İşte O Video!

Aranan videoyu buldum! Aslında amacım Yoo Ah In’le ilgili bir şeyler izlemekti. Geçenlerde Golden Disk Awards sahiplerini bulmuş, ancak beni asıl meraklandıran ödül törenine Yoo Ah In ve Min Young’ın (yani SKK’den Geol Oh ve Yoon Hee) beraber katılmalarını duymam oldu, kısa bir araştırmayla videoyu buldum.

Ancak asıl olay bu değil canlar, geçenlerde Sermin bir yazıda Lee Seung Ki’nin yere kapaklandığı görüntüleri paylaşmıştı, biz de video diye yana yakıla aramıştık. İşte bu videodan bizim tontonun yuvarlanışı çıkıverdi(3.50 civarı). Videoda başka kimler mi var? Super Junior ve Shinee’den, SNSD ve CN Blue’ya tüm Kpop camiası. Bu arada 4.50lerde minnoşumun Saranghamnida deyişini görüp eriyoruz. Bunu maalesef o sırada otururken gösterdikleri kıza söylüyor çünkü kız bir yerlerde YAI’nin ideal erkek tipi olduğunu söylemiş, bizimki de teşekkür maiyetinde “Ben de seni seviyorum” demiş. Yanlış anlaşılmasınyani, bana ihanet etmedi 😛

Çok konuştum yine, altı üstü bir video oysa. Buyrun:

14 comments on “İşte O Video!

  1. Haha evet dün bende o haberi gördüm içeriğinide öğrendim hemen burda seni aldatmadığının kanıtı mayetinde yazı vereyim. Normalde o kız yani YAI aşırı derecede TaeYang hastasıymış. Yani onun için taeyang aşağı taeyang yukarı imiş feci bir fangirlmüş. Sonracığıma bir programda işte senin dediğin gibi ideal erkeği olarak Yoo Ah In ismini vermiş ama şöyle açıklamış.

    “Annem benim her yerde Taeyang’tan bahsetmemden usandı ve bana bir kez daha ondan bahsedersem beni evlatlıktan reddedeceğini söyledi o yüzden onun ismini verdim” demiş.

    Artık nasıl bir mazeretse bu bilmiyorum ama böyle yani 😀

    Bu arada çok tatlı düşmüş ya 😀 Ama ben Min Ho’nunkini tek geçerim 😀

    • hmm demek buymuş işin aslı, bak o kısmı bilmiyordum^^ kıza bak sen benim minnoşumu nasıl öylesine söyler dermişim ahaha olsun bir rakip eksilir diye psikopatlığın dibine de vururum^^

      evet ya seung ki garibim tam da röportaj yapılırken düşmüş, ne kötü bir his olduğunu düşünemiyorum bile ama dediğin gibi lee min ho’nun yanına yaklaşamaz bile:))

  2. IU’dan bahsediyorsunuz değil mi? O kız 93 doğumlu ve nasıl o kadar popüler hiç anlamıyorum. Kore magazin haberlerini takip ettiğim sitelerde her gün mutlaka hakkında en az 1 haber oluyor. Koreli erkekler çok tatlı buluyorlarmış onu. Şimdi bir de Dream High dizisinde oynayacak, iyice hasta olacak hayranları. Gözleri çok büyük olduğu için beğeniliyormuş. Neyse bu kadar bilgi yeter, Jung Yong Hwa’ya da bir kaç lafım olacak. Çok pis sözler hazırladım 😛 😀

    -Oppa ben sana demedim mi bu saç rengi sana yakışmıyor diye? Israrla devam ediyorsun aynı tona. Deli ettin beni oturduğum yerde yani. Neyse Seo Hyun beğeniyorsa sorun yok 😀

    Korelilere açık saç rengini yakıştıramıyorum bir türlü ama BoA istisna. Onda ne kadar doğal duruyor. Hoş kadın 🙂 Sesi nasıl acaba? Bugün indirip dinleyeyim en iyisi, aklımdaydı bir süredir. Şimdi baktım da 86 doğumluymuş, ams nedense daha yaşlı gösteriyor. Olgun bir duruşu var 🙂

    • valla ben kızı ilk kez bu vukuat sayesinde tanıdım, açıkçası pek bilgim yok ama korelilerin de başkalarıyla evlenmeye açık olmadıkları halde büyük gözlü diye bu kızı beğenmelerine gıcık oldum şimdük (benim gözlerim de büyük de, acaba şansım var mıdır diye cırmalıyorum şu an)

      yong hwa bence hoş görünüyor yahu, açık renk saç bazı korelilere çok yakışıyor bazılarını maymuna çeviriyor. ama yonghwa kötü değil bence ve boa’ya ben de çok yakıştırıyorum. boa’nın hiç bir zaman hastası olmadım ama hoş parçaları var bence bu arada^^

  3. ahhh kuzum ahh tobikim orda olaydımda tutaydım ben senii ühüüüü:((
    Çocuğa düzgün sandalye vermemişler yahu:) neyse allahtan çok kötü düşmemiş, düşerken bile sevimli tombik yahu 🙂

    Bu arada Kore’de sarı renk çok moda heralde saçlar, kıyafetler tabi bide leopar olmazsa olmaz;)

    • işte beklenen yorum geldi, astrea tombilinin düşüşünü olgunlukla karşıladı 😀

      aynen ya ben de hemen leopar elbisemi geçirip, saçlarımı da civciv sarısına boyayıp koreye uçuyorum^^

  4. Ben de şunu gördüm belki görmemişsindir haber edeyim dedim yılın son günü güzel bir istatistik 😉

    En Hızlı Büyüyen WordPress.com blogları

    1 # U z i ™ ~ { ! }
    2 Kimbapsushi’s Blog
    Esrefpasali’s Blog
    ~…KÖR/DÜĞÜM GİBİ…~ ”♥”
    B in Wonderland
    Yemekteyiz Yarışması / Show TV
    gitarTELi © √к∂ѕ [MuWahhiD]

  5. merhaba canım ben bir ara üşenmeden 3 saatlik golden disc ödülleri videosunu indirmiştim… indirmeyi üşenmeyi geçtim hiç üşenmeden erinmeden bir de altyazısız sade koreceyle 3 saatlik programı baştan sona izledim… sonlara doğru tam mayışmaya başlamıştım ki seunggiciğim düştü… bende kafein etkisi yaptı gülmekten gözümden yaş geldi.. bizde olsa hemen programdan orayı keserler yayınlatmazlar valla… düştükten sonra kalkıp güldü birde başkası sandalye getirdi o orda gülmeyi sürdürdü valla cidden eğlenmiştim.. bir ara kamera shinee masasında oyalandı amanın görün eğlenceyi minhoş bir şebeklikler yapıyor, yani her eve lazım cinsten tam sarılıp uyumalık:))…

    • valla ben de kaç kez anlamadan izledim. hatta bulursam drama ödüllerini (özellikle sbs) de izlemeyi düşünüyorum, altyazı önemli değil^^
      seung ki ya, şeker şey. bak ben olayın devamını bilmiyordum demek öyle oldu. o rezillikte ben de olsam ancak gülerdim herhalde.
      shinee’de en sevdiğim ve adını ilk öğrendiğim eleman minho, sen böyle deyince meraklandım yahu indirip ben de mi izlesem 😛

Bir Yanıt Bırakın

