan.yine de yeorimi takdir ettim yanlışı yanlış bildi ve ısrar etmedi.hatta teklif bile etmedi.geol oh’u her sahnede gözüm aradı benim de. ha çıktı ha çıkacak…çok fedakarlık yaptı,sevdiğinin iyiliği için aşkından vazgeçti.bu kore dizlerinde genellikle böyle oluyor,ben 2.adamı tutuyorum. kasıtlı olarak mı onları daha çekici ve özel seçiyorlar acaba?bu arada zaytung kore versiyon çok gerçekçi olmuş şimdi biz orda olsak zaten daha farklı ne olabilirdi ki?az bile yazmışsınız büyük ihtimal geol oh ve yeorim izlerini bize kaybettirmek için kız kılığına girip skk’ı terketmek zorunda kalırlardı.

    • teşekkürler yorumunuz için.
      bence de dizinin en önemli ve izleyenler üzerinde en çok etki bırakan karakterleri geol oh ve yeorim. yeorim’in neden geol oh’dan hoşlandığı gayet açık, bir insan bir diğerini sevebilir. ben bunda bir anormallik ya da dediğiniz gibi sağlıksız bir durum görmüyorum. hatta bence geol oh’a açılmalıydı da^^,
      kdramalar dediğiniz gibi 2. erkek karakterleri izleyiciyi arada bırakmak için olsa gerek, çok iyi seçiyorlar ama muhtemelen başrolün önüne geçeceğini öngöremediler, çünkü lee sun jun’u oynayan arkadaş -en azından dizi öncesinde- kore’de çok daha popülerdi diğerlerine nazaran^^

  19. kız durmaksızın konuşurken geol oh susmasını söylüyordu…ama kız yine devam ederken geol oh susmasını söylüyorum ama hala devam ediyor acaba ağzına ağzımla saldırmalı mıyım? diyordu..kızlardan utanan adamın bu lafı beni mest etti…:))evet itiraf ediyorum yanımda olsan bende senin ağzına ağzımla saldırırdım diye düşünmüşlüğümde olmadı değil…utanmaz acumma…:))ama benim karakterim yeorim di ve onun biseksüel, hertelden hallerinede ayrı bayıldım…o geol oh a aşık mıydı bilmem ama geol oh da yeorim in bu tür davranışlarına çanak tutuyodu…:))

    • evet yeri gelince geol oh’da utanma arlanma kalmıyordu tabi^^ aynı utanmazlık bende de var, yazıda bin kez söylediğim gibi rahat ol^^
      yeorim de müthişti, zaten onun geol oh’a ilgisini gayet iyi anlıyor ve hak veriyorum:D

  20. lanet girdi diziyi bi türlü bitmiyor anam. 18 bölümdü bende. 18. bölümün sonunda suratımı görmeliydin. Bu ne lan böyle mi bitti diye düşünürken bir baktım iki bölüm daha varmış 😀 Bu akşam bitecek ama dayanamadım aktım buralara.
    Yeorim ❤ yerim demek itiyorum ya normal hallerine baktım da ne temiz yüzlü çocuk o öyle. Ama esas oğlan böyle kalsın nasıl bir tip o ya 😀 Hiç sevmedim. Zaten dizide de sevmedim. Ama kızımızın gülüşü süper. Yalnız bu kıza nerden baksan kız nasıl kandırdı o kadar elemanı anlamadım.
    Bende kılık değiştirip akacağım bir yerlere. Bakarsın kısmetim açılır ehe 😛

    • ahaha büyük şok olmuştur senin için, ayrı bir heyecan katmış işte boşver^^
      yeorim sevimlilik abidesi, esas oğlanı ise dizide pek beğenmesem de normalde sevimli bulurum.
      valla bence de erkek kılığına girmek gerek, giren koca buluyor anacım:D

  21. @ bunusevdim
    evet dostum çağrıyı çok geç duymuşsun, biz o arada kaç tane asparagas attık, seninki yalnız ve kimsesiz kaldı.
    şimdi yanında ve mutlu olmasına sevindim mickyciğin^^

  22. Geri bildirim: Hong Kardeşlerden The Greatest Love- Yeni Bağımlılığım « Kimbapsushi's Blog

  23. Geri bildirim: Şirinim, Şirinsin, Şirin… « Kimbapsushi's Blog

  24. Geri bildirim: Kimbap’ın Haremi | Kimbapsushi's Blog

  25. Geri bildirim: Hong Kardeşler’den The Greatest Love – Yeni Bağımlılığım | tonheukels

Bir Cevap Yazın

