Son Zamanlar…

Baktım ki adam gibi yazamıyorum, zira adam gibi bir şey de izleyemiyorum, dedim bari neler yaptığıma dair 2 satır karalayayım şöyle kısa kısa.

Öncelikle Lee’nin bize pasladığı mimden haberiniz vardır, hani şu hepimizi yazara çeviren, aklımızdan bir an çıkmayan hikayeler. Yoksa bilmiyor muydunuz? Neyse bilmeyenler Sermin kuzumun şu güzel yazısından fikir edinebilir. İşte bu hikaye öyle bir vaktimi alıyor ki, bloga yazmaya vaktim kalmıyor. Karakter seçimi, olayların kurgulanması, yazıya dökülmesi, kontrolü, müzik seçimi derken bakmışım buralar toz bağlamış.

Bu duruma üzülsem de hikaye yazmayı keyifli buluyorum. Monotonlaşan blog hayatımıza renk kattı hatta bizi dizilerden uzaklaştıracak kadar kuvvetli bir etkisi oldu.


Yine de dizi izleyebildim bir tane de olsa. Bu da bir Jdrama oldu. Uzun zamandır izlemiyordum, güzel bir değişiklik oldu. Love Shuffle adlı bu diziyi uzun zaman önce, Tamaki’yi gözüme kestirdiğim dönemlerde listeme almıştım. Chibi diziyi tanıttı şu yazıyla, belki ben de yakında yazarım (zira bir arkadaş istemişti zamanında) ama bugün o gün değil. O yüzden şimdilik özellikle Japon yapımlarını sevenlere tavsiye edebilirim.

Bunun dışında her zamanki gibi bolca müzik dinliyorum. Hayatı boyunca rock sevmiş bir bünye olarak, şu Koreliler yüzünden pop müziğe de bulaştım malumunuz. Big bang dinliyoruz çılgınca. Kendilerinin son albümünü ve özellikle alttaki parçayı dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim.

Manga okudum bolca. Ancak okuduğu mangayla bir süre sonra karşılaşınca okuduğunu unutan bir kişiyim ne yazık ki o yüzden isim veremiycem, o konuda en beğendiklerimden bahsedeceğim ayrı bir yazı planlıyorum (bu kadar şeyi ne ara yazacaksam).

Film olaraksa Astrea ile bir kaç hata önce Kimi ni Todoke’yi izlemiştik. Anime ve mangasına olan düşkünlüğümden geçen yıl şu yazıda bahsetmiştim. Live action’ı da korktuğum gibi çıkmadı, hayli beğenerek keyifle izledim. Animeyi beğenip, acaba bu güzel midir kaygısı taşıyanlara tavsiye ederim. Unutulmaz güzellikte olmasa da, izlenesi olmuş.

Bunun haricinde yaklaşık 2 aydır sindire sindire izlediğim Dal Ja’s Spring var. Çok beğendiğim halde son zamanlarda dizi izleyememe huyum yüzünden bu kadar yavaş izliyorum. Oysa ki çok eğleniyorum hatta tam bana göre bir dizi diyebilirim. Daha bitirmeden tavsiye edemem ama ilk 10 bölümünün oldukça eğlenceli olduğunu not düşeyim, izleyecek dizi arayanların aklında bulunsun.

Neyse kısacası son zamanlarda yaptıklarım bunlar, üzerimdekini ölü toprağını atabilirsem çok güzel yazılar var aklımda. O zamana kadar sevgiler diyor, kaçıyorum canlar.

