Secret Garden-17 ve 18. Bölüm

[spoiler içerir] [yazı 18. bölümden sonra editlenmiştir ve resimler Dramabeans‘ten alınmıştır]

Keşke daha önce bir kaç dizide yaptığım ya da en azından yapmaya çalıştığım gibi şu diziyi de bölüm bölüm yorumlasaydım da siz de kurtulsaydınız, ben de. Bölük pörçük yazıp duruyorum ama dayanamıyorum ne yapayım. Haftasonum yoğun geçiyor, üzerine 2 akşamdır dışarı çıkıyorum. Normalde hayatta eve gelip dizi derdiyle uğraşmam, ama bu dizi başka. Astrea bu kez bölümün erken geldiği müjdesini verince koştum başına.

Aman Allah’ım! Söyleyecek çok şeyim var ama tıkanmış durumdayım! Bunun olacağını bilmiyordum gerçekten. Yani hayatta tahmin edemezdim. Üstelik de bölüm şu alttaki eğlenceli görüntülerle başlamışken:

Bu bölüm Gil Ra Im ve Kim Joo Won 16 bölümde dökmedikleri kadar gözyaşı döküp, bize de döktürdüler. Bundan önce tek duygulandığım yer, Joo Won’un asansörde kaldığı yer olmuştu. Bu bölüm ise yıktı geçti. Ağlatan bir bölüm olacağını bölüm tanıtımda görmüştüm ama bu kadar değil! Yani en azından öyle bir kazanın olacağını, herşeyin bir anda tepetaklak olacağını bilemezim. Resmen şok oldum! Joo Won ise bebeğim sonda kendinden beklenen şeyi yaptı ama sonuçta yine yağmur yağarsa, tekrar değişecekler. Ben hala kötü son olmayacağına inanıyorum.

Yarın 18 gelir diye umuyorum yoksa Çarşambayı beklersem orta yerimden çatlayabilirim. Aslında çok şey yazmak istediğim halde saçmaladım şu an. İdare edin, onca yorgunluğun üstüne bu bölümü de izleyince eşekten düşmüşe döndüm. Uri Joo Wonnie, sana bir şey olursa o senaristi Kore’ye gider mekanında pataklarım, bilmiş ol. Gerçi senarist iyi bile dayandı, 16 bölümü ajitasyonsuz geçirebildi. Buna da şükür. Normalde 2. yarıdan başlardı ağlatan sahneler. Gerçi böyle bir şey için de senariste kızamam zira hatun son yıllarda en sevdiğim diziyi hediye etti bana, hakkını ödeyemem^^

Yarın 18 yorumuyla dönebilirim. Hazır olun 😛 (Döndüm bile, yorum altta)

 

Ekleme:

Evet 18i izledikten sonra yazabileceğimi söylemiştim, artık sizi baymamak için aynı yazıyı editleyeyim dedim (chibi gibi ben de kendime hakim olamıyorum). Bu bölümde işlerin iyiye bağlanacağından emindim, bu dramı son bölüme kadar sürdürmeyeceklerini düşünüyordum. Bu bölümü ısrarla yazmak istedim. Şu ana kadar bin tane bahaneyle şu dizi üzerine karaladım, malum. Her birinde de diziyi neden sevdiğime karşın sebepler sundum. Bu dizinin senaristinin kulu kölesi olmak istiyorum, şu bölümden sonra iyice anladım. Malumunuz 17 bizi gözü yaşlı bırakmıştı, Kim Joo Won komadaki Gil Ra Im yerine ölmeyi seçmişti. Bu bölüm yine ağlatarak başlasa da en sonunda, yani güzel bir rüyanın sonunda Gil Ra Im (ya da Joo Won) sağlığına herkes de bedenine kavuştu, ancak bu kez de hafıza kaybı çıktı başımıza!

Ama benim canım senaristim bu Kore klişesini tam istediğimiz kıvama getirmiş. Ben hafıza kaybı olduğu anda sinirlendim bir atarlandım, Boys Over Flowers/Hana Yori Dango geldi aklıma. Orda Domyouji/Jun Pyo hafızasını kaybedince Makino/Jan Di’ye bir ton gıcıklık yapıyordu, hoşlanmıyordu falan. Ama uri Joo Won öyle mi? Hafızasını kaybetse de Ra Im’i uzaklaştırmadı kendinden, aksine peşinden dolanmaya devam etti. Bu dizi sadece şu tavrıyla bile izlenip övülmeye değer bence. Ayrıca Joo Won bir kez daha gerçekten sevdiğini kanıtladı. Kendisini en bir aşık kdrama karakteri seçiyorum! 21e geri dönünce “Ben bu kartı mı sevdim” deyip, çıtırların peşine takılabilirdi. Hele ki hala Ra Im’in hayalini görmesi, sürekli onu düşünmesi, çeşitli bahanelerle yanına gelmesi, yönetmenden kıskanması. Bunun üzerine Ra Im’in kendine güvenen konuşmalarına ise bittim! “Yarın hastaneden taburcu oluyorum. Nasılsa beni görmek isteyeceksin, bari bahanen hazır olsun” demesi süperdi. Bir de “21 yaşındaki haline de aşık oluyorum” güzel bir replikti.

Joo Won’un sondaki delici bakışları ve şık hareketinden bahsetmiyorum bile. Bu diziye ölüyorum! Senariste ve tüm casta kurban olurum!

1 hafta Secret Garden’la ilgili bir şey yazmamayı başarırsam, haftaya görüşürüz. Sanırım final nasıl olursa olsun bolca gözyaşı dökücem.

