Sekaiichi Hatsukoi- Güzel bir Yaoi arayanlara…

Yukarda ismini gördüğünüz tatlı mı tatlı bir yaoi. Uzun süredir adam gibi tanıtım yazısı yazamadığımı anlayınca, bu çiçeği burnunda animeyi sizinle paylaşmak istedim. Benim gibi yaoi (iki erkek arasındaki aşkı işleyen anime/manga) sever pek çok blogcu arkadaşım olduğunu da bildiğimden, eğer ki haberdar değilseniz sizi bu güzel animeyle tanıştırmak istedim.

Öncelikle animenin OVA’nın indirme linkine şurdan, 1. bölümünkine de şurdan ulaşabilirsiniz. İçlerinde bana mangayı tavsiye eden pek sevgili arkadaşımın da bulunduğu bu ekip, hızlıca Türkçe’ye çeviriyorlar bölümleri, türü seviyorsanız mutlaka bir girip bakın. Çevirilerin çok başarılı olduğunu da ekleyeyim.

Şimdi gelelim konumuza. Öncelikle klasik seme/uke çiftimiz var. Yani saf, sevimli ve çocuksu ukenin karşısında aksi, soğuk ve sert seme var. Aslında konusunu çok anlatıp bozmak istemiyorum. Kısaca -gizemli bir dille- bahsedersem iki kitap kurdunun yolları kütüphanede kesişir, bir aşk yeşerir. Ancak her güzel şey gibi bunun da bir sonu vardır. Uzun yıllar sonra ikilinin yolları tekrar kesişir. Bu kez birbirlerini hatırlayacaklar mı, ya da kim kimi unutmuş olacak tüm bunları cevabını kısa zamanda alacaksınız.

İkilinin yollarının tekrar kesiştiği yer ise bir yayınevi. Yalnız bu yayınevi ukemiz olan Onodera’nın beklentilerini pek de karşılamıyor. Zira Onodera’nın çalışmaya başlayacağı departman “shoujo” departmanı. Hani şu genç kızlara hitap eden kalpli, pembiş manga/anime türü. Aşktan da elini eteğini çekmiş biri olarak bu pek de açmıyor Onodera’yı. Ancak sonunda orada çalışmaya başlamaktan başka çaresi kalmıyor.

Bu departman garip çalışanları, hepsinden de garip baş editörüyle girdiği anda Onodera’yı geldiğine geleceğine pişman ediyor. Ancak zamanında babasının yayınevinde çalışırken torpil iddialarından dili yandığı için, bu kez kendi ayaklarının üzerinde durmakta kararlı.

Anime bir yaoiden beklediğiniz herşeyi veriyor. Sürükleyici, eğlenceli, duygusal ve romantik. Üstelik bu bir yaoi! Aşırı ince sesiyle şirin olmaya çalışan bir kız yok, gereksiz yanlış anlamalar yok. Daha yetişkin kesime hitap eden bir tür olduğundan, kimsenin nazını niyazını çekmiyorsunuz 75 bölüm.

Yaoi reklamımı da yaptıktan sonra bir kaç tavsiye vereyim. Önce OVA bölümü ardından ilk bölümü izleyin mutlaka. Bu arada 2. bölüm de yakın zamanda yüklenecekmiş. Ben devam eden anime/dizi vb.lere başlamayı pek sevmesem de, pişman değilim. Bazen yeni bölümü beklemenin heyecanını da sevdiğimden şikayetim yok.

O halde herkese iyi seyirler.

55 comments on “Sekaiichi Hatsukoi- Güzel bir Yaoi arayanlara…

  1. Pek bir güzel anime tanıtımı olmuş. Ayrıca;

    “Aşırı ince sesiyle şirin olmaya çalışan bir kız yok, gereksiz yanlış anlamalar yok. Daha yetişkin kesime hitap eden bir tür olduğundan, kimsenin nazını niyazını çekmiyorsunuz 75 bölüm.”

    Buna kesinlikle katılıyorum. Zırlayan koca gözlü tsundere kızlar yok. O tür animelere katlanamıyorum sanırım o yüzden yaoi -tek bir kız bile olmadığı için- daha çekici geliyor.

