Fotolarla Kore Aşkı

Çok mal bir başlık oldu dimi? Valla canlar şu aralar en yazmam gereken dönemde olmama rağmen en yazamadığım zamanları yaşıyorum (zaten bu cümle yazma konusunda ne kadar gerilediğimi kanıtlıyor!) Dedim madem yazamıyorum bilgisayarımdaki devasa, caycentik^^ (abarttım sanki) foto arşivimi siz canolara açayım. Nette dolanırken foto toplamak bir numerolu hobim de. Bu yazı biraz da son zamanlarda neler yaptığımı anlatma aracım olcek.  Buyrun ordan, burdan bişeler. (Biliyorum burası Tumblr değel)

bu çoraptan deli gibi istiyorum!!!

 

jang senin güzel olmaman gerek!

moon saçmalarkene^^

takip ettiklerim yetmiyormuş gibi capital scandal'ı yeniden izliyorum. değeri bilinmeyen süper bir dizidir, izleyin.

"the secret renunion" geçenlerde izledim, pek beğendim:)

suju'dan en sevdiklerim, pek eğlenceli geldi^^

kankigiller, yerim^^

şu tarihi dizi çekimlerine bayıldım, yarıldım 😀 (bkz:secret garden)

bu adamın gözlerini pek beğeniyorum, belirtmek istedim.

oska'dan devam o zaman, orda olup oppa diye bağırabilirim:)

gyeopda^^

klişe ama sebiyorum (se7en türkçesi bu, yadırgamayın)

dudak fetişi olduğumu anlamamı sağlayan delüğanlu, aşkitom 😛

 

20 comments on “Fotolarla Kore Aşkı

  1. evet se7en’a yarıldım ben de^^
    ayrıca kankigiller’in ortadakini nasıl bilmezsin. lee sun joon, bizim tarihi f4 işte dostum ilahi, heechul nirden çıktı!
    fotoya neyin dalmadım yahu, hep yaptığım şey^^ aşkito, oppa olayları geyik hep. allah korusun onlara benzemekten^^
    yazıyı beklicen valla, dediydim dostum. nereye yazcağımı şaşırdım şu ara zaten. freedoooom diye bağırasım var:)

  2. evet bence de kötü çıkmış. kendisi eski dbsklilerle kurulan jyj’nin üyesi, bizim elemanlar da konserine gelmiş^^
    8’i okumadım yav, ne oluyormuş okuyup öğreneyim bir ara.
    ayrıca keşke dediğin gibi o çorabı bulup alsaydım, zaten mesaj sesim de (astrea sağolsun) dizideki karakterle aynı, çorabım da oluverseydi nolurdu 😀

  3. Kankigiller fotosuna ben de aynı tepkiyi verdim yalnız: Yirim! 😀 Yalnız Geol Oh’un (çocuğun gerçek adını ezberimde tutamıyorum bi türlü, Yoo Ah In miydi… Benim için o hep Geol Oh! 😀 ) o korkunççç gözlüğü nedir yahu? Kasketle falan da birleşince dedeme benzemiş… Mickey’le Joong Ki’nin şık-spor giyimlerinden azıcık feyz alaymış…

  4. Başlığı okuyunca Kore’den manzara resimleri zannetmiştim yahu ^^ Çok eğlenceli bir yazı olmuş 🙂 “caycentik” sözüne de amma güldüm.

