Ben de yazdım!!!

Kore’de geçen hikaye furyasından haberdarsınızdır sanırım. İşte ben de yazdım, sevdiğim çekikleri kendim şekillendirmek istedim, bir de kendim anlatmak istedim. Tamamen benim hayal gücümün ürünüdür, izinsiz kullanılamaz, söylememe gerek yok sanırım.

Umarım bir şans verir ve beğenirsiniz.

Buyrunuz:

Mutluluk Yolcuları

5 comments on “Ben de yazdım!!!

  1. Ellerine sağlık çingum, valla ben ilk bölümden çok beğendim valla. Ayrıca ben ismini sevdim yaa değişmesin ben onu böyle sevdim ama 😀
    Temaya gelince bana çok sade geldi (karışık süslü tema seven biri olarak) onu değiştirebilirsin bak, tabi sen bilirsin kuzzz:)
    Tekrar eline sağlık çingun yeni bölümler için kolaylıklar dilerim;)

    • yok adı içime sinmedi ama değiştirmem artık. yine isim/başlık bulma özrümü konuşturdum^^
      tema bana da sade geldi, aslında başta başka bir temaydı o da çok karanlık geldi. bir an aynı temayı mı kullansam deyu düşünmedim değil. en sonunda şu resimleri birleştirme olayını öğrenip, süslemeye karar verdim^^

      • Bana isim çok anlamlı geldi yaa, bunlar böle sürekli yer değiştiren, sürekli veda hüznünü yaşayan ama mutluluğu arayan 2 kardeş, tam bir mutluluk yolcuları:)
        uzun lafın kısası sevdim ben sevdim:)
        Şu resim birleştirmeyi bende öğrenmeliyim artık ahaha hikayenin bir postere ihtiyacı var. Senin blogun üstüne bir resim güzel olur bencede;)

  2. isim anlamı açısından benim de içime sindi, zaten daha ilk bölümden yolculukla başlamasıyla uyum sağlıyor. sadece kulağa klişe geldiğini düşündüm. ama böyle kalıcak zati, sorun değil^^
    valla şu işi öğrenelim güzelce de en kalitelisinden ekleyelim bloglara:))

Bir Yanıt Bırakın