 

 

17 comments on “Secret Garden-17 ve 18. Bölüm

  1. kimbapçım ben de mahfoldum yaa dün akşam izlerken. zaten sinirlerim bozuk bu ara resmen içim dışıma çıktı ağlamaktan.
    sen son sahneyi tahmin etmişsin ama ben bu değişme olayını tamamen kafadan silmişim, anladığımda şok oldum,inanamadım, sonra sen ne acayip ne muhteşem bir şeysin joo won diye ağladım.
    az önce chibi’nin blogunda bir de spoiler yedim…
    aman yarabbii şu 18 gelse de izlesek…

    • amanın ruki başladığını bilmiyordum, sorup duruyordun başlasam mı diye. yaa ne kötüydü dimi, ben de çok ağladım, harap oldum valla. ben daha kızın komada olduğu anlaşılınca çakozladım zaten dizinin başından beri böyle bir duruma geleceklerini tahmin ediyordum.
      18 dramacrazy’e gelmiş bile, az sonra izleyeceğim kalbim dayanırsa T-T

  2. ah ben de bu bölümde ağladım ve ağladım hatta hemen bir yazı yazdım az önce de 18.bölümü izledim ahhhhhhhhh herşey daha da karşıyor bir yandan da güzelleşiyor ya bitmesin bu dizi

    • 18i az sonra izleyip, yazına koşiciim hemen chibi. hatta dayanamazsam ben de bir yazı patlatırım.
      ne hale getirdi bu dizi bizi ya, keşke bitmese. 3 bölüm kaldı. hiç bir dizi bitecek diye böyle bunalıma girmemiştim.

  3. E Senaristin kocası boşanmakla tehdit etmiş ya kadını sıkıyorsa kötü bitirsin! zaten var ya kadın bilse Türkiye’den bile tehdit dolu düşüncelerin kendisine yöneldiğini heralde yapmaz böyle bir adilik. Üstelik yaparsa saçını başını yollamaya gideriz yani hiç düşünmeden 😉 😀 Ama bence kötü bitmeyecek yok yok bitmeyecek 😉

    • aynen bence de. valla ben gider öldürürüm o kadını. kocasını da alnından öpmek istedim bunu duyunca^^
      bence de bitmeyecek çingu, iyi düşünelim iyi olsun 😛

  4. evet ya evet beni nalayan güzel insan döktürmüşsün eline sağlık.Ben de bu hafıza kaybı olayında o iki diziyi hatırladım ve bir an hayır öyle olmasın dedim ama bizim cici oğlumuz güzel bir yol izledi acaba ben bu kıza nedne aşık oldum dedi cevapta gecikmedi.Çok güzel ya benim merak ettiğim bu hafıza kaybı değil Kim Joo bi şekilde geri kazanıcak hafızasını Gil Ra-im’in babasını da hatırlıyacak bence ama şu cadaloz anne ah ah o bence son ana kadar vazgeçmeyecek, boğucam kadını içimde öyle hisler uyandırıyor benim.

      • evet dostum anlamaz mıyım, ben de bloguna ne zaman baksam tek manyak olmadığımı görüp seviniyorum!
        umarım dediğin gibi olur canım ya, hafızayı geri kazanıcak bence de ve dediğin gibi herşey teker teker çıkacak son 2 bölümde (son 2 bölüm böhühühü)
        ben önceki bölümlerde gayet safça annenin yumuşayacağını düşünmüştüm, yani oğlunu kurtaranın ra im’in babası olduğunu öğrendikten sonra, ama ne azim varmış kadında yahu! yine de istediği kadar zorlasın uri joo wonnie dinlemez onu^^

  5. 17’inci bölüm beni mahfetti ağlamaktan gözlerim şişti bu diziyi niye bu kadar çok sevdiğimi daha iyi anladım, aşk sen nelere kadirsin varmı böyle bir aşk Joo Won’nun Gil Raım’e olan aşkına hayranım 18’inci bölümde ağlıyacağımı düşünmüştüm ama öyle olmadı Allahtan tam düşündüğüm şeyler oldu. gerçi bir tek şeyde yanıldım oda hafıza kaybıydı tam Joo Won’na göre hafıza kaybı herzamanki gibi aklına hemen Gil Raımin gelmesi onun unutmaması çok hoştu heleki son sahne müthişti ay bu adamın bakışlarına hastayım .. çok seviyorum bu diziyi hiç bitmesin …

    • aynen imzamı atıyorum yorumunun altına^^
      ben de bu diziyi aynen bu sebepten seviyorum, joo won sürprizlerle dolu bir karakter ve herşeyden öte hiç bir zaman gereksiz tripler yapmadan sevdiğine sahip çıkıyor. bu bence onu diğer drama jönlerinden ayırıyor. bakışları hele ahh ah
      bence de bitmeseydi, uzatılsaydı ya:((

  6. bu dizinin reytingleri tavan yapmış ne olurduda bu diziyi biraz uzatsalardı benim hatırım için Joo Won’nun Gil Rıme olan aşkını biraz daha izleseydim bu bana yeterdi yok böyle bir aşk bitecek diye huzün bastı beni :(((((((

  7. Geri bildirim: Dramalardan Şarkılar « Kimbapsushi's Blog

  8. Ahh, şu bölümler, o sahneler gözümün önünde hala. O kadar etkilenmiştim ki, onu sevdiğini söyleyip alnından Gİl Ra im’i öptüktwen sonra gaza binip gitişiyle benim ağlamaktna içim çıktı. Şahane bölümlerdi ve harika bir diziydi..
    Ben diziyi sonradan izlediğim için tüm dizi bitene kadar oturup dayanadım ve sonra da diziyi bayıldığım repliklerine kadar oturup yazdım..
    Buyrun bir de benim yazımdan okuyun bu sevdiğiniz diziyi 🙂

    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/08/kore-dizisi-secret-garden.html

Bir Yanıt Bırakın

