En Sevdiğim Kdrama Açılışları

Başlık herşeyi anlatıyor aslında. Bir dramaya başladığımda ilk merak ettiğim şeylerden biridir o dizinin jeneriği. Ancak ne online izlenen siteler ekler bunları, ne de indirince karşılaşırız. Benim de ilk işim bir youtube araştırmasına çıkmak olur. Bazen dizi tanıtımlarına eklesem de uzun zamandır en sevdiklerimi bir yazıda toplama düşüncem vardı. Tabi bunlar benim izleyip beğendiklerim, unuttuğum ya da rastlamadığım varsa, orda iş siz düşüyor.

**Bir sıralama yapmıyorum, ancak şunu belirteyim ki çok uzun süredir bir numaram Cain and Abel‘ın açılışıdır, sadece jeneriği dizinin çok güzel bir özeti gibidir. Video sitelerindeki yoğun araştırmalarım sonuçsuz kalınca bilgisayarımdaki kötü kalite bir versiyonu upload ettim. Emek var emek 😀 Buyrun açılışı onunla yapalım.

**Bad Guy ile ilgili pek çok yazı yazdım malumunuz,hala sevip sevmediğim konusunda kararsız olsam da derin bir iz bıraktığı ve açılışının şahane olduğu su götürmez bir gerçek.

**Bir diğer güzel açılış da Cinderella’s Sister. Jeneriğin masalsı havasını seviyorum.

**Capital Scandal‘ın açılışı dizinin havasını güzel yansıtan sevdiğim açılışlardan.

**Misa‘mın açılışını eklemezsem bir şeyler eksik kalırdı, gerçi bu videoları en sevdiğim dizilere göre eklemiyorum ama Misa’nın açılışını da çok severim.

** Veee gönüllerin sultanı en sonda, assolist edasıyla sahneye çıkıyor. Secret Garden. Buyrunuz:

22 comments on “En Sevdiğim Kdrama Açılışları

  1. Bende içten içe hep sinir olmuşumdur, neden açılışlarını vermezler diye, sadece Misa’nınkini izlediğimiz hatırlıyorum, sanırım DVD versiyonunun ilk bölümünde vardı, onu dışında hiçbir dizide görmedim.
    2 sn. ekleselerdi, nolurdu haa nolurdu (çemkirme moduna girdim:P )
    Cain and Abel’in çok çok hatta çok beğendim. Bide Bay Guy insanda izleme isteği uyandıran cinsten;)

    • evet zaten sıralama yapmasam da o ikisinin en başta olmasından belli ne kadar sevdiğim. cain and abel’ı kimse izlemiyor ya sinir oluyorum, benim en sevdiklerimdendir hala.
      aynen sinir bir durum, misa vardı evet şans eseri, capital scandal’ın da her bölümünde var açılışı garip bir şekilde ama diğerlerini bulana kadar canım çıkıyor.
      bad guy için ne diyim, ben de yarattığı travmaya karşın tekrar izlemek istedim^^
      gumiho’yu bulamadım ne zamandır, ona yanarım.

  2. Cain and Abel ve Misa’nınkini çok çok beğenirim ne tesadüftü ikisinde de So Ji var Secret Garden’ı hiç izlememiştimaçıkçası aklıma bile gelmedi diziye bakmaktan çok iyiymiş 😀

      • hahha so Ji işte ya 😀
        yalnız canım Secret Garden burdan açılmıyor ben youtubedan arayıp buldum merak edip izledim söyleyeyim de sen de bir kontrol et 😀 gerçekten tatlular yaw yerim bunları 😛

  3. haha ben de uzun süre neler döndüğünü çözmeye çalıştım o yorumla. neyse doğru yolu bulmuşun, iyi:P

    style dimek, geçen de izleyin diyodun onu sen, açılışına da bakayım belkim gaza getirir.

    cain and abel, bad guy’dan daha şiddetle tavsiye edeceğim bir dramadır, ama karar senin çingu^^
    sınavlarında başarılar evladım:D

  4. Cain and Abel Bad Guy kisinide izledim beklentilerimin altında iki dizi ama Secret garden’i tek geçerim müthiş bir dizi …

    • bad guy benim de beklentilerimin çok altındaydı, ama cain and abel’ı çok severim.
      secret garden’ın şahane olduğuna da sonuna kadar katılmaktayım. bir de günlerce yeni bölümü beklemesek^^

  5. Cain and abel nasıl olurda pek sevilmez anlamıyorum. Ben o diziye ayılırım bayılırım, yemez yanında yatarım. Kesinliklede açılış olarak ilk sırada da olmalı 😉
    Bad Guy’ı izlemedim uzunca da bir izlemeyi düşünmüyorum ancak açılışı hoş ve ilgi çekici ancak Cinderella’s Sister çok anlamlı olmuş söylemeden geçemeyeceğim;) Hoşuma gitti yani. Misa’da olayların kes yapıştırı gibi olmuş ki Bad Guy da öyle sanırım ondan pek bir orjinaliği yok sanki ;)Secret Garden da fena değil ancak yine öyle aman aman gelmedi bana (Bu arada video gömüldüğünde oynamayan cinsten ancak sorun yok yanındaki youtube yazısına tıklandığında rahatlıkla izlenir)
    Yinede açılışları izlemek güzel olurdu be çingu