14 comments on “Son Zamanlar…

  1. canım kaçırmadım ilk yorumu ben patlatayım gerçi daha bana yazdığın cevaba cevap yazamadım ama olsun 😀 öncelikle o Love Shuffle yazısını ben de bekliyorum senden bir de senden okumak istiyorum bu diziyi daha çok sevicem biliyorum hepimiz aynı dönemde izlemişiz hemen hemen ne güzel olmuş.
    Bu hikaye işine bozulmaya başladım neden ?hemen açıklayayım bir kere bloglarınızı zaten zar zor takip ediyorum herşeyi okumaya çalışıyorum birde yarınızın ikinci hikaye blogları var yetişemiyorum nerden başlasam bilemedim üstelik sen de bu hikayelerden burayı ihmal ediyormuşsun cıklıyorum bak cık cık cık 😛
    diğerlerine gelince ben de bol bol manga okuyorum sık kullanılanlara ekliyorum okuyup beğendiklerimi artık yoksa ben de senin gibiyim hiçbiri aklımda kalmıyor ayrıca Kimi Ni Todoke’yi listeme aldım bakıcam en kısa zamanda neyse buralara uğramayı ihmal etme canım özlüyoruz 😀

    • sağol canım ve istediğinde yaz cevabı hiç önemli değil. sen diziyi o kadar güzel anlatmışsın ki bana diyecek bir şey kalmamış ama ben de yazıcam artık bir şeyler^^

      valla hikaye blogları hem iyi oldu hem de kötü ama genel olarak halimden memnunum. sağlık olsun, okumayı istediğinizi bilmek de yeterli. isteyen okuyup, yorumlarsa amenna tabi 😀 valla ihmal ettim buraları, orda hatam büyük, haklısın.

      ayrıca sen de özletiyorsun kendini bilesin, şöyle güzel bir manga yazısı pek şukela olurdu misal 🙂

      • tamam ama buraları ihmal etmeyin huleynnnnnn 😀 canım güzel bir manga yazısı yazıcam umarım henüz tasarı halinde yoksa güzellikleri sizlerle paylaşmaz mıyım hiç? 😀

  2. Hii çingum post yazmış, vallahi özledim yazılarını kuzu, ama güzel yazıların geleceğine dair söz aldık artık beklemedeyim 😀
    Aynı durumu bende yaşıyorum, hikaye yazınca bir 4 post kadar yazmış oluyoruz resmen (bunu Sermin’in blogdada yazmıştım sanırım 😀 ) Ama iki blogu birlikte götürmeye alışacağız bence, hatta alışıyoruz:)(Senin 3 hatta)
    Valla sen hikayeye keyifle yazıyorsun biz de aynı keyifle okuyoruz;)
    Love Stuffle’yi artık kesin izlemeliyim herkes çok sevdiğine göre süper olmalı. Vizeler bittiğine göre şimdi hangisini izlesem diye kararsızlık yaşamaktayım. ama yaa buna ya da 49 days’e başlıyacağım bakalım^^
    Kimi ni Todoke’yi beraber izledik, şirinliklerinden öldük öldük yine valla bana animedeki aynı havayı hissettiren nadir uyarlamalardan oldukça başarılı buldum, tavsiye ederiz dostlar;)
    Bigbang artık ailemizin çocukları oldu, onlar bizden biri, halkın evlatları (daha fazla abartmayım bence de, siz ne demek istediğimi anladınız:P ) Bu şarkılarıda oldukça güzel, hani o dinledikçe daha güzel şarkılardan, bu da tavsiye olunur;)
    O zaman senden bir Love Stuffle bir de Da Ja’s Spring yazısı bekleyebilir miyiz:)

    • kuzu love shuffle’a başla bence, zaten 49 days’e beraber başlayacağız dimedik mi? beni bekle demedin mi?
      aynen bir bölüm çok uzun oluyor haliyle kimbilir kaç blog yazısına denk geliyor.
      bigbang taeyang’ından, gd’sine hatta daesung’ına bizim. bizim çocuklarımız onlar bizim evlatlarımız. (yalnız bugün bizim nerde konuşursak konuşalım geyiğe sarma halimiz nolcek)
      yazıları bekleyin, yazmaya çalışiciim. ah biraz daha planlarını gerçekleştirebilen biri olsam hayat çok kolaylaşacak ya neyse. sen de artık yeni bölümü yazsan iyi olacak çingu.