    • teşekkürler, ben de bu vesileyle çevirilerin için teşekkür edeyim. sayfanızın daimi ziyaretçilerindenim^^

      tsunderelerden uzakta huzurla anime izleyebilmek bambaşka bir şey, sadece bu yüzden bile yaoilerden vazgeçmem. japonlar da bu mantıktaymış demek, o yüzden yaoilere kadının k’si giremiyor^^

  2. iyi oldu bu tanıtım merakımı cezbetti şu sıralar anime manga arayışındayım malum türü de severim eline sağlık .tek kusuru beklemek sanırım ben hep bitmiş olsun istiyorum 🙂

  3. Hii hiç de söylemiyor bak güzel bir yaoiye başladığını,
    Hii böle bloglardan mı duyacadım ühüüü

    Ahaha şaka bir yana dostum güzel bir şeye benziyor ben de o henüz duymayanların içine girdiğime göre en kısa zamanda izlemeli diyorum. Hem de 75 bölümmüş, daha ne olsun^^
    Burada ki uke çizimlerden bana Junjou Romantica’nın Misakisi hatırlattı:) Bakalım izleyip görelim onun gibi mi;)

    Güzel tanıtım için teşekkürlerimi sunar verdiğin linke doğru giderim 😉

    • dostum hiç saklar mıyım, indirmiştim ama başlamamıştım sen gittikten sonra güya film izlicektim ya izleyemeyip buna başladım. 2 bölümü de izlemem 40 dkmı aldı zati:))bitirir bitirmez de yazıyı patlattım.

      75 değil ne yazık ki 12 bölüm olacak canum. ben çok beğendim, junjou havası var sen de beğenirsin bence^^

      reca ettim.

  4. anam bunun ovası da mı var ben ilk üç bölümü izledim lanet ettim gene ongoing bişey buldum diye mangada maalessef pek hızlı ilerlemiyor animenin ilk üç bölümü beni fazlası ile sardı devamı yok mu diye ağlayasım geldi mangaka aynı olduğundan Junjou Romantica ile çok çok benzer hatta yayınevinde Usami’nin adı geçiyor gönderme hoşuma gitti buradaki sema zaten Usami’nin aynısı uke de aynı şekilde Junjou’dakinin aynısı hatta seslendiren bile aynı ama burada hoşuma giden ukenin cinsel kimliğininn farkında olması belki spoiler olucak ama semenin üçüncü bölümde söylediği o cümle ah beni bitirdi neyse fazla deşmiyeyim izleyin görün ama dediğim gibi hem bu tiplerin shoujo mangalar üzerinde uğraşması durumu hem oradaki elemanları ilerleyen bölümlerde daha yakından tanıyacak olmamazı hem de bu tatlı ukenin halleri çok hoşuma gitti bekleyip görelim yazı için teşekkürler canım 😀

    • spoiler olacak dediğinden yorumun ondan sonraki kısmını okumadım çingu çünkü bu kez türkçe takip ediyorum ancak ova ve ilk bölümü izledim^^
      bunun dışında mangakanın aynı olduğunu tahmin etmiştim. çizimler, gnel hava baya benziyor. hep beraber lanet ediyoruz canım ama başladık bir kere. ben pişman değilim 😀

  5. arkadaşlar aranızda gay var mı?? 😀 kahverengi saçlı kız mı erek mi die öğrenmek için yolum buraya düştü ve bunu seyredenler genellikle gayler mi merak ettim