    • dimi cain and abel’ın beğenilmemesini anlamıyorum çingum, bence özellikle oyunculuk ve müzikler şahaneydi.
      evet en anlamlı açılışlar cain and abel ve cinderella’s sister diğerlerini daha çok görüntü ve müzikler ya da efektler hoşuma gittiği için listeye aldım. secret garden’ın jenerikte dikkatli izleyince mavi ve pembe kelebeklerin birbirine ışık yolladıkları (böyle açıklayabildim ancak) bir yer var, özellikle o kısım anlamlı geldi bana^^

      • Evet sonundaki o paylaşım gözümden kaçmadı 😉
        Cain and Abel’i iki kez izledim ağırlıklı dram evet belki çoğu insan iki kez izlemez ama dediğin gibi oyunculuk ve senaryo gidişatı o kadar hoş ve yerinde ki inanılmaz zevk veriyor. Sanırım kore denince akla daha çok sevgi pıtırcıklanması, komedi vs geldiğinden bu ağır kaçıyor izleyiciye sadece bizim gibi biraz daha yetişkin işinden hoşlananlara hitap etti. Ne bilim aşktada dram vardı ailede de dram vardı komedide vardı. Hak ettiği ilgiyi görmedi ama ki so ji sub olmasına rağmen. Müzikleride inanılmazdı ben hala Howl-Fate parçasını bayıla bayıla dinlerim 😉
        Bu arada sanki cinderella’s Sister da hafif buna yakın izlesem mi diyorum 😉

  6. çingu, cain and abel’ı ben ilk izledikten 1 ay kadar sonra ablama izletmiştim. şimdi indirmeye başladım da yarım kaldı, bitince 3.yü yaparım artık, zaten baya oldu izlemeyeli:)
    evet genellikle neşeli şeyler seviliyor, bu da ağır dram değildi ama dediğin gibi teenagerler sevmiyor bunları. ama dizi kore’de de tutmuştu, kore dışındakilerden ilgi görmedi^^
    cinderella’s sister pek benzemiyor yahu, bad guy daha çok benziyor. cinderella’s sister’ı tavsiye edip etmemekte kararsızım, ilk bölümleri şahane olsa da sonradan çok tekrarlıyor kendini. gerçi ben sıkılmadan izleyip bitirdim, ama o ara herşeyi izler moddaydım. şimdi olsa izler miyim bilmiyorum^^

  7. Drama açılışlarını görüntülerinden çok müzikleri açısından değerlendiriyorum. Misa’nınki dizinin karanlık havasını yansıtan bir müzik sanırım. Cain and Abel’de jenerik daha çok konuyla ilgili olduğu için müzik daha sade geldi. Bu açıdan Bad Guy’ınki en iyisi gibi geldi kulağıma.
    Ayrıca yeni yıl postunda eklediğin Chajatta’yı da dizinin bölümlerinin sonlarında dinlemek, diziden bağımsız dinlemekten daha farklı bir etki yapıyor ya da bana öyle geldi.

    • cain and abel’ın açılışı hakkında ablam da aynı yorumu yapmıştı, aslında dizinin soundtrack’inde daha iyi oturacak sürüyle parça vardı, yine de bence bu da güzel^^
      chajatta diziyi izlerken daha neşeli geliyordu bana, canlı izleyince daha hüzünlü geldi. hatta o performansı izledikten sonra daha çok sevdim, hiç dinlemediğim parçayı dinler oldum. sende de mi aynısı oldu?

      • Evet, hissettiğim tam olarak buydu sanırım. Dizideki olayların etkisiyle neşeli olarak algılanan parça, tek başına dinlendiğinde tam tersi bir etki yapıyor. İkinci durumdaki his daha güzel, bak şimdi yine dinlemek istedim 🙂

  8. Başlığı okur okumaz aklıma iki dizi geliyor; Capital Scandal ve A Love To Kill… İki dizinin de açılışlarına bayılıyorum diziyi en iyi yansıtanlar bu ikisi bence yada aklımda en çok yer edenler… Bad Guy’yu hala izleyemedim yahuuu izlemek istiyorum artık:( Farklı bir post olmuş eski diziler aklıma geldi ahhh ahhh:))

    • bak sen deyince aklıma geldi, unuttuklarımdan biri a love to kill imiş demek ki! oysa ki açılışın müziğine de kendisine de bayılırım^^ dream hele kdrama ostleri içinde en beğendiğim parçalardandır.

  9. Bad Guy ı izleyip internetten forumlara bakarken blogunu bulmuştum bu yazının bende yeri ayrı yani 🙂 herşeyi çok geriden takip etmek üzerime yapışan bir alışkanlık oldu sanırım 😦

  10. uu çok güzelmiş açılışlar, cinderella sister’ın açılışı hele bir harika. kadro çok iyi, 4’ü de şahane, hele ilk 5 bölümü nasıl heyecanla izlemiştim, sonra sıkmıştı biraz ama neyse 🙂 misa ve secret garden da şahane. bad guy’ı ve cain and abel’i izlemedim içlerinde sadece.

    • Bad Guy sana kalmış ama Cain and Abel iyiydi tavsiye ederim. Cinderella’s Sister’ın çok uyumlu bir açılışı var ve katılıyorum ilk bölümler süperdi ama sonlarda tempo iyiden iyiye düşmüştü 🙂

Bir Cevap Yazın

