Saengil Chukha Hamnida/Tanjobi Omedeto!

Başlıktaki Korece ve Japonca cümleleri çok drama izleyen bilir, “Doğum günün kutlu olsun.” anlamına gelirler. Evet anladınız bugün canım çinguşumun doğumgünü. Eh bana da yazı yazma görevi düşer o halde dedim, aldım kalemi aman klavyeyi önüme.

Sermin‘im, canım kuzucum yıllar yıllar önce güzel bir bahar günü dünyaya gelmiş. Biz çekikseverler blogcular aleminde ilk olarak ona “Çingu” diyerekten bağrıma basmışımdır, sonradan bir çingu modası aldı yürüdü tabi. Artık her bizden olana böyle seslenir olduk.

Sermin’le aynı sıralarda blog açtık, şu alemde ilk samimi olduklarımdan biridir. Daha ilk mesajlaşmalardan kanım kaynadı. Tamam hepimiz aynı kafadanız belki ama Sermin’le daha bir aynıydık. Ne seversek ortaktı, düşüncelerimiz benzerdi. Sadece yorumlarla iletişim kurduğumuz dönemde bile iki gün konuşmadık mı birbirimizi merak ederdik. Zamanla daha da yakınlaştık, her alanda görüşür olduk. Bu kadar yakınım olmasına karşın hala yüzyüze göremedim ama Temmuzda geldiğinde bu hayalimiz de gerçekleşmiş olacak. Burdan demek istediğim, onu tanıdığım için çok şanslıyım. Son zamanlarda işten güçten başını kaldıramıyor, eskisi gibi Msn ve blog geyiklerimize katılamıyor olsa da, biz hep onu anıyoruz. İyi ki doğmuş, çekikleri sevmiş, bloguma yorum kondurmuş ve biz arkadaş olmuşuz. Seni çok seviyorum canım.

Bu şarkı benden Sermin’e gelsin o halde 😀

5 comments on “Saengil Chukha Hamnida/Tanjobi Omedeto!

  1. Çingu muhabbetini başımıza ilk sen sardın demek afferim cıkc cık 😀 😀 Madem Şermin şekeri doğmuş biz de kutlayalım. Mutlu Yıllar dileyelim. Allah muhabbetinizi arttırsın diye de noktayı koyalım 🙂

    • valla biz serminle bir kaptırmıştık çingu diye, sonra herkese demeye başladık. bana da yapıştı meret, kurtulamıyorum^^
      hepimizin muhabbetini artırsın, uzun yıllar çekik geyiklerimiz devam etsin 😀

  2. Buradan da kutlamazsam çatlarım 😀
    İyiki Doğdun kuzumm Sermoşum:D
    Öpüyorum hepinizi kocaman, ne kadar sevdiğimi biliyosunuz zaten yazdırmayın şimdi bana:P

  3. Sermiiin mutlu yıllaaaarrrr (Ekran karşısında bağıran bir manyak var şu an). Oh ne güzel en mis ayda doğmuşsun 😀
    Bize burada tebriklerimizi sermine toplu halde iletme fırsatını vereen kim’e de teşekkür ederiz diye saçma bir şekilde bağlamayı kendime borç bilirim hahah

Bir Yanıt Bırakın

