Kdrama Aleminden Son Gelişmeler

Uzunca zamandır yazmamışım, şu ara o kadar zor geliyor ki. Zaten pek bir şey de izlediğim yok. Ben de son haberlerden bir derleme yaptım, pek çok kdramaseveri heyecanlandıracak gelişmeler var.

Lee Seung Ki

* İlk haberimi Çinguma kıyak geçerek Lee Seung Ki’ye ayırdım. Gerçi benim de en sevindiğim haberlerden olduğu için pek kıyak diyemeyiz. Bizim topitoş yanağın Hong Kardeşlerle yeni bir projede tekrar beraber çalışabileceği söylentileri var imiş. Kimdir Hong Kardeşler? Benim en sevdiğim Koreli senaristlerdendir, projeleri arasında Hong Gil Dong, You’re Beautiful ve My Girlfriend is a Gumiho var. Seung ki’yle Gumiho’da şahane işler çıkardıklarına göre, dört gözle beklemekten başka çare yok.

Projenin adının The Discovery of Affection olması planlanıyor. Hatun karakterimiz tanınan, artık “olmuş” bir oyuncu, erkek karakter ise yükselen bir aktör. Konu sıradan gözükse de ben Hong’ların mizahına bayıldığımdan tereddütsüz izleyeceğim. Dizi Haziran-Temmuz gibi yayınlanabilirmiş. Bu arada Lee Seung Ki’nin Japonya’ya açılmayı düşündüğünü de not düşelim, bu yüzden şu anda sunduğu 2 Tv programını bırakma olasılığı varmış. Programlardan birini Astrea tanıttı son yazısında, buyrun bakın.

Park Min Young

* Gelelim en az ilki kadar heyecan verici ikinci haberimize. Malum uzunca bir süredir Lee Min Ho’nun City Hunter adlı bir diziyle döneceği belliydi. Daha bu muhabbet ne kadar uzayacak derken sonunda malum cepheden bir haber geldi. Habere göre Lee Min Ho’ya dizide esas hatun olarak eşlik edecek kişi Park Min Young imiş. Bizim kız, yani Sungkyunkwan Scandal’da izleyip sevdiğimiz hatun. Gerçi daha önce de Mary hakkında heyecan yapıp avcumuzu yaladığımızı hatırlatırım, nedense pek güzel olmayacak hissi var içimde ama yine de biz şahane olmasını umalım.

Bir de dizinin ilk bölümü benim doğum günümde (25 Mayıs)yayınlanacakmış, uğurlu gelirim umarım^^

Lee Hong Ki

* Seung Ki Japonya’da albüm çıkarma planları yapadursun, bizim Hong Ki açıldı bile. Lee Hong Ki, yani You’re Beautiful’un Jeremy’si ve F.T Island’ın solisti bir Japon dizisinde oynayacakmış. Hatta ona  Ichikawa Yui eşlik edecekmiş. Hatunu sadece Kurosagi’de izlemişliğim var, ancak pek çok dramada yer almışlığı var. Dramanın adı Muscle Girl olacakmış ve Nisanda yayınlanması planlanıyormuş.

Böyle rollerde oyna So Ji Sub, bana bunlarla gel^^

* Bunu da bir süre önce görmüştüm bugüne kısmetmiş haberini vermek. İlk gözağrılarımdan bebişim So Ji Sub çingularımın paylaşamadığı Han Hyo Joo ile bir filmde rol alacakmış. Filmin türünün dram olması bu iki oyuncuyu da görünce bizi şaşırtmamalı, değil mi? Ne kadar seversem seveyim Küçük Emrah bakışlarını inkar edemeyeceğim Ji Sub’ım ve herkesin neden bayıldığını anlamadığım senin benim gibi insan olan Han Hyo Joo. Filmin konusunu ayrıntılı okuyunca pek de havalara uçup, “Nasıl beklerim valey aney” demediğimi söylemem gerek. Jisub eski bir boksörü canlandırırken, Hyojoo da onun giderek körleşen sevgilisi olacakmış! Cevabınızı Japonca vereyim, başka da yorumum yok! Jodan Ja Nai!?

Bugünlük bu kadar çingular, çok yakında 2 yazı daha gelecek, takipte kalın 😀

18 comments on “Kdrama Aleminden Son Gelişmeler

  1. Ahh tombiş yanaklım yeni bir diziyle mi geliyormuş, hemde Hong Kardeşler aman yarappi ne güzel haberler bunlar. Çok teşekkürler kuzum günümü şenlerdindin valla;)
    Yalnız o hatunu acayip meral ettim bir an önce açıklansada çeşitli planlarımı yapsam üzerinde, mesela saçları yoluncak kadar uzunmu, boyu posu nasıl, saçını başını yolmaya gidersem kazanabilir miyim? gibi hesaplamalar yapmam lazım:P
    Şaka şaka Shin Min Ah’la bile adı çıkmadığına göre yavrucumun iş ahlakı çok iyi;)

    Lee Min Hoo’nun dizisiyle ilgili benimde pek hevesim yok valla. Yakışmazlar gibi geldi bana ama izleyip görücez tabi, başrolerin uyumu güzelse izlenebilitesi vardır. Haydi bakalım inş o gün şans getirir:)

    Hung Ki gitsin yaban elleri Seung Gi gitmesin orda da bir ton hayran falan başımıza iş aşmasın, getmeee:)