    • haha yorumuna koptum, bildiğim kadarıyla aramızda gay olan yok. şahsen ben değilim. yaoi (boys love anlatan manga/anime) izleyenler genelde hatundur. hatta bu tür anime ve mangalar direkt hatun kesim için yapılır. yuri yani girls love anlatan seriler de daha çok erkekler tarafından izlenip, onlara yönelik yapılır. yani tam tersi bunu izleyen hatunlarda belki de aşırıya kaçan bir heteroluk olduğunu düşünmekteyim ben(hep erkek olsun hiç kız olmasın mantığı var biraz, kabaca özetlersem), şahsen shoujo gibi genç kız, lise zart zurt animeleri bayıyor bir süre sonra, hele sürekli zırlaşan karakterlere hiç gelemem. ya aslında bu sorunun cevabı çok geniş, iki kelimeyle özetleyemem^^
      ayrıca bunları izleyip de “sapık mıyım? gay mi oluyorum?” diye korkmaya gerek yoktur, rahat olunuz.
      ekleme:gay olmak kötü bir şey değildir ayrıca, son cümlem yanlış anlaşılmasın. tüm eşcinsellerin de sonuna kadar arkasındayımdır her daim:))

  6. Kimba, Coffee Prince ardından yeni takıntım bu olacak sanırım. 🙂 Şayet OVA ve diğer iki bölüm için İngilizce ya da Tr. altyazı var mı acaba? Nereden bulabilirim? 😦

  7. Evet, benim. 🙂 Ben bu blog’u uzun süredir takip ediyorum. Sadece yazmıyorum. Ama artık yazacağım da sanırım. Benim blog işim yüzünden ertelendi ama şu aralar müsaitim, kısa süre sonra karşına rakip olarak çıkabilirim.

    Bu arada bir soru: Ofori sen değildin, değil mi? Kimdi, nasıl tanışmıştım, bir hatırlasam. 🙂 Gerçek adını, mesleğini hatırlıyorum, nasıl tanıştım hatırlamıyorum. 😀

    Linkler için de çok teşekkür ederim. 😉

    • takip edip ses vermeyenlerdensin dimek, blogunu merakla bekliyoruz o zaman.
      ofori’yi mi hatırlamıyorsun beni mi? ofori ben değilim yahu, ben kimbap’ım işte, onun blog yanda takip ettiklerimde var.
      biz ekşi’de tanıştık, bir dönem coffee prince manyaklığını paylaşmış idik, hatırlar mısın? ekşide adım başka tabi, o kafanı karıştırmış olabilir.

  8. Ofori’yi hatırlamıyorum. Senin her ne kadar girmesen bile chat için adresin bile var. Ekşi nick’ini de biliyorum. 🙂

    Sadece Ofori ile nasıl tanıştım, onu hatırlamıyorum.

    • dedim ne çabuk unuttu 🙂 valla pek girmiyorum, hatta milletle sözleşip öyle giriyorum falan 😀
      ofori’yle muhtemelen güzel bir coffee prince yazısı vardı, onu bulup tanıştın, ben de ilk öyle bulmuştum kendisinin blogunu çünkü^^

  9. Peki kullandığın, aktif bir mail adresinle bana ulaşabilir misin? Mail adresimi görüyorsun sanırım, oraya atabilirsin. 🙂

    Ofori’yi de o şekilde tanıdım herhalde, hafızamdan tamamen silinmiş çünkü. :-/

  10. baya izlenmye başlayan bir anime. biraz daha ilerlesin başlicam. ama bana bu animeyi duyuran. Junjou Romantica oldu. o animeyi izlemişsindir mutlaka. bir yaoi sever olarak. yapımcıları, yönetmenleri ortak diye duydum. tabi ondan sonra daha çok merak etmeye başladım. çünkü Junjou Romantica benim yaoi türüne başlamamı ve sevmemi sağladı.

    Ellerine sağlık tanıtım çok güzel olmuş. çok merak ettim valla. artık başlasam mı ne. fazla geciktirmedn. daha kolay takip ederim en azından. hakkında daha çok düşünce olur. bi de izleyen herkesten olumlu tepkiler geldi. konusu itibariyle de güzel zaten.

