Hyun Bin’in sesinden…

Dün pek sevgili takıntımız Secret Garden yeni bir OST yayınladı. OST’nin en güzel yönü ise içinde Hyun Bin’in de şarkılarının olması. Hyun Bin dizide en sevdiğim parça olan That Woman’ı, That Man şeklinde yeniden yorumlamış, hiç de fena olmamış, hatta çok güzel olmuş.
Şanslı Koreliler bir konserle bunu direkt Hyun Bin’den canlı olarak da dinleme şansına erişecek. Aynı zamanda Oska’yı canlandıran Yoon Sang Hyun da konserde performans sergileyecek isimlerden.
Şarkı için buyrun aşağıya:

10 comments on “Hyun Bin’in sesinden…

  1. OST yayınlanmadan önce bu parça sızmıştı 😀 Bizden kaçmaz ekibi (yani ben) anında duruma el koydum 😛 Bir şey yapmadım tabii de 1 gün önceden dinledim sadece 😀 Güzel söylemiş cidden. Konserde canlı dinlemek vardı tabii ama belki o günler de gelir. Bir ümit ^^

    • ben de önceden dinledim canım, hatta yazıyı bir gün önce yazıcaktım vazgeçtim, sonra yine vazgeçip yazmaya karar verdim.
      neyse konserin videoları sızarsa onlarla yetiniriz^^

  2. Hoş olmuş namcalı ya 😉
    Ancak nedendir bilmem kadı kızında kusur aramak mı benimkisi burnundaki tıkanıklık zorlamıyor mu bu adamı? Kesin gece horluyordur nihahaha 😀

    Ancak yiğidi öldür hakkını yeme güzel ve güzel yani 😉

  3. böle hem kendileri hoş hem de sesleri güzel ya deliriyorum gördükçe duydukça
    biz bir özelliğe bile razıyken ara ki bulasın ikisini birden oooo 😛
    paylaşım için teşekkürler kuzum bu arada 🙂

  4. Geri bildirim: Dramalardan Şarkılar « Kimbapsushi's Blog

Bir Cevap Yazın