    Ben de o çoraptan ve daha ilk bölümde Joo Won’un hastanede Ra Im’in ayağından çıkarıp attığı “Oska Forever!” yazan çoraptan istiyorum 😀

    Uzun zamandır ilk defa bloguna yorum yazma şerefine erişiyorum, şu Caponcuklarla ilgili yazdığın şeyler hakkında uzaktan yakından hiçbir bilgim ve ilgim olmadığı için ve de “paylaşım için teşekkürler” tarzı forum-vari bir yorum da yazmak istemediğimden dolayı susuyordum 🙂

    Kimbap daha sık yaz n’oooolursun 🙂 Üslubun çok eğlenceli, yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okuyorum ^^

    • canım benim sağol ben de senin yazılarına bayılıyorum. daha sık yazmaya çalışıyorum ama 2 blog, lee’nin mimi, site derken mala döndüm anacım, ancak böyle bol resimli az yazılı şeyler çıkıyor^^

      aslında son zamanlarda pek caponcuklarla ilgili yazmamıştım, ama onlar da can, onları da sevin takip edin:P

      sizleri gülümsetebiliyorsam ne mutlu^^(gözyaşlarını saklamaya çalışır)

  5. Çingu evet Astrea sayesinde süper bir süprizle benimde mesaj sesim aynı nihahaha 😀 Üstelik alışkanlık yaptı bende sürekli vuccavaşşo -Heralde böyleydi- diyip duruyorum :D:D
    Birde o çoraptan giysek süper olacak :D:D

    Bende Yoo ah In sayesinde dudak fetişti olduğumu fark ettim.

    Osca’nın gözlerine bende hastayım ya!! Kardeşiminde gözleri öyle sinir ediyorum çocuğu. Anneme “Niye banada o gözlerden yapmadınız” diye isyanlardayım :D:D

    Mary’yi izlemiyorum ama fotolar çok şirin bencede.

    Secret Garden’da o çekimlerde Hyun Bin’in tarzına çok güldüm bende. Bizim Tarkan filmlerindeki adamlara benzettim ben :D:D

    Bu arada bende de vardır nette gezerken fotolar toplamak cidden alışkanlık demek ki 😀

    • Çingu ne ara edindiniz mesaj sesini? Benim haberim yoktu bak aradığınızı bilseydim söylerdim. Tamı tamına 12 gündür benim de mesaj sesim öyle 😀 Sarangni’de foruma eklemiştim indirme linkini hatta şimdi ilk 10 bölüm yorumları yazımın başına ekleyecektim ama Astrea blogunda paylaştıysa (göremedim ?) eklemeyeyim.

      Telefonuma her mesaj geldiğinde Hyun Bin’in (içine Ra Im kaçmışken) o sesi taklit edişi aklıma geliyor 😀 Halka açık alanlarda mesaj gelince insanlar tuhaf tuhaf bakıyor “bu da ne?” cinsinden ama ben onların o halini görünce daha da gülüyorum 😀

  6. serminim çingum, ben de “bunçabaşşo” gibi sallıyorum, ama uzak doğu dillerinde b ve v yakın telaffuz edildiğinden (bkz: vampire knight-banpaya nayto) ikimizinkinde de doğruluk payı olabiler^^

    valla dostum ben joo won’un eşofmanı, altına oska çorabı ve oska gözlüğüyle dolaşabilirim, bayılıyorum.

    yoo ah in, ahhhh in:P açmayalım o konuyu:))

  7. @ kendisi
    astrea blogda paylaşmadı canım, mail yoluyla iletmişti. yani paylaşabilirsin. göndereli baya oldu, biz aramıyoduk aslında sürpriz yaptı.

    hyun bin ne şekerdi dimi orda? yerim.

    • Okeyto o zaman 😀 Daha çok insana ulaşmalı, paylaşayım 🙂 Benim telaffuzum ise şu şekilde: muncavaşşong. Hepimiz farklı bir yorum getirmişiz olaya ne güzel 😀

  8. sen ne yapıyorsun?
    seni var ya hatun. Valla o güzel sıfatını tırmalarım gözümün kaldığı mis gibi saçlarını yolarım. Kimseler görmesin diyorum yaaaaaaaa
    AşKımmm nasıl da masum çıkmışşşşşşşşşşşşş ^^’

    • haha kang ne güzel çıkmış dimi? izlerken ben aldım bu görüntüyü, böyle yakalarım adamı^^
      kıskanma hatunum, zaten adamı beğendiğimi söylemeye korkuyorum yanında ehueh ayrıca benim kırık ve şekilsiz saçlarımın neresini beğendin, kestirmeyi düşünüyodum ben de 😀