    • junjou romantica’yı izledim ve çok da sevdim tabi ki. o yüzden sen de kesinlikle beğenirsin bu animeyi. hatta belki daha bile çok sevmiş olabilirim, emin olamadım birden^^

      ben yaoiye totally captivated mangasıyla başlasam da anime olarak ilk tecrübem Junjou idi. bu yüzden o ikilinin gönlümdeki yeri ayrıdır. pek çok manga okuyup sevsem de yaoi türünde anime bulamıyordum. sekaiichi istisna oldu, junjoudan sonra ilk kez bu kadar sevdim. japonya’da bitmek üzere hatta bitmiş de olabilir. biraz daha bekleyip, gönül rahatlığıyla başlayabilirsin:)

  11. Kimbapsushi, ben teknoloji özürlü bi anime severim. sekaiichi hatsukoi yi paylaştığın linkten buldum öncelikle çok teşekkür ederim. ova sını ve 1. bölümü izledim ve çok beyendim.ama 2. bölümü indirdiğimde hata veriyor ve açamıyorum. lütfen bana yardım eeet …

    • Selam, ben de tam mangasını okuyordum, denk geldi. Beğenmene sevindim 🙂 Ancak benim de yapabileceğim bir şey yok bir kaç link oluyor orada, diğerlerini indirmeyi denesen? Bazen indirirken sorun çıkabiliyor, denemeye devam 😀

  12. Geri bildirim: Uzak Doğuda Eşcinsellik Mevzusu ve Bir Kaç Film Tavsiyesi « Kimbapsushi's Blog

  13. Geri bildirim: Bol Yorgunluk Az Film = Okul Ve Animeler | Akira'nın Güneşi

  14. Cok merak Ettim Bende Cok guzel oldugunu Düsünüyorum Bende Valla Normal anime izliyorum yaoi Anime kadar güzel olmuyor…
    teşekkürler Paylaşım için…

  15. Bu seri junjou romantica nın devamı ilk önce junjou yu snra bunu izleyin bu arada junjou romantica daha güzel bnden solemesi :))

    • Önce Junjou’yu izlemiştim ben ama devamı değil, aynı mangakanın mangası/animesi sadece. Sadece arada ordan karakterler görünmüştü, orda da bir yazar olduğundan ve Sekaiichi de yayınevinde geçtiğinden karakterler misafir oluyor ama ben bunun dışında bir ortak yön göremedim 🙂

  16. çok güzel bir animeydi bayılmıştım ben izlerken hani kalbimde kelebek var misali 😀 bundan daha iyisinide görmedim evet mangakası aynı o yüzden romantikadaki karakterleri gördük 😀 ben iki kere izledim galiba yine başlamak üzereyim 😀 yazında çok güzel olmuş ellerine saglık..

    • Bir de mangasının güncelini yüz yıl beklemesek sevineceğim. Benim de favori yaoilerimden. Özellikle manga manyağı biri olarak okumadıysan orda macera devam ediyor, oku derim^^
      Teşekkürler ayrıca.

  17. Daha iyisi gelmedi 🙂
    Tabi 2. sırayı rahatlıkla Junjou Romantica’ya verebilirim ki aynı mangakanın eseri bildiğim kadarıyla.
    Özellikle ” kimsenin nazını niyazını çekmiyorsunuz” yorumunuza çok katıldım. Shounen-ai’yi bunca sevmemizin en önemli nedenleri bence dediğiniz gibi saçma sapan engeller olmadan birebir aşkın yaşanması.
    Bir de daha fazla örneğini görebilsek :/

    • Evet anime olarak da daha iyisi yok bence. Ve yine evet, Junjou yaratıcıları aynı 🙂
      Tabi manga konusunda (daha doğrusu manhwa) bir Totally Captivated gerçeği var ki benim tüm yaoiler içinde tahtı sarsılmaz birincimdir 🙂
      Yaoi manga olarak gırla ama bir noktadan sonra kendini tekrar ediyor maalesef, iyilerinden seçmek gerekiyor 😀 Anime ise az 😦

      • Ben manga pek sevmiyorum. Çok sevdiğim shoujo animelerin mangaları ilgimi çekmişti o kadar, onları da bitiremedim hala 🙂
        Totaly Captivated’a bakıyorum hemen 😀

      • Benim ilk yaoi’m Totally Captivated, kalbimin en özel köşesindedir hala ve yıllar içinde sayısını unutacak kadar çok okudum.
        Genelde kime tavsiye ettiysem beğendi, umarım senin için de öyle olur 😀

Bir Cevap Yazın

