Hepi Niv Yiır!!!

(Yazının sonuna video da ekledim canlar)
Pek sevgili blogdaşlarım, gardaşlarım!
Ben bu blogu açalı neredeyse bir yıl olacak, bu bir yılda çoğunuz hayatımın bir parçası oldunuz. İşin hep geyiğindeyiz ama şaka maka sanaldan bir gerçeklik yakaladık. Zaten Astrea artık sıkça görüştüğüm pek değerli bir tomodaçim oldu, Mavi‘ciği de gördüm iki kez. Bunun dışında bir kısmınızla zaten blog haricinde de temas içindeyiz. Tüm bunlar olmasa da sadece şu blog deneyimi bile yeterliydi aslında. Çevremde böyle bir arkadaşım yokken tüm uzakdoğu manyaklığımı, çekik sevdamı burda kusup rahatlama şansı buldum. Üstelik karşımda dediklerimi anlayıp, tüm bu çıldırışıma benimle beraber kapılan sizler vardınız. Herhalde bu blogu açıp bu sevgimi paylaşmasam, ortadan ikiye çatlayabilirdim. Gün geçtikçe de büyüdük, sanal alemde kendi çapında bir komün oluşturduk.

Demem o ki, uzak doğu hayatımın ciddi bir süresini alıyor ve benim için gerçekten önemli, beni mutlu ediyor en başta. Aynı şekilde sizlerle bunu paylaşmak, zaman zaman ciddileşip sıkça geyiğe vurmak. Bunların hepsi ve sizler değerlisiniz.

Blogcu kardeşlerime ve takipçilerime mutluluk, sağlık, huzur, başarı ve bolca çekik dolu güzel bir yıl diliyorum. 2011 hepimiz için güzel geçsin. Öpüldünüz 🙂

Yeni yıl hediyesi (Sungkyunkwan Scandal severlere gelsin)

14 comments on “Hepi Niv Yiır!!!

  1. 2010’da benimle tanıştın. Astrea’yı alana bir adet mavi veriyoruz 😛
    Önümüzdeki yılda hayatının aşkıyla tanışırsın işşallah 😀

  2. Tomodoçim, çingumm dostum gardaşım kuzum(tamam sustum:P )
    Bol oppalı, çekikli, sevdiğin filmlerle, müziklerle dolu, yeni yeni süper siteler keşfettiğin, yeni çekikseverlerle tanıştığın, süper ötesi uzakdoğu dizileri izleyip gülmekten geberdiğin bir yıl dilerim tabii benimle birlikte ben maydonoz olmazsam olmaz 😀
    -Bunlarda blogçu dilekleri efemm-

    • ayy umarım canım hep beraber nice güzel yıllara. yalnız bu dileklerin sanallığı nolcak, sanal alemde yaşıyoruz.
      umarım beraber daha bir çok dizi(bak secret garden’a beraber başladık uğurlu geldi), film izler en önemlisi geyik yaparız^^

  3. Sitelere pek yorum yazmam ama dayanamadım.Blogunu yeni keşfettim ve Türkiye’de de benim gibi çekikseverler olduğunu görünce hem çok şaşırdım hem de çok sevindirik oldum.Umarım 2011’de de yazılarınla hep bizimle olursun.Aa bi de hepimize birer çekik bishounen diliyorum ama önce bana:)

    • teşekkür ederim o zaman, her yorum değerli ama bunun değeri ikiye katlandı o halde^^
      yazabildiğim kadar yazmaya niyetliyim, ayrıca yurdumda düşündüğünden çok çekiksever var.
      her zaman beklerim yorum ve eleştirileri eksik etme. dileğine ise katılmamak elde değil 😀

  4. Vallah aynen ben de sırf uzak doğu aşkımı ve özellikle elbette Jpopa olan ilgimi paylaşmak için açmıştım blogu kimse okumasa da olurdu ben içindekileri yazayım yeterki içimde kalmasındı olay. Seni çok iyi anlıyorum bu yüzden 😉 Biraz geç oldu ama bu güncelleme gözümden kaçmış mı ne 😀 Yeni yılın kutlu olsun efem 😉

    • geç olsun da güç olmasın dark’cım.
      valla birbirimizin halinden yine en iyi biz anlarız, benim ilgilendiklerimle ilgilenmeyen yakın arkadaşlarım deliymişim gibi baktıkça blogu açtığıma daha da memnun oluyorum 😀
      senin de yeni yılın kutlu olsun, yeni yılda blogunu daha sık güncelle bir de her gün yeni bir fic yaz 😛

  5. Blogu olabildiğince sık güncellemeye çalışıyorum ama zaman yaratabilsem :/ Ooo her gün bir fic ne güzel 😀 Ben her gün eve gelince 2 saatimi fic yazmaya ayırıyorum. Sonra diğer şeyleri toparlamaya. Yoksa hiçbirşeyi yürütemem 😀

Bir Cevap Yazın

