Dramalardan Vurucu Sözler…

Hikarucum beni mimlemiş, teşekkür ederek hemen sadede geleyim. Malum sürekli dizilerle haşır neşiriz, ee böyle delice izlerken sevdiğimiz, bizi kalbimizden vuran bir dolu söz geçiyor bu dizilerde. Mimin amacı en sevdiklerimizden ortaya karışık bir şeyler yazmak^^ Hikaru sağolsun aklımda olanlardan bir kaçını yazmış, ben de hatırlayabildiklerimi dökeyim şöyle ortaya. Bazılarını tam hatırlamayınca net araştırmasına çıktım, ya da açıp tekrar izledim o sahneyi. Zaten hep kızıyordum kendime izlerken not almadığım için şimdi daha da kızdım.

I’m Sorry I Love You


Buna şaşırmadınız sanırım, izlediğim ilk dramlardan olduğundan mıdır nedir Misa başkadır. Hele ki repliklerini (3 kez de izlediğimden) ezbere bilirim. Zamanında yazımda da bahsettiğim repliklere yer vermem lazımdı.

“Tanrım, eğer gerçekten varsan sana söz veriyorum. Eun Chae’nin hep yanımda olmasına izin verirsen, şu anda herşeyi bırakır tüm intikam duygularımdan vazgeçerim. Sessizce ölümü beklerim…” Moo Hyuk

” Anne, diğer yaşamımda yine senin oğlun olacağım. O zaman gerçekten sevebileceğin iyi yürekli bir evlat olacağım. Seni seviyorum, anne. Seni düşünmediğim tek bir an bile olmadı. Anne, beni dünyaya getirdiğin için, teşekkür ederim.” Moo Hyuk

“Bazı insanlar diğerlerine bir sakızmış gibi davranıyor, tadı gidene kadar çiğneyip ardından yere atıyorlar” Moo Hyuk

Diziyle ilgili yazım için tıkla.

1 Litre of Tears

Yine ciğer dağlayan bir dizi. Aya okuldan ayrılmak zorunda kalır, arkadaşları da ardından koşup onun için bir şarkı söylerler. Arabaya binince şunları düşünür Aya. “Düşmenin nesi kötü ki? Her zaman tekrar ayağa kalkabilirsin. Düştükten sonra gökyüzüne baktığımda masmavi, uçsuz bucaksız gökyüzünün bana gülümsediğini görebiliyorum. Hayattayım!”  Diziyle ilgili yazım için tıkla. Söz konusu sahne aşağıda.

Cinderella’s Sister


Bu diyaloğu tam hatırlamıyorum ama bir yerde rastlayınca izlerken sevdiğimi hatırladım. Eun Joo, Ki Hoon ile ilgili şunları diyor. ” Onu gördüğüm zaman da acı çekiyorum, görmediğimde de. Yanımdaysa da canım yanıyor, yoksa da. Bana gülümsediğinde de, başkasına gülümsediğinde de. İsmimi söylerken de, söylemediği zamanlarda da. Yaşadığım sürece sanırım acı çekmeye devam edeceğim. Ama hala burda, onun yanında olmayı tercih ederim. Onu görebilmek ve ondan nefret edebilmek, onsuz kalmaktan iyidir.”
Diziyle ilgili yazım için tıkla.

Hana Yori Dango


Şu diyalog yeter sanırım:)

Domyouji: İncirin tadını bilir misin?

Makino: Onun ekşi ve tatlı olduğunu söylerler.

Domyouji: İnciri ikiye böldüğünde ortası kalbe benzer. Bu yüzden tadının acı ve tatlı olduğunu söylerler. Tıpkı aşkın tadı gibi. Ama ben aşkın tadını senin yaptığın kurabiyelerde buldum.
Diziyle ilgili yazım için tıkla.

Capital Scandal

Tabi ki dizinin en şahane repliklerinden biri esas oğlumuz Woo Wan, Yeo Kyeong ’a şunları söyler.

“Hiç bir zaman siyasal bir eylemci olamayacağımı söylemiştin, senin de asla vazgeçmeyeceğini söylemiştin. Sen ve ben daima ayrı çizgilerdeyiz ve asla ortak bir noktadan geçmeyeceğiz, değil mi? Hayır. Geçebiliriz.  Bana devrimin ne olduğunu öğret. O zaman ben de sana aşk nedir öğreteceğim”. Devamını yazmayayım artık, şahane bir sahnedir.
Diziyle ilgili yazım için tıkla.