  9. Eneee bi gün bakmayım şu bloga hemen bi geyik çeviriyonuz haa, bensiz geyik mi olur cıx cıx cıx bak şimdi:P
    Bu arada kulaklarımda çınlatılmış, aman efendim siz mutlu olun yeterki heran böyle küçük süprizcikler yaparım:D

    @Kendisi
    Blogunda paylaş tabiki canım süper olur hatta, ben kendine ve arkadaşlarına müslüman biri olduğum içün:P hiç aklıma gelmedi valla bloga eklemek:)

    Tekrar @Kimbap
    Secret Garden’da 10 bölüm fotosu gözüme çarptı aman yarabbi o nasıl bir bölümdü öyle en çok güldüğüm bölüm ilan ediyorum:D (tabi yayınlananlar içinde) Hele o kılıçle yönetmeni dürtüklemesi vardı ki öldüm öldüm gülmekten. Bende burdaki tipini siyahi şarkıcılara benzettim, rapciler oluyo yaa ahahah:D

  10. @ astrea
    hehe dostum kaybolursan ortalardan böyle olur işte. yap sürprizcikler valla, yaparsan ben de sana tombalakla ilgili güzellikle yaparım, her şey karşılıklı dermişim^^
    bir de evet tam o sahne! resmen yerlerde yuvarlandım ya kılıçla dürterken hareketleri acayip komikti. bir de çamura düşmekten kurtulmak için adamın üstüne boylu boyunca uzandığı yerde yırttım kendimi. bence de şu ana kadarki en komik bölümdü^^

    • ahh tombalak dedin can evimden vurdun:D İşte geldim burdayım artık benide aranıza alın benide:P (maydanoz olmazsam çatlayabilirdim:P )
      Ahh o 10. bölüm yokmu 10. bölüm yönetmenle bizim delinin sarhoş olup koyun koyuna yatması mı desem, şu kafedeki kızın ağzını süper bir yöntemle (!) temizlemesi mi desem, yine şirkette esip gürlemesi mi desem neleri desem bilemedim kısacası süperdi:D
      Bide çorappppppppppppppp 😀

      • maydonoz ol tabi, burası senin mekanın canikom^^
        valla dediklerin arasından en çok şu dudağa bulaşan kahve ve onun temizlenişine bayıldım. sırf onun için 7/24 dudağımda kahveden bir bıyıkla dolaşabilirim:P
        neyse ben sapıklaşmadan kaçayım 🙂

  11. Ayy yorumları okurkene yoruldum, yaşlanmışım 😛 Fotolar şahane de.En sonda ki cutie pie kim? Çıkaramadım? Secret Garden dehşet bir dizi değil mi? İzlemeyeni dövüyorlar gibi oldu ha ha ha ama izlenmeyecek gibi değil. Oskaaaaa şahanesin ya. Bu oyuncuya, yaşlı ve çirkin diyorlardı bir ara. Halt etmişler. Gör bak iyi bir yönetmenin elinde ne hale geliyor oyuncular :))

    • hahaha evet 2 satır yazıya bir ton yorum olmuş^^
      sondaki cutie pie, sexy boy sungkyunkwan scandal’dan geol oh /gerçek adı yoo ah in olur, kendisi en yeni, çiçeği burnunda gözdelerimden^^

      secret garden şahane, 12nin sonu bile bana yeni yazı yazdırmaya (yazı demeyelim de 2 satır karalamama) yetti. oska adamım yahu hastasıyım, ağzına sağlık ayrıca doğru yönetmen ve senaryo o sözleri bir bir yedirtmiş olmalı söyleyenlere 😀

  12. Geri bildirim: Dramalardan Şarkılar « Kimbapsushi's Blog

Bir Yanıt Bırakın

