Sausage Garden^^

(Aşağıda bahsettiğim dizinin ilgili bölümünü izlemek için şuraya tıklayın, yalnız altyazı yok baştan söyleyeyim. Bölümle ilgili çıkarımlarım en alta ekledim)

Haberi Dramabeans’te görmüşsünüzdür ama görmeyenler için bu yarıcı olayı paylaşmak istedim. MBC’nin All My Love adlı sitcomunda Secret Garden parodisi yapılmış. Bu kez bizim parlak eşofmanları geçiren Kim Gab Soo olmuş, bu adama bayılıyorum. Pek çok dizisini izledim ve normalde yan karakterleri pek hatırlayan biri olmamama karşın, bu adamı nerde görsem tanırım. Her rolün altından başarıyla kalkıyor, en son KBS Drama Ödüllerinde de ödülünü aldı zaten.

Dizide Kim Gab Soo’nun canlandırdığı karakterin diyete girmesi lazımdır, ancak karakterimizin zayıf bir noktası var, sosis^^ İşte karakterimiz bu yolla egzersiz ve diyete başlar, tabi ki bizim payetli eşofmanları geçirmesi uzun sürmez. Bir de kanalın resmi sitesinde fotoların etiketlenişi en yarıcı kısım olmuş. Buna geçmeden şu bilgiyi vermek gerek. Malumunuz dizinin soundtrack’inde That Woman diye bir şarkı vardı ve başroldeki Hyun Bin şarkıyı That Man ismiyle tekrar yorumlamıştı. Şarkının orijinal sözleri şöyledir.

“One man loves you, that man loves you with all his heart”

All My Love dizisinde bahsettiğimiz fotoların altına da şu yazılmış:

“One man loves sausages, that man diligently eats them”

Ahaha manyak bunlar, buyrun fotolar altta^^

bu sahneyi hatırlıyorsunuz dimi, işte romantizmin ölüşü^^

Ekleme: All My Love dizisinin ilgili bölümünü izledim, kıt Korecemle vücut dili okuma yeteneğimi harmanlayıp azıcık da hayal gücümü katarak yaptığım çıkarımlar:P

Şimdi Gabsu abimizin karakterinin bir sağ kolu var. Bu abi odaya gelip abimize kolesterol vb.nin tavan yaptığını ve artık kendini diyet ve spora vermesi gerektiğini söylüyor. Abimiz de eşomanları hemen giyip, moda giriyor. Abimizin muhtemelen patron olduğu işyerinde de çalışanlardan biri diğerinin (bu diğeri dediğim Sungkyunkwan Scandal’dan kötü başkan olarak tanıdığımız Jun Tae Soo) fotosunu çekip, cep telefonundaki bir program sayesinde bir ünlüyle eşleştiriyor, bu ünlü de bilin bakalım kim? Ha Ji Won (Gil Ra Im), patron yani Gabsu gelince aynısını ona da yapıyorlar, tabi ki üzerinde eşofmanlarıyla benzediği ünlü Hyun Bin oluyor. Ama çalışanlar dalga geçiyor, “O göbekle Hyun Bin’e benzeyemezsin” şeklinde yorumladığım şeyler söylüyorlar. En komik kısım ise Gabsu mekik çekerken sağ kolunun ona yarım edişi. Secret Garden’daki o bakışmayı cıvıtabildikleri kadar cıvıtmışlar, hatta alttan That Woman’ı da vermişler, yarıldım. Aldığım capsler altta.

Bir başka sahnede de Gapsu aynı Kim Joo Won’un gördüğü gibi hayaller görüyor, ama onun yanındaki sosis yiyen bir velet, Ra Im değil. Komikti yani, aldığım capsler altta^^

14 comments on “Sausage Garden^^

  1. yaa parodiler için bile kaç tane yapmışlar şu eşortmanlardan, türkiye’ye de yollasınlar.
    valla giyip taksim meydanında deli danalar gibi koşturmayanı adnan hocalar kovalasın!

    • aynen ben de kıbrıs şehitlerinde çekinmeden dolaşırım^^ gerçi arkamda “kedi canını senin” diye dolanan birinin olması hayli ürkütücü:P güzel bedduaymış ama tuttum^^

  2. Hay Allah’ım ya :D:D Jung Ho Bin de ordaymış. Bu iki adama hastayım ben ya! Dediğin gibi yan roller öyle çok dikkat çekmesede bu iki adam başta olmak üzere daimi takipçisiyim bazılarının 😀

    Şarkı yorumlamalarına bittim 😀 Malum sahnede de acaba Gab Soo , Ho Bin’e ne zamandan beri sosise benziyorsun? Sen ne kadar güzel bir sosissin gibi şeyler mi söyledi :D:D Puhahaha izlemek istiyorum ya!

    • canım izlemek istersen artık linkimiz mevcut, ben izledim ve bayıldım^^

      ya baya tanıdık yüzler var ikilimiz dışında, cpdeki büyükanne de var. bir de sungkyunkwan scandal’dan jun tae sen. çok eğlenceliydi zaten 23 dk bişey 😀

      malum sahnede galiba diyetim ne zaman bitecek diyor, ya da ben çok kötü salladım^^

  3. Ahaha süperdi yaa, tek kelime bile anlamasam bile yarım saat gülebiliyorum bunların show programlarına:) Gerçi az çok anlıyorum (yada bana öyle geliyo:P )

  4. o eşofmanlardan yaptırmak için italyadaki ustanın telefon numarasını bulup siparişmi versek acaba:D usta hepimize tek tek diker(bu arada özel bölümde o eşofman tek tekmi dikilmiş diye soru vardı kadın(senaristti galiba)gülerek hayır demişti)

    secret garden 2 hafta önce bitirdim ve gerçekten çok beğendim üstüne bir daha izledim(sevdiğim kısımları) özellikle playful kiss ve my girlfriend is a gumiho dan sonra ilaç gibi geldi.neden hep bütün dizilerde kızlar erkeklerin peşinden koşar derken bunda tam tersi olmuştu:)
    o yüzden daha çok sevdim

    • aynen ya, hayrına biri bana şu eşofmandan diktirse ömür boyu duacısı olurum, ilmek ilmek dokumaya gerek yok. makine dokursa da kabulüm^^
      playfull kiss tırttı ama gumiho’yu çok sevmiştim ben. yine de secret garden’ın yeri apayrı. kesinlikle diğerlerinin yanında çok daha orijinal bir diziydi. her şeyden öte karakterleriyle. dediğin gibi belki de bu kadar sevmemize neden olan şey dediğin gibi erkeğin kızın peşinden koşmasıydı^^

      • ya bende çok istiyorum eşofman giymem genelde ama joo won eşofmanından istiyorum.birde ilmek ilmek dokunacak ki joo won gibi anlatayım:)
        korecesini bilmediğim için türkçe yazıyorum.’bu eşofman bildiğin eşofmanlara benzemez italyada 40 yıllık kariyeri olan bir usta tarafından tek tek…’demezsem ne zevki kalır:) birde 2 bölümün sonunda şey diyordu ‘bu eşofman gerçekten pahalı’:)

  5. ya birde şey soracam çok aradım ama bulamadım secret garden 19. bölümde şarkıcı oska sigara içmeme kampanyasına katılıyordu ya orda çalan bir şarkı vardı o şarkının adını biliyormusunuz.çok eğlenceli bir şarkıydı.indirmek istiyorum ama bulamıyorum:(

Bir Cevap Yazın