      • Beraber başlıcaz kuzu, bu yorumu yazdığımda daha facebooktaki yazdığını görmemiştim de ondan 🙂
        Ahaha bizim buluşup geyik yapma zamanımız gelmişte ondan her bulduğumuz alanda muhabbeti cıvıtıyoz ahaha
        Bu arada yeni blölümü bugün start veriyorum, artık pazar pazartesi falan biter 🙂

  3. Love Shuffle’le,bu aralar izlediğim en güzel Japon dorama çok değişik farkı, bir konuyu değil, birsürü konuyu içinde barındıran cesur bir dizi, bilindik zengin erkek fakir kız konusunu işlememişler… vede oyunculuklar harikaydı:) özellikle ojiro vede kairi en sevdiğim çift ne şekerdiler bir okadarda farklıydılar… ama en çokta o ikisinin ilişkisi hoşuma gitti:D kısacası…herşeyiyle çok severek izlediğim ender dizilerden iyiki hikaruvy’de gördüm yoksa bu harika diziyi bilemiyecektim:( Kimbapsushi bence kaçırma bu harika diziyi 🙂

    • yok canım ben diziyi izledim zaten, sadece yazamadım henüz yazısını. ben de aynen katılıyorum düşüncelerine çok beğendim ve aynen benim de en sevdiğim çift ojiro ve kairi idi, dün chibi’ye de yazdım.
      yalnız hikaru’nun da yazdığını bilmiyordum, bir ara onun bloga da bir ziyarette bulunayım 😀

  4. Tamamdır yavaş yavaş ölü toprağını üstümüzden atıyoruz. Postlar geliyor kısa ama olsun özlem gidertiyor bize. Gerçi biz her dakika özlüyoruz birbrimizi ya da ben böyleyim. Çok özlüyorum lan!!! :D:D

    Şu Love Shuffle inanaılmaz çekici geliyor bana. Tamaki olduğu için olabilir bu ama olsun içinde yerlere yatmalık bir çok sahne var sanki. Gerçi benim gibi japon mizahını seven bir insanın kaçırmaması lazım 😉

    BigBang…. Resmen R&B ve Pop manyağı yaptı. Evimizin afacanları 😀 Ailecek seviyoruz biz onları (Nihahaha sabah programlarındaki teyzeler gibi 😀 )

    Dal Ja da çok tatlı bir dizidir sonuda güzeldir. Bitir bakalım biran önce kaynatalım kazanları 😉

    • ben de öyleyim lan, çok özlüyorum. temmuz gelsin diye iple çekiyorum valla kuzum, daha çok yazın konuşmak için daha çok fırsat çıksın. (binbir farklı yerden konuşmuyormuşuz gibi)

      love shuffle’ı seveceğini düşünüyorum ben çingu. bana da ilk başta çekici gelmesinin nedeni tamaki’ydi ama izleyince başka nedenler de buldum kendime. ben ve izleyen pek çok kişi beğenmiş, sen de bir şans vermelisin^^

      geçen yazdan beri popa sardım zaten. hep bu korelilerin suçu. dizi, filme harcadığım sürenin belki 10 katını youtube’a veriyorum deyim ben sağa.

      dal ja’yı bitireceğim kesinlikle, bitirince başınızı şişiriciim:))

  5. @ astrea
    evet ya çok özledim, biraraya gelince yine konuşmaktan dizi izlemeye vakit kalmayabilir^^
    yeni bölüme de pek sevindim, ben de yarın başlamayı koydum kafaya. bir kaç gündür açıp açıp kapıyorum sadece başlık olarak 8. bölüm yazdım, devamı gelmedi 😀

  6. love shuffle çok güzeldi, zaten herkes de beğenmiş ne güzel. ben de yazacağım umarım bir ara:) çok yavaş izledim ben de bu arada, sindire sindire.

    ben aslında kpop gruplarının çoğunu seviyorum. bigbang yeni albümüyle şu ara en çok dinlediklerimden oldu. ondan önce de paso gd ve t.o.p dinliyodum. şahaneler bence, hepimiz VIP’yiz^^

Bir Cevap Yazın

