Komavo, Çingu:)

Duyan duymuştur, bugün doğumgünüm. Yanlış anlamayın buradan da duyurayım tarzı bir yazı değil bu, Korecesi yetenlerin -ki hepinizin yeter sanıyorum- başlıktan da anlayabileceği gibi teşekkür yazısı. Canım dostum Astrea’m dün gece 00.00 olur olmaz, ilk arayıp kutlayan oldu. Bununla kalmadı, bugün sürprizleriyle yanımda oldu. Hepsi için kocaman bir teşekkür etmesem olmazdı çünkü inanılmaz derecede mutlu oldum. Bu tür şeyleri yazmamdan hoşlanmayacağını biliyorum, gerçekten istemez ama ben bu güzellikleri paylaşmazsam çatlardım. (Kabul, biraz da kıskandırmak istedim)

Öncelikle bana üstteki güzel pastayı almış, işyerindekilerden de önce ilk pastamı kesip, kutlamamı yapmış oldum. Çok güzeldi kocaman bir Arigato^^

İkinci olarak görünce dibimin düştüğü, resmen bayıldığım alttaki güzelliği almış. Bu mandallı düzenekleri (ancak böyle açıklayabildim) bir süre önce beraberce görüp ne çok beğendiğimizden bahsetmiştik. Benim düşünceli çinguşum onlardan almakla kalmayıp, en sevdiğim oyuncuların (Won Bin, Kim Nam Gil, Yoo Ah In), artık beni temsil eden Sunako’nun, bayıldığım Eeyore’un, Secret Garden’ın fotolarını eklemiş, L ve Kira’yı çizmiş elceğizleriyle. Bir de tabi ki ikimizin fotoları var ama onları ters çevirdim:))

Son olarak şu alttaki güzellikleri almış, özenle asmış bizim düzeneğe. Hepsine bayıldım ve takmak için sabırsızlanıyorum.Artık ikimizle özdeşleşen parlak yüzüğümüzü ihmal etmemiş, tam taç takmaya ısındığım dönemde bir taç almış. Küpe ve tokadan bahsetmiyorum bile, her zamanki gibi pek zevkli. Tekrar tekrar teşekkür ederim, aldığım en güzel hediyelerden oldu ve çok mutlu oldum. İyi ki tanımışım seni ve aslında hepinizi. Bu vesileyle her yerden doğumgünümü kutlayan dostlarıma tekrar teşekkür edeyim. Sevgiler, öpücükler…

11 comments on “Komavo, Çingu:)

  1. Ah kuzuma, rica ederim ne demek, ben de sen beğenince mutlu oldum vallahi 😀
    Ahaha mandallı düzenek ismine bayıldım:) fiskevik gibi birşeydi adı yanlış hatırlamıyorsam ama mandallı düzenek daha güzel olmuş^^
    iyi ki ama iyi ki tanımıştım seni, kocaman öpüyorum 😉

  2. biraz geç de olsa nice yıllara kimbap’cım! hakkaten kıskandırdın yalnız 😀 😀 o pastalar, hediyeler, canım çekti valla 😛 dur ben bizimkilere biraz kapris yapayım da bu sene doğumgünümü beş ay erken kutlatayım 😀 😀 😀

Bir Yanıt Bırakın

