Secret Garden- Aigoooooooooo ^^

 

Yok ya ben iki kelime etmezsem çatlayabilirim. Dün gece oturduk Astrea ile ilk 6 bölümü izledik, oysa ki öncesinde Eymasar uyarmıştı. “Ben yandım sen yanma Kimbap” dedi ama bu benim merakımı iyice artırdı.

Sadece şunu demek isterim.

“Yaa (Koreli tonlamasında) Kim Joo Won, sen nasıl bir karaktersin”. Hyun Bin ve senariste kocaman bir alkış. Allah’ım o nasıl tatlı, dengesiz, sürprizlerle dolu bir karakterdir. Ben o pullu payetli eşofmanlarınla, sivri dilinle, inatçılığınla, “stalker” hallerinle her bir şeyinle kabul eder, yanımda taşırım.

Oska sana da bayılıyoruz ailecek^^ (Ama ne kilo vermiş bu adam da yahu)

Yerim, yerim, yerim. İzlemeyin sakın….ya da yok yok izleyin!

Ayşşş çinça, bilmiyorum siz karar verin, ya da bana Kim Joo Won’u verin! Dayanamıyorum, kaçtım ben 7. bölüme^^

Alın biraz bunlarla oyalanın siz de^^

 

bir diğer "gyeopdaaa" şahsiyet^^

 

oppaaaa^^

19 comments on “Secret Garden- Aigoooooooooo ^^

  1. Secret Garden izlenmez mi ya 😀 Normalde bölüm sayısı fazla olan diziler bana göre değildir, katlanamam ama bu dizi 60 bölüm olsa yine izlerim. Hatta şimdiden dizi bitince Oska’sız hayat nasıl olacak diye kara kara düşünüyorum 😦 Oska’dan hoşlanmayacak insan, insan olamaz bence 😀 Ne sevimli bir yaratıktır o öyle, rüyalarımın erkeği ❤ Leopar desenli bornozu zaten olmazsa olmazı, her eve lazım 😀 Konu SG olunca susamıyorum böyle daldan dala yorumlar yapıyorum :/ Senin de izliyor olmana sevindim Kimbap, kimsenin bu diziyi kaçırmasını istemem 🙂 İzleyelim, izlettirelim 🙂

    • aynen ya oska adamım^^
      mesela 7yi bitirdim şimdi, ne ara izledim ne ara bitti anlamadım :S
      ben de bayıldım gerçekten. çok eğlenceli olması ve şahane karakterlerinin yanında en çok beni şaşırtmasını seviyorum ve klişelerden uzak oluşunu. eymasar yazısında çok güzel anlattığı için ben artık o konulara girmedim hiç.
      demek ki neymiş, leopar desenli eşofman (joo won) da bornoz (oska) da korelilere yakışırmış^^

  2. Kendinize güveniyosanız, ben bir hafat beklerim yeni bölüm diyosanız, meraktan 1000 parçaya bölümsemde sabrederim diyosanız başlayın gitsin 😀
    Son zamanlarda izlediğim en güzel, en zekice, en iyi işlenmiş karakterleri olan, ince esprileri olan dizi diyebilirim 🙂
    Çingumla izlemekte ayrı bir eğlenceydi anacım;)
    Ahh ahh şimdi bende 7’yi izledim, 8. indirmek için 3 kere uğraştım ama ya net koptu ya exployer kendini kapattı, bende pes ettim yarın izlicem 8.
    bu arada artık dizilerinde chibilerini yapıyolarya bayılıyorum 😀

    • evet bu arada o chibi resmi bugün göstermesen bulamazdım, kamsahamnida çingu^^

      valla dostum dizimiz süper ötesi, kendimize yeni bir takıntı/hastalık vb. her neyse edindik. ben de az önce 7yi online izledim ama 8i erken yatmam gerektiğinden (yarın da geç gelicem) taaa pazara bıraktım:((

      yalnız senariste baktım izlemeyi düşündüğüm 2 dizinin (city hall / on air) de senaristiymiş^^
      bir de ocakta başlayacak bir dizisi (my princess) var, ona da hemen başlıcam artık 😀

