Blogum 1 Yaşında!

Nasıl ve ne ara oldu bilmiyorum ama blogumu açalı 1 yıl olmuş bile. Bu 1 yıl içinde yazdığım 92. yazı keşke 100ü denk getirseymişim, eğer taslaklarımı ya da üşenmelerimi yazıya geçirebilseydim, şahane olurdu!
Şöyle bir zamanda yolculuğa çıkarsak uzak doğu sevgim ilk başladığı zamanlarda bir kaç foruma öylesine üye olmanın dışında hiç bir alakam yoktu bu işlerle, forumlarda da hiç bir zaman aktif olmadım. Bana hep çok karışık göründüler. Burda kendi alanımda zırvalamak çok daha cazip geldi.

Zamanla kendi alanımız olmakla kalmadı tabi, blogcular olarak kaynaştık, çingu olduk. Bu yolla 3 tane birbirinden şeker blogcu arkadaşımla tanışma şansım da oldu. İlk olarak artık dostum dediğim, bir kaç gün görmedim mi özlediğim Astrea, ardından Mavi’yi de 2 kez görme şansım oldu, en sonunda La fea ile tanışma mutluluğuna eriştik. Bazılarıyla da yüzyüze görüşmüş kadar olduk, uzakta olsalar da hep yakınımda olan, sürekli iletişim halinde olduğum bir kaç has çingum var, kim olduklarını bilirler. Aslında yan tarafta bulunan, takip ettiğimi söylediğim tüm çinguları ayrı ayrı pek severim. Bu blog işi hiç ummadığım biçimde hayatıma yepyeni ve şahane insanlar kattı.

Bunun haricinde tabi ki en büyük getirisi tüm bu uzak doğu aşkımı kusarken, beni anlayan insanların okuduğunu bilmek, yorumlarında aynı düşünüp hissettiklerini görmekti. Hatta bazen hiç ilgilenmeyen insanları da etkileyince daha da mutlu oldum, birilerine uzak doğuyu sevdirebilmek ayrı bir mutluluk.

Kısacası ben burada çok mutluyum, umarım daha uzun süre güzel yazılar paylaşmaya, sizlerle geyik yapmaya, izlediklerimi tartışmaya devam edicim. Destekleriniz, yorumlarınız için teşekkür ederim:) Hepinizi seviyorum!!!

27 comments on “Blogum 1 Yaşında!

  1. Mutlu yıllar bloguna. İyi ki açmışsın blogu iyi ki tanışmışız buralara da bekleriz her zaman söylüyorum :)Bir Kimbap yemeden bırakmayız valla 😀

  2. Tebrikler, nice mutlu blog yıllarına 🙂
    Ben de başarabilir miyim acaba? Pek emin değilim de 🙂

    Evet, bazen insan beklemediği şeylerden tahmin etmediği mutlulukları yakalayabiliyor.
    Seni izlemeye devam edeceğiz 🙂

    • teşekkürler dostum, ben başaracağına inanıyorum, zaten ne ara geçti 1 yıl anlamadım ben de 😀

      ben de sizi izlemeye devam edicem çingularım, darısı başına 🙂

  3. ah çingum, valla devirdik 1 yılı. ben de sayenizde pek çok şey öğreniyorum, hepinizin bloglarını ayrı ayrı seviyorum 😀
    ben de sizleri kazandığıma mutluyum, gecenin bir yarısı o saçma muhabbetleri başka kimle yapabilirim 😀

    partiyi izmir’e gelince yapıcaz, şimdi ancak msn’de hehehe (böyle de psikolojik baskımı yaparım)

  4. Sanırım her şey bir yorumla başladı, aynı şehirde olduğumuzu öğrendik ve tanışmaya karar verdik, hangi yazıda hiç hatırlamıyorum ama iyiki, iyiki olmuş diyorum kuzumm. Seni tanımayı, okumayı, postların altında geyik cevirmeyi, msn toplaşmalarında gerekli gereksiz bir ton konudan bahsedip saatlerce pc ekranında gülmekten ağzımın ağrımasını (tabi kim olduğunu bilirler onlar çingilarıyla birlikte 😉 ) çok ama çok seviyorum, daha uzun yıllar böyle devam etmesini istiyorum.
    Nice yıllara Kimbapsushi Blog, daha uzun uzun yıllar yeni şeyler öğrenmek, yeni diziler filmler keşfetmek, eğlenceli yazılar okumak, yorumlarda kopmak dileğiyle…..

    • çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. ben de hepinizden ayrı ayrı çok şey öğreniyor ve hepinizi seviyorum. belki seni biraz daha çok hihihi çingular dışında bir de çinguşlarım var ki, onların da yeri ayrı 😛
      bloglarda çekik sevdamızı rahatça dillendiriyoruz işte, ötesi var mı? hepimiz daha uzun yıllar yazmaya ve birbirimizden öğrenip, birbirimizle paylaşmaya devam ederiz umarım 🙂

  5. Tebrikleeer 😀
    Bu birinci yıl hissi çok değişik bir his değil mi, sanki oo 1 yıl bırakmadıysam artık hiç bırakmam gibi oluyor. Bence bir 10 sene sonra da burada senden yazılar okumaya devam edeceğiz, ahjumma yazıları 🙂

    • teşekkürler bu’cum:)
      evet değişik bir his, artık kendine daha çok güvenen, çömezlikten çıkmış bir blogcu gibi hissediyorum ahahah
      ahjumma ve ahjussi yazılarımız da olur umarım bir gün hepimizin 😀

  6. Ayy happy birthday sanaaaa 😀 Zaman nasıl da akıp gidiyor değil mi? Benimkinin de 2 ay kalmış birinci yılının doldurmasına inanılır gibi değil 😀 Blog dünyası gerçekten de farklıymış. Mesela ben msn, face, twit falan seven biri değilim. Isınamadım mı ısınamıyorum. Ama blog dünyasını gerçekten sevdim. İstediğim konuda istediğim kadar konuşabiliyorum bu çok güzel bir şey. Sen ve senin gibi ortak zevkleri paylaştığım insanları da bulabilmek apayrı bir zevk zaten. Umarım nice nice yıllar boyunca yazılarını okur, paylaşımlara devam ederim 🙂

    • teşekkürler canım.
      valla zaman çabuk geçiyor, ben de msn, twitter sevmezdim ama blog bana twitter bile açtırdı:) blog dünyasını çok sevdim ben de, ayrılmaya niyetim yok. sen de hep yaz ben de yazayım, yuvarlanıp gidelim.
      amanın akame de gelmiş olmalı, ben forumuna koşayım bir ara. bu arada ben de hikaye mimini yazdım, ilk bölümü yayınladım (bir önceki yazıda link var) yorumlarını bekliyorum üstat^^

  7. severek yazılarınızı takip ediyorum. sayenizde süper kore dizilerinden haberdar oldum daha çok yazmanız dileğiyle nice senelere ! 🙂

  8. Daha nice yıldönümleri kutlamanı dilerim. Yazılarınla, yorumlarınla ve uzak doğu sevginle, blogun hep takip ettiklerim listemde. Yazmaya devam 🙂

Bir Yanıt Bırakın