    Bu arada Han Hyo Joo haketen güzel hatun şimdi:) So Ji Sub ile bir dramda haa, vay canına işte bu dizi için heyecanlanılır. Dram kralı ve kraliçesi aynı dizide, konu “bakın sizi ağlamakan öldürcez klişilere boğcaz” desede bununda izlenebilitisi var. Ben başrolleri yakıştırdım valla:)

    • rica ederim, ben de sevindim tombalağın dizisine, umarım söylenti olarak kalmaz.
      hatun belli olsun, her türlü planı yaparız icabında. işkenceye işkence demeyiz, büyü olsun voodoo olsun masraftan kaçmayız. mesele çingumun mutluluğuysa gerisi teferruattır 😛
      bakalım minho ve minyoung adları gibi uyumlu olabilecekler mi??
      bir de hyo joo’dan nefret ettiğim sanılmasın sadece bir aşırılık göremedim tipinde de oyunculuğunda da. oysa siz üçünüz paylaşamıyorsunuz çingu:P ama bu filmde benim minnoşumla oynayacağına göre artık gönül rahatlığıyla nefret aşamasına geçebilirim 😀

      • Umarım hatun sevdiğim biri çıkmaz, Hyo Joo ve Shin Min’e sırf o yüzden kıyamamıştır. Başka unniler olaydı şimdiye yoklardı piyasada:P Voodoo bebeği yapalım istiyorum, samandan saçlarını yapalım sonra onları tek tek yolalım nihahaha:P

        Ama ama Hyo joo’dan nefret edilmez ki kıyılmaz ona, haha Lee, Sermin ve benim fafoorii bayan oyuncumuz;)

  2. HAn Hyo Joo’yu paylaşamamaızın asıl nedenidir bizim gibi insan olması. Ay ona duyduğum sevgiyi anlatmakta güçlük çekiyorum (Hemcinsim olmasında bunun hiç bir alakası yok 😉 Öyle olsada anlatabilsem anlatırdım 😀 ) Desene içimizi kıyacaklar, dövecekler, biçecekler ama Ji SUb’a böyle roller yakışıyor ya o sürünsün biz sürünelim, herkes sürünmesin, biz sürünelim 😀
    Buraya yazıyorum City Hunter’da elimizde patlayacak. Bu kadar beklediğimiz diziler hep fos çıkıyor ama inş çıkmaz ne diyim yani 😀 Seung Gi’de gidebiliyorsa itsin anasını satim ama bir şartla hallyu olup saçlarını biber justin gibi yaparsa onu eniştelikten redederim 😀

    • yani ben de bize yakın tipleri severim ama bu kıza karşı aşırı hisler beslemiyorum, neyse en azından ben rakipleriniz arasında değilim^^
      jisub’a yakışıyor ama bir oyuncu olarak hiç iyi bişey değil benzer roller, endişeleniyorum ahjussim için 😀
      city hunter için yazıda da dediğim gibi bende de o his var, bakalım 🙂

  3. kimpabsushi yazılarını takip etmeye çalışıyorum ve her zaman büyük bir zevkle okuyorum.diğer blogcu arkadaşların la fea ve astrea’yı da unutmamak lazım 😀 verdiğiniz bu güzel bilgiler için teşekkürler. Bu arada so ji sub’un çıkardığı hip hop şarkısı için de bir yazı bekliyorum senden :)şahsen ben hip hopu kendisine pek yakıştıramadım :((

    • teşekkürler sebilay o zaman hep bekleriz bloglarımıza 😀 so ji sub’la ilgili yazı yazmayacağım la fea arkadaşım yazmıştı. zaten yeni haberdar olmadım, hiphopla uzun zamandır ilgileniyor. cain and abel dizisinde de ostde parçası vardı, o zamanlar dinlemiştim.
      belki yakıştıramamanın sebebi genelde hüzünlü hallerini gördüğümüzdendir 😀 ama bence hoş olmuş, pek hiphop sevmediğimden ben yine oyuncu olarak beğenmeye devam ediciim 🙂

  4. Benim merakla beklediğim City Hunter, kadın oyuncuyu çok beyendim umarım hayal kırıklığına uğramam. MinHo’nun çok başarılı olmasını istiyorum So JiSub için söylediklerin süper çok güldüm…..

  5. Kyaaaa son dedikodularla geldim:)
    Lee Seung gi’nin rol arkadaşı Gong Hyo-jin olabilirmiş. Şuan sevinçten uçabilirim, çok çok sevdiğim 2 oyuncu aynı dizide süper ötesi hemde ikiside birbirinden tatlı 🙂
    Yanlız tesadüfmüdür bilmiyorum ama Seung Gi’nin bütü partnerleri en sevdiğim oyuncular oluyor. Kıyamıyorum onlara 🙂 O yüzden bütün planlar iptal çingum 🙂

    • evet canım dün gece ben de okudum haberi, yazıyı editlemeyi düşünüyordum üşenmesem^^
      aynen yahu hatuna karşı nefret beslemen imkansız çingu şansına küs 😀 zaten bu hatunun başı bağlı, bayadır beraber olduğu bir sevgilisi var. senin için tehdit oluşturmuyor 🙂

  6. Geri bildirim: Hong Kardeşlerden The Greatest Love- Yeni Bağımlılığım « Kimbapsushi's Blog

Bir Yanıt Bırakın