      • ni demek kuzum;)
        Artık hyun bin daha fazla gülüyo yaa, o gamzeleri daha fazla görüyoruz yaa (daha fazla konişamiciim:D )
        ahh kuzum seni çok iyi anlıyorum ama bide şöyle düşün pazara 9 ve bir ihtimal 10 da çıkmış olur toptan izlersin;)
        Bu arada senaristin süper olduğu belliymiş zaten ikiside çok güzel olduğunu duyduğum diziler, onlarıda izlemek lazım artık bu adam ne yazsa izlicem haha:)

  3. bayıldım bu diziye, süper ya. bu hafta farkettim her yerde secret garden diye görünce bi göz atayım dedim. gözüm kaldı mavi pullu italyan işi esofmanlarda 😛 :D:D:

      • evet ya yeni coffee princes gibi bişey :)) ama bunda günde onbeş kere sojuyu kontrol etmem gerekiyo yeni bölüm var mıdır acaba diye :)) oskanın gözlüklerine cok dikkat etmemiştim alıcı gözle bakayım bir de 😛

  4. diziye bayıldım beklentilerimin çok üstünde çıktı dizi bu kadar seveceğimi hiç düşünmemiştim her bölümünü sabırsızlıkla bekliyorum bu dizi beni fena çarptı….

  5. süper süper az önce diğer posta yazdım fikirlerimi bu dizi ile ilgili bir daha tekrar etmeyeyim ama raw da olsa 15.bölüme baktım o derce piskopata bağlamış durumdayımmmmmm 😀

  6. Geri bildirim: En Sevdiğim Kdrama Açılışları « Kimbapsushi's Blog

  7. Geri bildirim: Dramalardan Şarkılar « Kimbapsushi's Blog

  8. Yaa herkes bir Oska ve Kim Joo Won tutturmuş gidiyor da Ha Ji Won’u da yabana atmamak gerek. Kim Joo Won ile mükemmel bir ikili oluşturmuşlar. Ama dizinin en etkili öğesi müzikleriydi kuşkusuz. Hala daha OST döner durur playlistimde Bois – Scar vazgeçilmez parçalarımdan biri oldu bu dizi sayesinde. Tartışmasız en sevdiğim Kore dizisi budur. Keşke daha uzun olsaydı Kim Joo Won’un cadı annesine bile katlanırdım 🙂

  9. Hatun çoğunlukta diye desem olmaz, sanırım bunun nedeni Joo Won karakterinin şahaneliği. Hyun Bin askere gitmeden yaptı yapacağını 🙂
    Secret Garden benim ilk üçümde, bence de daha uzun olabilirdi, hayatta sıkılmazdım 🙂

  10. Secret Garden şahane bir diziymişm yahu. Yuh bana ki daha yeni izledim..
    Ben de kim Joo Won’a bayıldım, o gamzeli yüzüyle habire hakaretler etse ne olur, dalga geçse kim takar ya, sonunda aşık olacaksa. Çok şeker bir karakterdi. ben de günde en az 3 bölümde çarçabuk izleyip bitirdim..Ama sizin rekorunuzu kıramam tabi. Bir bebem olduğu için vaktimd e yok açıkçası. Evli barklı çocukluyum ama hala Kore dizilerinde oppa izliyorum haha 🙂 ne demeli bana bir de oturup bununla ilgili bin tane fotoğrafı kaydedip yazı yazıyorum, ostlarını dinliyorum. Napim seviyorum bu korelileri de, dizilerini de 🙂
    Dizi ile ilgili bir postum var, sizinle de paylaşmak istedim. Buyrun blgouma 🙂
    Sevgiler,
    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/08/kore-dizisi-secret-garden.html

    • Ben de eskisi gibi izleyemiyorum ama Secret Garden’ı acımadan izlemiştim yayınlanırken, bak tekrar canım çekti yorumunu görünce.
      Joo Won ve Oska, sevilmeyecek gibi değillerdi. Dizi berbat olsaydı bile -ki kesinlikle değildi- o iki karakter için katlanırdım.
      Yorumun için teşekkürler 🙂

Bir Yanıt Bırakın