Evet dostlar muhtemelen unuttuklarım var ama benden bu kadar. Mimi Chibi chan ve Bu’cuma paslıyorum. Onlardan güzel replikler duyarız gibime geldi hehe, hadi sağlıcakla…

20 comments on “Dramalardan Vurucu Sözler…

  1. Geri bildirim: Tweets that mention Dramalardan Vurucu Sözler… « Kimbapsushi's Blog -- Topsy.com

  2. Misa da en sevdiğim cümlelerdendi. Tanrıyla konuşup söz vermesi ah otur sabah kadar ağla 😀
    Diğer dizileri izlemediğim için o anı yaşayamıyorum ancak cinderralla’s sister da geçeni çok beğendim 😉 Dönüp dolaşıp karşılaşıyorum bu dizi ile ama bir türlü izlemiyorum peh :D:D Elbet birgün 😀

    • misa’dan daha çok vardı aklımda ama zor tuttum yazmamak için, dedim abartmayayım^^
      cinderella unni’nin başları çok güzeldir ama diğer bölümleri biraz tekrara düşer. ama ben severim, bakalım kısmet olur belkim^^

  3. Yaktın beni kim’cim 🙂 Böyle bir mimi cevaplamak, yeniden o dizilerde boğulmak demek ahhah. Ben şimdiden sevdiklerime bir bakayım bari, ah ah çok nostalji yapacağım bugün.
    Yalnız Misa’da Moo-hyuk’un sözü benim de favorilerimden. Amanın ne ağlardım o yemin ettikçe..

  4. Geri bildirim: Bir Mim Daha: Dizilerde Alıp Götüren Cümleler « Eteğimden Dökülen Taşlar

  5. AHH AHH OKUDUKÇA ŞENLENİYORUM NE GÜZEL SAHNELER VARMIŞ .MİSA ‘YI HEPMİZ BİLİYORUZ AMA CİNDEREELLA ,CAPİTALİ FALAN BİLMİYORDUM ARTIK ONLARI DA TAKİBİME ALIRIM 😀 BEN ÇOK SEVDİM BU MİM OLAYINI ….

      • ben başlatmış olabilirim ama siz çok güzel işlemişsiniz BEN BÖYLE GÜZEL SAHNELER BEKLEMİYORDUM tebrik ederim 😀 Böyle güzel yazıları okudukça devam etsin istiyorum 😀

  6. ellerine sağlık kimbap, bana bırakmadın diyordun ama bak süper şeyler bulmuşsun. ben de “I’m sorry I love you”daki replikleri çok beğendim, eğer cesaret edebilirsem izleyeceğim. ama moralim bozulmasın diye dram izlemiyorum pek 😛 😛

    hana yori dango’daki incir muhabbeti de ne güzeldi! ah ah, açıp bi daha mı izlesem naapsam… özledim domyouji’yle makino’cuğu 🙂

    • misa için izle diyorum, ne olursa olsun. ben de dram sevmem diye izlememiştim uzun süre ama çok güzel bir aşk hikayesi var, müzikler şahane, oyunculuklar replikler diye uzar gider, değer yani.
      hana yori dango ciddi anlamda sanırım en çok izlediğim uzak doğu dizisi, dvd playerımda açabiliğimden yemek yerken bazen takıp izliyorum hala^^

  7. Geri bildirim: Mim, en sevdiğim dizi replikleri « Bunu Sevdim

  8. of ne güzel bir yazı olmuş bu ya herkes gibi ben de okynca ah evet ya böyle demişti durumuna girdim izlediklerimi yeniden izleyesim geldi izlemediklerimi de izleyesim 😀 mim için çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda yazıcağım 🙂

  9. Of of of okudukça bütün sahneler zihnimde canlanıyor teker teker…
    1 Litre of Tears bu diziyede repliklerinede bitiyorum yahuu, bendeki yeri hep ayrıdır bu dizinin Aya’nın söylediği her cümle insanın içini parçalayan cinstendi;(((

  10. Geri bildirim: Ayşşş… Bir Replik Değildir! | Chibi'nin Viraji

Bir Cevap Yazın

